Skoči na vsebino

BMW R 1150 RT vs YAMAHA FJR1300


goldmax

Priporočene objave

Pozdravljeni

Zanima me kateri motor izmed teh dveh izbrati?????FJR 1300 ali BMW R 1150 RT??????????

(od letnika 2001, pa recimo do 2004)

Prednosti in slabosti enega in drugega,vzdrževanje,praksa,izkušnje,itd.-skratka vse kar se spomnete.

Bila pa bi večinoma vožnja v dvoje,ter bolj na izi.

Za odgovore in nasvete se vam že vnaprej zahvaljujem.

lp

goldmax

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Zanima me kateri motor izmed teh dveh izbrati?????FJR 1300 ali BMW R 1150 RT??????????

(od letnika 2001, pa recimo do 2004)

Prednosti in slabosti enega in drugega,vzdrževanje,praksa,izkušnje,itd.-skratka vse kar se spomnete.

Bila pa bi večinoma vožnja v dvoje,ter bolj na izi.

Za odgovore in nasvete se vam že vnaprej zahvaljujem.

lp

goldmax

Ta dva motorja je težko med seboj primerjat.Namreč Yamaha je vrstni motor z vodnim hlajenjem,BMW pa je zračno hlajen Boxer.Z FJR Yamaho bi lahko primerjal BMW-eja K-1200 GT Potem bi ti rekel kupi BMW-eja sicer pa ti svetujem Yamaho vendar ne s preveč kilometri in da je res lepo ohranjena in servisirana. Odločitev pa je seveda tvoja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Zanima me kateri motor izmed teh dveh izbrati?????FJR 1300 ali BMW R 1150 RT??????????

(od letnika 2001, pa recimo do 2004)

Prednosti in slabosti enega in drugega,vzdrževanje,praksa,izkušnje,itd.-skratka vse kar se spomnete.

Bila pa bi večinoma vožnja v dvoje,ter bolj na izi.

Za odgovore in nasvete se vam že vnaprej zahvaljujem.

S kolegi gremo na žur. Najdemo par bab. Pol pa jaz na motosvet vprašam, a naj kresnem bjondo ali črnolasko ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JB, odvisno je od človeka do človeka...

nekateri imajo več izkušenj s pajzdami, spet drugi z motorji... in jebci ne sprašujejo o pajzdah, tehnofriki pa ne o motorjih...

goldmax:

fjr tema:

rt teme:

pa prijetno branje!

p.s.: če mene vprašaš, jaz bi vzel yamaho...mirnejši vodno hlajeni agregat, zame boljša ergonomija, vse ob enaki funkcionalnosti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S kolegi gremo na žur. Najdemo par bab. Pol pa jaz na motosvet vprašam, a naj kresnem bjondo ali črnolasko ...

No če mane vprašaš, jaz bi obe,za tebe pa glih ne vem !!! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta dva motocikla nimata nobene zveze drug z drugim. BMW je umirjen motor za gospode, za dolge dolge kilometre, sopotnica bo sigurno bolj zadovoljna, sicer precej zastarel, odkar je zunaj R1200RT; predvsem udoben in vzdržljiv. Yamaha pa nekako večno ista, brez nekih bistvenih sprememb, vseeno dosti bolj zanimiva od R1150RT in dooooosti bolj poskočna. Od 1150 sigurno, ker je dejansko rahlo podrhanjen nad 150km/h... Razlika v moči je cca 50KM, to vse pove. Nikakor pa ne tudi vodljiva. Tu BMW rules. Podvozje na BMW-ju - zakon. Neprimerljivo, po mnenju večine tudi z Goldwingom ne. Do 20 km/h nesporni zmagovalec, zaradi zasnove motora in podvozja. Kardan boljši na BMW, menjalnik se lepše obnaša na FJR. Drža na BMW pokončna, udobna, na Ymahi rahlo športna.

Jaz bi v tem primeru izbral Yamahco. Je vseeno več. Razen po letniku '05, ko je prevagala odločitev BMW in to z dobrim, boljšim razlogom. Drugače pa ja, FJR je primerljiva kvečjemu z K1200GT. Mogoče bi bila odločitev lažja, če bi najprej primerjal ta dva BMW-ja med seboj in bi najprej tu ugotovil, da gre za popolnoma različne namene uporabe...in tipe ljudi seveda, to je bistvenega pomena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje pa piše da more bit motor, ki ga primerjaš iz istega segmenta ?

Ga pač zanimata ta dva motorja in to je to..tud sam sem se pred meseci odločal med hruškami in bananami..izbral pa bmw-ja..

V glavnem pri obeh ne moreš zgrešit...najbolje je, da sprobaš oba..in izbereš tistega na katerem se ti in sopotnica bolje počutita.

Pri rt-ju preveri kako je z veterno zaščito za sopotnika...namreč pri mojem gre veter pri bilo kakšni višini šipe, čez mene in direkt v glavo sopotnice..kar pa je dokaj mučno, če ti glavo par 100km premetava sem ter tja..ampak zanimivo ..ko sem zadevo kupoval nihče na celem spletu ni jamral zarad tega... :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oba motorja OK.

Si mogoče razmišljal o Hondi Pan-evropean. Odličen agregat, odlične zavore, zelo dobra vodljivost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje pa piše da more bit motor, ki ga primerjaš iz istega segmenta ?

Ga pač zanimata ta dva motorja in to je to..tud sam sem se pred meseci odločal med hruškami in bananami..izbral pa bmw-ja..

V glavnem pri obeh ne moreš zgrešit...najbolje je, da sprobaš oba..in izbereš tistega na katerem se ti in sopotnica bolje počutita.

Pri rt-ju preveri kako je z veterno zaščito za sopotnika...namreč pri mojem gre veter pri bilo kakšni višini šipe, čez mene in direkt v glavo sopotnice..kar pa je dokaj mučno, če ti glavo par 100km premetava sem ter tja..ampak zanimivo ..ko sem zadevo kupoval nihče na celem spletu ni jamral zarad tega... :xx:

No,taki komentarji me zanimajo-iz prakse-ne pa neko brezvezno komentiranje o nekih blondinkah itd.nisem več tako mlad,da bi babe kar tako menjaval (mi moja ne pusti):):D

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta dva motocikla nimata nobene zveze drug z drugim. BMW je umirjen motor za gospode, za dolge dolge kilometre, sopotnica bo sigurno bolj zadovoljna, sicer precej zastarel, odkar je zunaj R1200RT; predvsem udoben in vzdržljiv. Yamaha pa nekako večno ista, brez nekih bistvenih sprememb, vseeno dosti bolj zanimiva od R1150RT in dooooosti bolj poskočna. Od 1150 sigurno, ker je dejansko rahlo podrhanjen nad 150km/h... Razlika v moči je cca 50KM, to vse pove. Nikakor pa ne tudi vodljiva. Tu BMW rules. Podvozje na BMW-ju - zakon. Neprimerljivo, po mnenju večine tudi z Goldwingom ne. Do 20 km/h nesporni zmagovalec, zaradi zasnove motora in podvozja. Kardan boljši na BMW, menjalnik se lepše obnaša na FJR. Drža na BMW pokončna, udobna, na Ymahi rahlo športna.

Jaz bi v tem primeru izbral Yamahco. Je vseeno več. Razen po letniku '05, ko je prevagala odločitev BMW in to z dobrim, boljšim razlogom. Drugače pa ja, FJR je primerljiva kvečjemu z K1200GT. Mogoče bi bila odločitev lažja, če bi najprej primerjal ta dva BMW-ja med seboj in bi najprej tu ugotovil, da gre za popolnoma različne namene uporabe...in tipe ljudi seveda, to je bistvenega pomena.

Se pridružujem mnenju, v tem primeru, RT1150 in FJR1300, bi definitivno vzel FJR...stari rt, je na žalost precej zastarel, čeprav mu glede ciklistike, podvozja ni kaj očitati, še več, za moj občutek je neprimerljivo boljši od FJR, vodljivost RTja je fenomenalna, Yamaha, pa je v prednosti pri agregatu (moč) ter izgledu-precej lepše deluje, sicer vsake oči svojega malarja, pa kljub temu. Pelji oba, če se le da probaj še rt1200-tko, GT-ja in Pan European, je sicer lep in dober motor, edino teža in visoko težišče (agregat je dokaj visoko), zato je precej okorna-težka. Cenovno najbolj ugoden stari rt, nato Pan, pol nekje tam se najde tudi FJR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Zanima me kateri motor izmed teh dveh izbrati?????FJR 1300 ali BMW R 1150 RT??????????

(od letnika 2001, pa recimo do 2004)

Prednosti in slabosti enega in drugega,vzdrževanje,praksa,izkušnje,itd.-skratka vse kar se spomnete.

Bila pa bi večinoma vožnja v dvoje,ter bolj na izi.

Za odgovore in nasvete se vam že vnaprej zahvaljujem.

lp

goldmax

Za BMW sicer ne morem rečt ničesar, ker nikoli nisem bil lastnik, vozim pa FJR-ko, sicer letnik 09. Preizkusil sem že vse sorte cest in lahko rečem samo: POEZIJA! Zelo ugodna poraba (5-6l), ne pije olja, stabilna čez hitre ovinke, če ne boš ravno 10 h dnevno v sedlu dovolj udobna, dovolj moči v vseh območjih vrtljajev in seveda NAVOOOOOR :worship:!!! Če zaključim Yamaha je vsaj zame ultimativni sport turer :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje pa piše da more bit motor, ki ga primerjaš iz istega segmenta ?

Ga pač zanimata ta dva motorja in to je to..tud sam sem se pred meseci odločal med hruškami in bananami..izbral pa bmw-ja..

V glavnem pri obeh ne moreš zgrešit...najbolje je, da sprobaš oba..in izbereš tistega na katerem se ti in sopotnica bolje počutita.

Pri rt-ju preveri kako je z veterno zaščito za sopotnika...namreč pri mojem gre veter pri bilo kakšni višini šipe, čez mene in direkt v glavo sopotnice..kar pa je dokaj mučno, če ti glavo par 100km premetava sem ter tja..ampak zanimivo ..ko sem zadevo kupoval nihče na celem spletu ni jamral zarad tega... :xx:

Na mojem RT-ju nimava s sopotnico težav, zgleda, da je težava v višini. Po moje. Jaz sem 176 in ona 164. Če bi bila višja, bi bilo najbrž drugače. Največkrat ni težava kaj gre nad teboj, amapk se zaradi okrogline sprednjega stekla zrak vrtinči točno za voznikom. Torej prihaja od strani. Na FJR bi bilo tega vetra najbrž še več. Edino pri močnejšem bočnem vetru se dama včasih malce pritožuje, ampak takrat pač največ 130...

No,taki komentarji me zanimajo-iz prakse-ne pa neko brezvezno komentiranje o nekih blondinkah itd.nisem več tako mlad,da bi babe kar tako menjaval (mi moja ne pusti):):D

lp

Ta odgovor ti kaj dosti ne bo pomagal, ker ima pisatelj drugačen motor, kot ga ti kupuješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še kakšno bolj strokovno mnenje preberešPRIMERJALNI TEST SPORT TOURER

Vsak je nečem "boljši" v skupnem pa "zmaga" FJR, pred GTR, K1200 in ST 1300... sicer pa malo poglej "faktorje in segmente" ki so jih ocenjevali... če bi se odločal po njih bi jaz izbral GTRja :rolleyes:

Pa še en:PRIMERJALNI TEST.

...KJER PA nastopa K-1300, ki prepričljivo "opravi" z isto konkurenco (žal krepko "izgubi" z daleč najvišjo ceno)

Več se mi ne da iskat, maš pa še več teh testov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko sem sam gledal ta dva modela, je na stran RTja prevagala ergonomija, ker sem malce prevelik za FJR...morda je tudi to lahko faktor, ki je za upoštevati ;)

drugače pa je yamahin motor boljši a tudi RTjevemu nič ne manjka...če pač veš, kaj pričakovati (ga imam v GSu)...veliko navora, brez pretiranih vibracij, varčevalna 6. prestava, ki pomeni, da imaš pri 4500 vrtljajih notri potovalnih 150 km/h (ne vem pa, če je prestavno razmerje kaj drugačno pri RTju)...dovolj moči za vožnjo v dvoje, prehitevanja, klance...ni pa to neko podivjano kljuse seveda :P

ugodna poraba, izpopolnjena ciklistika in izvrstna ergonomija...to je to...samo cena je zasoljena (BMW pač)

tepe ga tudi malce zastarel videz

moj glas gre torej zavoljo ergonomije za višjerasle in izraziti potovalni usmerjenosti, k RTju

PS: takrat sem se zaljubil v Moto guzzi Norge...ki pa ga na koncu finančno nisem dosegel :(

drugače bi izbral slednjega ;)

lp

ž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojem RT-ju nimava s sopotnico težav, zgleda, da je težava v višini. Po moje. Jaz sem 176 in ona 164. Če bi bila višja, bi bilo najbrž drugače. Največkrat ni težava kaj gre nad teboj, amapk se zaradi okrogline sprednjega stekla zrak vrtinči točno za voznikom. Torej prihaja od strani. Na FJR bi bilo tega vetra najbrž še več. Edino pri močnejšem bočnem vetru se dama včasih malce pritožuje, ampak takrat pač največ 130...

Ta odgovor ti kaj dosti ne bo pomagal, ker ima pisatelj drugačen motor, kot ga ti kupuješ.

Spet jaz...

Po 2800 km v šestih dnevih je moj edini odgovor: R1200RT :) ...zadnjih 1100 km s sopotnico, 21 ur na riti s krajšim spanjem in vmesnimi postanki, v nenormalnem neurju...toč ipd...stopinje pod 10, sicer pa naj povedo še ostali, ki so bili v Garmischu ta vikend...Midva preživela, tudi zahvaljujoč ABS-u, vmes imela lažjo prometno, kjer se mi je kompanjon v rit pribil v desni kovček in ga z lahkoto odtrgal...motor obstal na mestu kot vkopan. Tako da kar se tiče udobja, porabe, varnosti-je na svetu number one zame, pa tudi po vseh možnih primerjalnih testih. Vmes bila tudi vožnja po 40 km makadama, prav rad bi videl koga na FJR-ju tam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet jaz...

Po 2800 km v šestih dnevih je moj edini odgovor: R1200RT :) ...zadnjih 1100 km s sopotnico, 21 ur na riti s krajšim spanjem in vmesnimi postanki, v nenormalnem neurju...toč ipd...stopinje pod 10, sicer pa naj povedo še ostali, ki so bili v Garmischu ta vikend...Midva preživela, tudi zahvaljujoč ABS-u, vmes imela lažjo prometno, kjer se mi je kompanjon v rit pribil v desni kovček in ga z lahkoto odtrgal...motor obstal na mestu kot vkopan. Tako da kar se tiče udobja, porabe, varnosti-je na svetu number one zame, pa tudi po vseh možnih primerjalnih testih. Vmes bila tudi vožnja po 40 km makadama, prav rad bi videl koga na FJR-ju tam...

To je to :yea2:

Ko z motorjem "živiš" nekaj časa in probaš vsem (ne)mogoče situacije vidiš kaj imaš :worship: :worship: Izkušnje pokažejo marsikaj kar papir ne prenese.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje se pri stari FJR-ki do letnika 06 pri vožnji precej zagreje sprednji del sedeža tako da si kuhaš jajca. Pač samo kar sem slišal, vozil še nisem....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje se pri stari FJR-ki do letnika 06 pri vožnji precej zagreje sprednji del sedeža tako da si kuhaš jajca. Pač samo kar sem slišal, vozil še nisem....

Ta zadeva je bila tokrat dobrodošla, če nisi imel ogrevanih sedežev...je bilo nekaj pod 10 stopinj, naliv, mokrota...

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet jaz...

Po 2800 km v šestih dnevih je moj edini odgovor: R1200RT :) ...zadnjih 1100 km s sopotnico, 21 ur na riti s krajšim spanjem in vmesnimi postanki, v nenormalnem neurju...toč ipd...stopinje pod 10, sicer pa naj povedo še ostali, ki so bili v Garmischu ta vikend...Midva preživela, tudi zahvaljujoč ABS-u, vmes imela lažjo prometno, kjer se mi je kompanjon v rit pribil v desni kovček in ga z lahkoto odtrgal...motor obstal na mestu kot vkopan. Tako da kar se tiče udobja, porabe, varnosti-je na svetu number one zame, pa tudi po vseh možnih primerjalnih testih. Vmes bila tudi vožnja po 40 km makadama, prav rad bi videl koga na FJR-ju tam...

Vmes pa sta si še kavico skuhala na cilindrih, da nista zaspala :) Lepa reklama za bmwja, verjetno še pod vplivom srečanja bmw farerjev v garmischu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vmes pa sta si še kavico skuhala na cilindrih, da nista zaspala :) Lepa reklama za bmwja, verjetno še pod vplivom srečanja bmw farerjev v garmischu.

Ja, res lepa reklama. Kaj moreš, lahko bi bila še za kaj drugega, pa žal je tako, da ni. Do sedaj sem imel 2 yamahi, 1 kawota in 1 konkretno potovalno hondo in lahko samo rečem, da grem naprej. In zdaj sem zadovoljen z manjšimi vznemirljivostmi, ki jih vse ostalo odtehta. Če je moje mnenje reklama, pa naj bo. Je pač eno izmed mnogih, vseeno sebi zaupam bolj kot novinarjem, ki v dveh urah po lepem vremenu nakladajo da te mine...Koliko si pa kaj ti prevozil in ali si kdaj sedel na motorju 12 ur v enem dnevu, da si dovoliš s podlimi izjavami in provokacijami?Si eden izmed mnogih, ali je tvoje mnenje relevantno? Bi tebi bolj zaupal, če bi opisal svoje občutke, kot komu, ki je dal marsikaj skozi?

Popravljeno . Popravil zoranv12
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od motorja, ki stane več kot 17 jurjev (je tako?) bi itak lahko vsak pričakoval, da je to najboljše pod soncem in brez konkurence. Pa je temu res tako?

12ur v enem kosu pa še nisem sedel, ker je potrebno vmes tankat in se malo ustavit.

Ti imaš očitno nek izjemen model, ki tudi trka ne občuti. Saj si napisal, da je to tvoja subjektivna ocena (najboljši na svetu), v čem je sedaj problem.

Pa ni že en tak uporabnik na forumu, ki v vsaki temi pove, da je potrebno kupiti samo bmwja? sem spregledal, je že prvi odgovor njegov :)

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet jaz...

Po 2800 km v šestih dnevih je moj edini odgovor: R1200RT :) ...zadnjih 1100 km s sopotnico, 21 ur na riti s krajšim spanjem in vmesnimi postanki, v nenormalnem neurju...toč ipd...stopinje pod 10, sicer pa naj povedo še ostali, ki so bili v Garmischu ta vikend...Midva preživela, tudi zahvaljujoč ABS-u, vmes imela lažjo prometno, kjer se mi je kompanjon v rit pribil v desni kovček in ga z lahkoto odtrgal...motor obstal na mestu kot vkopan. Tako da kar se tiče udobja, porabe, varnosti-je na svetu number one zame, pa tudi po vseh možnih primerjalnih testih. Vmes bila tudi vožnja po 40 km makadama, prav rad bi videl koga na FJR-ju tam...

Kar se tiče makadama ni s FJRjem nič težje kot z RTjem :)

Drugače pa mene GS, ki sem ga gledal ni prepričal, vsaj razmerje med ceno in tem kar dobiš mi ne diši.

Pa saj pri novih FJR ni kaj dosti boljše :(

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, res lepa reklama. Kaj moreš, lahko bi bila še za kaj drugega, pa žal je tako, da ni. Do sedaj sem imel 2 yamahi, 1 kawota in 1 konkretno potovalno hondo in lahko samo rečem, da grem naprej. In zdaj sem zadovoljen z manjšimi vznemirljivostmi, ki jih vse ostalo odtehta. Če je moje mnenje reklama, pa naj bo. Je pač eno izmed mnogih, vseeno sebi zaupam bolj kot novinarjem, ki v dveh urah po lepem vremenu nakladajo da te mine...Koliko si pa kaj ti prevozil in ali si kdaj sedel na motorju 12 ur v enem dnevu, da si dovoliš s podlimi izjavami in provokacijami?Si eden izmed mnogih, ali je tvoje mnenje relevantno? Bi tebi bolj zaupal, če bi opisal svoje občutke, kot komu, ki je dal marsikaj skozi?

Hah..ti lahko potrdim, da je ćisto vredo motor..res pa, da me še tovornjak k sreči ni povozo! :eek: Na tem foromu, če voziš čoperja ali bmw-ja si pač poln minusov!! Sam vozim oba in sem čist zadovoln!

Drugače pa Snecer malo si zračunaj kolk je čas vožnje pri povprešni hitrosti 50km / h po raznih prelazih kjer je pač hitrost manjša zaradi mnogih dejavnikov, pri porabi 4.5l/100km in pri tanku 27 l..?..torej teoretično je možno tud 12 ur skupaj sedet in uživat, če ti je črpalka ravno tam kjer se ti števc obrne na 600!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!