Skoči na vsebino

A kej bolj zasveti luc, ce das gas????


Priporočene objave

Objavljeno

Hello,

jah tak problem mam jest,

mam cbr-o pa ce dam gas mi luc ni bolj ne zasveti kot normalno pac sveti brez da bi kej mizikalo ce bi dajal gas al pa ga spustil pa spet dal, zdej eni pravjo da naj bi to moglo eni pravjo da ne, nevem sem zbegan cist, ker mi je pa enkrat jesen motor zataju, ni hotu uzgat, in me zanima ce ni mogoce crknu stator alternator rele, ker baje se s tem nekaj gleda, ce lahko mi mal napiste ce vam kej luci blinkajo ko daste gas, oz je kakrsna koli sprememba ....

Lp, Rock

Objavljeno

sej je prov da ti ne blinka ,ker maš vezano na akumulator. Moja je vezana direkt na generator in mi sveti tem bolj tem večji so obrati. Men se zdi ,da je tale tvoj problem , problem , ki to ni ... če razumeš :D

stay cool 8)

Objavljeno

Nam reku da ne ........mal že blinkne ampak skoraj neomembe vredno!Valda ko dodaš gas se akumulator bol polni torej!Npr ko dam žmigavc tut glavna luč mal utripa!Kdo bi se sekeru! :D :oops: :D

Nov akumulator bi verjetno zadevo izboljšal vendar ne za dolgo!

Ciao,by Pero

PS:Ja ni kej reč- Honda je pa zakon!

Objavljeno

Z voltmetrom izmeri napetost, pa boš videl če je vse v redu. Če je pri cca. 1100 obr./min cca 14 voltov pol je O.K in se nimaš za kaj nervirat.

Objavljeno

Pri zdravem - polnem akumulatorju ti po mojem mnenju luč ne bi smela nič utripati. Nsprotno pa, če imaš slab akumulator, potem pa pri višjih obratih alternator bolj polni akumulator in posledično luč močneje sveti.

Tako je moje mnenje... :wink:

Objavljeno

Glede na to, da ti je motor zatajil pri vžiganju (če sem prav razumel) ... imaš verjetno slab akumulator ...

Izmeri napetost akumulatorja, ko ga nekaj dni ne polniš za tem prižgi luči za par sekund in opazuj kaj se dogaja z napetostjo ... če je nihanje veliko potem je gotovo slaba baterija.

Objavljeno

Itaq !

Objavljeno

Kot je napisal že Pero, se vsaj na Transi pri luči pozna razlika med obrati prostega teka in višjimi obrati. To se dogaja tudi, kadar imam povsem nov akumulator (Transa je stara 14 let in pol, v njej je tretji akumulator).

Rock, če te skrbi (ne)delovanje alternatorja ali/in regulatorja, se o tem najlaže prepričaš z voltmetrom, kot ti je napisal že Damijan. Oslabelost baterije se pa pozna na več načinov: zmanjšana kapaciteta, povečano samopraznjenje, slabše tokovne (zagonske) zmogljivosti oz. povečana notranja upornost in s tem večje sesedanje napetosti na priključkih ob obremenitvi, pri "mokrih" baterijah povečana izguba vode ipd. Včasih se zgodi tudi, da pride v stik kaka od celic.

Eden od preizkusov baterije je meritev sesedanja napetosti ob povečani obremenitvi - podobno, kot je napisal Hotschko. Uporabiš lahko kar avtomobilsko žarnico (navadno ali H4), ki ji vzporedno povežeš obe nitki, tako da dobiš cca. 10A obremenitve baterije, hkrati pa meriš napetost baterije.

Objavljeno

Akumulator ali alternator :?: :?: :?:

Objavljeno

Meritev napetosti na priključkih baterije (akumulatorja) pri obratih, višjih od prostega teka, daje informacijo o polnjenju baterije, torej o delovanju alternatorja in regulatorja. Napetost naj bi bila nekje med 13,8V in 14,5V. Če je nižja, se baterija slabo polni - možna je okvara alternatorja ali regulatorja. Če je višja, je to škodljivo za baterijo (pre-polnjenje), ponavadi pa je v tem primeru okvara na regulatorju. Včasih je lahko vzrok preslabega ali premočnega polnjenja baterije tudi le v slabem kontaktu v sistemu alternator-regulator-baterija - npr. pri Transalpu (ne mojem :D ), pa KTM-u 660,...

Objavljeno

moja TTR je oguljena viškov kot sta štarter in akumulator, pa mi luč ne sveti nič močneje, če je več gasa

edino kar za trenutkek malo pogoltne napetost je recimo vožnja z prižganimi lučmi in vklopljenim žmigavcem, nakar prpalim še štop luč

me pa zanima nekej drugega:

v kablovju pri sprednji luči je ena zanka, dolga prbl. 10cm in je na obeh straneh s kovinsko objemko pripeta na navaden kabel- mislim da maso od glavne žarnice

zanka je tudi zaščitena z nekakšnim ovojem, ki pa je premičen (k koža na kur**), je pa sestavljena iz 4 malo debelejših žičk, ki pa niso bakrene

tako na prvi pogled deluje kot nekakšna varovalka?? in se mi je dozdaj zadeva že 2x skurila in to na mestu, kjer je pripeta na navadno žico

kaj je to za en bull shit

Objavljeno

ROCK posluš!

Mogoče bo pomagalo, če boš očistil kontakte na akumulatorju (kleme)

Snemi očisti z brusnim papirjem, namaži na rahlo z kontakt mazilom ali WD 40. Boš videl, da bo bolje.

Pa gas pa počas!!!! :wink:

Objavljeno

Dej oglas se enkat pr men, pa bomo pogledal pa zmerl...sej temperature so cist taprave za okol se vozit...

Če hočeš, mi pošlji PM pa svojo telefonsko, pa se lahko kej zmenmo... to mamo preverjen v hmm... 5 min... :D

BTW: Tudi če je akku čist prazen, naj nad 2000-2500 obrati nebi blo bistvene razlike v voltaži... oz. svetenju luči pri višjih obratih.

Pr teb še zmeri mal regler sumim, ampak OK. Bomo pomerl.

LP

Objavljeno
Hello,

jah tak problem mam jest,

mam cbr-o pa ce dam gas mi luc ni bolj ne zasveti kot normalno pac sveti brez da bi kej mizikalo ce bi dajal gas al pa ga spustil pa spet dal, zdej eni pravjo da naj bi to moglo eni pravjo da ne, nevem sem zbegan cist, ker mi je pa enkrat jesen motor zataju, ni hotu uzgat, in me zanima ce ni mogoce crknu stator alternator rele, ker baje se s tem nekaj gleda, ce lahko mi mal napiste ce vam kej luci blinkajo ko daste gas, oz je kakrsna koli sprememba ....

Lp, Rock

Pri tvojem motorju mora luč svetit zmeraj isto,pri velikih in majhnih obratih,vsaj z prostim očesom ne smeš opazit razlike.(seveda če je električni sistem izpraven)

Objavljeno
me pa zanima nekej drugega:

v kablovju pri sprednji luči je ena zanka, dolga prbl. 10cm in je na obeh straneh s kovinsko objemko pripeta na navaden kabel- mislim da maso od glavne žarnice

zanka je tudi zaščitena z nekakšnim ovojem, ki pa je premičen (k koža na kur**), je pa sestavljena iz 4 malo debelejših žičk, ki pa niso bakrene

tako na prvi pogled deluje kot nekakšna varovalka?? in se mi je dozdaj zadeva že 2x skurila in to na mestu, kjer je pripeta na navadno žico

kaj je to za en bull shit

Zanimivo... Najbrž ne gre za varovalko. V primerjavi z uporabo navadne varovalke za avtoelektriko bi bila opisana rešitev verjetno prezapletena in predraga. IMHO: glede na to, da je to masa, bi rekel, da gre morda za fleksibilno povezavo, ki povezuje maso okvirja motorja in maso električnih porabnikov, pritrjenih na vilice (tudi luč je najbrž pritrjena na vilicah in se obrača z njimi, a ne?). Če takšne povezave ne bi bilo, bi tok tekel preko ležajev krmila, kar bi jih poškodovalo (iskrenje ob sukanju -> poškodbe površin ležajev).

So tiste štiri žičke svetle barve? Morda gre za pocinjene bakrene žičke. Si morda kdaj pomeril upornost te povezave?

Objavljeno

upam,da ti slika kej pove...

se pa vidi, da je vezano na na "masa žico" in da ne gre za prelotan baker

del ki se mi je skuril (in sem ga že 2x popravljal), je prekrit z zaščito

1.jpg

Objavljeno

:shock: Pa je res čudno... Gre mogoče za kak zaščitni žični predupor? Je zadeva ob prižgani luči topla?

Objavljeno

verjetno se zadeva segreje, ker mi je že malo stopila mehko plastično zaščito, ki varuje vse tiste bele konektorje, ne vem pa ali se segreje, preden se skuri ali je vedno topla

sama žica je precej trda in je samo na delih, kjer je spojena z bakreno ž. vse skupaj precej občutljivo na trganje, ...

nimam pojma kaj to je :?

Objavljeno

Točno! Zaščitni upor je. Kot vse kaže, TTR sploh nima varovalk... Tule dobiš servisno knjigico vključno z el. shemo:

http://www.xpower.de/mfiche.html

Na str. 35 je seznam vseh elementov električnega sistema s številkami elementov, ki so napisane na el. shemi.

Objavljeno

torej je to zaščitni upor, ki varuje žarnico ali kaj

v prvem primeru crknitve luči sumim na korozijo, ker je bila odtrgana bakrena žica preperena- sem preklel Italjane

žici sem spojil nazaj z matico, ki sem jo stisnil v primežu

mogoče je masa matice predstavljala kak večji upor, da se mi je zadeva drugič prežgala

za drugo krpanje sem uporabil majhno medeninasto objemko, ki zaenkrat še drži

Objavljeno

Kaj če bi mal spedenu zadevo, izmeril upornost pa dal vmes navadno varovalko pa upor po potrebi.. sej se dobi in-line varovalke za raznorazne avtoradie ipd...

LP

Objavljeno

za to bi pa že rabil roko mojstra, ki zna sukati voltmeter in svetovati naprej :lol:

Objavljeno

E, pa smo tam. O tem tudi sam razmišljam. Funkcija zaščitnega upora bi lahko bila ščitenje tokokroga pri napaki (kratkem stiku), zaščita žarnice pred pregoretjem, če je električni sistem bolj špartanski, oziroma izravnava žarenja nitke žarnice pri nizkih in visokih obratih motorja (malo verjetno - TTR ima seveda tudi regulator...). Nobena druga žarnica (zadnja luč, smerokazi) nima upora. Upor je le v povezavi prednje luči na maso, tako da je preko njega vezana tudi pozicijska luč. Lahko bi šlo celo za zaščito alternatorja pred preobremenitvijo - dlje časa trajajočim hkratnim vklopom dolge in kratke luči... Mogoče veš, kakšna je nazivna moč alternatorja TTR?

Upam, da nima tisti upor še kake "skrite" funkcije... Razmišljam npr. o kakem pozitivnem temperaturnem koeficientu upornosti tistega šopka žic... :roll: Kakorkoli že - petminutna vaja z voltmetrom bi marsikaj pojasnila! :D

Objavljeno

bom pogledal, če za moč alternatorja kje piše, samo dvomim da bo to v manualu, ker je ta knjižica bolj za laike

bom pa povprašal v eni grupi, če se komu sanja za kaj točno to je, pa da se izve

-------------------------------------------------------------------------------------

nihče nikjer ne odgovarja...

moč alternatorja (če prov gledam :oops: ) 14V 13A/5000rpm

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!