Skoči na vsebino

BMW R 1150 RT vs YAMAHA FJR1300


goldmax

Priporočene objave

Smo takšni in drugačni. Sebi privoščim najboljše, po zmožnosth seveda. Če to ne sovpada z mnenjem nekaterih kolegov na forumu, je to samo njihov problem. Če tema opisuje razlike, torej občutke lastnikov RT-ja in FJR-ja, takšni in drugačni nimajo tu kaj iskat. Če bi faušija gorela, bi ta forum zoglenel v peklu. To je vse, kar jaz razberem. To je tudi vse, kar še ima za povedat in res mi je žal, da zaradi tako nizke inteligence, kot jo imajo neateri, ni več relevantnih mnenj in se načelom ne da več razbrati ničesar koristnega. Postalo je neprijetno. Podobno kot razlog, zakaj se nekateri odločamo za naup znamke BMW. Ampak hvala še en X z potrditev vsega, kar sem čutil zadnje leto, odkar sem kupil BMW-ja.

Vsem ostalim pa moje sožalje, nekateri pač ne vedo... Nisem nek extrem, sem pa vseeno v treh mesecih skoraj na 10K km, pa se sezona zame še ni začela. Rad bi videl tega pametnjakoviča pred seboj v koloni in ga potem kaj povprašal...In ali spada v to družbo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smo takšni in drugačni. Sebi privoščim najboljše, po zmožnosth seveda. Če to ne sovpada z mnenjem nekaterih kolegov na forumu, je to samo njihov problem. Če tema opisuje razlike, torej občutke lastnikov RT-ja in FJR-ja, takšni in drugačni nimajo tu kaj iskat. Če bi faušija gorela, bi ta forum zoglenel v peklu. To je vse, kar jaz razberem. To je tudi vse, kar še ima za povedat in res mi je žal, da zaradi tako nizke inteligence, kot jo imajo neateri, ni več relevantnih mnenj in se načelom ne da več razbrati ničesar koristnega. Postalo je neprijetno. Podobno kot razlog, zakaj se nekateri odločamo za naup znamke BMW. Ampak hvala še en X z potrditev vsega, kar sem čutil zadnje leto, odkar sem kupil BMW-ja.

Vsem ostalim pa moje sožalje, nekateri pač ne vedo... Nisem nek extrem, sem pa vseeno v treh mesecih skoraj na 10K km, pa se sezona zame še ni začela. Rad bi videl tega pametnjakoviča pred seboj v koloni in ga potem kaj povprašal...In ali spada v to družbo...

torej snecer iz metropole, predvidevam faliran violin navijač, what's your problem? Liziko? dudo? kak motor pa ti voziš? si tak car? kako se počutiš na svojem nivoju? zakaj si skrivnosten? si prišel mešat štrene, ali dat kakšno produktivno, konstruktivno mnenje kolegu, ki sprašuje zanj?

Ower and out (to pomeni-končano zame na tej strani in me je hkrati sram, da sem tokrat padel na neumno provokacijo, ampak mi greš nenormalno na živce)

schani, cenim podporo, svaka čast za odgovor, s postanki seveda ne gre, v 12ih urah (bilo nas je 7 motoristov), smo stali po mojem IgoT U gps trackerju za 23€ sodeč, 1h in 2 minuti. Tankali 1x in pojedli 3 sendviče.

Pot je trajala 12 ur, ne vožnja. Trk se občuti, ampak je temu namenjeno zlomljivo mesto na spodnjem pritrdilnem nosilci kovčka. Nov kovček je že na poti iz Nemčije by the way.

Cenim in spoštujem pametne ljudi, ostalih se izogibam, ker ne moreš zmagati v vojni, ki ni tvoja in te ne gane.

Lep pozdrav vsem skupaj in uživajte v poletju...in pazite se omejitev, mene je letos že stalo 1150€ in 9 pik na motorju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oprosti ja, bila je provokacija :)

Po drugi strani pa poglej kakšne uporabne nasvete daješ kupcu motorja:

plusi

- prenese neurje s točo

- vožnjo pod 10 stopinjami

- ima abs s katerim preživiš

- odporen na trke v stranske kovčke

- number one na svetu po vseh možnih (nemških) testih

- 21 ur vožnje z vmesnimi postanki

- vozi tudi po makadamu

minusi

je nevaren za omejitve, se moraš pazit

Če v takem stilu pišeš, potem ni čudno, da privabiš vsebinsko "kvalitetne" pisce.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da se primerjajo hruške in jabolka...R1150RT in R1200RT...sta, kot dan in noč, R1200RT, je po vseh testih kot sem jih dosedaj prebral, primerjavah..itd, trenutno ena izmed najbolših potovalnih mašin in v izboru top10 motorjev, sam sem že opisal primerjavo R1150RT in FJR (nekaj postov nazaj), če bi izbiral med 1150 in FJR, bi vzel FJR, nikakor pa v primerjavi s 1200-tko. Samo namig...mašina s polnim tankom ni težja od 260 kil....o ergonomiji in ciklistiki, pa ne bi izgubljal besed. Malo od tega, da vsak svojo kravo hvali, kljub temu ima nekaj minusov, kot jih ima seveda vsak, menjalnik je svojevrsten, high-tech elektronike so "lahko" ponedeljkovske, cena pa nora,..za vse ostalo pa nimam pripomb. Po nekajletni vožnji športnih mašin, je to kompromis, ki je balzam za dušo, alround mašina, ki zadovolji še tako zahtevnega motorista, sveda nekoga, ki je zamenjal, prevozil, sprobal več različnih motorjev.

Popravljeno . Popravil Gianni
  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da se primerjajo hruške in jabolka...R1150RT in R1200RT...sta, kot dan in noč,

ene par sem jih že vozil in primerjal, R1200 pa še nobenga. Temu bom enkrat prišel do dna, ker za vsako generacijo bmwja se piše da je to revolušn. Neviđena mašina! In ko ga vzamem za vikend, se zdijo vsi tako zelo podobni, da kar verjet ne morem. :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej snecer iz metropole, predvidevam faliran violin navijač, what's your problem? Liziko? dudo? kak motor pa ti voziš? si tak car? kako se počutiš na svojem nivoju? zakaj si skrivnosten? si prišel mešat štrene, ali dat kakšno produktivno, konstruktivno mnenje kolegu, ki sprašuje zanj?

Ower and out (to pomeni-končano zame na tej strani in me je hkrati sram, da sem tokrat padel na neumno provokacijo, ampak mi greš nenormalno na živce)

schani, cenim podporo, svaka čast za odgovor, s postanki seveda ne gre, v 12ih urah (bilo nas je 7 motoristov), smo stali po mojem IgoT U gps trackerju za 23€ sodeč, 1h in 2 minuti. Tankali 1x in pojedli 3 sendviče.

Pot je trajala 12 ur, ne vožnja. Trk se občuti, ampak je temu namenjeno zlomljivo mesto na spodnjem pritrdilnem nosilci kovčka. Nov kovček je že na poti iz Nemčije by the way.

Cenim in spoštujem pametne ljudi, ostalih se izogibam, ker ne moreš zmagati v vojni, ki ni tvoja in te ne gane.

Lep pozdrav vsem skupaj in uživajte v poletju...in pazite se omejitev, mene je letos že stalo 1150€ in 9 pik na motorju...

Sicer spoštujem mnenje vsakogar in se mi zdi normalno, da vsak bolj kot ne hvali svoj motor, če že ne zaradi tega, ker mu ustreza, pa zaradi tega, ker ga je drago plačal, mi pa nekako smrdi, da imaš dvojna merila, po eni strani popljuvaš soforumaša, ker mu grejo BMWji (ali BMWjaši) na jetra in pač malo provocira, po drugi strani pa izjaviš: Vmes bila tudi vožnja po 40 km makadama, prav rad bi videl koga na FJR-ju tam...Če nisi vozil tega motorja se vzdrži takih izjav tudi ti. Aja, pa FJR se dobro znajde tudi na makadamu (če se je kdo zadnje čase peljal okoli Skadrskega jezera bo vedel o čem govorim).

Tebi, pa tudi ostalim forumašem želim varno sezono in čim manj € v državno blagajno!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer spoštujem mnenje vsakogar in se mi zdi normalno, da vsak bolj kot ne hvali svoj motor, če že ne zaradi tega, ker mu ustreza, pa zaradi tega, ker ga je drago plačal, mi pa nekako smrdi, da imaš dvojna merila, po eni strani popljuvaš soforumaša, ker mu grejo BMWji (ali BMWjaši) na jetra in pač malo provocira, po drugi strani pa izjaviš: Vmes bila tudi vožnja po 40 km makadama, prav rad bi videl koga na FJR-ju tam...Če nisi vozil tega motorja se vzdrži takih izjav tudi ti. Aja, pa FJR se dobro znajde tudi na makadamu (če se je kdo zadnje čase peljal okoli Skadrskega jezera bo vedel o čem govorim).

Tebi, pa tudi ostalim forumašem želim varno sezono in čim manj € v državno blagajno!

ojla...

cenim in spoštujem vsakogar, ne maram pa neumnosti. Zato sem mogoče nastopil do neke mere verbalno agresivno. Kar se tvojega posta tiče, dobro si napisal tole; rad bi samo povedal, da ne govorim na pamet, primerjal sem FJR z r1200RT (nekje sem že napisal, da sem 10 let vozil Yamaho in to 2 yamahi, nazadnje pred BMW-jem pa še potovalno Hondo) in ni primerljivo, kot FJR na AC pokaže svoje RT-ju, tako RT pokaže svoje na ozkih ovinkih in v težkih pogojih FJR-ju.., sploh v slabem vremenu in na makadamu, kjer se z FJR loviš, z RT-jem pa praktično potuješ, če ti seveda ni škoda amortizerjev (ciklistika na RT-ju je popolnoma primerljiva z GS-om).Še vedno pa trdim, da FJR in r1200RT-ja nima smisla primerjati, ker sta namenjena raličnim tipom ljudi. FJR spada v razred sport touring, enako kot K1300GT in s tem motorjem se lahko primerja po namembnosti. Potem pa sledi še K1600GT, ki je nekako naslednik K1300...............in tudi s K-ji se ne bi ravno hvalil po makadamu in podobno...Je bistvena razlika ali je tžišče motorja med gležnji ali med koleni...To ve vsak policaj prekleto dobro in njih bi bilo dobro vprašat kaj o tem...Pa ne slovenskih, ki so prišli komaj do 1150rt, pač pa avstrijske, hrvaške, nemške, ameriške.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Nisem vozil FJR ampak ko sem kupoval moped sem ravno tako okleval med 1150 RT in FJR. Mene je prepričal RT zaradi bolj potovalne naravnanosti. Sam delam nenormalne kilometre... npr 1 dan vožnje pa drugi dan 4 ure do Amsterdama.... potem pa čez francijo domov pa nikoli nobenih problemov kar se tiče z utrujenostjo.

Vsekakor pa priporočam drugo sprednjo šipo V-stream mislim da od Z technika. Je zasoljena cena, ampak ko dvigneš šajbo jo čez celo nemčijo voziš med 150-160 pa še z sopotnico po interkomu čvekaš kar prej ni bilo možno je taka šipa vredna vsakega centa.

Tudi običajno ko potujem delam dnevno 500+ km in ni panike ne zame ne za sopotnico kar se tiče vetra, dežja ali utrujenosti.

Tresenje balance se sicer čuti ampak ni moteče. Paziti morač na pregrevanje motorja (Tirana pri 40 oC ni bila ravno idealka) ker je treba ugašati motor.

Posledično pri visoki temperaturi moraš upoštevati za spije nekaj olja. Meni ga pri vročih dnevih spije cca 0.5 deci na 1000 km drugače pa med menjavami olja (10k km) gre od Max na Min. V kolikor potuješ bi priporočal tudi givi zanji kufer ker v original ne gre kaj dosti robe.

Pije okoli 6 litrov pa sploh ni važno ali ga tiščiš ali ne :-)

Na mestu je motor kar štorast ker je težak ko 100 mater, ko pa se premikaš pa teža izgine. Ciklistika.... marsikako "fleksarco" pošteno presenetiš ko se mu na rit zalimaš :-)) ni pa to nek športak, čeprav gre ko pes po ovinkih.

Če pa potrebuješ motor za fijakat se sem in tja bolj kratke fure (cca 100-200km).... vzemi kaj drugega ker to je zares velika zverina in je mišljena za nekam it.

Če pa ti znese špaga poglej za 1200rt. 1150-ka je učinkovita ampak grda ko položnica za radar.

p.s. Dobiš pa z 1150 RT-jem dober dodatek.... ga ni avtomobilista v križišču da bi te izsilil ker izgledaš kot policaj (vsaj moj moped je plav), tako da ne mi rečt da se motorista na vidi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!