Skoči na vsebino

OPLETANJE KRMILA PRI "VIŠJI" HITROSTI


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni bikerji

Imam eno strokovno vprašanje. Na motorju sem pred kratkim menjal gume. Pri vožnji po avtocesti sem opazil, da začne motorno kolo pri hitrosti nad 150 km/h opletati z krmilom. Z starimi gumami se to ni dogajalo, to opletanje pa se mi ne zdi pretirano koristno in priporočljivo. Gume so bile zbalansirane, vse ostalo pa je na motorju ostalo nespremenjeno, tako da mislim da kovček, in drege zadeve ne bi smele biti vzrok.

Gre pa za suzuki gsx 1400, gume so bridgestone bt 023. Menjani sta bili sprednja in zadnja pnevmatika.

Pri nizkih hitrostih nisem opazil nobenih posebnosti

Rešitve? Ponovno balansiranje? Nastavitve vzmetenja?

Hvala za mnenja.

lp jerry

Objavljeno

pa si opazil še kakšno drugo razliko v vožnji? kako gre v ovinke?

meni se je pri prehodu iz dunlopa na metzeler zgodilo enako. guma ima drugačno obliko in je motor z Me lepše "padal" v obinke ampak je pa bil manj stabilen pri višjih hitrostih v ravni liniji (smerna stabilnost).

ko sem šel nazaj na dunlop je šlo slabše v ovinke ampak bolj mirno naravnost.

torej lahko da je samo oblika gume, lahko pa je karkoli drugega (centriranje, vzmetenje, kovčki,....)

Objavljeno

Meni se je zgodilo enako, vendar že pri hitrosti nad 110 km/h. Šel sem nazaj vulkanizerju, kjer so ugotovili, da malce opleta obroč. S staro gumo tega ni bilo, saj se je tista guma opletanju "prilagodila". Poravnali so mi obroč in bilo je super.

Lahko pa tudi, da je slaba guma.

Objavljeno

Drugače so gume super in razlike med starimi in novimi skoraj ni opaziti(način vožnje, vožnja v zavoj itd). Vse pa se konča nad 150km/h. Sem pa danes odstranil kovček in motor je spet šel do konca brez opletanja. Ni pa mi jasno zakaj bi kovček imel takšen vpliv na gume. Do sedaj sem se vedno vozil z kovčkom in z starimi gumami niti enkrat ni bilo problema.

Objavljeno

Men se je na XJR dogajala podobna stvar,ko sem spustil krmilo (da popravim rokavice,podkapo ,čelado,...), je pričelo krmilo postopoma tako opletat,da bi me streslo z motocikla, če nebi hitro prjel (tudi pri 80 km/h). Čez čas sem pokontal, da se mi to dogaja bolj, ko sem imel zadaj ženo, malo manj, ko sem imel zadaj samo kovček in nič pri nobeni hitrosti, ko sem bil na motorju sam (brez žene in prtljage). Vozil sem gume BT 014 in BT 015, v obeh primerih je bila situacija ista.

Moje mnenje je bilo, da gre predvsem za poseganje v neenakomerno obtežitev motocikla (beri-žena naj bo doma) trance_19_hmm.gif

Objavljeno

meni na CBR dela isto s kovčkom zadi :) če je samo žena ni problem, če je pa kovček, poln ali prazen z ženo ali brez, vedno opleta prednji del...

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Ni pa mi jasno zakaj bi kovček imel takšen vpliv na gume. Do sedaj sem se vedno vozil z kovčkom in z starimi gumami niti enkrat ni bilo problema.

odgovor je relativno zelo enostaven: zaradi vecjega zracnega upora kovcka se prednje kolo nad doloceno hitrostjo razbremeni do te mere, da sama teza motocikla in posake ni dovolj velika, da bi krmilo ostalo mirno.

mozno je se, da se prevec oklepas krmila in s tem povzrocas nemir; samo ce tega pri voznji brez kovcka ni je to malo verjetno.

Objavljeno

Meni je to delal prejšnji ženin Kawasaki ER-5 Probal sem vse mogoče od gum,kovčkov,drogo olje v amortizer itd. dokler sam nisem prišel na idejo, kaj ko bi malo križe dotegnil in problem je bil za ca 2 leti rešen po dveh letih pa ponovno malo dotegnil !!! :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!