Skoči na vsebino

triumph explorer&honda v4 crosstourer&moto guzzi stelvio


Hudoba

Priporočene objave

Mislim, da Honda dela točno to kar trg zahteva in skupinica hardenduronavdušencev gotovo ni noben trg! Zadeva bo šla v denar, ker je zelo blizu cestni, sport enduro uporabi. In da pozna želje trga je Honda že nekajkrat dokazala: Primer CBF 1000, ki je oblikovno res živ dolgcajt je eden najbolj prodajanih motorjev sploh! Goldwinga (nespremenjenega) vlečejo že 8 let! Vara in CB 1300 ravnotako. Pa shadov 750...in kako dolgo je vztrajal bivši VFR...:notworthy: Skratka, menim da tisti, ki nekaj pametujete "o spanju", dolgočasnosti in brezdušnosti imate (imamo) pač svoj okus odmaknjen od množičnih trendov masovnega motociklizma. Raziskave trga že pokažejo kaj ta rabi in dvomim, a bi pri Hondi naredili nekaj kar se v bodoče ne bo prijelo. Morda jih je poskus z DN-01 že dovolj drago stal, vsaj na EU tleh.

to to !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo zavistno šimfanje. ponavadi od takih, ki tako ali tako nimajo pojma, meni se zdi končno nekaj konkretnega od honde, upam na čimprejšnje videnje kaj je to zares.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem strokovnjak na področju strojništva, me pa čudi tako nizek navor za 800 kubičen motor.

Max. Torque 72.8Nm/9,500min-1., kar je le 9 Nm več kot bo imela nova 600 kubična CBR-F.

S težo 240 kg imam občutek, da prednost lagodnosti "ne prestavljanja" ne bo toliko boljša

v primerjavi z 600 kubičnimi motorji.

Drugače pa zelo lep motor z vsemi detajli izdelave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo zavistno šimfanje. ponavadi od takih, ki tako ali tako nimajo pojma, meni se zdi končno nekaj konkretnega od honde, upam na čimprejšnje videnje kaj je to zares.

Konkretno :?:? V kakšnem smislu ??

Konkreten motor je predstavil Triumph kjer ti že karakteristike obljubljajo nekaj konkretnega. Honda nam je napram konkurenci ponudila.......drek na palici...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konkretno :?:? V kakšnem smislu ??

Konkreten motor je predstavil Triumph kjer ti že karakteristike obljubljajo nekaj konkretnega. Honda nam je napram konkurenci ponudila.......drek na palici...

Leteči, predvidevam da je to tvoje razočaranje nad hondo?

Žal si preveč specifičen voznik, da bi se hondi splačalo delat moped zate :P

Upam da še najdeš kje kakšno afriko rd04 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Če se vam ponudi možnost nakupa katerega od teh(dva nova) , za katerega bi se odločili?

Zaželjeno je, da podate tudi objektivne ocene za in proti.

Vem, da prva dva še nimata kakšnih objektivnih testov, pa vendarle.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Triumph!!!

- honda.......bo verjetno predraga

- guzzi.......ga niti nočem primerjat v to skupino

- enkrat poizkusiš Triumpha......vedno boš na njem našel detajle, ki te prepričajo......plus cena!!!!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Triumph!!!

- honda.......bo verjetno predraga

- guzzi.......ga niti nočem primerjat v to skupino

- enkrat poizkusiš Triumpha......vedno boš na njem našel detajle, ki te prepričajo......plus cena!!!!

Ja saj cene so nekako že bolj ali manj znane. Honda naj bi prišla 13.800, explorer nekje 14.800, guzzi pa tudi je nekje tam, če se ne motim.

Zakaj guzzija ne bi dal v isti segment, ali ni to točno tak segment ali pač ne.

Meni osebno mi najbolj potegne Triumph in tu se s tabo strinjam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žlehtnoba.... :devil:

Sem brezveze upal, da ga vsaj enkrat ne bo nihče omenil....

Pač res ne gre brez bmw-ja. Naslov teme zgovorno govori o točno določenih modelih.

Sam mislim, da bmw ni vsemogočen kot ga opevajo, in si upam trditi , da mu je triumph v določeni meri kar enakovreden če ne celo boljši.

Drugače pa se držite teme, nabijanje o bmw-jih in takšnih ali drugačnih je v drugih temah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi Guzzia, ker je dober in dobiš ga za dobro ceno-rabljenega. Sedel sem na Triumphu in mi pozicija za krmilom ne ustreza, (sem 188cm). Pa ogromen (beri:ogromen!!!) kardan ima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si si probal naštimati višino sedeža?

Jaz osebno Triumpha. Zakaj? Zato in pika! :D

Mogoče tudi zaradi serijskega abs, traction control in cruise control, aja pa cena naj bi bila bližje 13.000. Ampak najbolj pa zato ker je pač Triumph.

A se vidi, da sem mal pristranski? :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si si probal naštimati višino sedeža?

Jaz osebno Triumpha. Zakaj? Zato in pika! :D

Mogoče tudi zaradi serijskega abs, traction control in cruise control, aja pa cena naj bi bila bližje 13.000. Ampak najbolj pa zato ker je pač Triumph.

A se vidi, da sem mal pristranski? :D

Od kje ti cena 13000€, mislim, da je cena 14.800 začetna, ali sem pač spregledal cenik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od kje pa tebi cena? Edini info o ceni, ki sem ga zasledil, je bila "kao insajderska" informacija s strani MCN, ti so govorili o 11.000 funtih.

Pa ogromen (beri:ogromen!!!) kardan ima.

A lahko berem tudi trpežnejši? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Triumph

za po asfaltu se furat ne rab met bolj trpežnega kardana ;)

sej za to ga bo 99% ljudi uporabljalo..

pomoje da bo cena konkurenčna glede na ponudbo..se pravi da ne bo nižja nižja kot pri drugih..

Honda

hondaši pravjo da je hud stroj..elektronke bl mal..naj bi pa vseen zadeva funkcionirala..

cena namerno zelo nizka..mogoče bo zadeva potegnila..

Guzzi

zanimiv..osnoven..deluje..a dela dlje časa bi pa lahko povedal nekdo ki že ima vsaj 70.000 na števcu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse tri obvezno probaj na testni vožnji. Triumphe imajo testne v Murski, Honde v As Domžale, Guzzi v italiji ( http://www.crmmoto.com/ ). Kolikor vem so vse testne vožnje brezplačne.

Prej sem vozil Tigra. Motor je izredne kvalitete. V 130. 000 km sem samo tankal bencin menjal olje in gume. Tudi šrauf ni odpadel. Trivaljnik je poezija.

Trenutno vozim Stelvia, ki ima 30.000 km. Odpeljal sem ga na poletni sprehod v saharo (maroko) in vsi smo neznansko uživali. Do sedaj na motorju ni odpadel noben vijak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od kje ti cena 13000€, mislim, da je cena 14.800 začetna, ali sem pač spregledal cenik.

Kje si našel cenik? Jaz ga iščem pa ga ne najdem. Tudi na Triumph straneh še ni objavljene cene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje si našel cenik? Jaz ga iščem pa ga ne najdem. Tudi na Triumph straneh še ni objavljene cene.

piz.. ne vem več kje sem videl cenik, vem pa , da se mi zdi v nekem testu sem prebral, da naj bi bila honda 13.800 in triumph 14.800.

Če se spomnim in najdem ti pripopam.

Drgač pa piše na španik strani, da pokličite za ceno, pa bojo točno povedali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V tem izboru absolutno Guzzija. Po možnosti tanovo generacijo z 32-litrskim tankom. Sem peljal tudi prejšnjo varianto, en boljših motorjev ever. Edini problem, kar ga imam s tem motorjem je, da se ga kasneje ZELO tezko naprej proda. Če ga pa misliš imet dokler bo laufal, boš pa dolgo živel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!