Skoči na vsebino

BMW R 45


Miha Langus

Priporočene objave

Zanima me kako natančno nastaviti vžig pri omenjenm motorju.

Sem danes nekaj poizkušal s stroboskopom, pa nisem niti oznak na vztrajniku uspel osvetliti.

Torej; iz katerega cilindra vzeti signal za stoboskop in pa kako najti oznake na vztrajniku.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kako natančno nastaviti vžig pri omenjenm motorju.

Sem danes nekaj poizkušal s stroboskopom, pa nisem niti oznak na vztrajniku uspel osvetliti.

Torej; iz katerega cilindra vzeti signal za stoboskop in pa kako najti oznake na vztrajniku.

Lp

Najprej daj bat na ZGMT (zgornja mrtva točka) in najdi oznako-e,če ni oznak je lahko napačno montiran vztrajnik-preveri kje so potem oznake.Če neboš našel oznak označi ZGMT(z barvo) in nastavi vžig pri prostem teku na 5-7 stop. pred ZGMT.še tole pri boxserju 2-cilindra je vseno na katerm cilindru nastavljaš predvžig in po vsej verjetnosti ima samo eno vžigalno tuljavo z dvemi izhodi ni pa nujno lahko ima tudi vsak cilinder svojo vžigalno tuljavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem počel to enkrat, pa se ne spomnem več prav dobro. Sam mislim, da sem dal na levo stran. A tisti čep na levi strani bloka si našel? Če odstraniš prednji pokrov na bloku in vzameš ven svečke, lahko vrtiš gred in premikaš drobovje. Povsem enako lahko narediš, če v 4-5 prestavi vrtiš zadnje kolo. Ko posvetiš z svetilko čez luknjo na vztrajnik boš našel oznake. Poglej v navodila katere oznake so za nastavljanje vžiga in katera za nastavlanje ventilov. Nastavljaš pa v dveh režimih. Prosti tek in povišani obrati. Če imaš še platine se ti pomojem splača še te prej nastavit. Aja pa oznake boš verjetno lažje našel, če boš ugasnil luč ko boš svetil z stroboskopom.

BTW tole sem našel na spletu ampak vseeno preveri v navodilih:

OT Oben Tot=Top Dead (top dead center)

S Spät=Late (retarded timing)

F or Z Früh=Early (advanced timing)

Imaš navodila?

Popravljeno . Popravil ciciban
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O super, hvala obema. Bom se jutri spet malo posvetil, pa pol da vidimo, če bom kaj uspešen.

Lp Miha

OT= Obere todes punkt ali kot srem ti napisal ZGMT zgornja mrtva točka

F = For ali pred vžig v prostem teku, z ca 2,5K o/min pa moraš imeti ca 30 stop.predvžiga,če imaš dober stroboskop nastaviš na stroboskopu + 30 Stop. povečaš obrate na 2500 o/min in takrat moraš videt na vstrajniku(ali jermenici) ZGMT.

Ps: pa še tole za ventile nastavi potrebuješ samo GMT točko in ko je npr. desni cilinder na prevagi(izpušni ventil zapira - vsisni odpira) daš na ZGMT in nastaviš ventile na levem cilindru, nato obrneš za en obrat tako,da je levi cilinder na prevagi in nastaviš še desni cilinder!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem najdu samo eno belo oznako na vztrajniku. Se mi zdi da je to oznaka za vžig, vendar jo s stroboskopom nikakor ne morem ujet.

Danes sem naštelal ventile in zamenjal svečke. Zdaj čakam na druge dele in na knjigo Reparatur einleitung, potem bo pa vse kristalno jasno.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj!

Oznake se slabo vidijo, ker so "na rahlo" vtisnjene v vztrajnik. Tudi če jih na roke iščeš z vrtenjem zadnje gume včasih hitro pobegnejo mimo, pa tudi z svetilko moraš včasih posvetit res pod tapravim kotom, da jih najdeš. Ne se preveč "secirat", ker če ti motor normalno dela mislim, da tudi vžig ni totalno mimo. A je kakšen poseben razlog, da si se lotil vžiga?

švist je recimo, ko je prišel k hiši včasih slabše vžgal, pa sva se z ata cicibanom spravla peverit še vžig. No na koncu sva pogruntala, da je vžig OK in da Imajo ti motorji dve šibki točki. Prva so kabli in kapice od svečk. Ker so tako lepo priročno na soncu in dežju precej hitro propadejo. Splača se jih menjat še sploh če so gor še originalne. Pa Boscheva vžigalna tuljava rada spusti dušo. No najna je delal nekako v odvisnosti od vremena in položaja zvezd, zato sva jo menjala. Lahko za foro pogledaš (ni treba rezervoarja dol dajat) v kakšnem stanju je oziroma če sploh še imaš originalno noter.

BTW A bi bil Ledeni ali pa kakšen drug moderator tako prijazen in nas teleportiral v temo od dotičnega motorja :) Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Lep pozdrav.

 

Prvo vsem en lep pozdrav.

 

Zanima me če mi lahko kdo pomaga oz svetuje katero olje naj dam v BMW r45.

 

Zamenjal bi olje v motorju in olje v pogonskem kadranu.

 

Najlepša hvala in srečno vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem pred leti vozil R65 sem uporabljal Castol GTX3 10W-40, za menjalnik, kardan ter kotni prenos v kolesu pa SAE90.

 

Bo mogoče najbolje če vzameš kar olje za zračno hlajene bokserje (cena cca 10€ za liter).

 

PS, na netu poišči uporabniška in servisna navodila v njih boš našel vse kar rabiš za vzdrževanje "starodobnika".

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje za motor za celoletno uporabo ima oznako 10W-40. Če se voziš izključno samo poleti potem je vredu 15W-50. Proizvajalec niti ni tako važen. Za bokserje je skoraj vsako povprečno olje dovolj dobro (suha sklopka). Castrol power 1 je recimo polsinetika. Lahko tudi kakšno čisto navadno mineralno. Če rabiš navodila lahko dobiš pri meni (nažalost Nemška).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!