zabac Objavljeno Junij 16, 2011 Opozori Objavljeno Junij 16, 2011 Že kar nekaj časa imma doma zbito ninjo.Danes sem pa zasledil poceni nov okvir na internetu ki ga potrebujem za popravilo.sedaj me pa zanima kako je to kaj glede dukumentov? -prodajalec okvirja mi je rekel da ima za okvir račun tako,da samo grem na tehničnega ter mi vbijejo številko.je to res? verjetno to ne delajo na vsakem tehničnem? -kako je to potem glede prometne? predstavljam si nekako tako ko dobim številke za okvir sestavim skupaj motor ter nato peljem na tehničnega ter mi natisnejo novo prometno?
Cartman Objavljeno Junij 16, 2011 Opozori Objavljeno Junij 16, 2011 Že kar nekaj časa imma doma zbito ninjo.Danes sem pa zasledil poceni nov okvir na internetu ki ga potrebujem za popravilo.sedaj me pa zanima kako je to kaj glede dukumentov? -prodajalec okvirja mi je rekel da ima za okvir račun tako,da samo grem na tehničnega ter mi vbijejo številko.je to res? verjetno to ne delajo na vsakem tehničnem? -kako je to potem glede prometne? predstavljam si nekako tako ko dobim številke za okvir sestavim skupaj motor ter nato peljem na tehničnega ter mi natisnejo novo prometno? Včasih je bilo tako, da če si menjal okvir, si moral naredit A test. na novo. Najbrž ti bodo to razložili na tehničnem kjer opravljajo tudi homologacije. Če pa ima za okvir prometno, enostavno prepišeš in registriraš drug motor. daneb in DXR16 2
Piksna Objavljeno Junij 16, 2011 Opozori Objavljeno Junij 16, 2011 (popravljeno) Ne.Imeti moraš papirje za oba okvirja oz. številki ter tudi fizično oba okvirja(!). Ko se številke prepišejo ,ob prisotnosti obeh okvirjev in dokumentov, gre "original" v uničenje(da se ne pojavi duplikat!) in ga ne dobiš nazaj v "roke". Homologacije in atesta ni potrebno delati, ker se je menjal originalni del za enakovrednega oz. ne gre za t.i. modifikacijo vozila oz. njegovih tehničnih lastnosti. Popravljeno Junij 16, 2011. Popravil Piksna DXR16 1
dr-big Objavljeno Junij 16, 2011 Opozori Objavljeno Junij 16, 2011 Že kar nekaj časa imma doma zbito ninjo.Danes sem pa zasledil poceni nov okvir na internetu ki ga potrebujem za popravilo.sedaj me pa zanima kako je to kaj glede dukumentov? -prodajalec okvirja mi je rekel da ima za okvir račun tako,da samo grem na tehničnega ter mi vbijejo številko.je to res? verjetno to ne delajo na vsakem tehničnem? -kako je to potem glede prometne? predstavljam si nekako tako ko dobim številke za okvir sestavim skupaj motor ter nato peljem na tehničnega ter mi natisnejo novo prometno? Pozdravljen. Povrtaj kovice ploščice s podatki šasije in zakoviči na nov/rabljen okvir od starega okvira, tako bi vsaj jaz naredil.
Sam dePihlja Objavljeno Junij 16, 2011 Opozori Objavljeno Junij 16, 2011 Ne.Imeti moraš papirje za oba okvirja oz. številki ter tudi fizično oba okvirja(!). Ko se številke prepišejo ,ob prisotnosti obeh okvirjev in dokumentov, gre "original" v uničenje(da se ne pojavi duplikat!) in ga ne dobiš nazaj v "roke". Homologacije in atesta ni potrebno delati, ker se je menjal originalni del za enakovrednega oz. ne gre za t.i. modifikacijo vozila oz. njegovih tehničnih lastnosti. + tega rabiš za registracijo tudiračun za strokovno opravljeno premontažo vseh delov na nov okvir .)
Cartman Objavljeno Junij 17, 2011 Opozori Objavljeno Junij 17, 2011 U glavnem, jaz bi ga prekladival pa ne nobenmu povedat :krneki:
Lowrenc Objavljeno Junij 17, 2011 Opozori Objavljeno Junij 17, 2011 Raje ne kompliciraj s papirji, ker tu ni ''dodane vrednosti''
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se