jezst Objavljeno Avgust 10, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2011 (popravljeno) 1. dan: Ljubljana – Arabba: 311 km vreme: sončno Korensko sedlo 1.073 nmv Kartitscher Sattel 1.525 nmv Passo di Falzarego 2.105 nmv Štart v sončni Ljubljani. Čez Korensko sedlo v Beljak in potem čez Hermagor. Po relativno ozki cesti čez Kartitscher Sattel proti meji med Avstrijo in Italijo. Tam na bencinski po tankanju mene in nekega Italijana števec obema pokaže 0 litrov in ženska na blagajni je zadovoljna s tem kar priznava in potem plačava. Po lepi in ne preveč polni cesti do Cortine in nato proti prvem dvatisočaku. Zgodaj popoldne prispeva v Arabbo. Z gondolo na vrh kjer je lep razgled na Marmolado. 2. dan: Arabba – Bormio: 196 km vreme: sončno Passo Pordoi 2.239 nmv Passo di Costalunga 1.745 nmv Passo Stelvio 2.757 nmv Najbolj »plezalni« dan na poti. Najprej na Passo Pordoi in tam kava in razgovor z rahlo besnim slovenskim šoferjem avtobusa, ker so ga najeli, da vozi čez prelaze in so ga zato bolele roke Spust do Canazeija in potem po dolini z veliko prometa do naslednjega prelaza. Spust do Bolzana in po lokalnih cestah do odcepa za Stelvio. Kolikor sem videl sva imela srečo, ker so cesto naslednji dan s te strani zaradi ne vem česa za en dan zaprli. 49 ovinkov do vrha. Na vrhu OGROMNO motorjev. Kolikor sem uspel videt, so prevladovani GS. Spust proti Bormiu na katerem je kar nekaj relativno ozkih tunelov, v katerem se ni dobro srečati z avtobusom, kaj mi je enkrat komaj uspelo zgrešiti. Pokrajina fantastična. V popoldanskih urah prispela v Bormio. V centru sem dobil najboljši Mohito do sedaj. 3. dan: Bromio – Laveno: 196 km vreme: dež, oblačno, DEŽ Najbolj ravninski del poti. Začelo se je s tem, da me je hotelir opozoril na žebelj v zadnji gumi. Dokaj hitro sva našla vulkaniterja »Bobo moto«. Na srečo je bil žebelj v gumi vzdolžno tako, da ga je samo potegnil ven brez dodatnih problemov. Brezplačno. Ko sva odrinila je začelo deževati. Je pa ena dobra stran tunelov. Ne dežuje. In prvi del poti je speljan skozi kar nekaj le teh. Ko jih je zmanjkalo je tudi nehalo deževati. Cesta je speljana skozi vasi. V bistvu je cela dolina ena ogromna vas z omejitvijo 50 km/h. Vleeeeče se. Nekako sva se privlekla do Lago di Como, kjer sva s trajektom preplula ožino. Nato čez Švico (Lugano) mimo Lago di Lugana (spet počaaaasi, zaradi tega, ker se avtodomi dostikrat zataknejo) v dežju proti Lago Maggiore. Ker je začelo močno deževati, sva se odločila zaključiti vožnjo v Lavenu. Ko sva sedela na kosilu, je začelo pihati. Naenkrat je priletel na pokrit vrt lastnik in vse goste nagnal v zadnji del hiše. Par sekund za tem, ko je bil zadnji gost v hiši je priletel tornado. 5 minut silovitega vetra je podrl pokrit vrt, prestavil par avtomobilov, razbil polkna na sosednji hiši. Po kakšni uri so toliko sčistili, da smo lahko odšli. Imel sem srečo, da sem motor parkiral v zatišju, tako, da mu ni bilo nič. 4. dan: Laveno – Tasch: 150 km vreme: oblačno Simplonpass 2.028 mnv Zjutraj zajtrk in na trajekt. Totalno čuden občutek je vozit notor, če se podlaga gunca. Relativno hitro sva bila pod Simplonom. Moram priznat, da so Italijani (vsaj ti na skrajnem severu) in Švicarji zelo prijazni do motoristov (vsaj meni se je tako zdelo). Ko opazijo, da si zadaj, se umaknejo ob desni rob. Nato vožnja čez prelaz. Na vrhu je izdihnil Zumo (zdaj že vem, da se je utopil napajalnik (80 EUR)). Vožnja po zemljevidu do Tascha. To je zadnje mesto, do katerega je dovoljen promet pred Zermattom. Do Zermatta pelje železnica in v mestu vozijo samo kočije in elekto avtomobili. Spedenano do konca. Načrt smučanja na ledeniku žal odpadel zaradi dežja. 5. dan: Tasch – Feldkirch: 250 km vreme: dež Oberalppass 2.046 nmv Deževalo je že, ko sva štartala. Vožnja po dolini do prvega prelaza (Furka), ki sva ga izpustila zaradi mraza. Pogrela sva se na vlaku pod prelazom. Za motoriste imajo poseben vagon. Na drugi strani začuda ni deževalo, zato sva se odločila prepeljat Oberalppass. Žal je bila cesta mokra, ker so bili to najlepši ovinki na celi poti. Ko sva se spustila je spet deževalo in tako celo pot do Feldkircha. Vožnja skozi Vaduz je razočarala, ker je videti kot poslovna četrt. 6. dan: Feldkirch – Zell am See: 296 km vreme: dež Pass Thurn 1.274 nmv Ponovno naju zbudi dež. Pade odločitev o nakupu avstrijske vinjete in direktno na avtocesto proti Innsbrucku. V Worglu zavijeva proti Kitzbuhlu (veliko večje mesto, kot sem si ga predstavljal) in čez prelaz do Zell am Seeja. 7. dan: Zell am See – Ljubljana: 280 km vreme: oblačno, sončno Grossglockner 2.504 nmv Korensko sedlo 1.073 nmv Štart v oblačno jutro. Dogovor je, da če bo samo občutek, da bo na Grossglocknerju dež, da greva drektno na avtocesto. Po krajšem razmisleku se odločiva za prelaz. Vožnja do mitnice. Na mitnici stric pove, da morava voziti previdno, ker je na vrhu sneg na cesti. Butasto se nama je zdelo obračati, zato sva nadaljevala. V bistvu nimam pojma, kakšna je cesta in pokrajina s te strani, ker je bila nora megla in mokra ter plundrasta cesta. Vključil sem vse 4 žmigavce prestavil v prvo in se cijazil do vrha. Ko sva prišla iz daljšega tunela ven, je bil popolnoma drug svet. Sneg je sicer bilo okoli, toda sijalo je sonce in cesta je bila suha. Uživaški spust do doline in potem čez Špital, Beljak proti domu. SKUPAJ: 1.679 km Dežna podloga, ki sem jo dobil skupaj z jakno in hlačami, definitivno ne zdrži celodnevne ture po dežju. Tako, da bom na naslednjo pot vzel pravi dežni kombinezon, kot tudi dežne prevleke za čevlje in rokavice. Trikrat po pol dneva v mrzlih mokrih nogah ni zabavno. Popravljeno Avgust 10, 2011. Popravil jezst robot, krucymucy, notranc in 5 others 8
Popularna objava jezst Objavljeno Avgust 10, 2011 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 10, 2011 še slike r109, DXR16, rposed in 8 others 11
schani_ Objavljeno Avgust 10, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2011 Lepo..vidim, da smo naredili kar nekaj km po isti trasi. Mi smo podobno udarili prejšni teden, s tem da se je nabralo 2300 km v 5 dneh. Tud nam je malo zagodlo vreme, ampak je blo lepo.
Fazer03 Objavljeno Julij 22, 2016 Opozori Objavljeno Julij 22, 2016 (popravljeno) 1. dan: kot že napisano, smo se v nedeljo od doma spravili v dežju, ki pa je bil itak napovedan za ves dan in tako ni imelo smisla, da bi čakali. Popravljeno Julij 22, 2016. Popravil Fazer03 ciciban, Schultz, MiNa in 4 others 7
Fazer03 Objavljeno Julij 22, 2016 Opozori Objavljeno Julij 22, 2016 (popravljeno) 1 x B&B smo imeli rezervirano v vasici Lazfons malo pred Bolzanom (http://www.gasthaus-weisses-kreuz.it/hotel-albergo-chiusa.php#accept-cookies) ... ja in takole se je dan končal - lahko rečem da manj mokro kot se je pa začel. Popravljeno Julij 22, 2016. Popravil Fazer03 Tedybear, NumLock, robot in 6 others 9
kaca1 Objavljeno Julij 23, 2016 Opozori Objavljeno Julij 23, 2016 Ob 10. 8. 2011 at 8:12, jezst pravi: 1. dan: Ljubljana – Arabba: 311 km vreme: sončno 3. dan: Bromio – Laveno: 196 km vreme: dež, oblačno, DEŽ ... vreme: oblačno... )). Vožnja po zemljevidu do Tascha. To je zadnje mesto, do katerega je dovoljen promet pred Zermattom. Do Zermatta pelje železnica in v mestu vozijo samo kočije in elekto avtomobili. Pa jst! ... žal odpadel zaradi dežja. 5. dan: Tasch – Feldkirch: 250 km... vreme: dež Oberalppass 2.046 nmv Deževalo je že, ko sva štartala. Vožnja po dolini do prvega prelaza (Furka), ki sva ga izpustila zaradi mraza. Pogrela sva se na vlaku pod prelazom. Za motoriste imajo poseben vagon. Na drugi strani začuda ni deževalo, zato sva se odločila prepeljat Oberalppass. Žal je bila cesta mokra, ker so bili to najlepši ovinki na celi poti. Ko sva se spustila je spet deževa... 6. dan: Feld... vreme: dež.. Ponovno naju zbudi dež. P... vreme: oblačno, sončno... Štart v oblačno jutro. Dogovor je, da če bo samo občutek, da bo na Grossglocknerju dež, da greva drektno na avtocesto. Po krajšem razmisleku se odločiva za prelaz.... Vključil sem vse 4 žmigavce prestavil v prvo in se cijazil do vrha. Takole sem jaz naredil pri spustu s Furke... Dežna podloga, ki sem jo dobil skupaj z jakno in hlačami, definitivno ne zdrži celodnevne ture po dežju. Tako, da bom na naslednjo pot vzel pravi dežni kombinezon, kot tudi dežne prevleke za čevlje in rokavice. Trikrat po pol dneva v mrzlih mokrih nogah ni zabavno. Na tako pot brez marele (beri dežjaka) No, zdej najbrž že znaš....(marela v kufru)!? Ja, vsaka šola nekej.... robot in Frenk 67 2
Popularna objava Fazer03 Objavljeno Julij 25, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 25, 2016 (popravljeno) 2. dan: za začetek se spustimo v dolino in se usmerimo proti Bolzanu. Obvozimo ga po obvoznici in potem po ovinkih Passo Mendola. Na vrhu se seveda prileže kava. Proti Bolzanu: ... in na Mendolo: Po spustu v nižine se potem peljemo mimo jezera Santa Giustina po lepi, zaviti cesti med nasadi jabolk in vinogradi mimo Dimara na Passo Tonale. Pa sledi potem zopet levo-desno in mimo Ponte di Legno do Edola, kjer sledimo smeri za Aprico, potem pa spet spust v dolino Valtelina, http://www.valtellina.it/ ,da se potem lahko takoj spet levo-desno po hribu navzgor pripeljemo do "naše vasice" - Teglio in rezerviranega hotelčka. http://www.teglioturismo.it/home.html http://www.hotellarosateglio.it/#2 Popravljeno Julij 25, 2016. Popravil Fazer03 Schultz, NumLock, Frenk 67 in 7 others 10
Fazer03 Objavljeno Julij 26, 2016 Opozori Objavljeno Julij 26, 2016 TEGLIO: vasica na nadmorski višini 830 m je bila prav prijetno sveža glede na temperature v dolini, ki so bile čez dan preko 30 st.C. Na robu vasi pa vzpetina s stolpom in razgledom in pogledom v dolino Valtelino. Pa še ena zanimivost: ravno v tem času je po teh cestah in prelazih potekalo kar nekaj etap kolesarske dirke GIRO ROSA, ki je ženska različica Giro di Italia; v sosednji ulici v hotelu pa so prenočevali policisti iz spremstva in nekatere ekipe ... robot, Frenk 67, Scarabeo 500 in 6 others 9
Popularna objava Schultz Objavljeno Julij 31, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 31, 2016 (popravljeno) Da ne smetim teme vtisi dnevnih voženj, glede tega da tura je zajemala te tri državice. Tura je bila od 25.-30.7.2016, včeraj sva se z ženo vrnila v popolndanskih urah. Prvi dan: Sežana-Cavazzo Carnico-Sauris-Belluno-Agordo-sella Aurine-passo Cereda-Fiera di Primiero Sauris Nato sva nadaljevala do vrha in mimo sedla Rioda in Razzo do sedla Ciampigotto, kjer sva si zaželela en kofi tajm. Sedlo Ciampigotto in forcella Aurine Passo Cereda Fiera di Primiero in nastanitev v hotelu. Plan ture za 1. dan: 2.drugi dan: Fiera di Primiero-passo Rolle-Ora-Andalo-Molveno-passo Carlo Magno-passo del Tonale Bolzanska in Trentska kotlina jezero Molveno in prelaz po Madonni di Campiglio Prelaz Tonale in nočitev Plan ture 2. dan: Tretji dan: passo del Tonale-Aprica-Poschiavo (Švica)-Berninapass-St. Moritz-Julierpass-Albulapass-Berninapass-forcola di Livigno in Livigno(Italija,nastanitev). Livigno je brezcarinska cona in brez davka....bencin 95 je 0,919 eurov. Takoj po meji v Švici....Berninaexpress Berninapass Julierpass Albulapass Livigno Plan ture 3.dan: 4.dan: Livigno-skozi tunel v Švico (12 eurov tunenlnina)-Fuornpass-Santa Maria-Passo Resia-Landeck-Imst-Oetz Tunel Fuornpass Passo Resia Oetz in nastanitev v hotelu plan za 4.dan: 5.dan: Oetz-Kuhai(2020 m n.v.)-Insbruck-Gerlos-Fusch am der Grossglocknerstrasse Oetz s ptičje perspektive Lokalna cesta Gerlosalpenstrasse Mittersil (vidi ku lulam) Fusch an der Grossglocnerstrasse plan turce 5. dan: 6. dan: Fusch in kar je še zraven-Grossglocner-passo Monte Croce Carnico-in domov GrossGlocnerpolnoovinkenundveseljenalpenstrassepress Passo Monte Croce Carnico še plan poti za zadnji dan: Skratka prečudovitih 1561km na lagano v 6 dneh. Pralo naju je samo tretji dan po Švici, samo užitka ni pobralo, ker ceste imajo kvaliteten asvalt in gume držijo tudi v mokrem. Popravljeno Julij 31, 2016. Popravil Schultz popravek slik schwantz, Nikii, Tedybear in 17 others 20
Schultz Objavljeno Avgust 1, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2016 Aja pozabil sem še dodati nekaj napotkov: Švica:Bencin 95 cena varira od 1,34-1,41 eur na liter. S švicarskim bencinom je tudi poraba za 10% nižja kot s slovenskim. Hrana v gostilni je nadpovprečno draga, npr. krožnik pašte z bolonjsko omako je 17,5 CHF (enih 16 eur). Za dva je bil račun s pol litra vode 41 CHF (cca. 38 eur). Tako da strnem Švica je zelo lepa, draga pa tudi. Če boste potovali v teh koncih načrtujte postanek v Livigno...vsaj za tankat bencin (Italijanska brezcarinska cona). Italija: bencin varira od 1,439 do 1,55 eur, kava (macchiato) 1,00-1,50 eur, hrana (pizze, pašta) je med 7,00-10,00eur, meso je drago (od 22 eur dalje). Da ne frezaš non stop pašte in pizze se splača vzet polpenzion, ker imaš večerjo s tremi hodi...in se nažreš, pa še lokalne specialitete sprobaš. Avstrija: bencin varira od 1,10 do 1,19 eur, kava (espresso) cca. 2,40 eur, hrana podobno kot Italija, nočitev...enak nasvet kot za Italijo. Fazer03, Toncek, MiNa in 2 others 5
ftp Objavljeno Avgust 1, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2016 2 hours ago, Schultz said: S švicarskim bencinom je tudi poraba za 10% nižja kot s slovenskim. tudi povprečna hitrost je v Švici več kot 10% nižja kot v sloveniji
Fazer03 Objavljeno Avgust 1, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2016 (popravljeno) Schultz: ja ni kaj: hitrejši si od mene za tipkovnico in ne dvomim, da sta tudi na "terenu" hitrejša od nas (ali pa vsaj bolj vzdržljiva) ... no kakorkoli ... kje sem že ostal: 1. dan, 2. dan, pa Teglio - sledi 3. dan: ker smo malo spremljali vremenske napovedi za Stelvio in ta dan niso obetale lepega vremena, smo dan izkoristili za ogled Sondria, severnega dela jezera Como, pa še na Aprico smo se zapeljali nekaj pomalicat ... Sondrio: Colico (Lago Como): Po sladoledu ob jezeru pa potem nazaj po isti poti do Tresende (ta del po dolini prometen in nezanimiv - je pa vsaj pogled na okolico boljši) in par-krat levo/desno do Aprice na 1200 m.n.v.. ........ Popravljeno Avgust 1, 2016. Popravil Fazer03 domina, RobiRoberto, DAMI34 in 6 others 9
Fazer03 Objavljeno Avgust 1, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2016 (popravljeno) 4. dan: po dolini še enkrat do jezera Como in potem na sever za Chiavenno: Chiavenna: No in ker ženski del odprave ni bil ravno navdušen nad idejo, da se zapeljemo samo gor in dol do prelaza Spluga in sta raje v senci pokofetkali in naredili kratek špancir po mestu, sva se sama zapeljala na prelaz. ... potem pa skupaj nadaljujemo proti St. Moritzu. seveda pa je treba do tja "premagati" še Maloja Pass. Potem pa dol in mimo dveh jezer do St.Moritza. Popravljeno Avgust 1, 2016. Popravil Fazer03 RobiRoberto, DAMI34, MiNa in 6 others 9
Fazer03 Objavljeno Avgust 2, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2016 (popravljeno) Sankt Moritz: Po kratkem ogledu mesta se odpeljemo .... tukaj je naš naslednji cilj: Cesta na vrh prelaza Bernina je vseskozi ob železnici Bernina Exspres, ki prav tako kot cesta povezuje St.Moritz in Tirano. Na vrhu pa kot je že skoraj pravilo: jezero, parkirni prostor in gostilna: Potem pa samo še spust v Italijo in v Tiranu na zasluženo pozno kosilo. Bernina Exspers ima v Tiranu začetno/končno postajo in je čisto domača - se vozi kar po ulicah ... ..... Popravljeno Avgust 2, 2016. Popravil Fazer03 Schultz, NumLock, DAMI34 in 4 others 7
Popularna objava Fazer03 Objavljeno Avgust 4, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 4, 2016 (popravljeno) 5. dan: dan za Passo Stelvio - vremenska napoved je OK, cesta do Bormia "hitra" brez pretiranega prometa, predori so še vedno tu ... Tirano: Bormio: In po opoldanski kavi v Bormiu zastavimo proti prelazu. Bil je četrtek pa je bilo že tu videti, da ne bomo ravno sami na poti - klasika: motorini, kolesarji in kamperji ... Proti vrhu tudi vegetacija počasi upeša ... in jo zamenjajo snežne zaplate .... Na prelazu pa pričakovana gneča in kičasto vreme ... Imeli smo res srečo z vremenom: točno teden kasneje je bila slika čisto zimska: ...................... Popravljeno Avgust 4, 2016. Popravil Fazer03 Erik99, Tedybear, HyperJack in 10 others 13
Popularna objava Fazer03 Objavljeno Avgust 4, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 4, 2016 Pa je bilo treba zaključit "sončenje" na obleganem Stelviju in zato smo se spustili nazaj proti Bormiu in po nekaj serpentinah pri hiši št. ??? zavili desno na mejni prehod s Švico, ki je na prelazu Umbrail (2505m) . Po spustu v dolino pa v Santa Mariji zavijemo levo na Offem Pass (2149 m), malo pofotkamo situacijo in zopet spust do tunela v Livigno. Sledi kratko čakanje pred enosmernim tunelom ... pa vožnja skozi in že smo na jezu akomulacijskega jezera pred cestninsko postajo, kjer te kar dobro oderejo za uporabo tunela (če me spomin ne vara, je bilo pred 10 leti pol ceneje ... ) . Potem pa še okoli 10 km vijuganja ob jezeru in vožnje v galerijah in smo pred Livignom. RobiRoberto, Tedybear, Schultz in 7 others 10
Fazer03 Objavljeno Avgust 9, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2016 (popravljeno) .... Livigno: "brezcarinska cona" - pa karkoli že to pomeni; bil pa je bencij po 0,92€. Drugače pa verjetno marsikdo pozna to dolino po smučanju .... Popravljeno Avgust 9, 2016. Popravil Fazer03 RobiRoberto, NumLock, Schultz in 4 others 7
Popularna objava Fazer03 Objavljeno Avgust 9, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 9, 2016 .... po "brezcarinski" kavici, dveh prelazih in prečkanju nekakšne mejne kontrole smo se znašli pred Bormiom, zavili desno in zo5 po kar nekaj km-jih v tunelih uleteli v Tirano še ravno pravi čas, da smo si lahko omislili kočerjo (kosilo/večerja - ali kot se sedaj napiše 2 in 1) . Pa še malo kulinarike: NumLock, bajkr88, Matej207 in 7 others 10
NumLock Objavljeno Avgust 9, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2016 @Fazer03 Super slike in vsekakor zanimiva fura. Tudi predhodnik @Schultz nam je postregel z enkratnimi slikami. Fazer03, me zanima, kdaj točno datumsko ste bili, da je na Stelvio bila že zimska kulisa? To mi še reči, a tista zanimiva cesta je v smeri St. Moritza in prečka Malojapass? Hvala za info.
Fazer03 Objavljeno Avgust 9, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2016 Na Stelviu smo bili 7. julija in imeli krasno sončno in toplo vreme; potem pa je prišla ohladitev in padavine in 14. julija je padlo cca 5-10cm snega. Seveda sneg v dnevu ali dveh pobere, je pa seveda jeba, če imaš tako splanirano, da si ravno v tem času v tistih koncih. Za primer: Livigno je na 1800 m n.v., St.Moritz 1800, Bormio na 1200 - hočem povedat to, da če je slabo vreme v tej regiji to pomeni ob dežju zjutraj 5-10 st.C in čez dan tam nekje do 15. Katero cesto pa si imel v mislih pa ne vem: iz St.Moritza pelje cesta mimo Silvaplane čez Malojo v Chiavenno, druga cesta iz St.Moritza, ki jo spremlja vlak Berninaexspress, pa vodi čez Bernino v Tirano. robot in NumLock 2
Fazer03 Objavljeno Avgust 10, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2016 O tem sem pisal zgoraj: Stelvio je danes zjutraj s5 bel: NumLock in Schultz 2
NumLock Objavljeno Avgust 10, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2016 × Ob 1. 8. 2016 at 23:03, Fazer03 pravi: Mislil sem tole cesto .... a ta cesta vodi na Maloja Pass ? Torej ste se peljali : Chiavenna - Maloja - St.Moritz - Tirana Fazer, ampak tista slika, kjer je vlak v mestu, ta slika pa ZMAGA!! Res še kaj takšnega nisem videl in res je vrhunska! To je tam, kjer si omenil, da ima vlak začetno in končno postajo? Torej Tirana je to mesto ?
Fazer03 Objavljeno Avgust 10, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2016 Mislil sem tole cesto .... a ta cesta vodi na Maloja Pass ? .......................DA.Torej ste se peljali : Chiavenna - Maloja - St.Moritz - Tirana ....................DA (mestece je TIRANO)Fazer, ampak tista slika, kjer je vlak v mestu, ta slika pa ZMAGA!! Res še kaj takšnega nisem videl in res je vrhunska! Ja za veliko večino slik (preko 1000) moram pohvalit fotografinjo, ki je sedela za hrbtom svojega moža na Hondi in neumorno pritiskala na sprožilec fotoaparata. To je tam, kjer si omenil, da ima vlak začetno in končno postajo? Torej Tirana je to mesto ? ..... DA https://www.rhb.ch/en/panoramic-trains/bernina-express#highlights Schultz in NumLock 2
NumLock Objavljeno Avgust 10, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2016 Hvala ti za vse info. Zadevo sem dal na Wish listo, tako da ....
Scarabeo 500 Objavljeno Avgust 10, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2016 Tirano - imam v slabem spominu. Vroče ko pas. https://goo.gl/maps/UufRSbPvQmC2 Pod nepravim kotom zapeljal preko šin in naju je skoraj vrglo. Kolesarka se je prevrgla in se napičila na napere - špice lastnega kolesa, ne moreš verjeti. Pazite se v tem mestu. Scarabeo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se