Skoči na vsebino

Morocco 2011-2012


Priporočene objave

Objavljeno

@rrrr, Trije gremo čez mesec dni. Potujemo z istim ladjarjem, na isti relaciji v malce bolj raskošni kabini s pogledom na morje. Skupna cena 1.500 €.

Kdo je pa tretji poleg vaju z menihom?

Sicer pa ja - varira cena - glede na sezono, ladjarja, ... GNV je v to smer očitno najcenejšejši.

Hvala vsem za info! Res je treba mal gledat na termin in dan odhoda...se cene razlikujejo tud za 200 €...verjetno greva eno smer po cesti :bounce:

Če že povezave načrtujeta - midva sva se vračala preko Nadorja - Acciona trajekt zvečer ob 22:00 - čez noč pluje v Almerio, ponoči se naspiš, in zjutraj spočit v Španijjo zapelješ. Mirko in Tatjana sta ga pred 5 leti našla, pa še drži. Samo nekoliko dražji je - tistih 7 ur plovbe je cca 250 EUR za dva mopeda.

rrrr

Objavljeno

Kdo je pa tretji poleg vaju z menihom?

Sicer pa ja - varira cena - glede na sezono, ladjarja, ... GNV je v to smer očitno najcenejšejši.

rrrr

Z nama gre še Marko kompanjon z lanske Albanije po hribih. V M'Harecu se nam pridružita še dva Angleža. Tako bomo vsaj najkrašo (160 km) puščavsko etapo do M'Hamida ob Alžirski meji peljali skupaj. Ne vem, če bo Tony zmogel 280 km off road puščavski odsek navzdol po dolini Draa.

Kot sem slišal, najceneje iz Genove za Tanger vozi Grimaldi. Je pa tudi precej počasnejši od GNV. Alternativa je tudi vožnja s trajektom iz Genove za Barcelono in obratno.

Ker smo že na pol v debati kombinirane vožnje po pesku in asfaltu bi vprašal za mnenje razlike v kvaliteti med gumama Continental TKC-80 in Metzeler Karoo T. Komplet Karoo je za kakih 40 € cenejši od TKC katere so mi več kot odlično služile po Afriki in Albaniji.

Objavljeno

Še nekaj, ko smo pri GNV. Sam sem hotel najprej opraviti rezervacijo s plačilom on-line z Viso, pa ni šlo. Iz Bankarta so sporočili, da GNV nima dovoljenja za poslovanje s kreditnimi karticami. To me je začudilo, ker sem lani transakcijo opravil brez problema. Potem smo se obrnili na domačo agencijo katera preprodaja trajektne vozovnice. Nastal je problem zaradi sobe. Nismo mogli dobiti željene, ampak samo tako bolj nobel. Presenetila je cena, ker je bila manjša kakor, če bi direktno plačali malo notranjo kabino.

Objavljeno

Mi smo še februarja normalno z American Express plačali pri GNV.

Čudno....

Objavljeno

Z nama gre še Marko kompanjon z lanske Albanije po hribih. V M'Harecu se nam pridružita še dva Angleža. Tako bomo vsaj najkrašo (160 km) puščavsko etapo do M'Hamida ob Alžirski meji peljali skupaj. Ne vem, če bo Tony zmogel 280 km off road puščavski odsek navzdol po dolini Draa.

Kot sem slišal, najceneje iz Genove za Tanger vozi Grimaldi. Je pa tudi precej počasnejši od GNV. Alternativa je tudi vožnja s trajektom iz Genove za Barcelono in obratno.

Ker smo že na pol v debati kombinirane vožnje po pesku in asfaltu bi vprašal za mnenje razlike v kvaliteti med gumama Continental TKC-80 in Metzeler Karoo T. Komplet Karoo je za kakih 40 € cenejši od TKC katere so mi več kot odlično služile po Afriki in Albaniji.

Tomaž , bodi poskusni zajček pa probaj te gume-

http://www.mitas.cz/...cab59f2eda5a6fb

Objavljeno

...

Ker smo že na pol v debati kombinirane vožnje po pesku in asfaltu bi vprašal za mnenje razlike v kvaliteti med gumama Continental TKC-80 in Metzeler Karoo T. Komplet Karoo je za kakih 40 € cenejši od TKC katere so mi več kot odlično služile po Afriki in Albaniji.

S Karoojem nimam izkušenj, po sili razmer (Tunizija) sva najina mopeda pred leti obula v TKCje - potem so kar ostali. Po Afriki, Albaniji pa še kje. Letošnji Maroko sem bil pa v pesku revež - moja brez problemov na TKC80, sam sem pa moped zamenjal, tako da so mi prelazi scorpionke rezali.

Kaj pa vem - enkrat probaj, pa boš videl. Potem pa še nam ostalim povej - včasih je problem gumo sploh dobit.

rrrr

Objavljeno

Prve informacije glede Karoo-T niso spodbudne. Vidno jih požira po avtocestah - mi imamo dol grede 625 km avtoceste. Na asfaltu so precej slabše kot TKC - skupno bo okoli polovica asfaltnih kilometrov. So 40 € cenejše - denar ni problem. Na makadamu, blatu in pesku ni razlike (malo boljša je navadna Karoo) - po dveh minusih in pol je tehtnica krepko na strani TKC. Neznanka mi je češki Mitas. Zdržijo do 12.000 km - TKC s priganjanjem nekje 7-8.000 km. +1 za Mitas. Hvali jih Ni3ous. Ker ima veliko izkušenj z off-roadom, ima njegovo mnenje veliko težo (+2). Menih bo imel v njih obutega svojega KTM.

... Sem šel na spletno stran Mitasa. Za zadnjo gumo je izbira štirih, za prvo pa je možno gor nataknit edino tako z motocross profilom. Zgleda, da bom uporabil kar preizkušene TKC.

Objavljeno

Me je Basbas spomnil še na Najdi.si, kjer me je preusmerilo na Superponudbo. Tam sem našel željeno. Mitas ima ceno za model E-10 prvo 75€ in zadnjo 103€; skupaj 178€. Continental za TKC-80 je prva 93€ in zadnja 127€; skupaj 220€. Razlika je podobna kot med Metzelerjem in Contijem.

Hmmm, ali ima kdo kaj več izkušenj z Mitas E-10?

Objavljeno

Me je Basbas spomnil še na Najdi.si, kjer me je preusmerilo na Superponudbo. Tam sem našel željeno. Mitas ima ceno za model E-10 prvo 75€ in zadnjo 103€; skupaj 178€. Continental za TKC-80 je prva 93€ in zadnja 127€; skupaj 220€. Razlika je podobna kot med Metzelerjem in Contijem.

Hmmm, ali ima kdo kaj več izkušenj z Mitas E-10?

Zgleda , da še noben motosvetovec ni vozil z Mitas E-10.

Objavljeno

Iz kje točno je tale prva serija slik?

Objavljeno

Zgleda , da še noben motosvetovec ni vozil z Mitas E-10.

Kolega vozi enduro mitasko na svojem gsju ( ni model e-10). Po prevoženih 1000km jo bo zamenjal z metzelerko. Pravi da je guma obupna na makedamu in na mokrem asvaltu.

Mitaske najbolje pristojijo starodobnim motorjem!

Objavljeno

@sohen: Super fotke. Ali je prvi sklop slik s trase od Midelta do Imilchila nekje pri Cirque de Jaffar? Ali lahko samo sporočiš koliko je Morocco Topo v2 točen. In pa koliko sta rabila čez Cirque de Jaffar (če sta se tam vozila) in čez Ouano? Ker je bostjany bolj redkobeseden, napiši v telegrafskem stilu kako je bilo. Mi tudi počasi štejemo dneve do odhoda. Še tri tedne pa juhuhu.

Za Maroko bom na bajk spet nataknil TKC-80. Po moje je to še najboljša izbira.

Objavljeno

Kolega vozi enduro mitasko na svojem gsju ( ni model e-10). Po prevoženih 1000km jo bo zamenjal z metzelerko. Pravi da je guma obupna na makedamu in na mokrem asvaltu.

Mitaske najbolje pristojijo starodobnim motorjem!

Se ne bi ravno strinjal.....vsaka guma s knofi je pasja na dežju. Sem z modelom E-09 naredil kakih 50.000km in nimam pripomb, jo bom fural dokler bo cena takšna kot je.

Objavljeno

Kolega vozi enduro mitasko na svojem gsju ( ni model e-10). Po prevoženih 1000km jo bo zamenjal z metzelerko. Pravi da je guma obupna na makedamu in na mokrem asvaltu.

Mitaske najbolje pristojijo starodobnim motorjem!

Debata je bila izključno o modelu E-10 . Pri gumah pa ne morš sodit kar nekaj počez.

Objavljeno (popravljeno)

@sohen: Super fotke. Ali je prvi sklop slik s trase od Midelta do Imilchila nekje pri Cirque de Jaffar? Ali lahko samo sporočiš koliko je Morocco Topo v2 točen. In pa koliko sta rabila čez Cirque de Jaffar (če sta se tam vozila) in čez Ouano? Ker je bostjany bolj redkobeseden, napiši v telegrafskem stilu kako je bilo. Mi tudi počasi štejemo dneve do odhoda. Še tri tedne pa juhuhu.

Za Maroko bom na bajk spet nataknil TKC-80. Po moje je to še najboljša izbira.

Halo.Slike so točno od tam kot si napisal.Iz Midelta do Dadesa sva rabila en dan in pol.Pri Imilchilu sva skrenila na R704,tako da sva se spustila direktno v Dades,ti pa si jo ubral ravno kontra,kot sem videl na slikah na tvoji spletni strani.Bila je prava stvar.Dvigneš se na skoraj 3000m in res so ćudoviti razgledi.To sta bila najlepša dneva na celem potovanju.Napiši mi tvoj mail na PM pa ti pošljem najine rute.Marocco Topo v2 pa je super zadeva.Delal je v nulo in se ekrat hvala,da si mi ga poslal.Lp Mare Popravljeno . Popravil sohen
Objavljeno

Halo.Slike so točno od tam kot si napisal.Iz Midelta do Dadesa sva rabila en dan in pol.Pri Imilchilu sva skrenila na R704,tako da sva se spustila direktno v Dades,ti pa si jo ubral ravno kontra,kot sem videl na slikah na tvoji spletni strani.Bila je prava stvar.Dvigneš se na skoraj 3000m in res so ćudoviti razgledi.To sta bila najlepša dneva na celem potovanju.Napiši mi tvoj mail na PM pa ti pošljem najine rute.Marocco Topo v2 pa je super stvar.Delal je v nulo in se ekrat hvala,da si mi ga poslal.Lp Mare

Objavljeno
http://www.motosvet.com/album/album.php?cid=1-2943 - Album s slikami s ture po Maroku in povratkom preko Španije, Andore in Francije, od 16.4. do 11.5.2012, nekaj čez 7000 km. Pot po Maroku je potekala seveda od pristanišča Tanger Med in potem: Meknes, Fes, sipine Erg Chebbi, Ouarzazate, Zagora, Marrakech, Casablanca, Rabat in nazaj do pristanišča. Naprej na trajekt za Algeciras, preko Gibraltarja, Granade, Barcelone, Andore, Carcassonna na Azurno obalo in domov. Ceste na tej turi po Maroku so več ali manj lepe, tu pa tam se znajde na cesti kakšno :eek: presenečenje (na koncu poti sva si bila iz oči v oči s kozo pri Slovenski Bistrici :grim ), sicer pa so brez problema primerne za vsak motor.
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

v juniju sem bil v morroco in tu je link za tiste ki jih zanima kako je bilo to videti z moje strani bili smo trije in jaz sem TRETJI-drugače pa mi je ime Andrej

http://www.motosvet....mg.php?cid=3032

nič mi ne odpre...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!