Skoči na vsebino

Švica 2011


spaget

Priporočene objave

Včeraj sem se vrnil z dvodnevnega izleta. Cilj mi je bil prevozit tiste znane prelaze....

1. dan:

Pot: Jesenice-Korensko sedlo-Hermagor-Lienz-Sillian-Brunico-Brixen-Bolzano-Merano-Stelvio-Reschenpass-Scuol-Flüelapass-Davos-Schiers-Chur-Tamins-Sagogn (tu sem prespal-nočeitev 45 CHF brez zajtrka)

640 km

2.dan:

Sagogn-Oberalppass-Andermatt-Furkapass-St.Gotthard pass-Nufenenpass-Grimselpass-Sustenpass-Oberalppass-Ilanz-Chur-Schiers-Davos-Flüelapass-Scuol-Reschenpass-Merano-Bolzano-Brixen-Brunico-Sillian-Lienz-Hermagor-Korensko sedlo-Jesenice

924 km

Vreme oba dneva OK, samo po Sloveniji nazaj me je pralo do doma. Še to: drugi dan sem štartal ob 7h zjutraj, ob pol polnoči sem bil pa doma, izmučen (vožnja ponoči, meglice, dež....). Niti kilometra nisem naredil po avtocesti. Cena za liter bencina v Švici je pa cca. 2 €.

post-24366-0-36448000-1307186998_thumb.jpg

post-24366-0-00480100-1307187073_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čudovito..nekaj podobnega planiram avgusta ampak za 5 - 7 dni. Torej se bomo vmes še malo ustavljali...me pa zanima če veš kje bi blo vredno ostat dan ali dva..morda izvest, kakšen krajši pohod, si kaj na poti tud ogledat itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čudovito..nekaj podobnega planiram avgusta ampak za 5 - 7 dni. Torej se bomo vmes še malo ustavljali...me pa zanima če veš kje bi blo vredno ostat dan ali dva..morda izvest, kakšen krajši pohod, si kaj na poti tud ogledat itd...

Andermatt je pomoje nekaj takega,saj je izhodišče za vse te prelaze. Samo je pa vreme loto. Za ta teden je napovedan dež, za ta dva ko sem bil jaz je blo spremenljivo, no pa še sreča, da sem šel. Ta krog s katerim obereš vse te prelaze je precej velik, pa višina in vreme sta pa tudi poglavje zase. Je pa Švica draga,to vsekakor upoštevaj :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Andermatt je pomoje nekaj takega,saj je izhodišče za vse te prelaze. Samo je pa vreme loto. Za ta teden je napovedan dež, za ta dva ko sem bil jaz je blo spremenljivo, no pa še sreča, da sem šel. Ta krog s katerim obereš vse te prelaze je precej velik, pa višina in vreme sta pa tudi poglavje zase. Je pa Švica draga,to vsekakor upoštevaj :).

Po lastnih izkušnjah lahko priporočam tole v mesetcu http://www.gurtnellen.ch/

http://www.csanet.ch/bergheim/ - Zanimivo, domače, dobra kuhinja, prijazna šefica; sicer pa tak kmečko okolje, pravo Švicarsko. Cenovno ugodno, je pa skupna kopalnica. Precej motoristov.

http://www.hotelsternen-gurtnellen.ch/ - Tole je kot Adams family hiša in družina, ampak izkušnja je bila zelo zanimiva :)

Tile so pa ene 50m pod Bergheim gostilno, nekoliko dražji in jih še nisem pretestiral :)http://www.feld.ch/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem se vrnil z dvodnevnega izleta. Cilj mi je bil prevozit tiste znane prelaze....

1. dan:

Pot: Jesenice-Korensko sedlo-Hermagor-Lienz-Sillian-Brunico-Brixen-Bolzano-Merano-Stelvio-Reschenpass-Scuol-Flüelapass-Davos-Schiers-Chur-Tamins-Sagogn (tu sem prespal-nočeitev 45 CHF brez zajtrka)

640 km

2.dan:

Sagogn-Oberalppass-Andermatt-Furkapass-St.Gotthard pass-Nufenenpass-Grimselpass-Sustenpass-Oberalppass-Ilanz-Chur-Schiers-Davos-Flüelapass-Scuol-Reschenpass-Merano-Bolzano-Brixen-Brunico-Sillian-Lienz-Hermagor-Korensko sedlo-Jesenice

924 km

Vreme oba dneva OK, samo po Sloveniji nazaj me je pralo do doma. Še to: drugi dan sem štartal ob 7h zjutraj, ob pol polnoči sem bil pa doma, izmučen (vožnja ponoči, meglice, dež....). Niti kilometra nisem naredil po avtocesti. Cena za liter bencina v Švici je pa cca. 2 €.

:worship:

Letos bo treba obvezno kaj podobnega temu naštimat. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem se vrnil z dvodnevnega izleta. Cilj mi je bil prevozit tiste znane prelaze....

Cena za liter bencina v Švici je pa cca. 2 €.

S to ceno se NEBI strinjal saj v Švici ni bil nikoli benzin najdražji !Verjetno si malo pobrkal tečaj !

1l benzina 95 okt. stane najcenejša črpalka 1,67 do najdražja črpalka 1,865 SFRS to = 1,37 do 1,53€

1l benzina 98 okt. od 1,72 do 1,87 SFRS to = 1,41 do 1,54€

1l dizel 1,76 do 1,999 SFRS to = 1.64€

Današnji tečaj 1€ = 1,2167 SFRS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem se vrnil z dvodnevnega izleta. Cilj mi je bil prevozit tiste znane prelaze....

1. dan:

Pot: Jesenice-Korensko sedlo-Hermagor-Lienz-Sillian-Brunico-Brixen-Bolzano-Merano-Stelvio-Reschenpass-Scuol-Flüelapass-Davos-Schiers-Chur-Tamins-Sagogn (tu sem prespal-nočeitev 45 CHF brez zajtrka)

640 km

2.dan:

Sagogn-Oberalppass-Andermatt-Furkapass-St.Gotthard pass-Nufenenpass-Grimselpass-Sustenpass-Oberalppass-Ilanz-Chur-Schiers-Davos-Flüelapass-Scuol-Reschenpass-Merano-Bolzano-Brixen-Brunico-Sillian-Lienz-Hermagor-Korensko sedlo-Jesenice

924 km

Vreme oba dneva OK, samo po Sloveniji nazaj me je pralo do doma. Še to: drugi dan sem štartal ob 7h zjutraj, ob pol polnoči sem bil pa doma, izmučen (vožnja ponoči, meglice, dež....). Niti kilometra nisem naredil po avtocesti. Cena za liter bencina v Švici je pa cca. 2 €.

Vse lepo in prav ampak se ti ne zdi bolj pametno da bi drugi dan razdeli na dva dela in bi potovanje podaljšal za en dan? Nevem kako je pri tebi ampak vožnja z motorjem ko si izmučen, premražen,...ni ravno najboljša in pametna. Sam bi celotno turo definitivno razdelil vsaj na 4-5 dni, tako bi imel čas pogledat kakšno stvar. Če se kje motim me popravi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

S to ceno se NEBI strinjal saj v Švici ni bil nikoli benzin najdražji !Verjetno si malo pobrkal tečaj !

1l benzina 95 okt. stane najcenejša črpalka 1,67 do najdražja črpalka 1,865 SFRS to = 1,37 do 1,53€

1l benzina 98 okt. od 1,72 do 1,87 SFRS to = 1,41 do 1,54€

1l dizel 1,76 do 1,999 SFRS to = 1.64€

Današnji tečaj 1€ = 1,2167 SFRS

Ja pardon, računal sem kontra, danes opazil napako :).

Popravljeno . Popravil spaget
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse lepo in prav ampak se ti ne zdi bolj pametno da bi drugi dan razdeli na dva dela in bi potovanje podaljšal za en dan? Nevem kako je pri tebi ampak vožnja z motorjem ko si izmučen, premražen,...ni ravno najboljša in pametna. Sam bi celotno turo definitivno razdelil vsaj na 4-5 dni, tako bi imel čas pogledat kakšno stvar. Če se kje motim me popravi.

Maš prav, samo problem je bil, da je bil za vse dni naprej napovedan dež (tudi za ta dva dni je bilo napovedano spremenljivo vreme-sem imel srečo da ni bilo dežja), ker pa čas drugič ne bo dopuščal, sem malo poteral :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem se vrnil z dvodnevnega izleta. Cilj mi je bil prevozit tiste znane prelaze....

1. dan:

Pot: Jesenice-Korensko sedlo-Hermagor-Lienz-Sillian-Brunico-Brixen-Bolzano-Merano-Stelvio-Reschenpass-Scuol-Flüelapass-Davos-Schiers-Chur-Tamins-Sagogn (tu sem prespal-nočeitev 45 CHF brez zajtrka)

640 km

2.dan:

Sagogn-Oberalppass-Andermatt-Furkapass-St.Gotthard pass-Nufenenpass-Grimselpass-Sustenpass-Oberalppass-Ilanz-Chur-Schiers-Davos-Flüelapass-Scuol-Reschenpass-Merano-Bolzano-Brixen-Brunico-Sillian-Lienz-Hermagor-Korensko sedlo-Jesenice

924 km

Vreme oba dneva OK, samo po Sloveniji nazaj me je pralo do doma. Še to: drugi dan sem štartal ob 7h zjutraj, ob pol polnoči sem bil pa doma, izmučen (vožnja ponoči, meglice, dež....). Niti kilometra nisem naredil po avtocesti. Cena za liter bencina v Švici je pa cca. 2 €.

Total Respect! jez druzga dneva najbrž nebi zdržal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čez 14 dni se odpravljam v Švico, pa me zanima, če mi lahko kdo svetuje kakšno ugodno prenošiče v okolici St. Moritza (v krogu do 30 km).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Utrinki s Švice:na kratko..švica je čudovita...a draga ku pes.

nočitve...lahko so tudi do 100% dražje kot v dolomitih(Araba).

post-3455-0-63136800-1309086460_thumb.jpg

post-3455-0-63712600-1309086470_thumb.jpg

post-3455-0-51111300-1309086485_thumb.jpg

post-3455-0-01985000-1309086500_thumb.jpg

post-3455-0-25082700-1309086516_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1.dan (20.06.2011): Maribor-Dravograd-Celovec-Hermagor-prelaz Kreutzberg-Lienz-Felber Tauern-Mittersil-prelaz Gerlos-Innsbruck-Imst-Tarenz (556 km).

Zaradi nujnih jutranjih opravkov v mestu smo krenili bistveno kasneje, kot smo planirali, zato nas je vse čas na poti priganjal čas (odpadel je planiran ogled Krimlskih slapov). Na cilj smo prispeli tik pred nočjo.

Vreme: do Lienza sončno, dalje oblačno, a brez dežja.

Nastanitev: Gästehaus Anni Kiechl, Tarenz, spanje in zajtrk 25 eur, motorji parkirani v garaži. Zelo prijazni in ustrežljivi, Zelo priporočam.

2.dan (21.06.2011): Tarenz-Landeck-Sammaun-St.Moritz-prelaz Maloja-Chiavenna-prelaz Splügen-Thusis-Tinizong (312 km).

Na priporočilo lastnice prenočišča smo zavili s poti (okoli 12 km) in se ustavili v brezcarinski coni Sammaun. Kraj očitno zelo dobro živi od tega, saj je bilo polno turistov, tudi precej motoristov. Sam kraj je poln zelo lepih hotelov (vsi v alpskem slogu), trgovin in bencinskih črpalk (cena litra bencina 1,1 eur). Zato pa je ostalo bistveno dražje (1 kapučino, 1 kava z mlekom, 1 malo pivo = 11 eur). Vožnja prozi St. Moritzu dokaj zanimiva, s kar nekaj zanimivih stvari ob cesti. Kratek postanek v St.Moritzu ob jezeru in nadaljevanje poti v Italijo. Prvič v življenju sem se potil ob vožnji z motorjem (pa ne zaradi vročine) ob vzponu na prelaz Splügen. Tako ostrih, odsekanih ovinkov (in teh je ogromno) še nisem nikoli videl. Za povrhu vsega pa je bil še promet zelo gost, tako da si praktično v vsakem ovinku moral biti zelo pozoren.

Vreme: v glavnem sončno.

Nastanitev: Hotel Piz d'Err, Tinizong, spanje in zajtrk 40 sfr/33 eur (troposteljna soba), motorji pred hotelom. Za Švico cena sorazmerno ugodna, drugače pa podpovprečno - za prespat je bilo.

3.dan(22.06.2011: Tinizong-prelaz Julier-St.Moritz-prelaz Albula-Davos-prelaz Flüela-Livigno-prelaz Foscagno-Bormio-prelaz Stelvio-Reschen (305 km).

Navajen avstrijskih Alp in Dolomitov, so me švicarski prelazi očarali s svojo velikostjo in prostranstvi. V glavnem se na njih vzpenjaš in spuščaš zelo zmerno in ni kakšnih posebno zavitih cest z 20+ ovinki. Na prelazu Albula sem pil do sedaj najdražjo kavo (1 kapučino + 2 kavi z mlekom = 17,50 sfr/14,30 eur). Ni čudno, da so v glavnem vsi motoristi ostali na parkirišči (pa jih ni bilo tako malo), le mi smo si privoščili okrepčilo. Na spustu iz prelaza Foscagno nas je presenetila tako gosta megla, da smo skoraj tipali, kje je cesta. V Bormiu je nato padla odločitev: že danes gremo na Stelvio (lani se nam je v istem obdobju zaradi snega in zaprte ceste izmuznil), čeprav je bil planiran šele za naslednji dan (po prvotnem načrtu naj bi ta dan prečkali prelaz Umbraila). Tako smo še v kar solidnem vremenu prišli na Stelvio, ki pa me ni kaj posebno navdušil, čeprav se teh ostrih in ozkih ovinkov kar navadiš.

Vreme: zelo spremenljiv: najprej sonce, v glavnem oblačno, vmes gosta megla in na koncu nas je na zadnjih 10 km še opralo.

Nastanitev: Garni Verißmeinnicht, Reschen, spanje in zajtrk 26 eur, motorji parkirani v garaži. Priporočam.

4.dan(23.06.2011): Reschen-Meran-prelaz Gampenjoch-prelaz Mendel-Cavalese-Canaze-prelaz fedaia-Arraba-prelaz Campolongo-Badia-prelaz Campolongo-prelaz Pordoi-prelaz Sella-prelaz Gardena-Badia (361 km).

Odločitev za prelaz Stelvio prejšnji dan, se je pokazala kot dobra odločitev. Zaradi tega smo malce spremenili začrtano pot in se zjutraj odpravili proti Meranu. To cesto resnično sovražim, saj je v obe smeri zelo gost promet (v glavnem sami kamioni) in za teh 60 km potrebuješ nakako uro in pol. Tudi narava ni nič posebnega, saj se ves čas voziš med samimi nasadi jablan. Na prelazu Gampenjoch je začelo deževati in z redkimi presledki je dežavalo do večera. Ta dan se je pokazalo, da investicija v dobro dežno obleko, rokavice in škornje upravičena. V Arrabi je padla odločitev, da se napotimo direktno v Badio, kjer smo prenočevali, saj sta bila kolega na drugem motorju popolnoma premočena in premražena (na koncu sta zlila vodo iz škornjev, rokavice pa ožela). A nisem si mogel kaj: nekaj je še ostalo od dneva in odločil sem se, da naredim še krog čez Pordoi, Sello in Gardeno. Čez Arrabo in pri vzponu na Pordoi se je med tem že osušila cesta, proti vrhu Pordoia pa je ponovno pričelo rahlo deževati. Na vzponi in spustu čez Pordoi sem srečal enega samega motorista (na vrhu ni bilo sploh nobenega), na nadalnji poti pa spoh nobenega. Na Selli je že močneje deževalo, kjer sem opazil, da je odpovedal fotoapart (verjetno od vlage, saj sem ga imel v nezaščiteni tanktorbi). Na prelazu Gardena pa je že dežavalo kot iz škafa, temu se je pridružila še megla, ki pa ni bila tako gosta, kot prejšnji dan prelazu Focsagno. Po prihodu v našo tokratno bazo sem ugotovil, da je dežna in ostala oprema opravila preizkus z odliko: jakna in hlače iz goretex-a (AS) od zunaj sicer vlažna, znotraj popolnoma suho, škornji z goretex membrani (AS) pa so pustili noge popolnoma suhe.

Vrene: začelo se je sicer z oblačnim vremenom (občano smo celo videli sonce), nato pa praktično cel dan dež. Spust s prelaza Mendel proti Bolzanu smo prevozili v strašnem nalivu, ob vznožju pa se je temu pridružila še toča (še sreča, da samo za nekaj trenutkov).

Nastanitev: Ciasa Andy, Badia (drugače je to že nekaj let moja baza pozimi za smučanje v Dolomitih), spanje in zajtrk 28 eur, motorja parkirana pod nadstrešnico, opremo posušili na sušilcih, ki se pozimi uporabljajo za sušenje in gretje smučarskih čevljev. Zelo prijazni in ustrežljivi. Zelo priporočam.

5.dan (24.06.2011): Badia-prelaz Valparole-prelaz Falzarego-Cortina d'Ampezo-prelaz Tre Croci-Auronzo-Ovara-prelaz Zoncolan-Tolmezzo-Trbiž-Kranjska gora-prelaz Korensko sedlo-Borovlje-Dravograd-Maribor (454 km).

Zjutraj sem že v postelju ugotovil, da fotoaparat ni povsem odpovdal: ni deloval le zaslon, digitalni zoom, pa tudi z nastavitvijo osvetlitve je imel manjše težave. Drugače je deloval skoraj brezhibno??!!. Vremo ponovno ni obetalo nič dobrega, a domov smo morali neko priti. Do Kranjske gore smo se uspešno izmikali dežju, v glanem smo skozi srečevali druge motoriste v dežnih kombinezonih, nekajkrat smo se vozili tudi po mokrih cestah, kjer je pred kratkim deževalo. Po prvotnem načrtu smo se nameravali v Avstrijo vrniti čez prelaz Plöcken, a ko smo zavili proti njemu, nam je bilo jasno, da se peljemo direktno v nevihto. Na hitro smo obrnili proti jugu (tam je izgledalo veliko bolj prijazno) in čez Tolmezzo in Trbiž v Kranjsko goro, kjer smo se na kratko ustavili za kosilo. Pred nadaljevanjem poti smo ugotovili, da nas verjetno v vsaki smeri čaka dež, zato smo ponovno oblekli dežna oblačila in odločili, da gremo čez Korensko sedlo. Navajeni celodnevnega dežja od prejšnjega dne, nas rahel dež na spusti s Korenskega sedla ni prav nič motil. Tudi ta je hitro ponehal in odločitev, da se proti Sloveniji napotomo po Rožni dolini, je bila pravilna. Do Dravograda parktično ni bilo nobenega prometa, zato je bila vožnja zelo tekoča in v pravi užitek.

Vreme: v glavem oblačno z nekaj malega dežja.

Nočitev: doma v Bresternici, nočitev in zajtrk 0 eur (zato sem moral pa takoj naslednji dan nadoknaditi vse, kar se je nabralo v tednu odsotnosti), motor pa je prenočil kar pod balkonom (ni se mi ga ljubilo postaviti pod običajno nadstrešnico).

Nekajdnevni izlet v zadnjem tednu junije je nekako že postal standarden (do sedaj 2 x Doloniti, letos malo več in dalje). Splošni vtisi so seveda zelo pozitivni. Na vseh koncih in krajih (rezen v Sloveniji) na veliko popravljajo ceste, ki so na splošno v bistveno boljšem stanju kot pri nas (to sicer ni nič novega, to vem že zelo dolgo). Narava je prekrasna, sploh za tiste, ki uživajo ob pogledih na visoke gore. Da ne bo pomote, to imamo tudi v Slovenije, le da so razsežnosti bistveno manjše. V primerjavi z vsemi do sedaj prevoženimi prelazi pa ugotavljam, da so Dolomiti (vsaj za tiste, ki ob lepotah narave uživajo še v prijetni vožnji) res zakon. Tokrat nisem uspel prevoziti mojega najljubšega (Giau iz smeri Cortine d'Ampezo), a morda pa se jeseni odločim še za en solo obisk Dolomitov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!