Skoči na vsebino

Priporočene objave

Ja, Tušmobil ni vključen, preverjeno. Rešeno prek klika.

pravi zapis trr SI56 3400 0101 4662 850.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: :OK: :OK:

Juhej!

Finančno stanje na posebnem računu je 5110€ (16.2.2012). V tem znesku niso upoštevane SMS donacije. Te bodo pri Telekomu Slovenije in Simobilu nakazali na koncu akcije. Poizkušali vas bomo obveščati tudi o SMS stanju, če bo to mogoče. S skupnimi močmi smo že zelo blizu zastavljenemu cilju, saj je skupaj s sredstvi društva MakSi že skoraj 2/3 motorja "pod streho" reševalcev.

Pošlji SMS na 1919 s ključno besedo SEKUNDA5 in prispevaj 5 evrov za nakup reševalnega motocikla!

SMS donacijo lahko prispevate uporabniki mobilnih omrežij Telekoma Slovenije in Si.mobila.

Hvala in lp Blaž.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super fantje,tole z sms-ji je pa terna :OK: ,že pošiljam sms,prav tako vsem sodelavcem in prijateljem in upam,da se čim prej nabere.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK:

Situacija je sledeče. Trenutno stanje na računu na današnji dan je 7896€. V tem znesku niso upoštevana sredstva društva MakSi in niso upoštevane SMS donacije, za katere stanje ne moremo sproti preverjati. Smo že zelo blizu cilja!!!

Hvala vsem!

p.s.: Zgornje stanje se je popravilo na tako visok znesek predvsem zaradi enega donatorja, ki je prispeval kar 2500€!!! Če dobim dovoljenje, vam sporočim kdo to je!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bladzo: kaj pa če bi vi namenili motocikel kaki drugi bolnici oz. reševalni postaji?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na vrsti je Maribor!

Po včerajšnji uradni odločitvi podjetja AS Domžale za še eno motorno kolo za UKC Ljubljana, smo v društvu MakSi sprejeli odločitev, da presežek sredstev iz akcije »Sekunda za življenje« namenimo reševalcem motoristom v Mariboru, ki prav tako potrebujejo novo motorno kolo. Obstoječa motorja sta že zelo stara, novejšega pa so v prometni nesreči lani izgubili. Torej, skupaj z vami, se dobrodelna akcija nadaljuje s ciljem, da nam do pričetka sezone motoristov reševalcev (1. maj) uspe zbrati zadostna sredstva za nakup še enega prirejenega motornega kolesa za reševalce v Mariboru.

Dobrodelna akcija »Sekunda za življenje« je v polnem zamahu in lahko povemo, da smo zagotovo dosegli cilj, saj smo s sredstvi na posebnem računu za to akcijo in sredstvi društva MakSi že presegli zastavljen cilj 17.000€. To bo zadoščalo za prirejeno Yamaho XTZ 1200 Super Tenere, ki jo bomo do pričetka motoristične sezone motoristov reševalcev UKC Ljubljana tudi predali. V tem znesku ni upoštevanih SMS sporočil, za katera vam še ne moremo podati poročila, kar pomeni, da bo zbranih sredstev še več. Sprva smo presežek želeli nameniti opremi reševalcev motoristov v Ljubljani.

Verjamem, da nam bo skupaj supelo!

post-570-0-33636200-1330188290.jpg

Popravljeno . Popravil bladzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na vrsti je Maribor!

Po včerajšnji uradni odločitvi podjetja AS Domžale za še eno motorno kolo za UKC Ljubljana, smo v društvu MakSi sprejeli odločitev, da presežek sredstev iz akcije »Sekunda za življenje« namenimo reševalcem motoristom v Mariboru, ki prav tako potrebujejo novo motorno kolo. Obstoječa motorja sta že zelo stara, novejšega pa so v prometni nesreči lani izgubili. Torej, skupaj z vami, se dobrodelna akcija nadaljuje s ciljem, da nam do pričetka sezone motoristov reševalcev (1. maj) uspe zbrati zadostna sredstva za nakup še enega prirejenega motornega kolesa za reševalce v Mariboru.

Dobrodelna akcija »Sekunda za življenje« je v polnem zamahu in lahko povemo, da smo zagotovo dosegli cilj, saj smo s sredstvi na posebnem računu za to akcijo in sredstvi društva MakSi že presegli zastavljen cilj 17.000€. To bo zadoščalo za prirejeno Yamaho XTZ 1200 Super Tenere, ki jo bomo do pričetka motoristične sezone motoristov reševalcev UKC Ljubljana tudi predali. V tem znesku ni upoštevanih SMS sporočil, za katera vam še ne moremo podati poročila, kar pomeni, da bo zbranih sredstev še več. Sprva smo presežek želeli nameniti opremi reševalcev motoristov v Ljubljani.

Verjamem, da nam bo skupaj supelo!

Saj sem vedel, da na koncu bo pa le ratal, bravo kolegi motosvetovci in ostali motoristi :grupni:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj sem vedel, da na koncu bo pa le ratal, bravo kolegi motosvetovci in ostali motoristi :grupni:

Predvsem bravo MAKSI, ki je vse začel in peljal!
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo, da se je angažiralo toliko posameznikov za nabavo novega motorja. Ker nekdo v sistemu zdravstva v 11 letih ni bil sposoben motorjev sistematizirati.

Študentski servis Študent, ki je dal prvega v LJ 94 in naslednjega v MB 2000 seveda razen na tistih dveh ni omenjen nikjer. S strani nobene od reŠevalnih postaj, kjer smo poskrbeli ne le za to, da je uporaba zakonsko definirana, da so dobile RP nove motorje, želeno opremo po spisku in v enme primeru celo denar za plače. Motorje smo spravili na RP za reklamo, direktorji enkrat v 10 letih niso tega jasno povedali. So pa recimo Akrapovič, ki je preskrbel bistveno manjŠi obseg finančnih sredstev zelo jasno in javno hvalili. Zanimivo.

Ministrstvo za zdravje/MZ/ ni hotelo skleniti niti en pogodbe o čemerkoli in je želelo 9 let motorje preprečiti. Državni sekretar je bil tudi dosedanji minister dr. MaruŠič. Njegova podrejena je notorično lagala, samo za eno od laži sem dal pooblaŠčenki, ki je to uradno potrdila. V 9 letih blokade je po mojem po nepotrebnem umrlo med 400 in 600 ljudmi. Na MZ podatkov o tem, kakŠni so bili postopki proti uslužbenki ne dobim.

Problem MZ in tudi zdravstva je nepotizem, nevednost in neodgovornsot. Ne morem se zgoditi, da nek xy državljan dokaže najviŠjemu organu takrat, Zdravstvenemu svetu, da se moti. XY državljan napisan zgoraj. Kazensko ali materialno ni odgovarjal nihče.

Ali je preprečitev možnosti hitrejŠega začetka oživljanja morda genocid proti tisti skupini državljanov, ki se v trenutku življenjske ogroženosti znajdejo izven bolnice, bi moralo ugotoviti tožilstvo. Zame so postopki na MZ pravzaprav krŠenje medicinske doktrine in nevestno delo v službi.

Mi je pa zanimivo spremljati dvoje: zakaj so ravno motoristi tako navduŠeni in zakaj nihče ne postavi vpraŠanja, kdo je takŠno stanje dopustil, omogočil. Še bolj neodgovoren je recimo referendum o izenačitvi pravic otrok. Upam, da greste vsi nanj in glasujete za zakon. Stal bo 4 mio eur. Pri ceni 12.500 eur za motor je to natanko 320 motorjev. Brez količinskega popusta.

Za referendum proti je RKC, Nova SLovenija, SDS, SLS.

Omenm naj, da je MZ v času ministra Bručana na sestanku županov dolenjske regije z laganejm preprečila testiranje uporabe motorja izven mest. 10 mesecev zatem so v Ambrusu pretepli domačina, ki ga je sicer priŠča iska NMP in KCLJ /53 km, od tega 15 skozi gozd/. HitrejŠi dostop bi zmanjŠal poŠkodbe možgan, ker je pač brez zavesti ležal v nepravinem položaju. Po neuradnih info.

Nekoč je dala ZZZS in MOL denar vsako leto.

Predvsem pa je v glavo bodeče dejstvo to, da so motorji samo v treh mestih. Na drugih področjih pa ne. Razlog očitno je, da se ljudem v zdravstvu preprosto ne da. IN to, da se reŠevanje življenj obravnava ekonomsko. V mestih je največ primerov in se to kao splača. Izven mest pa naj teh 52% državljanov+vsi na avtocestah pač čakajo. Predloga, da bi se stacionirali tako dežurni gasilci kot reŠevalci na kakŠnih 30 km na cestninskih postajah, ki jih bodo ruŠili za 28 mio eur itak je jemlje resno nihče.

Razlog, zakaj so motorje blokirali na MZ 9 let sploh ne zanima nikogar. Niti to, da je recimo njihov svetovalec dobil za prirpavo dveh zakonov 40.000 eurov pri tem da noben od niju ni bil sprejet. Mislim da bi končno lahko nekdo zinil, kdo je dolžan financirati hitrejŠi začetek oživljanja. Ali pa s stvarjo nehati in povedati, čigava zasluga je zaključek. Od prvega motorja je vseeno 18 let.

Pri financiranju motorjev omenjam, da je uslužbenka MZ ŠS Študent d.o.o. ker smo pač dokazali, da imamo prav, prijavila DURSU in smo plačali skorja miljon tolarjev kazni leta 05 za samo eno od 4 let, kot je bil Pegaso v mb. Sam pa sem bil prijavljen k sodniku za prekrŠke. MZ v 18 letih ni želela podpisati nti enega dokuneta, motorji delajo 11 leto, akcij ne vem koliko 1000, povrniti tudi ne žele enega centa stroŠkov. Kar je posledica tudi tega, da so ljudje znotraj sistema zdravstva pljuvali po naŠem delu. Recimo objavljena je bila izjava, da smo dali motor na RPLJ zato, ker smo hoteli njim prodati rabljen motor. In ne, da smo pravzaprav testirai, ali je uporaba smiselna. Takratna največja razlika je bila 43 minut.

PO mojem mnenju je bolj smiselno kot karkoli podpisati kazensko ovadbo prosti MZ zaradi suma storitve genocida. Namreč preprečevanje skrajŠanja časa začetka oživljanja v roku 9 let ima po mojem za posledico najman 400 nepotebnih smrti.

Ob koncu omenjam Še to: laganje uslužbenke MZ na sestanku županov dolenjske je temeljilo na tem, da reŠevalci na m. niso hitrejŠi od reanimobila in da reŠevalec na m. ne nudi strokovne medicinske pomoči. Naslednji teden, zadeva je bila povedaja v petek, 6, januarja, piŠem ZdravniŠki zbornici. Po prvem odgovoru jih kličem, če se morda zajebavajo. In priŠel je drugi, trije stavki.

ZZ ne ve, kaj delajo reŠevalci na motorjih, ker jih združuje druga organizacija. Namreč vpraŠal sem jih, kako je mogoče, da v slo medicinski tehnki v zdr. domobih, reanimobilih, na motorjih in v helikopterju ne nudijo strokovne medicinske pomoči.

KO bo kdo končno ugotovil, da tole stanje financira z 8% ddv jem od vsakega litra mleka, 20% ddv od žarnice, 53% od listra goriva, 11.5% od neto plače za zdravst. prispevek, kar suma sumarum znese cca. 380 eurov nas mesec, ali 4200 na leto, se bo morda pridružil mojih zahtevam po uvedbi kazenskega pregona odgovornih.

Ali bi končno kdo razumel, da motorji za reŠevanje niso nikakrŠno dobro delo temveč omogočajo prihranke v zdravstvu. Še dobro, da nihče ne zbira denarja za pitno vodo na onkologiji, ker bi izgledalo, kot da je voda pravzaprav dobro delu delavcev v zdravstvu. In jih moramo podpreti z donacijami. StroŠek menjave cevi na onko je bil najprej 20 mio, sedaj gre proti miljonu.

Razumem, da bi zbirali denar za motor za v Darfur ampak denar za reŠevalni motor je pa preveč. To sodi v NMP ki ga sofinancirajo tako MZ, Zdr. dom, nekoč Še ZZZS in MOL. Ki ga financira sistem, katerega plačujemo vsi.

Glede na vse stvari, ki so se dogajale, je bil trud, čas in denar za uvedbo motorjev moja napačna odločitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK:

p.s.:Stanje se je popravilo na tako visok znesek predvsem zaradi enega donatorja, ki je prispeval kar 2500€!!! Če dobim dovoljenje, vam sporočim kdo to je!

Zadnjič sem omenil podjetje, ki je doniralo 2500€! Gre za Avtošolo Brulc v Ljubljani. Med tem smo prejeli še eno veliko donacijo v višini 5700€ od podjetja Akrpovič.

Skupno stanje na računu je cca 14.000€!!! V tem znesku ni upoštevanih sredstev društva in SMS donacij.

Kot sem že omenil, bomo presežena sredstva namenili nakupu motorja za reševalce motoriste v Mariboru. Akcijo bomo po potrebi podaljšali do 1. maja 2012 in do takrat zagotoviti sredstva za še en motor.

AKCIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJA!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitja, žal za Slovenceljne še kako velja, da se petelinom ne splača prezgodaj peti, ker jim odbijejo glavo in jih skuhajo v kurji juhi.

Hudič je le, ker kot izgleda je za MZ jutro šele enkrat popoldan.

V gnili državi, kakršno imamo in pri skorumpiranih ministrstvih in uradnikih je vsaj to dobro, da se civilna družba vsake toliko zmiga in naredi kaj dobrega pravzaprav sama zase.

Brez skrbi, motoristi poznamo tvojo zgodbo in te spoštujemo. A krivice, ki so ti jo naredili žal ne moremo popraviti.

In seveda bi bilo treba kakšnim kuram odbiti glavo in jih skuhati v juho.

Žal, takle mamo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič sem omenil podjetje, ki je doniralo 2500€! Gre za Avtošolo Brulc v Ljubljani. Med tem smo prejeli še eno veliko donacijo v višini 5700€ od podjetja Akrapovič.

Sem te kar sam popravil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitja Vilar: Se popolnoma strinjam in zaradi stanja, ki si ga opisal, smo se odločili za to akcijo. Nesprejemljivo nam je dejstvo, da fantje, ki bi radi delali, prosjačijo za normalne delovne pogoje.

Država ima danes ogromno problemov, ki se jih loteva, kot se jih in ker vemo, da preposto ne more poskrbeti za vse, smo na tem področju strnili moči.

Vsekakor pa nosiš levji delež zaslug, da danes motoristi reševalci sploh obstajajo.

Lp, Blaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes nakazan delcek, zaceli pa z akcijo v zasavju, le tko naprej vsiskupej pa upamd a nam rata zbrat se za enega, ker vsi vemo kako malo je treba da nam tista sekunda se kako pomaga!

lp,

m

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitja, kot ti je že Bladzo omenil, vsi, ki malo poznamo sceno okoli reševalcev na motorjih vemo, da si oral ledino kar se tega tiče, žal si bil boj z mlini na veter kot se reče oz. z našo velecenjeno birokracijo, ki največkrat upošteva mnenja "strokovnjakov", ki o tem nimajo pojma, o tem sva tudi osebno že debatirala pred leti.

Žal se še predobro zavedamo, da ni naša stvar nabavljati sredstva za katera plačujemo davke in bi jih morala preskrbeti država, ki pa je zmeraj bolj mačehovska za take stvari, saj ima tako požrešen aparat, ki vidi samo sebe. Če bi bil kateri od naših vrlih politikov odvisen od reševalcev na motorju verjemi, da jih v naslednjem dnevu nabavijo 10. Tako so pa prioritete vsepovsod drugje. Tudi MOL, ki ga omenjaš namenja denar od davkov in kazni, ki jih plačujemo mi (pred kratkim sem to že omenjal na Motosvetu) ni pripravljen prispevati nič, je pa pripravljen nabaviti še kakšen motor in super opremo za svoje redarje, da bodo čim hitrejši in agilnejši in pokasirali čim več kazni. Ampak moj kolega vedno reče, fantje takle imamo.

In zato, ker imamo takle so dobrodošle take akcije, ki še vedno dokažejo, da nismo še čisto vkalupljeni v ta egoistični svet in znamo še vedno pomagati kolegom, ki za nas vse rizkirajo svoja življenja tzdi z vožnjo na dotrajanih motorjih in opremo.

Konec koncev pa je za reševanje življenj potrebna tudi kri, ki jo mnogi dajemo, pa nikoli noben ne pomisli, da mogoče bi nam pa to morali plačat.

Skratka to nikakor ni namenjeno kot kritika tvojemu postu, bodi zadovoljen, da je tvoja izvirna ideja zaživela in bo prisotna tudi v bodoče, tudi s pomočjo nas motoristov na katero smo sigurno ponosni.

Aja pa še nekaj o zdravstvu oz. bolj o gradnjah za zdravstvo, če bodo gradnje še naprej vodili taki strokovnjaki, ki nimajo vizije, kaj bi radi, bomo verjetno res kmalu prispevali še za pitno vodo, pa še za kaj drugega. Takoj prispevam 200l, če bo potrebno .) .

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!