Skoči na vsebino

triumph explorer&honda v4 crosstourer&moto guzzi stelvio


Hudoba

Priporočene objave

hondav4xconcept.jpg

Od odspredi je lepo vitka tak da nov taka kosilnica kot GS pa Stelvijo, men je kar všeč, čeprav jest bi kej lažjega. Če pa nov mela več kot 220 suha bo pa kr v redu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo treba res v Milano na sejem iti pogledat kako v živo izgleda in koliko je težka.

Drugače mi je kr všeč, samo cena????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marija pomagaj.....pa so pri Hondi povsem izgubili rasodnost.... Proti temule je Vardero MK01 lepotec da o uporabnosti sploh ne začnemo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnja feltna in kardan mi je zelo všeč :worship: cena bo najbrž 15.000€ +. Po tržnih raziskavah Honde nas je premalo takih ki bi kupovali bolj terensko nastrojeno in lažjo VARO zato jo najbrž tudi ne nameravajo narediti :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pebi na avto netu poglejte pod crossrunner - sprejemajo prednaročila in cena je 11500€ z ABS!

Meni se zdi precej spodobna cena za ta stroj. Ne vem kaj se tako razburjate ker ni to nova Afrika, saj je nov Tiger namesto Afrike, če si jo že kdo želi, prav tako bodo kmalu spet časi ko bo poplava 800ccm ADV motorčkov (moje mnenje), a naslednica Vare je pa tole več kot odlična! Prav tako mislim, da bo končno dobro pomešala štrene GS-u, SupeTenere ter res morda celo Multistradi in to mi je zelo všeč.

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CrossRunner in CrossTourer nista isti motor. Runner je TDM Tourer pa Vara/GS Crossover so govorili okrog MID Concepta. pa sej na prvi strani use lepo piše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da Honda dela točno to kar trg zahteva in skupinica hardenduronavdušencev gotovo ni noben trg! Zadeva bo šla v denar, ker je zelo blizu cestni, sport enduro uporabi. In da pozna želje trga je Honda že nekajkrat dokazala: Primer CBF 1000, ki je oblikovno res živ dolgcajt je eden najbolj prodajanih motorjev sploh! Goldwinga (nespremenjenega) vlečejo že 8 let! Vara in CB 1300 ravnotako. Pa shadov 750...in kako dolgo je vztrajal bivši VFR...:notworthy: Skratka, menim da tisti, ki nekaj pametujete "o spanju", dolgočasnosti in brezdušnosti imate (imamo) pač svoj okus odmaknjen od množičnih trendov masovnega motociklizma. Raziskave trga že pokažejo kaj ta rabi in dvomim, a bi pri Hondi naredili nekaj kar se v bodoče ne bo prijelo. Morda jih je poskus z DN-01 že dovolj drago stal, vsaj na EU tleh.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom prilepil kar moj komentar pod člankom o tem:

"pač ne razumem teh mešanic, ki niso v ničemer dobre, kvečemu v vsem povprečne. ne pelje se cestno-športno, ne pelje se off-road, ni trplenje (užitek) nakeda, ni udoben kot tourer - ja kaj pa je??? Vse pa nič! Pač ne maram medlih zadev, boljše da eno stvar dela dobro kot 10 slabo. Ampak komur paše. Kot da greš na kurbe in ker se ne moreš odločit nobene ne nategneš ampak vsako samo malo pošlataš!"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom prilepil kar moj komentar pod člankom o tem:

"pač ne razumem teh mešanic, ki niso v ničemer dobre, kvečemu v vsem povprečne. ne pelje se cestno-športno, ne pelje se off-road, ni trplenje (užitek) nakeda, ni udoben kot tourer - ja kaj pa je??? Vse pa nič! Pač ne maram medlih zadev, boljše da eno stvar dela dobro kot 10 slabo. Ampak komur paše. Kot da greš na kurbe in ker se ne moreš odločit nobene ne nategneš ampak vsako samo malo pošlataš!"

no, vsi vemo de se radikalnost ne splača, predvsem pa je precej neuporabna. multifunkcijske naprave so že precej dodelane in lepo servisirajo večino zagtev velike večine uporabnikov. stavil bi, de maš v pisarni vsaj eno kombinirko scanner/printer/kopirc. TDM je odličen motor ki zna odlično potovat, dobro pelat po makadamu in kolovozih, ni preglomazen za dinamično furo po šihtu! do zdej je bil edini konkurent novi tiger, zdej ga ma še honda. racionaln in najbrž trajen motor.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bi pa bilo treba od blizu pogledat, lušna "voznica" :winkiss:

Saj niso nori pri hondi saj se točno ve kaj se prodaja in to je gs in tako je vse kar pride novega ven konkurenca gs-u. Poglejte novega trumfa 800 še tu so nardili vsaj na prvi pogled kopijo f800gs, tako da po moje vse kar lahko pričakujemo bo nekako v tem stilu.

Zaenx ostane samo še aprilia s svojo veliko enduro iz shiverja in pa husqvarna z f800gs agregatom, v upanju da bodo uporabili bmw samo kot osnovo oz agregat, da ne bo samo nalepka druga :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

radikalnost ali pa vsaj nekaj novega vedno premika meje in tu japonci od 80 let dalje spijo potem pa čez nekaj let kopirajo evropejce.

ducati je imel jajca in naredil prvega nakeda (monster), čez leta so mu sledili japonci. BMW je naredil GS-a, zdaj ga vsi kopirajo itd. pri denarju ki ga imajo bi lahko poskušali kdaj narediti tudi kaj bolj radikalnega, nekaj kar bi premikalo meje v glavi.

ampak ne, oni delajo multipraktike, ki vsaj mene (in mnoge druge) pustijo hladne.

ne nimam (več - sem pa imel) multifunkcijskih naprav ker slabo skenirajo, slabo printajo in ko se pokvarijo si brez vsega. raje ločeno in vse za točno določen namen in tisto dobro :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne nimam (več - sem pa imel) multifunkcijskih naprav ker slabo skenirajo, slabo printajo in ko se pokvarijo si brez vsega. raje ločeno in vse za točno določen namen in tisto dobro :whistle:

... A ni tudi toj ZR-7 malo "multifunkcijski":evilgrin:?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... A ni tudi toj ZR-7 malo "multifunkcijski":evilgrin:?

moj ZR7 je odličen motor - čisti naked z prednostmi in pomankljivostmi. bi pa stalo v garaži kaj dosti bolj brezkompromisnega (ob ZR-ju ki ne gre od hiše) če bi bil denar.

nobenega nočem prepričat naj kaj takega ne kupi, moti me samo da se najde honda (in drugi), ki dajo neko tako nič-posebnega zadevo ven in nas hočejo prepričat, da je pa to revolucija v vožnji v resnici pa je recimo to samo malo polišpan koncept TDM. torej odkrivajo toplo vodo in jo poskušajo zapakirat v novo embalažo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj ZR7 je odličen motor -

... v resnici pa je recimo to samo malo polišpan koncept TDM. torej odkrivajo toplo vodo in jo poskušajo zapakirat v novo embalažo.

Pervy, moj podpis. Tako za ZR7 (še vedno ga imam v lepem spominu :doze: ), kot za multipraktik. :yawn:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

full lep in full uporaben se mi zdi ne vem kaj tk pluvate itq ni narejen za ne vem kak teren za to si pač kupte endure to je pač motor za naše slabe ceste tud makedam mu pomoje ne bi delu problemov če slučajno naletiš nanjga in prav tako se da z njim verjetno dober pelet čez golico... pač men se zdi to zelo dober potovalnik in vsaj za mene je rAvno gs neuporaben motor ko ga vsi tk hvalte verjamem pa da je npr. za pot okoli sveta dobra izbira sam me zanima kolk % lastnikov gs-ov je naredlo resnejšo turo tk da je honda ziher zadela v polno pomoje bojo to prodajne številke pokazalu pač bomo videli ;)

vsekakor je pa na moji prednostni listi za naslednji motor res full lep vsaj zame

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

full lep in full uporaben se mi zdi ne vem kaj tk pluvate itq ni narejen za ne vem kak teren za to si pač kupte endure to je pač motor za naše slabe ceste tud makedam mu pomoje ne bi delu problemov če slučajno naletiš nanjga in prav tako se da z njim verjetno dober pelet čez golico... pač men se zdi to zelo dober potovalnik in vsaj za mene je rAvno gs neuporaben motor ko ga vsi tk hvalte verjamem pa da je npr. za pot okoli sveta dobra izbira sam me zanima kolk % lastnikov gs-ov je naredlo resnejšo turo tk da je honda ziher zadela v polno pomoje bojo to prodajne številke pokazalu pač bomo videli ;)

vsekakor je pa na moji prednostni listi za naslednji motor res full lep vsaj zame

Malo veselja pa nam lahko pustiš a ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"pač ne razumem teh mešanic, ki niso v ničemer dobre, kvečemu v vsem povprečne. ne pelje se cestno-športno, ne pelje se off-road, ni trplenje (užitek) nakeda, ni udoben kot tourer - ja kaj pa je??? Vse pa nič! Pač ne maram medlih zadev, boljše da eno stvar dela dobro kot 10 slabo. Ampak komur paše.

moj ZR7 je odličen motor - čisti naked z prednostmi in pomankljivostmi.

Pervy malo si sam sebi kontradiktoren - napišeš, da je ZR7 odličen motor, obenem pa poblatiš vse "mešanice, ki niso v ničemer dobre, kvečjemu v vsem povprečne". Sam (kot tudi prenekateri od nas) dobro veš, da je ZR7 prej v skorajda vsem podpovrečen in bi ga precej težko še dan danes umestil v sorto "mešanic". Nočem kritizirat tvojega mopeda, samo moti me to pretirano blatenje vsega novega, saj so te "mešanice" izjemno dobri in velikem krogu kupcev namenjeni motorji in trditev "v ničemer dobri" je res popolnoma nesmiselna in skrajno nespametna, še toliko bolj posmeha vredna, ko v isti stavek združiš odličnost tehnološko 20 let starega nakeda (kanček pretiravanja, a ni daleč od resnice). Tako kontradiktorno blatenje prej izraža tvojo nezmožnost nabave teh "mešanic", kot pa dejansko podobo teh odličnih, dokaj vsestranskih motorjev.

Z delom, da nas "hočejo prepričat, da je to revolucija v vožnji" se pa popolnoma strinjam, a to je pač le še oglaševalna kampanija za še tistih 3% kupcev, ki pač ne vedo ali bi kupili novo MV Agusto, Guzzija Grisso, Tenere 660... in se na koncu odločijo za tega.

Meni je bil na EICMI zelo povšeči in če bojo specifikacije kakršne pričakujem, menim, da se lahko Yamahi ST1200 in BMW-ju GS kar pošteno tresejo hlače!

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja, ko sem 99 kupil ZR7 je bil to čisto spodoben naked. To pomeni, da je brez plastike in da se pač pelje kot so se peljali nakedi tistega obdobja. Vmes so pač nakedi napredovali do zmogljivosti, ki jih takrat supersporti niso imeli.

glede te honde in podobnih multipraktikov pa: - nima vetrne zaščite in udobja potovalnika, ne terenu ne gre (vzmetenje in ostalo) kot gs ali ktm adventure, nima konjev in vzmetenja za divjo vožnjo (bi šel z njim na marof ali grobnik?) in ima dobolj vetrne zaščite da nimaš feelinga nakeda. Kaj je torej to? Vsestransko vozilo, ki pa ti v nobenem elementu vožnje ne da maksimuma.

In to je kar me moti, srce ne zapoje!

I rest my case!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja, ko sem 99 kupil ZR7 je bil to čisto spodoben naked. To pomeni, da je brez plastike in da se pač pelje kot so se peljali nakedi tistega obdobja. Vmes so pač nakedi napredovali do zmogljivosti, ki jih takrat supersporti niso imeli.

glede te honde in podobnih multipraktikov pa: - nima vetrne zaščite in udobja potovalnika, ne terenu ne gre (vzmetenje in ostalo) kot gs ali ktm adventure, nima konjev in vzmetenja za divjo vožnjo (bi šel z njim na marof ali grobnik?) in ima dobolj vetrne zaščite da nimaš feelinga nakeda. Kaj je torej to? Vsestransko vozilo, ki pa ti v nobenem elementu vožnje ne da maksimuma.

In to je kar me moti, srce ne zapoje!

I rest my case!

hahaah ma to ni kriv motor, star si ratal, pa sentimentaln. . . ko smo bli mi mladi. . . :D priznam de sm tud jaz pršu z milana brez kake nove ljubezni, de bi reku, to bom enkat kupu. ker je več al manj že vse videno in narejeno, revolucije jez ne pričakujem več. evolucija je pa dobra stvar. motorji so u desetih letih nenormalno napredovali, v vseh segmentih, in počasi se bo zdefiniral en nov tip allrounderja, prilagojen softičem kakršni smo postali v večini. In kaj je lepšega, če lahko zarad te vetrne pol zaščite po autocesti voziš 150km/h brez napora, dva cela rezervarja, na magistrali pa še zmer nimaš megakolosa kot so RT/PaEuropean/gtr boh ne dej goldwing. . .

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hahaah ma to ni kriv motor, star si ratal, pa sentimentaln. . . , prilagojen softičem kakršni smo postali v večini. In kaj je lepšega, če lahko zarad te vetrne pol zaščite po autocesti voziš 150km/h brez napora, dva cela rezervarja, na magistrali pa še zmer nimaš megakolosa kot so RT/PaEuropean/gtr boh ne dej goldwing. . .

ne ne, meni srce zapoje samo ob ekstremnih adrenalniskih zadevah zato pa garaža hrepeni po enem 200 KM sportaku (bmw SS ali ninja) pa kakem hard enduro etc.

za to kar omenjaš pa gledam po avtodomih, ne motorjih :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!