Skoči na vsebino

STARODOBNIKI - NIKO SODNIKAR


Jure007

Priporočene objave

Mi ni nekaj jasno...

Prikolice do 15 col, se pravi D1 so omejene na do leta '74, razen Guzzija vozijo v glavnem BMW-ji. Kdaj je bmw naredil leta 1974 1000 kubičen dvovaljnik??

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:yes:

SEDI, PET. En mal težo bi blo bit prvi drugi in tretji na prav vseh tekmovanjih :)

Chuck Noris bi bil lahko (na isti tekmi 1. 2. in 3. hkrati namreč)! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot je že nekdo omenil, malo teh motorjev sploh ustreza pravilnikom in precej je neke improvizacije in prirejanja letnikov teh motorjev,...zato že nekaj let sploh ne hodim več gledat teh dirk

lep vzor dirk starodobnikov so dirke Grab the Flag, pa naj se gre kdo od naših junakov tja pomerit,...sam za info, lani so se v klasi open 1000 peljali tud po 1:40, predvojni motocikli pod 1:55.... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

In potem se najde Kljukec v kakšni politično obarvani temi in trdi da Slovenija nikakor ni del Balkana.

Jop. Mislim, da bi nas morali štet med Skandinavce.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj brezvezne teme še nisem bral - pa jih je na Motosvetu kar nekaj.

Namreč, starodobniki bi naj bili ljubiteljski motocikli in kot taki namenjeni uživanju v obnavljanju in negovanju. Tukaj pa jih predelujejo in prirejajo za maksimalne obremenitve in jih s tem posledično uničujejo. Povsem zgrešeno. Če želite dirkati, si kupite normalen stroj in se vozite na Slovenia dnevih na Grobniku ali Deyzi dnevih ali kjerkoli pač že. Stare motorje pa imejte za užitek. Ne rečem, da bi vozili eksibicijske dirke za gledalce, ne pa prerivanja in kregarije. Hujš kot otroci. Zdi se mi, da hočete svoje neizživete ambicije v mladosti uresničiti na stara leta - vam gre res že tako slabo? In namesto, da bi se sklonili glave in molčali, svojo sramoto še obešate na veliki zvon.

SRAM VAS BODI - VSE PO VRSTI

(Uh, ste me razjezili)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj brezvezne teme še nisem bral - pa jih je na Motosvetu kar nekaj.

Namreč, starodobniki bi naj bili ljubiteljski motocikli in kot taki namenjeni uživanju v obnavljanju in negovanju. Tukaj pa jih predelujejo in prirejajo za maksimalne obremenitve in jih s tem posledično uničujejo. Povsem zgrešeno. Če želite dirkati, si kupite normalen stroj in se vozite na Slovenia dnevih na Grobniku ali Deyzi dnevih ali kjerkoli pač že. Stare motorje pa imejte za užitek. Ne rečem, da bi vozili eksibicijske dirke za gledalce, ne pa prerivanja in kregarije. Hujš kot otroci. Zdi se mi, da hočete svoje neizživete ambicije v mladosti uresničiti na stara leta - vam gre res že tako slabo? In namesto, da bi se sklonili glave in molčali, svojo sramoto še obešate na veliki zvon.

SRAM VAS BODI - VSE PO VRSTI

(Uh, ste me razjezili)

Ej, če greš na AA dirko oldtimerjev, se eni možaki prow hudo vozijo, in na slo dnevih nebi bili zadnji. Meni osebno se oldiji kar en mal smilijo. in niti pomislit ne znam, da bi mojga kwaka tako gonil po dirkališču. ampak če jim je v veselje, okej. Pa tud tisto o neizživetih ambicijah. . ne drži čisto. Vsaj dva od vpletenih imata pestro zgodovino. O Mr. Habatu je blo napisano dovolj, Albin Štern pa je v devetdesetih konkurenčno dirkal na državnem prvenstvu in mislim da tudi AA. Ja, slabih 20 let nazaj, državno prvenstvo ni bil krožek. Je bla kar resna zadeva. Priimek Sodnikar pa mi ni znan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, če greš na AA dirko oldtimerjev, se eni možaki prow hudo vozijo, in na slo dnevih nebi bili zadnji. Meni osebno se oldiji kar en mal smilijo. in niti pomislit ne znam, da bi mojga kwaka tako gonil po dirkališču. ampak če jim je v veselje, okej. Pa tud tisto o neizživetih ambicijah. . ne drži čisto. Vsaj dva od vpletenih imata pestro zgodovino. O Mr. Habatu je blo napisano dovolj, Albin Štern pa je v devetdesetih konkurenčno dirkal na državnem prvenstvu in mislim da tudi AA. Ja, slabih 20 let nazaj, državno prvenstvo ni bil krožek. Je bla kar resna zadeva. Priimek Sodnikar pa mi ni znan.

Saj ravno zato. Če se hudo peljejo, naj vozijo v običajnih kategorijah, ne pa da priganjajo starodobnike, ki so sicer bili vrhunski za tiste čase, danes pa dobiš tekmovalno precej bolj primerne motocikle. S sodobnimi motorji bi bili na Slo dnevih konkurenčni ostalim.

O neizživetih ambicijah pa toliko: Dokler se človek aktivno ukvarja s tekmovalnim športom, je logično, da se poteguje za zmage in kolajne. Ko pa enkrat nehaš s tem pa je primerna le še rekreacija, vse ostalo se mi zdi bolano. Če se radi hitro vozijo, naj gredo na pisto in vozijo (če se radi vozijo s starodobniki, naj dirkajo z njimi - čeprav mi jih je škoda), tekmovanja s prerivanjem in pritožbami pa so čisto mimo. Ne znam si predstavljati, kako nizek ego moraš imeti, da si ga dviguješ s takimi dejanji.

Prav lahko pa se tudi motim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj brezvezne teme še nisem bral - pa jih je na Motosvetu kar nekaj.

Namreč, starodobniki bi naj bili ljubiteljski motocikli in kot taki namenjeni uživanju v obnavljanju in negovanju. Tukaj pa jih predelujejo in prirejajo za maksimalne obremenitve in jih s tem posledično uničujejo. Povsem zgrešeno. Če želite dirkati, si kupite normalen stroj in se vozite na Slovenia dnevih na Grobniku ali Deyzi dnevih ali kjerkoli pač že. Stare motorje pa imejte za užitek. Ne rečem, da bi vozili eksibicijske dirke za gledalce, ne pa prerivanja in kregarije. Hujš kot otroci. Zdi se mi, da hočete svoje neizživete ambicije v mladosti uresničiti na stara leta - vam gre res že tako slabo? In namesto, da bi se sklonili glave in molčali, svojo sramoto še obešate na veliki zvon.

SRAM VAS BODI - VSE PO VRSTI

(Uh, ste me razjezili)

Pojdi na kakšno grab the flag dirko pogledat, da ne govorim o še kakšnih hujših dikah z oldtimeri po evropi.....in nehaj pisati popolnoma brezveznih stvari.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojdi na kakšno grab the flag dirko pogledat, da ne govorim o še kakšnih hujših dikah z oldtimeri po evropi.....in nehaj pisati popolnoma brezveznih stvari.....

hahahaha .. si kdaj tvoje kozlarije prebral? ki jih dnevno objavljas?

ps.

darkotu ne segnes do gleznja.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svojih kozlarij ne berem, ker jih ni...vsaj po mojem mnenju....

Dotičnega ne poznam, verjamem da mu v dirkaškem smislu ne sežem do kolen (če si to mislil), ker sam nisem dirkač...vendar pa sceno poznam..

Sicer pa predlagam da s tem ne smetimo teme....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še zadnjič se bom oglasil, da razložim, zakaj sem se razjezil. Nikoli nisem dirkal, sem pa 10 let aktivno veslal, kar uspešno za tedanje čase, ne pa vrhunsko. Tudi nimam pojma o zadevi o kateri pišem, zato podajam le svoje mnenje o tem.

Za moj okus je vsak vrhunski šport namenjem doseganju rezultatov in temu je podrejeno vse. Pri motorjih je to tudi razvoj in priprava motocilov. Zato prvič ne razumem, zakaj tekmovati s starodobniki, ki niso več konkurenčni, saj s tem avtomatsko zgubimo enega od razlogov tega športa. Za dokazovanje znanja je primeren vsak motor. Starodobniki so le del tehniške zgodovine in kulture, zato se mi ne zdi primerno, da jih trošijo za tekmovanja. Reli starodobnikov je dober prikaz tega - gre za razkazovanje vozil in prikaz tehnike vožnje - zanimivo je npr. nagibanje sovoznikov pri prikoličarjih, vendar ne vidim smisla v tekmovanju. Zdi se mi podobno, kot bi imeli alpsko smučanje s starimi smučmi in bi se klali na nož, kdo bo zmagal - tam je zadeva bolj zabavno turistična. To je prva stvar, ki me moti pri tem. Če je smisel teh tekmovanj, da stare motorje izboljšujejo, da so hitrejši od drugih starih motorjev, potem to ni to - ti motorji so bili vrhunski mnogo let prej.

Še o ambicijah: Po aktivni karieri sem sodeloval v mnogih športnih panogah na sindikalnih tekmah (kolesarstvo, plavanje, smučanje, smučarski tek, kros, ...) ter dobil kup kolajn in pokalov, ki so bili praviloma precej večji od aktivnih. Ampak mi je jasno, da je to nima nobenega pomena v primerjavi s "pravimi" kolajnami in pokali. Pač šport za zabavo. Kasneje sem tekmoval na veteranskih veslaških prvenstvih (cca. 7.000 prijav - manj ljudi, ker mnogi tekmujejo večkrat) Tekme trajajo tri dni od jutra do večera, štarti na 3 minute. V posamezni kategoriji (npr. dvojni dvojec, starostna skupina B: 36-43 let) je prijavljenih preko 100 ekip. Razdelijo jih na skupine po 6 - toliko je prog, prvi dobi medaljo, ostali nič. Merijo sicer čase, ampak ne ugotavljajo, kdo je najboljši. Za zaključek pa mega fešta. So sicer tekmovalci, ki se ženejo in sekirajo, večina pa jih odvesla in gre potem s konkurenti na pivo. Temu pravim jaz zdrava konkurenčnost - ne pa goljufije ter pritožbe in kregarije. Pa hvaljenje s pokali.

BTW: tudi s tem tekmovanji sem prenehal, saj raje preveslam 15 km na treningu kot vržem pljuča ven v 1000 metrih tekmovalne proge, da bi dokazal, da še zmorem in sem boljši /slabši od bivših rivalov.

Torej če sumiram, prvič - starodobniki se mi ne zdijo primerni za dirkanje in drugič - nezdrave tekmovalne ambicije ne pritičejo ljudem, ki se ne ukvarjajo z vrhunskih športom.

Pa tudi ne vem, s čim lahko smetimo tole temo, razen če je pravi namen teme ugotavljanje, kdo od imenovanih ima prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zelo lepo napisano...

ampak vendarle tudi tekmovanje s starodobniki ima nek pomen, pač ni isto kot tekmovanje z novimi motocikli... ima nek svoj čar... je pa res da to kar se zadnje čase dogaja je neverjetno... že to da na svoje motorje natikajo nove komponente je bedarija, kaj šele ostali načini "goljufanja", da bi prišli do tistih pokalov... sam nimam nič proti takim tekmovanjem, pa tudi če gre na nož, dokler je vse skupaj pošteno in ne ena umazana igra enega starega, požrešnega fotra, ki zaradi pohlepa po tistih pokalih zgubi vso pamet in počne take stvari... sodnikarja poznam predvsem iz nemoticiklističnega okolja in se mu vidi, da ne more brez hvalisanja pa sekanja vn kjer je to le mogoče... kot si rekel, očitno mora imeti res totalno prenizek ego, da si ga dviguje na tak način... debil en...

je pa pač tekmovanje s starodobniki pač ena disciplina v motociklističnem tekmovanju... da bi rekel da je bedno dirkati s starimi motocikli, ker lahko dirkaš z novimi je kot da bi rekel, le zakaj bi dirkal v 125cc razredu, če maš pa na voljo že 1000cc motorje... tudi dirkanje s starodobniki je svojevrstna umetnost, predvsem pa priprava in sestava takega motocikla... in nenazadnje tudi zelo zanimiva stvar za gledalce... pa sej nenazadnje te dirke niso ravno na nevem kako visokem nivoju in nevem kako resne... no razen za nekatere bolane požrešneže...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm... razmišljam v smeri, kot Darko3g. Ti starodobniki bi naj bili za kakšno popestritev, ko se odpelje krog-dva. Dirkanje z njimi... Škoda jih je. Ali pa še en primer: denimo dva enaka motorja iz leta 1960. Enega bi vozil njegov prvi lastnik (oziroma iz tistega časa) -torej okoli 60 let star možak, drugega pa en 20-letnik. Ne vem, če sta enakopravna -refleksi in vse skupaj. Jaz bi uvedel pravilo, da naj motor vozi človek take starosti, ki bi ga lahko tedaj, ko je motor še bil nov. Samo razmišljam.

Ozadja dogodka, o katerem je govora pa ne poznam, zato tega niti ne bom komentiral. Me je pa začelo zanimati, pa si bom nasledno dirko na Vranskem verjetno šel ogledati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ahhhh..škoda motorja..dejte nehat no..

Pa kaj so starodobniki zato da doma stojijo? Da jih vsak teden enkrat prižgeš in 4x tedensko zglancaš? Ma ja, mogoče če imaš motor ali avto ki je eden od stotih na svetu..ne pa ko govorimo o primerkih ki jih je čez najbljižjo mejo v stotinah..

Sicer pa, tudi če ga komplet uničiš se ga da popravit.. Škoda? Potem pa kupi enega od teh ki ga je tako škoda in ga obdrži za "naslednje rodove"..

Sicer pa, dirke starodobnikov pri nas so že zdavnaj presegle meje dobrega okusa..zato pa večina na njih ne nastopa več. Pa vidim da jih bo še manj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dirkanje s starodobniki se je najprej začelo predvsem zaradi ljubezni do klasične tehnike in druženja enako in podobno mislečih.Večinoma so bili to odrasli in zreli ljudje.Stvar se širila in razvijala in tako nehote dobila" bacile in viruse".Na začetku je bilo to zdravo druženje ,potem je nastal pa pohlep.Tako organizatorja kot nekaterih tekmovalcev.Vedelo se je kakšen mora biti motocikel in kaj ni v skladu z letnikom izdelave.Vse nepravilnosti se je reševalo brez kreganja s strpnostjo.Danes ko je vse znorjeno in skregano med seboj to ni več druženje ampak medsebojno obračunavanje. Pa lep dan skoraj vsem.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj brezvezne teme še nisem bral - pa jih je na Motosvetu kar nekaj.

Namreč, starodobniki bi naj bili ljubiteljski motocikli in kot taki namenjeni uživanju v obnavljanju in negovanju. Tukaj pa jih predelujejo in prirejajo za maksimalne obremenitve in jih s tem posledično uničujejo. Povsem zgrešeno. Če želite dirkati, si kupite normalen stroj in se vozite na Slovenia dnevih na Grobniku ali Deyzi dnevih ali kjerkoli pač že. Stare motorje pa imejte za užitek. Ne rečem, da bi vozili eksibicijske dirke za gledalce, ne pa prerivanja in kregarije. Hujš kot otroci. Zdi se mi, da hočete svoje neizživete ambicije v mladosti uresničiti na stara leta - vam gre res že tako slabo? In namesto, da bi se sklonili glave in molčali, svojo sramoto še obešate na veliki zvon.

SRAM VAS BODI - VSE PO VRSTI

(Uh, ste me razjezili)

Se popolnoma ne strinjam z objavo. Koliko starejših motorjev se vozi na dirkah, v tujini dosti več kot pri nas. S tem ne govorim za motorje 60ih in 70ih (niti ne poznam te scene toliko) let, ampak predvsem 80 in zgodnjih 90ih, ki pa tudi že dosegajo starosti za kategorijo 'oldtimer'. Anglija, Japonska- samo 2 pa ne osamljena primera. Pri novih motorjih pa manjka evolucije, s tem ne mislim vgraditev starih tehnologij, ampak malo vrnitve h koreninam. To delajo proizvajalci bolj malo, pa tudi tržna filozofija in značilnost današnjega časa narekujejo poplavo (meni) nezanimivih motorjev

brez karakterja- derivatov in klonov. Koliko je zanimivih strojev, ki niso enaki današnjim (najbolj manjše in srednje prostornine, recimo 2t pa tudi 4t) in kaj je bolj brez smisla kot da tak motor počiva in je konzerviran?

Res mogoče zahteva več vložkov, časa in podobno, obrestuje se pa ne- človeku brez smisla za to področje. Tistemu z občutkom pa večkratno.

Recimo francoska ekipa z hondo rc30- v prvi polovici mest z novimi tisočaki v dirki endurance. Pa suzuki rgv250 na Donningtonu, yamaha fzr 400 v Suzuki. Vse to in še kaj lahko drži korak z novo tehniko. Današnji in prihodnji razvoj pa ne more v nedogled, šel bo kvečjemu v ekologijo, manjšo porabo in naphanost z robotiko in elektroniko. Tak motor bo res lahko hitrejši, čeprav dosti ne, ker neke meje so. Ne pa več prvinski, brez duše in z večkrat manjšim, kakor pravijo v Angliji 'fun factor'.

Leta 2025 se bo lahko nekdo vozil po pisti z recimo '11 kawasakijem zx10r, ostali pa z motorji, ki bi jim mi danes ne pripisali te vloge.

Takšno je moje mnenje, motorizem pa razumem iz več pogledov, ne črno-belo kot ta tema dokazuje.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojdi na kakšno grab the flag dirko pogledat, da ne govorim o še kakšnih hujših dikah z oldtimeri po evropi.....in nehaj pisati popolnoma brezveznih stvari.....

Nikar ne bodi preoster, popolnoma brezveznih stvari ni.

(Off topic: dobro poznam darka3g in verjemi, da s svojimi dejanji in načinom življenja nenehno dokazuje, da zelo dobro vé, o čem govori. Spoštovanja vredno menje!)

Vendar to še ne pomeni, rs01, da tvojega mnenja ne spoštujem. Zame osebno je celo pomembno, da bi vsi ljudje izražali svoje lastno mnenje.

Vsak ima legitimno pravico do svojega stališče in gledišča, menim da nam manjka predvsem tega - spoštovati še kakšno drugo resnico, ne le svoje!

Odvisno od značaja, prepričanja, vzgoje in "fazona" človeka na splošno pa je potem več vrst resnic - so dobre, pravilne, slabe, izkrivljene, nepopolne, škodljive, ...itd.

Ahhhh..škoda motorja..dejte nehat no..

Ne bi se čisto strinjala ... nikar nehat. Potem bo ostal forum brez besed.

Dirkanje s starodobniki se je najprej začelo predvsem zaradi ljubezni do klasične tehnike in druženja enako in podobno mislečih.Večinoma so bili to odrasli in zreli ljudje.Stvar se širila in razvijala in tako nehote dobila" bacile in viruse".Na začetku je bilo to zdravo druženje ,potem je nastal pa pohlep.Tako organizatorja kot nekaterih tekmovalcev.Vedelo se je kakšen mora biti motocikel in kaj ni v skladu z letnikom izdelave.Vse nepravilnosti se je reševalo brez kreganja s strpnostjo.Danes ko je vse znorjeno in skregano med seboj to ni več druženje ampak medsebojno obračunavanje. Pa lep dan skoraj vsem.

:worship::notworthy::worship:

No, to pa je resnica, ki se popolnoma sklada z mojo resnico. Z vsem, kar si napisal, se 100% strinjam. Tudi zato, ker sem v določenem obdobju to sceno spremljala.

Moj dedek (že dolgo ga ni več med nami) je bil motorist z dušo in srcem, z ogromno ljubezni do motorizma. Imel je različne motorje, tudi prikoličarja, velik del življenja je posvetil motorizmu.

Mnogi stari motoristi, ki so počeli ravno to, kar si ti v prvem stavku napisal, so tudi že pokojni. Mnogi, ki so organizirali prava vseslovenska druženja ljubiteljev starodobnikov, ki so znali pritegniti močne pokrovitelje, da so bili to vrhunski dogodki z dolgimi vožnjami, rallyji, tekmami v večih kategorijah, z druženjem, čagami pozno v noč ... mnogih žal tudi ni več med nami. Ali pa so obupali ravno zaradi "bacilov in virusov", ki zdaj zgleda že v polni meri obvladujejo sceno.

So pa vsi ti ljudje imeli nekaj, česar današnja starodobniška srenja očitno več nima ... čast, ponos in neizmerno ljubezen do tega, kar so počeli. Med seboj so si pomagali, se vzpodbujali in si svetovali - zakaj? Ker so vsi želeli, da bi ohranili to sceno in ji v slovenskem moto-prostoru pridobili takšno mesto, kot ji pripada.

Pa kaj je ostalo od vsega skupaj? Spakedranščina prve vrste, brez časti in zdrave pameti. Vzporedno pa še ena tema na forumu več, kjer se še dodatno razplamtevajo strasti, zagovarjanje zgolj lastne resnice, pristransko predalčkanje in vmes kakšna žalitev, podkrepljena z varno anonimnostjo forumskega načina debatiranja.

Vse to pa ni v pomoč zlajhani starodobniški sceni, da bi si opomogla ali celo zrasla.

Sama starodobniška scena na veliko izgublja kredibilnost in tisto pravo, legitimno resnico.

Hkrati pa izgubljajo tisti, ki so najbolj oškodovani - resnični, strastni in predani ljubitelji starodobnikov.

Odgovarjal, ali pa da bi se moral zagovarjati, ne bo nihče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dosti teh motorjev je bilo tudi prvotno namenjeno dirkanju..in če so bili dobri za pisto tedaj potem so dobri za pisto tudi sedaj ...( za primerjavo - malo je starih mojstrov mehanike , ki še obvladajo klasično tehniko ter so kot taki zelo iskani in hvaljeni ).. ne enih in ne drugih jaz ne bi metal v koš pozabe kajti brez njih tudi današnjih motorjev ne bi bilo ... in tudi današnji ss super duper motorji bodo čez 25 let "stara šara" , oldtajmerji in kot taki za marikoga od vas , ki tak motor vozi vsakodnevno ali pa celo na pisti , neprimerni dirkanju...

prav rad bi doživel vse tiste , ki danes tukaj negativno ocenjujejo dirkanje s starodobniki , leta 2036 na grobniku ter jim v faco vrgel izjavo da so nekulturni uničevalci starodobnikov .... sploh pri njihovih letih..

pozabljate tudi na to , da so ljudje , ki dirkajo s predelanimi starodobniki ponavadi ( izvzemam kešatorje , ki nimajo pojma o šraufanju ) sposobni tudi v zelo kratkem času navesiti na motor originalne dele ( ki jih pač vsak , ki je pameten ne bi zavrgel ali prodal) ter tako povrniti motor v dokaj originalno stanje ...

dirkalniki , ki pa so bili narejeni za dirkališče pa so za dirkat !!! vseeno koliko so stari ! in še dobro , da ljudje dirkajo z njimi ter jih vzdržujejo pri življenju ter dobri formi ...za nobeno mehaniko ni dobro , če se ustavi in tam stoji ..potem tam obstane za večno in kvečjemu propada..

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če želite dirkati, si kupite normalen stroj in se vozite na Slovenia dnevih na Grobniku ali Deyzi dnevih ali kjerkoli pač že.

In namesto, da bi se sklonili glave in molčali, svojo sramoto še obešate na veliki zvon.

Habat žal svojega "normalnega stroja" kot praviš nima, je bil pa letos na Slo dnevu na Grobniku in vozil s sposojeno cbr600-ko.

To imaš že prav, ampak kar se je zgodilo na Vranskem je šlo pa čez vse meje poštenosti,športnosti... in zato je biu že čas da se tudi na to opozori in se preneha s takšnimi goljufijami! Kot mnogo drugih dirkalnih kategorij v SLO ( od skuterjev, supermota..) jim je uspelo uničiti še eno klaso. Svaka čast! :notworthy:

Zgleda se bo na dirke hodilo le še vn, predvsem na Češko kjer dirke potekajo v bol sproščenem,prijetnem vzdušju poleg tega pa je pivo neizmerno dobro! :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikar ne bodi preoster, popolnoma brezveznih stvari ni.

(Off topic: dobro poznam darka3g in verjemi, da s svojimi dejanji in načinom življenja nenehno dokazuje, da zelo dobro vé, o čem govori. Spoštovanja vredno menje!)

Vendar to še ne pomeni, rs01, da tvojega mnenja ne spoštujem. Zame osebno je celo pomembno, da bi vsi ljudje izražali svoje lastno mnenje.

Vsak ima legitimno pravico do svojega stališče in gledišča, menim da nam manjka predvsem tega - spoštovati še kakšno drugo resnico, ne le svoje!

Odvisno od značaja, prepričanja, vzgoje in "fazona" človeka na splošno pa je potem več vrst resnic - so dobre, pravilne, slabe, izkrivljene, nepopolne, škodljive, ...itd.

Ne bi se čisto strinjala ... nikar nehat. Potem bo ostal forum brez besed.

:worship::notworthy::worship:

No, to pa je resnica, ki se popolnoma sklada z mojo resnico. Z vsem, kar si napisal, se 100% strinjam. Tudi zato, ker sem v določenem obdobju to sceno spremljala.

Moj dedek (že dolgo ga ni več med nami) je bil motorist z dušo in srcem, z ogromno ljubezni do motorizma. Imel je različne motorje, tudi prikoličarja, velik del življenja je posvetil motorizmu.

Mnogi stari motoristi, ki so počeli ravno to, kar si ti v prvem stavku napisal, so tudi že pokojni. Mnogi, ki so organizirali prava vseslovenska druženja ljubiteljev starodobnikov, ki so znali pritegniti močne pokrovitelje, da so bili to vrhunski dogodki z dolgimi vožnjami, rallyji, tekmami v večih kategorijah, z druženjem, čagami pozno v noč ... mnogih žal tudi ni več med nami. Ali pa so obupali ravno zaradi "bacilov in virusov", ki zdaj zgleda že v polni meri obvladujejo sceno.

So pa vsi ti ljudje imeli nekaj, česar današnja starodobniška srenja očitno več nima ... čast, ponos in neizmerno ljubezen do tega, kar so počeli. Med seboj so si pomagali, se vzpodbujali in si svetovali - zakaj? Ker so vsi želeli, da bi ohranili to sceno in ji v slovenskem moto-prostoru pridobili takšno mesto, kot ji pripada.

Pa kaj je ostalo od vsega skupaj? Spakedranščina prve vrste, brez časti in zdrave pameti. Vzporedno pa še ena tema na forumu več, kjer se še dodatno razplamtevajo strasti, zagovarjanje zgolj lastne resnice, pristransko predalčkanje in vmes kakšna žalitev, podkrepljena z varno anonimnostjo forumskega načina debatiranja.

Vse to pa ni v pomoč zlajhani starodobniški sceni, da bi si opomogla ali celo zrasla.

Sama starodobniška scena na veliko izgublja kredibilnost in tisto pravo, legitimno resnico.

Hkrati pa izgubljajo tisti, ki so najbolj oškodovani - resnični, strastni in predani ljubitelji starodobnikov.

Odgovarjal, ali pa da bi se moral zagovarjati, ne bo nihče.

Zelo dobro si vse povedal....

sam sem bil v svoji prejšnji izjavi res preoste, to priznam....

Mogoče pa se nismo ravno prav razumeli....moje gledanje na stvar je takšno....dirke s starodobniki so povsem legitimne dirke, vendar pa je treba dirkati s starodobnimi dirkalniki! Dirkanje z raznimi Puchi, da raznih tomosovih dvojk in podobnega, kar se dogaja v zadnjem času sploh ne omenjam! Torej, z dirkalniki se dirka, z navadnimi motorji pa vozi!

Slovenska starodobniška scena se je pa itak povsem pokvarila.....kje so časi, ko se je vozila takoimenovana "divja liga", kjer so bili tekmovalci med sabo prijatelji (razen na stezi), vidnih je bilo tudi nekaj pravih originalnih dirkalnikov,.....Kdor se spomni časov Šmarjetne gore, Vrabč, ....da 2 dirk na Vranskem sploh ne omenjam, ve kaj mislim...

Potem pa je lonček pristavil AMZS in od takrat naprej je šlo samo še dol....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žalostno. Vedno isto sranje v teh športih, vsem pa skupno to, da se dovoli klientelizem. AMZS funkcionarji pa večinoma vsa leta delajo škodo slovenskemu avtomoto športu. Sam sem na lastne oči videl kako se obnašajo in kaj vse si dovolijo. Zato je pri nas težko karkoli obdržat in razvijat. Zakaj nimamo dirkališča? Vprašajte na AMZS.

Habat je pa legenda slovenskega oz. jugoslovanskega motociklizma in je dokazal dovolj. Nekateri so pač nezadovoljni s svojimi kratkimi lulčki, zato si morajo natikat "podaljške".

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!