Skoči na vsebino

motohapening 18. in 19. avgust


Priporočene objave

Objavljeno

Menda se lahko v nedeljo, pred popoldansko dirko, na progo podajo tudi "turisti".

Al so turisticne volnje tudi v soboto?

Je na stezi "inatruktor" al lahko vozia kolikor pac zmorea?

Kolk casa si nastezi in kolk koata?

Je kdo le bil?

lp, Pjotr.

Objavljeno

ponavadi lahko vozi vsak brez instruktorjev in podobno torej na POLNO!!!

problem pa je da so takrat na pisti VSI, od popolnih zacetnikov ki spoznavajo pisto do divjakov kar je VELIK PROBLEM. sem ze videl ko so se zaletavali ker je eden na koncu ciljne ravnine z enduro skoraj ravno z 40 vozil vzadaj pa drugi "na kolenu" probal mimo njega. vglavnem stvar je kar nevarna za vse udelezence ker mores pazit na vse okoli sebe in se ne mores koncentrirat da bi res dobro zvozil ovinke. no to pa je na grobniku lahko nevarno. pol pa se v zagrebskem vedno kdo "vsipa" in posipavajo razlito olje,....

to ni za mene dokler nimam motorja s katerim bom na ravninah lahko vsaj enih 220-230 peljal in drzal ritem z najhitrejsimi. ni prijetno ce ti na zaviranju za tabo cvili ker se je en zabremzal in cakas kdaj bo "poknilo".

razen ce bo loceno po kategorijah motorjev in znanju.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Objavljeno

Ali mogoce kdo kaj ve ali je vstopnina za gledalce ?

Objavljeno

Hola!

Jest sem bil na prejsnjem MOTOHappeningu v juniju (pa tudi lansko in predlansko leto), pa vam lahko povem, kako je to do sedaj izgledalo.

Najprej vstopnina (za vse obiskovalce) 20 zivali (50 z neko srecko). Nato se lahko v boksih prijavis za voznjo po progi. Na izbiro je Rekreativna voznja (cena 120 zivali), ki traja 40 minut (v praksi okoli 50) in Trening voznja (400+ zivali) v dveh skupinah, pocasnejsi (nad 1:55) in hitrejsi (pod 1:55). Trening voznji sta dve polurni (vsi termini kdaj je kdo na progi, so na oglasni deski, vendar se bratje Hrvatje NE drzijo prevec urnika, zato pazite). Posebej lahko placate se dodatno zavarovanje (sem pozabi, koliko je, mislim da 100 zivali). Na prijavnici za voznjo podpises tudi, da si sam odgovoren za vso skodo, ki jo bos (morda) naredil sebi ali komurkoli drugemu.

Rekreativna voznja izgleda tako, da naredijo grupe po nekje od 10 do 20 motoristov, vsako vodi instruktor, ki kaze linijo in vsi vozijo za njim in nihce ne sme prehitevati (yeah, right...). Casi so nekje okoli 2:20, saj se po ravnem ne peljes hitreje od 130 do 140. Kdor "nori", prehiteva, ga vrzejo ven. Med grupami je ene 20 sek razmaka, da se ne sekirajo med seboj.

Trening voznja je bolj odprta: odvisno od tega, kako znas peljati, izberes hitrejso ali pocasnejso skupino (meja je 1:55). Pol pa gas, pa je, kar je... Verjemite mi, ni se dobro siliti v grupo, kamor ne spadas - ce te nekdo prehiti pred ovinkom s 50 kph vecjo brzino to ni vec hec. Ne zanj, ne za vas. Bodite torej malce samokriticni.

Za konec ne pozabite: nesrece SE dogajajo, tudi takrat, ko ne boste nicesar krivi. Npr lani so za konec voznje namesto mahanja z (rdecimi) zastavicami poslali na sredo steze tipa, ki je besno mahal z rokami v smeri boksov - mi smo pa s priblizno 150 kph (in pospesevali) prileteli izza ovinka... Bolj taspredni smo se nekako uspeli ustaviti (edinkrat, da se je moja Katana postavila na prednje kolo), ne pa tudi zaviti v bokse. Tazadni trije niso mogli vec zabremzat in so prileteli v pred njimi stojece, ki smo cakali, da zapeljemo v boke... Videl sem tipa (domorodec, v kavbojkah, bundi in supergah), kako je priletel v motor pred seboj, par metrov desno od mene, in odletel naprej po zraku... ampak superge so ostale na tleh... in kaksen je bil... Nauk: sami pazite nase kajti drugi NE bodo.(Nauk 2: NIKOLI v supergah in brez usnja!)

LP suzuki

Objavljeno

quote:

suzuki: ja to so stvari o katerih sem govoril. rekreativno je brezveze, nad 1:55 pomeni da so tudi kaki endurasi (enduro - NE funbike) in skuterasi zraven, pod 1:55 pa kamikaze - mores vsaj pod 1:50 vozit da si "relativno" varen.

no sem videl tipa ki je z XJR se na koncu ciljne zabremzal in direktno ravno preko trave, in konca drugega ovinka letel v pesek. ko je pravokotno na smer voznje precil preko piste sta se dva skoraj zaletela v njega (slo je na mm).

ce vas mika pa bi radi samo malo po progi se peljali idite rekreativno, ce hocete dirkat in probavat svoje meje pa v skupina nad 1:55 ker prva grupa ni nic za neizkusene.

pa pazite ker je grobnik ful zahrbtno dikralisce. asfalt ful drzi, hitrosti so kar velike (200+ km/h brez tezav) ampak obstajajo pasti. malo vprasajte koga ki ga pozna ce mislite hitro vozit.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Hola!

Se strinjam z napisanim.

Ker pravijo, da je treba sovraznika poznati, da ga lahko premagas, dodajam se tole: ko boste na progi, si pomagajte s tablami pred ovinki (200=200 m pred ovinkom itd), verjemite, da je treba zaceti na koncu ciljne ravnine (ali ravnine pred Zagrebskim ovinkom) vsaj pri tabli 100 FUL zavirat, da ne boste ponovili napake onega z XJR. Pa ful glejte tudi v ogledala, da vas ne bo kdo presenetil (teoreticno sicer mora paziti na vas tisti, ki prihaja za vami, (spredaj vozeci ima vedno "prednost"), ampak teorija in praksa pri dovolj velikem butlu totalno odpovesta, vi pa imate lahko zaradi vase prednosti razbit motor in/ali se sebe).

Za tiste, ki ne poznate Grobnika je zato najbrz priporocljivo, da greste (vsaj enkrat) na Rekreativno voznjo - spravite se cim blizje instruktorju, ce lahko in se naucite progo.

Tudi kasneje je najbolje, da ene par zacetnih krogov "pocasi" odpeljete (ne z majhno brzino ampak tako, da vam pred ovinki ni treba nic zavirat), da vidite, ce se je kaj spremenilo in da se "nastelate", ce pa se vedno slabo poznate progo (ne poznate idealne linije) pa prosite nekoga, ki pozna in ki vas bo "vlekel", da boste videli linijo in tocke zaviranja/saltanja. Steza je sicer dokaj lepo ohranjena, flike so le v "luknji", kjer je pred leti dezevje "odneslo" del steze pa so ga kar "po domace - vija vaja" zaflikali (z drugim asfaltom!).

Ce pa vam gre "vse narobe" in samo "motite" druge (ali pa se vam motor pokvari), pa se vsakic, preden vas ujame bistveno hitrejsa skupina, umaknite dol z idealne linije in dvignite levo roko, da bodo ostali vedeli, da jih vidite in da ste se jim umaknili - da imajo prosto pot mimo. In glejte redarje, ce vam mahajo s kaksnimi zastavicami (rumena = nevarnost (padec nekoga pred vami, olje, pesek na progi...), modra = ovirate hitrejse od sebe, rdeca = konec (dirke, treninga...) zato dol s proge v bokse).

Asfalt na Grobniku je ZELO grob (hja, Grobnik, a ne), drzi te kot klop, omogoca velike naklone, ostro pospesevanje in zaviranje, a tudi ZELO obrablja gume - ena "seansa" je kot par sto km navadne voznje.

Kar sem pozabil, pa naj se kdo doda...

Veliko veselja na stezi!

LP suzuki

Objavljeno

quote:

Hola!

Jest sem bil na prejsnjem MOTOHappeningu v juniju (pa tudi lansko in predlansko leto), pa vam lahko povem, kako je to do sedaj izgledalo.

Najprej vstopnina (za vse obiskovalce) 20 zivali (50 z neko srecko). Nato se lahko v boksih prijavis za voznjo po progi. Na izbiro je Rekreativna voznja (cena 120 zivali), ki traja 40 minut (v praksi okoli 50) in Trening voznja (400+ zivali) v dveh skupinah, pocasnejsi (nad 1:55) in hitrejsi (pod 1:55). Trening voznji sta dve polurni (vsi termini kdaj je kdo na progi, so na oglasni deski, vendar se bratje Hrvatje NE drzijo prevec urnika, zato pazite). Posebej lahko placate se dodatno zavarovanje (sem pozabi, koliko je, mislim da 100 zivali). Na prijavnici za voznjo podpises tudi, da si sam odgovoren za vso skodo, ki jo bos (morda) naredil sebi ali komurkoli drugemu.

Rekreativna voznja izgleda tako, da naredijo grupe po nekje od 10 do 20 motoristov, vsako vodi instruktor, ki kaze linijo in vsi vozijo za njim in nihce ne sme prehitevati (yeah, right...). Casi so nekje okoli 2:20, saj se po ravnem ne peljes hitreje od 130 do 140. Kdor "nori", prehiteva, ga vrzejo ven. Med grupami je ene 20 sek razmaka, da se ne sekirajo med seboj.

Trening voznja je bolj odprta: odvisno od tega, kako znas peljati, izberes hitrejso ali pocasnejso skupino (meja je 1:55). Pol pa gas, pa je, kar je... Verjemite mi, ni se dobro siliti v grupo, kamor ne spadas - ce te nekdo prehiti pred ovinkom s 50 kph vecjo brzino to ni vec hec. Ne zanj, ne za vas. Bodite torej malce samokriticni.

Za konec ne pozabite: nesrece SE dogajajo, tudi takrat, ko ne boste nicesar krivi. Npr lani so za konec voznje namesto mahanja z (rdecimi) zastavicami poslali na sredo steze tipa, ki je besno mahal z rokami v smeri boksov - mi smo pa s priblizno 150 kph (in pospesevali) prileteli izza ovinka... Bolj taspredni smo se nekako uspeli ustaviti (edinkrat, da se je moja Katana postavila na prednje kolo), ne pa tudi zaviti v bokse. Tazadni trije niso mogli vec zabremzat in so prileteli v pred njimi stojece, ki smo cakali, da zapeljemo v boke... Videl sem tipa (domorodec, v kavbojkah, bundi in supergah), kako je priletel v motor pred seboj, par metrov desno od mene, in odletel naprej po zraku... ampak superge so ostale na tleh... in kaksen je bil... Nauk: sami pazite nase kajti drugi NE bodo.(Nauk 2: NIKOLI v supergah in brez usnja!)

LP suzuki

?

Al se moraa prijavit le v soboto, a se tudi v nedeljo lahko prijavia za grupo nad 1.55 ?

Baje so v nedeljo popoldne tud dirke. A dirka vsaka skupina zase?

Je za prijavo (grupa nad 1.55) usnje obvezno? Sam imam namrec jakno in hlace v cordura oz. goretex vairanti.

lp, Pjotr.

Objavljeno

A se da na rekreativno vožnjo tudi s choperjem (viragec 535) ali je tempo prehud?

Bi probal cist zaradi zabave.

LP, Lucky

Burn to be wild

Objavljeno

tkole je:za rekreativno vožnjo nista važna ne motor ne oprema,seveda je celada obvezna.Ta vožnja se odvija od 12-12,45h in to v skupinah v spremstvu inštruktorja in to oba dneva torej v soboto in nedeljo.Za vse ostale treninge ali dirke pa je potrebna full oprema to je leder in ostalo,gore-tex odpade.Je pa vsekakor zanimivo ker tolk norcev ne vidiš na nobenih uradnih dirkah na tem dikališcu.

Objavljeno

A ja, še tole: Je organiziran kak plac za prespat ali pa je mogoce v bližini kak kamp?

LP, Lucky

Burn to be wild

Objavljeno

quote:

A ja, še tole: Je organiziran kak plac za prespat ali pa je mogoce v bližini kak kamp?

LP, Lucky

Burn to be wild

vcasih se je spalo kar na travniku ob progi, mislim da je se vedno isto!

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Objavljeno

Grem na Grobnik (sobota&nedelja).

Ker vas ravno ne poznam, bodite tolk face, pa me poiscite, ce pridete dol.

Nekaj razpoznavnih znakov, ker pac ne bom imela na sebi ves cas motosvetove majce: rdeca astra karavan, crna dobermanka, albathros, temni daljsi lasje, "alumin" ura ... hmmm, upam, da takih ne bo velik in ne morete zgresit.

SEE YA,

Perla

Objavljeno

Dons (18.8.01), ko sva ala z leno na Grobnik na motohapening sva 5-10 km pred Grobnikom (iz smeri Lokve-Delnice) okrog 11h naletela na nesreco, ki je bila na veliko lalost usodna za motorista - zdrsnil in priletel v znak atango. ©it, to te pa kr strese. Zajeban!

Mislim, da je bil Slovenec ampak nism zihr. Kdo pozna?

Objavljeno

Res je Pjotr,tud jaz sem videl nesrecnika ki so ga glih pokrival, sam mislim da ni bil naš.A si bil ti mogoce z BMW-jem?Sicer pa sem opazil enga dobermana pa sem si mislil kdo maltretira tega ubožca po tej vrocini in tem kameju .

Objavljeno

Nisva se srecala na poti se pa spomnim da sem videl modrega SV-ja,kasneje na Grobniku.Bil sem z rdeco VTR-ko,prjatu pa zTriumphom 600tt.DRugace pa vam morm rect da sem se udeležil rekreativne vožnje in sem bil zlo zadovoljen.

  • 11 mesecev pozneje...
Objavljeno

Hoj!

V soboto sem bila na grobnku in lahko rečem, da je bilo vredu!

Nisem sicer vsega videla, ker sem pol zamudila zaradi ovratnice.

Na žalost sem slišala, da so se v nedeljo mal zbil na startu.

Moj kolega iz Varaždina je povedal, da ta tipo, ki je prvi padel mu ni nič, Drugi, ki so bili zadaj pa so se hudo poškodovali.

Sicer je kolegu bolje! Samo je pa kar potolčen, nekaj reber ima polomljenih in nalomljen L gležen. Hvala bogu, da ni bilo hujše!!!!!

Fuck pa glih na svoj rojstni dan se mu je to zgodilo, tako da je dan preživel kar v bolnici.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!