Grilzz Objavljeno Januar 10, 2003 Deli Objavljeno Januar 10, 2003 A bi slučajno kdo vsaj približno povedal kako se motor obnaša tik preden greš v ovinku "too far" in če takrat še ni prepozno za kakršnokoli popravljanje situacije? :roll: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Januar 10, 2003 Deli Objavljeno Januar 10, 2003 dokler je hitrost v merah za zvoziti ovinek se motor obnasa povsem normalno,ko pa je hitrost previsoka zacne motor "riniti" proti zunanjemu robu ovinka.korigiras lahko z odvzemom plina,zaviranjem ali sploh ne. kako se obnasa motor pri zaviranju v ovinku je odvisno od modela; nekaterih to ne moti,drugi lahko reagirajo zelo strupeno (tendenca k postavitvi v normalo),vecina je nekje vmes.v ovinku zaviraj tudi z zadnjo zavoro,tako lahko stabiliziras motor. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Filip111 Objavljeno Januar 10, 2003 Deli Objavljeno Januar 10, 2003 verjamem... sm neki tazga že doživel... s tem ,da sm mel 50ccm , sam sm bil in namesto olja na tleh je bil pesek... lohk si mislš... :? Sam huda je pozimi, ko se sneg malo stopi, spet zmrzne, navrh pa novonapadli sneg :evil: to mislim na ceste k niso splužene... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
elektronik Objavljeno Januar 29, 2003 Deli Objavljeno Januar 29, 2003 ko pa je hitrost previsoka zacne motor "riniti" proti zunanjemu robu ovinka.korigiras lahko z odvzemom plina,zaviranjem ali sploh ne. v ovinku zaviraj tudi z zadnjo zavoro,tako lahko stabiliziras motor. V članku "Ko zdrsne zadnja guma" (kategorija Varna vožnja) je napisano, da je potrebno povečati gas, ker z odvzemom gasa še bolj znižamo motor. :? Logično je pravzaprav oboje in nič. Z zaviranjem zmanjšamo hitrost in s tem centrifugalno silo. Zmanjšanje centrifugalne sile je dobro, ker nas pač manj vleče ven, in ni dobro, ker se motor še bolj nagne (ker je težko takoj premakniti težo v smeri zdrsa). Zaviranje - dodatna sila na gumo poveča drsenje. S pospeševanjem povečamo hitrost in s tem centrifugalno silo. Povečanje centrifugalne sile ni dobro, ker nas pač bolj vleče ven, in je dobro, ker se motor postavi bolj pokonci. Pospeševanje - dodatna sila na gumo poveča drsenje. :?: :?: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Januar 29, 2003 Deli Objavljeno Januar 29, 2003 odvisno kaj bi rad; se izognil,se ne zaletel,bil hitrejsi skozi ovinek.... odvisno od situacije. npr. z zadnjo zavoro lahko stabiliziras motor,pride predvsem v serpentinah prav,ce vozis dolg motor. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
elektronik Objavljeno Januar 29, 2003 Deli Objavljeno Januar 29, 2003 odvisno kaj bi rad; se izognil,se ne zaletel,bil hitrejsi skozi ovinek.... odvisno od situacije.. Rad bi da ne prehitim angela varuha, ko začne prvo ali zadnje kolo drseti v ovinku. npr. z zadnjo zavoro lahko stabiliziras motor,pride predvsem v serpentinah prav,ce vozis dolg motor. Lahko to razložiš malo bolj na dolgo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Januar 29, 2003 Deli Objavljeno Januar 29, 2003 odvisno kaj bi rad; se izognil,se ne zaletel,bil hitrejsi skozi ovinek.... odvisno od situacije.. Rad bi da ne prehitim angela varuha, ko začne prvo ali zadnje kolo drseti v ovinku. npr. z zadnjo zavoro lahko stabiliziras motor,pride predvsem v serpentinah prav,ce vozis dolg motor. Lahko to razložiš malo bolj na dolgo? ad 1. ne divjaj,konec pouka. ad 2. dolg in tezek motor (npr. K 1200 LT),po moznosti se z visokim teziscem v npr. dolomitih (kak prelaz)..... serpentine,ki se vijejo v ozkih ovinkih v hrib..... ...... gasa do ovinka,zaviranje,1.,polozis motor v ovinek,moderatno gas in istocasno drzis zadnjo zavor stisnjeno z obcutkom.... ni za verjeti,kako lepo potegne motor tudi skozi najozje ovinke.niti ni treba v dolomite za take vaje,v mestu se lahko to tudi prakticira. :wink: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GUMY Objavljeno Januar 29, 2003 Deli Objavljeno Januar 29, 2003 Ja zadnja zavora res dela čudeže v zelo ostrih ovinkih. Ena lepa vaja za obvladovanje motorja: Vožnja v najmanjšem možnem krogu, ki ga motor še zmore, torej krmilo stalno obrnjeno do konca, do blokade, brez popuščanja vmes. Stvar je zelo zelo težko izvedljiva brez kontroliranja motorja z zadnjo zavoro. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hanzi Objavljeno Januar 29, 2003 Deli Objavljeno Januar 29, 2003 ja brez zadnje zavore sem tudi jaz enkrat maja videl pr policajih na treningu vožnje na rudniku da se ne da vozit okoli enega stožca pa tud kakšna zelo zaprta osmica te hitro spravi na tla! :oops: Če si preveč trmast in hočeš na vsak način zvozit skoraj nemogoče! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Noise Objavljeno Januar 29, 2003 Deli Objavljeno Januar 29, 2003 Ja zadnja zavora res dela čudeže v zelo ostrih ovinkih. Ena lepa vaja za obvladovanje motorja: Vožnja v najmanjšem možnem krogu, ki ga motor še zmore, torej krmilo stalno obrnjeno do konca, do blokade, brez popuščanja vmes. Stvar je zelo zelo težko izvedljiva brez kontroliranja motorja z zadnjo zavoro. Hehehe, jaz sem na to finto prvič svojega pegasota stresel... ravno to smo vadili, pa mi je crknil (enovaljnik pač + moja nezbranost) in sem se lepo fletno ulegel na tla :( Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smeško Objavljeno Januar 30, 2003 Deli Objavljeno Januar 30, 2003 :arrow: sklopka, v takih primerih je najbolje da voziš z drsečo sklopko.. (osmica) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GUMY Objavljeno Januar 30, 2003 Deli Objavljeno Januar 30, 2003 Ja je treba pelat na precej visokih obratih in s sklopko doziraš moč na kolo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Marec 24, 2003 Deli Objavljeno Marec 24, 2003 Dejmo malo obnovit to temo :) Priznam - v nedeljo, ko sem bil z gregsom in drugimi, k iso šli za njihove pojme počasi, prisiljen voziti "malo hitreje" (glede na moje ne-znanje), sem tudi sam ugotovil, kako podzavestno v ovinkih odrivam notranji del krmila v ovinku... In stvar deluje - sem bistveno lepše in hitreje, z boljšim občutkom nadzora, odpeljal ovinek... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gregs Objavljeno Marec 25, 2003 Deli Objavljeno Marec 25, 2003 Priznam - v nedeljo, ko sem bil z gregsom in drugimi, k iso šli za njihove pojme počasi, prisiljen voziti "malo hitreje" (... No, saj ni bilo tako pocasi... bi se reklo, da smo sli ST (sportno turisticno)... tako da je vseeno bil nek tempo... :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Noise Objavljeno Marec 25, 2003 Deli Objavljeno Marec 25, 2003 Priznam - v nedeljo, ko sem bil z gregsom in drugimi, k iso šli za njihove pojme počasi, prisiljen voziti "malo hitreje" (glede na moje ne-znanje) Če se ti je v samo enem trenutku zdelo, da je prehitro, upam, da si upočasnil celotno furo... Ni ga slabšega kot da ti drugi tempirajo vožnjo, sploh "začetniku"... :idea: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno April 5, 2003 Deli Objavljeno April 5, 2003 Če se ti je v samo enem trenutku zdelo, da je prehitro, upam, da si upočasnil celotno furo... Ni ga slabšega kot da ti drugi tempirajo vožnjo, sploh "začetniku"... :idea: Sem. In to še vedno počnem. In tudi bom. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se