rrrr Objavljeno Maj 9, 2012 Opozori Objavljeno Maj 9, 2012 @rrrr, Trije gremo čez mesec dni. Potujemo z istim ladjarjem, na isti relaciji v malce bolj raskošni kabini s pogledom na morje. Skupna cena 1.500 €. Kdo je pa tretji poleg vaju z menihom? Sicer pa ja - varira cena - glede na sezono, ladjarja, ... GNV je v to smer očitno najcenejšejši. Hvala vsem za info! Res je treba mal gledat na termin in dan odhoda...se cene razlikujejo tud za 200 €...verjetno greva eno smer po cesti Če že povezave načrtujeta - midva sva se vračala preko Nadorja - Acciona trajekt zvečer ob 22:00 - čez noč pluje v Almerio, ponoči se naspiš, in zjutraj spočit v Španijjo zapelješ. Mirko in Tatjana sta ga pred 5 leti našla, pa še drži. Samo nekoliko dražji je - tistih 7 ur plovbe je cca 250 EUR za dva mopeda. rrrr
Whiskey Objavljeno Maj 10, 2012 Opozori Objavljeno Maj 10, 2012 Kdo je pa tretji poleg vaju z menihom? Sicer pa ja - varira cena - glede na sezono, ladjarja, ... GNV je v to smer očitno najcenejšejši. rrrr Z nama gre še Marko kompanjon z lanske Albanije po hribih. V M'Harecu se nam pridružita še dva Angleža. Tako bomo vsaj najkrašo (160 km) puščavsko etapo do M'Hamida ob Alžirski meji peljali skupaj. Ne vem, če bo Tony zmogel 280 km off road puščavski odsek navzdol po dolini Draa. Kot sem slišal, najceneje iz Genove za Tanger vozi Grimaldi. Je pa tudi precej počasnejši od GNV. Alternativa je tudi vožnja s trajektom iz Genove za Barcelono in obratno. Ker smo že na pol v debati kombinirane vožnje po pesku in asfaltu bi vprašal za mnenje razlike v kvaliteti med gumama Continental TKC-80 in Metzeler Karoo T. Komplet Karoo je za kakih 40 € cenejši od TKC katere so mi več kot odlično služile po Afriki in Albaniji.
Whiskey Objavljeno Maj 10, 2012 Opozori Objavljeno Maj 10, 2012 Še nekaj, ko smo pri GNV. Sam sem hotel najprej opraviti rezervacijo s plačilom on-line z Viso, pa ni šlo. Iz Bankarta so sporočili, da GNV nima dovoljenja za poslovanje s kreditnimi karticami. To me je začudilo, ker sem lani transakcijo opravil brez problema. Potem smo se obrnili na domačo agencijo katera preprodaja trajektne vozovnice. Nastal je problem zaradi sobe. Nismo mogli dobiti željene, ampak samo tako bolj nobel. Presenetila je cena, ker je bila manjša kakor, če bi direktno plačali malo notranjo kabino.
Ni3ous Objavljeno Maj 10, 2012 Opozori Objavljeno Maj 10, 2012 Mi smo še februarja normalno z American Express plačali pri GNV. Čudno....
basbas Objavljeno Maj 10, 2012 Opozori Objavljeno Maj 10, 2012 Z nama gre še Marko kompanjon z lanske Albanije po hribih. V M'Harecu se nam pridružita še dva Angleža. Tako bomo vsaj najkrašo (160 km) puščavsko etapo do M'Hamida ob Alžirski meji peljali skupaj. Ne vem, če bo Tony zmogel 280 km off road puščavski odsek navzdol po dolini Draa. Kot sem slišal, najceneje iz Genove za Tanger vozi Grimaldi. Je pa tudi precej počasnejši od GNV. Alternativa je tudi vožnja s trajektom iz Genove za Barcelono in obratno. Ker smo že na pol v debati kombinirane vožnje po pesku in asfaltu bi vprašal za mnenje razlike v kvaliteti med gumama Continental TKC-80 in Metzeler Karoo T. Komplet Karoo je za kakih 40 € cenejši od TKC katere so mi več kot odlično služile po Afriki in Albaniji. Tomaž , bodi poskusni zajček pa probaj te gume- http://www.mitas.cz/...cab59f2eda5a6fb
vrho1679 Objavljeno Maj 10, 2012 Opozori Objavljeno Maj 10, 2012 Tomaž , bodi poskusni zajček pa probaj te gume- http://www.mitas.cz/...cab59f2eda5a6fb Koliko potovalnih km pa bi "čisto približno" zdržale takale gume ?
rrrr Objavljeno Maj 10, 2012 Opozori Objavljeno Maj 10, 2012 ... Ker smo že na pol v debati kombinirane vožnje po pesku in asfaltu bi vprašal za mnenje razlike v kvaliteti med gumama Continental TKC-80 in Metzeler Karoo T. Komplet Karoo je za kakih 40 € cenejši od TKC katere so mi več kot odlično služile po Afriki in Albaniji. S Karoojem nimam izkušenj, po sili razmer (Tunizija) sva najina mopeda pred leti obula v TKCje - potem so kar ostali. Po Afriki, Albaniji pa še kje. Letošnji Maroko sem bil pa v pesku revež - moja brez problemov na TKC80, sam sem pa moped zamenjal, tako da so mi prelazi scorpionke rezali. Kaj pa vem - enkrat probaj, pa boš videl. Potem pa še nam ostalim povej - včasih je problem gumo sploh dobit. rrrr
Whiskey Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 Prve informacije glede Karoo-T niso spodbudne. Vidno jih požira po avtocestah - mi imamo dol grede 625 km avtoceste. Na asfaltu so precej slabše kot TKC - skupno bo okoli polovica asfaltnih kilometrov. So 40 € cenejše - denar ni problem. Na makadamu, blatu in pesku ni razlike (malo boljša je navadna Karoo) - po dveh minusih in pol je tehtnica krepko na strani TKC. Neznanka mi je češki Mitas. Zdržijo do 12.000 km - TKC s priganjanjem nekje 7-8.000 km. +1 za Mitas. Hvali jih Ni3ous. Ker ima veliko izkušenj z off-roadom, ima njegovo mnenje veliko težo (+2). Menih bo imel v njih obutega svojega KTM. ... Sem šel na spletno stran Mitasa. Za zadnjo gumo je izbira štirih, za prvo pa je možno gor nataknit edino tako z motocross profilom. Zgleda, da bom uporabil kar preizkušene TKC.
Whiskey Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 Me je Basbas spomnil še na Najdi.si, kjer me je preusmerilo na Superponudbo. Tam sem našel željeno. Mitas ima ceno za model E-10 prvo 75€ in zadnjo 103€; skupaj 178€. Continental za TKC-80 je prva 93€ in zadnja 127€; skupaj 220€. Razlika je podobna kot med Metzelerjem in Contijem. Hmmm, ali ima kdo kaj več izkušenj z Mitas E-10?
basbas Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 Me je Basbas spomnil še na Najdi.si, kjer me je preusmerilo na Superponudbo. Tam sem našel željeno. Mitas ima ceno za model E-10 prvo 75€ in zadnjo 103€; skupaj 178€. Continental za TKC-80 je prva 93€ in zadnja 127€; skupaj 220€. Razlika je podobna kot med Metzelerjem in Contijem. Hmmm, ali ima kdo kaj več izkušenj z Mitas E-10? Zgleda , da še noben motosvetovec ni vozil z Mitas E-10.
sohen Objavljeno Maj 20, 2012 Opozori Objavljeno Maj 20, 2012 Nalaganje slik na motosvet pa trajaaa in trajaaaaaaaa.......??????Nadaljevanje ko bo kej več cajta.http://www.motosvet.com/album/album.php?cid=1-2936 Keiko 1
Leteči Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 Iz kje točno je tale prva serija slik?
mamkabozja Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 Zgleda , da še noben motosvetovec ni vozil z Mitas E-10. Kolega vozi enduro mitasko na svojem gsju ( ni model e-10). Po prevoženih 1000km jo bo zamenjal z metzelerko. Pravi da je guma obupna na makedamu in na mokrem asvaltu. Mitaske najbolje pristojijo starodobnim motorjem!
Whiskey Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 @sohen: Super fotke. Ali je prvi sklop slik s trase od Midelta do Imilchila nekje pri Cirque de Jaffar? Ali lahko samo sporočiš koliko je Morocco Topo v2 točen. In pa koliko sta rabila čez Cirque de Jaffar (če sta se tam vozila) in čez Ouano? Ker je bostjany bolj redkobeseden, napiši v telegrafskem stilu kako je bilo. Mi tudi počasi štejemo dneve do odhoda. Še tri tedne pa juhuhu. Za Maroko bom na bajk spet nataknil TKC-80. Po moje je to še najboljša izbira.
Leteči Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 Kolega vozi enduro mitasko na svojem gsju ( ni model e-10). Po prevoženih 1000km jo bo zamenjal z metzelerko. Pravi da je guma obupna na makedamu in na mokrem asvaltu. Mitaske najbolje pristojijo starodobnim motorjem! Se ne bi ravno strinjal.....vsaka guma s knofi je pasja na dežju. Sem z modelom E-09 naredil kakih 50.000km in nimam pripomb, jo bom fural dokler bo cena takšna kot je.
basbas Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 Kolega vozi enduro mitasko na svojem gsju ( ni model e-10). Po prevoženih 1000km jo bo zamenjal z metzelerko. Pravi da je guma obupna na makedamu in na mokrem asvaltu. Mitaske najbolje pristojijo starodobnim motorjem! Debata je bila izključno o modelu E-10 . Pri gumah pa ne morš sodit kar nekaj počez.
Sanda7 Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 http://www.moto-pajer.com/potovanja/MAROKO/main-MAROKO.html na tem linku je opis naše poti in seveda fotogalerija od letošnjega majskega Marocca
sohen Objavljeno Maj 26, 2012 Opozori Objavljeno Maj 26, 2012 (popravljeno) @sohen: Super fotke. Ali je prvi sklop slik s trase od Midelta do Imilchila nekje pri Cirque de Jaffar? Ali lahko samo sporočiš koliko je Morocco Topo v2 točen. In pa koliko sta rabila čez Cirque de Jaffar (če sta se tam vozila) in čez Ouano? Ker je bostjany bolj redkobeseden, napiši v telegrafskem stilu kako je bilo. Mi tudi počasi štejemo dneve do odhoda. Še tri tedne pa juhuhu. Za Maroko bom na bajk spet nataknil TKC-80. Po moje je to še najboljša izbira. Halo.Slike so točno od tam kot si napisal.Iz Midelta do Dadesa sva rabila en dan in pol.Pri Imilchilu sva skrenila na R704,tako da sva se spustila direktno v Dades,ti pa si jo ubral ravno kontra,kot sem videl na slikah na tvoji spletni strani.Bila je prava stvar.Dvigneš se na skoraj 3000m in res so ćudoviti razgledi.To sta bila najlepša dneva na celem potovanju.Napiši mi tvoj mail na PM pa ti pošljem najine rute.Marocco Topo v2 pa je super zadeva.Delal je v nulo in se ekrat hvala,da si mi ga poslal.Lp Mare Popravljeno Maj 26, 2012. Popravil sohen
sohen Objavljeno Maj 26, 2012 Opozori Objavljeno Maj 26, 2012 Halo.Slike so točno od tam kot si napisal.Iz Midelta do Dadesa sva rabila en dan in pol.Pri Imilchilu sva skrenila na R704,tako da sva se spustila direktno v Dades,ti pa si jo ubral ravno kontra,kot sem videl na slikah na tvoji spletni strani.Bila je prava stvar.Dvigneš se na skoraj 3000m in res so ćudoviti razgledi.To sta bila najlepša dneva na celem potovanju.Napiši mi tvoj mail na PM pa ti pošljem najine rute.Marocco Topo v2 pa je super stvar.Delal je v nulo in se ekrat hvala,da si mi ga poslal.Lp Mare
sohen Objavljeno Maj 28, 2012 Opozori Objavljeno Maj 28, 2012 http://www.motosvet.com/album/admin/admin_img.php?cid=2936 še mal slikc iz Maroka
eltrinajst Objavljeno Maj 31, 2012 Opozori Objavljeno Maj 31, 2012 http://www.motosvet.com/album/album.php?cid=1-2943 - Album s slikami s ture po Maroku in povratkom preko Španije, Andore in Francije, od 16.4. do 11.5.2012, nekaj čez 7000 km. Pot po Maroku je potekala seveda od pristanišča Tanger Med in potem: Meknes, Fes, sipine Erg Chebbi, Ouarzazate, Zagora, Marrakech, Casablanca, Rabat in nazaj do pristanišča. Naprej na trajekt za Algeciras, preko Gibraltarja, Granade, Barcelone, Andore, Carcassonna na Azurno obalo in domov. Ceste na tej turi po Maroku so več ali manj lepe, tu pa tam se znajde na cesti kakšno presenečenje (na koncu poti sva si bila iz oči v oči s kozo pri Slovenski Bistrici :grim ), sicer pa so brez problema primerne za vsak motor.
menih Objavljeno September 16, 2012 Avtor Opozori Objavljeno September 16, 2012 v juniju sem bil v morroco in tu je link za tiste ki jih zanima kako je bilo to videti z moje strani bili smo trije in jaz sem TRETJI-drugače pa mi je ime Andrej http://www.motosvet.com/album/admin/admin_img.php?cid=3032 rrrr, Ni3ous in CeneR 3
corser Objavljeno September 16, 2012 Opozori Objavljeno September 16, 2012 v juniju sem bil v morroco in tu je link za tiste ki jih zanima kako je bilo to videti z moje strani bili smo trije in jaz sem TRETJI-drugače pa mi je ime Andrej http://www.motosvet....mg.php?cid=3032 nič mi ne odpre...
menih Objavljeno September 16, 2012 Avtor Opozori Objavljeno September 16, 2012 v juniju sem bil v morroco in tu je link za tiste ki jih zanima kako je bilo to videti z moje strani bili smo trije in jaz sem TRETJI-drugače pa mi je ime And sem popravil zdej bo http://www.motosvet.com/album/fotografije-s-poti.html BMWRIDER 1
menih Objavljeno September 16, 2012 Avtor Opozori Objavljeno September 16, 2012 nič mi ne odpre... zdej bo http://www.motosvet.com/album/album.php?cid=1-3032
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se