Skoči na vsebino

S hornyete na veferco


simonsi

Priporočene objave

Tak, pa sem prodal Hornetko. Zaj pa 99% da grem na VFRko ;)

Čist tko, iz gole radovednosti, zakaj na VFR? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem vozil vfr 800, pa mi je bila manj všeč od takrat zxr750. Zakaj? 1.ni prava vfr, vtec je nepotrebna komplikacija, 2.vzmetenje kot pri renault4,

3. 3X predraga za to kar nudi, 4.pretežek, 5. udoben motor pa mi ni zanimiv, ker ga ne čutim.

Je pa za nekoga, ki išče obratno od mene lahko odličen motor, celo z prednostjo vtec!

Boljši motorji podobnega ranga bi mi bili kawa zzr600, suzuki rf, aprilia futura (čeprav v2), mogoče ST triumph.

Še najbolj pa kawl, ki pa namest zzr izdeluje z in podobne derivate.

Vfr-k od leta 98 al kok že naprej zame ni več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FUTURA, FUTURA!!!

futura.jpg

Vefrin najvecji konkurent, kar se tice vsega... edin prodajala se je precej slabo. V vseh ostalih aspektih je boljsa in to ornk!

Popravljeno . Popravil Dr_Jakob
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem vozil vfr 800, pa mi je bila manj všeč od takrat zxr750. Zakaj? 1.ni prava vfr, vtec je nepotrebna komplikacija, 2.vzmetenje kot pri renault4,

3. 3X predraga za to kar nudi, 4.pretežek, 5. udoben motor pa mi ni zanimiv, ker ga ne čutim.

Je pa za nekoga, ki išče obratno od mene lahko odličen motor, celo z prednostjo vtec!

Boljši motorji podobnega ranga bi mi bili kawa zzr600, suzuki rf, aprilia futura (čeprav v2), mogoče ST triumph.

Še najbolj pa kawl, ki pa namest zzr izdeluje z in podobne derivate.

Vfr-k od leta 98 al kok že naprej zame ni več.

Zate po tvojem pisanju itq ničesar po letu 2000 ni več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

jaz bi xx-o v tem segmentu :P

Popravljeno . Popravil simonsi
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem VFRe vozil, in je res super motor. Glede tega da hvalim VFR, fotr ma že tatretjo zaporedoma in glede na to, da v 100.000+ skupno ni bilo ene okvare, edini stroški so bili gume, redni servisi in obnova vzmetenja na eni po 70.000km. Po tem sklepam da je motor super, tudi par ostalih lastnikov poznam in pravijo, da je motor skoraj neuničljiv. Če nič drugega razen par izjem tele motorje zelo hvalijo tud na telih straneh, tako da ... Glede primerjave je pa tako, usakemu svoje, samo meni je VFRka lepša. Itak je težje primerjat ker Futura je bila samo 2001-2003, VFR pa od 1986 - sedaj. Mogoče mi je pa samo bližje ker je že dolgo doma :P

Popravljeno . Popravil Cufa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zate po tvojem pisanju itq ničesar po letu 2000 ni več.

Je, samo ne pišem toliko o tem. Bmw k1200s, triumph street triple, suzuki gsx-r 1000, aprilia sxv450, lahko naštevam pol ure ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem vozil vfr 800, pa mi je bila manj všeč od takrat zxr750. Zakaj? 1.ni prava vfr, vtec je nepotrebna komplikacija, 2.vzmetenje kot pri renault4,

3. 3X predraga za to kar nudi, 4.pretežek, 5. udoben motor pa mi ni zanimiv, ker ga ne čutim.

Je pa za nekoga, ki išče obratno od mene lahko odličen motor, celo z prednostjo vtec!

Boljši motorji podobnega ranga bi mi bili kawa zzr600, suzuki rf, aprilia futura (čeprav v2), mogoče ST triumph.

Še najbolj pa kawl, ki pa namest zzr izdeluje z in podobne derivate.

Vfr-k od leta 98 al kok že naprej zame ni več.

2. vzmetenje je pa pri tem motorju res čist fajn..

3. se strinjam

4. to je glavna napaka.. z ~250 kg pri obstoječi razporeditvi teže, motocikel pač ne more bit ne vem kako vozen.

5. meni se VFR sploh ni zdela pretirano udobna.. Speed Triple je precej bolj udoben.

Najbrž je najboljša alternativa res Futura, je pa tudi res, da se mi zdi cel Sport Touring razred popolnoma zgrešen. Vsaj za vožnjo v deželi zavitih jebic, kjer bo čisto vsak naked in čisto vsak all rounder boljši motor od neke zašpeháne krave s kliponi.

Da je VFR eden najboljših motorjev? Ubistvu sploh ni slab. Za na avtocesto.

Gizmo, hehe, ja, vzdržljiva je pa res. :)

(zdej je pa linč na vrsti)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sama zbadanja ;) Enim je všeč kawasaki, enim yamaha, enim aprilia,... Ja VFRka ma res malo prevlko ceno in malo čudno pozo za vožnjo, ampak je neuničljiv stroj, ki je izredno lep in dobro vozen ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sama zbadanja ;) Enim je všeč kawasaki, enim yamaha, enim aprilia,... Ja VFRka ma res malo prevlko ceno in malo čudno pozo za vožnjo, ampak je neuničljiv stroj, ki je izredno lep in dobro vozen ;)

Točno to,čudno pozicijo rešiš z drugo balanco...sicer pa vsak svoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, jest bi šel recimo za drugi (resnejši) bike z veseljem na hornetko, 600 ali 900 kot tudi na nadgrajeno z oklepom- novo cbr600f!

Letos uvoznik žal nima testnih voženj za slednjo :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, jest bi šel recimo za drugi (resnejši) bike z veseljem na hornetko, 600 ali 900 kot tudi na nadgrajeno z oklepom- novo cbr600f!

Letos uvoznik žal nima testnih voženj za slednjo :(

Za testno vožnjo jo lahko dobiš v AS Domžale.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, jest bi šel recimo za drugi (resnejši) bike z veseljem na hornetko, 600 ali 900 kot tudi na nadgrajeno z oklepom- novo cbr600f!

Letos uvoznik žal nima testnih voženj za slednjo :(

ČE že gledaš hornet, kar pogumno na 900, ni večje razlike med njima, razen da se z 900 dosti lepše pelje že od 3000 obratov naprej. Za veterno zaščito pa rabiš nekaj tazga kot sem sam naredu letos. Za novejše modele pa ne morm nič rečt, nisem vozu in me niti ne zanima tako neprktičen motor.

lp U.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se zdi VFR ena podobna zadeva kot BMWji. Ful zgodbic. ful superlativov. Mal da ne religija. Predvsem pa precenjena komplikacija.

na papirju (za šankom) je v4 in 800ccm in v-tec super. V salonu/malh oglasih pa je litrski vrstni 4 valjnik cenejši, na cesti pa enostavno boljši.

Sej je cool motor, ni pa to neka vesoljska ladja. Samo precenjena je tako.

Na njej je skušnjava po tiščanju precej majhna, kar je v teh časih pravzaprav velik plus :D

med VFR in Hornet600 bi jez gotovo zbral suzukija SV 1000S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!