simonsi Objavljeno Avgust 29, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2011 ma to so nebuloze, o starem olju pa korozivnosti. tistih par mesece ko miruje mu ne bo hudega, je mnogo drugih bolj pomembnih problemov med zimovanjem. Tako da ne več o tem, hvala daneb 1
Fadil Objavljeno Avgust 30, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 V starem olju nastanejo kemicne spojine,ki negativno reagirajo z snovmi v aluminijastih masinah(v nekaj mesečnem mirovanju) da boš imel sod poln pa poglej še komentarje v Motorrad-u .... :angry: Poglej, sedaj si vsaj lepo odgovoril! Hvala lepa za pojasnilo in želim ti lep dan!
Dr_Jakob Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Kaj pa ce bi nehal jamrat o servisih pred ali po sezoni, pa doumel, da sezone ni? Da je to samo mit, ki ti ga hocejo prodat serviserji? Lej, ko bo kak lep dan sredi oktobra, se pejt pelat. Pa ce bo lep dan v zacetku novembra, sredi decembra, 31.12. moras prezivet na motorju, take izkusnje ti ne bo nikoli zal, 1.1. imamo po celi sloveniji zacetke sezone okrog 12h (Celje, Kranj, itd.). Drugi ali tretji vikend februarja imas Slončkovo ringarajo, med tem moras nabirat kondicijo za zimske voznje. :headbang: Jao ljudje, kje mam jst cas motor konzervirat, jst se moram vozit!!!!! trebor 1
MilanAndonovski Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Jaz nimam niti garaže...tak da konzerviranje odpade...je treba vozit pozimi Sicer pa tudi....servisiram ko so km za to Dr_Jakob 1
LooLekSLO Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Jaz delam servis takrat, ko mi pokažejo km na to. In ker delam max. 4000 km letno ne menjam vsako leto olja. Do sedaj še ni bilo problemov s kakršnimi koli usedlinami.
Fadil Objavljeno Avgust 30, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Jaz delam servis takrat, ko mi pokažejo km na to. In ker delam max. 4000 km letno ne menjam vsako leto olja. Do sedaj še ni bilo problemov s kakršnimi koli usedlinami. Za tole ti bo pa marsikdo rekel da ni pametno kar delaš!
LooLekSLO Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Mogoče. Ampak do sedaj še ni bilo zaradi tega kakšnih problemov. Tako delamo pri 3 motorjih in 3 avtomobilih, ki jih imamo doma (od tega 2 motorja in 2 avtomobila kupljena nova). Le da pri avtomobilih dejansko naredimo letno dovolj km za servis (razen pri enem).
Demon Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Za tole ti bo pa marsikdo rekel da ni pametno kar delaš! No, zakaj pa ne??
Fadil Objavljeno Avgust 30, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 No, zakaj pa ne?? Royal je napisal: V starem olju nastanejo kemicne spojine,ki negativno reagirajo z snovmi v aluminijastih masinah(v nekaj mesečnem mirovanju) da boš imel sod poln pa poglej še komentarje v Motorrad-u .... :angry:
Demon Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Royal je napisal: V starem olju nastanejo kemicne spojine,ki negativno reagirajo z snovmi v aluminijastih masinah(v nekaj mesečnem mirovanju) da boš imel sod poln pa poglej še komentarje v Motorrad-u .... :angry: Ah ma daj, ne verjemi vsemu kar ti želi nekdo "prodat", sploh pa ne prodajalcem v trgovini. Ko se ti kilometri obrnejo, da je potrebno narediti servis, ga enostavno naredi in nič drugače. Jaz se časovnih servisnih intervalov držim samo v času garancije, ker se jih zato pač moram, ko pa garancija poteče pa enostavno po kilometrih in je to to, brez skrbi.
Dr_Jakob Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Royal je napisal: V starem olju nastanejo kemicne spojine,ki negativno reagirajo z snovmi v aluminijastih masinah(v nekaj mesečnem mirovanju) da boš imel sod poln pa poglej še komentarje v Motorrad-u .... :angry: Definiraj staro olje. A je to pol leta staro olje al je to 10 let staro olje. Dejte komplicirat, ljudje, no. To je ista finta kot una "gume pozimi ne drzijo". Blah blah blah... Coban in Bremzer 2
hajoktejn Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 nene, to je bl tko k "kaj kupiti v kategoriji sport-tourer" Coban in svobodnaptica01 1 1
Coban Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Bučno olje staro vsaj 1 leto+, aluminijasta skleda in radičeva solata ! Bremzer 1
exaGee Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Tisti, ki delate na 10000 km, imate tudi v servisni knjigi intervale na 10000 km, ali so že prej in pač opravite servis pri nekoliko večjih kilometrih?
Frips Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 na Yamahi je tudi v knjigi 10k.... maus 1
MARJA Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 Tisti, ki delate na 10000 km, imate tudi v servisni knjigi intervale na 10000 km, ali so že prej in pač opravite servis pri nekoliko večjih kilometrih? Eni motorji imajo pač servisne intervale na 10 000 km. maus 1
maus Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 na Yamahi je tudi v knjigi 10k.... Eni motorji imajo pač servisne intervale na 10 000 km. Na vsakih 10000 km redni servis pri uradnem serviserju.... mislim, da sem jih 12 naredu od 2006
ELO Objavljeno Oktober 14, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2011 ravno tole debato o menjavi olja smo imeli pred parimi dnevi. in je več teorij... eni pravijo da naj menjam zdaj, po sezoni, da umazanija ne bo stala v motorju. drugi pravijo da naj menjam pred sezono, spomladi torej. da bo v motorju sveže olje in ne olje, kateremu bodo čez zimo najedali tisti minimalni ostanki porabljenega olja... sam se tudi bolj nagibam k drugi varianti. itak pa imajo olja zdaj aditive, takšne in drugačne in nekajtedensko mirovanje pač ne more škoditi...
LooLekSLO Objavljeno Oktober 14, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2011 Ravnokar menjal olje, ker so pač kilometri tako pokazali in se ne sekiram za nobene usedline, ostanke starega olja,...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se