Skoči na vsebino

KTM 600 EGS l.1993 - cevke na vplinjaču


Guest Syus

Priporočene objave

Se mogoče kdo kaj spozna na dotični motor KTM 600 EGS l.1993 z LC4 agregatom? Kolega mi je pustil svojega, da ga pogledam zakaj ne deluje oz. ne vžge. Najprej sem seveda odstranil vse obloge okoli mašine... preveril iskro, katera je prisotna potem ko sem pa hotel poizkusit zagnati motor, sem odvil ventil na rezervoarju goriva in sem opazil da je bencin začel curljati iz ene odprtine na vplinjaču(kjer bi morala biti gor cevka). Takoj zaprem ventil goriva in odmontiram še rezervoar, nakar me pod njem pričaka veselica okoli vplinjača, našel sem dve cevki, ki sta pritrjeni samo na enem delu na drugem pa nista nikamor priklopjeni, in našel sem "lulček" iz katerega mi je prej kapljal bencin, ko sem odprl rezervoar. Prilagam slike, in upam, da bo vedel kdo povedat, kam mora katera cev... Opazil sem tudi, da iz pokrova rezervoarja ni speljane cevi oz manjka, mogoče je bilo to kdaj v preteklosti kaj porezano, nevem...

Na 5. sliki je takšna majhna cevka, tista se mi zdi da ni nikamor priklopjena oz. se mi zdi da služi za oddušek(je že prav strjena v to pozicijo, kot je na sliki... zraven je tak velik okrogli gumb, s katerim mislim da se dopumpa gorivo za taveliko cevko pa nevem kam z njo frown.gif

jasno mi je da moram iz pokrovčka goriva speljati cevko dol proti vplinjaču ampak jo nevem kam priklopit in pa ostali dve cevki in lulek moram porajtat kaj je kaj

Prvi set slik je slikana leva stran motorja, v drugem postu pa so slike slikane od zgoraj iz desne proti levi strani.

http://imageshack.us...dsc00004mw.jpg/

http://imageshack.us...sc00006kry.jpg/

http://imageshack.us...dsc00007ih.jpg/

http://imageshack.us...dsc00011lv.jpg/

http://imageshack.us.../dsc00013q.jpg/

http://imageshack.us...dsc00014pa.jpg/

http://imageshack.us...dsc00015bq.jpg/

http://imageshack.us...dsc00016gj.jpg/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bencin skozi tisto spodnjo cevko na dnu šalce teče zato, ker je zaštekal plovec v vplinjaču. Lahko zaradi kakšne umazanije ali smeti. Najbolje bo če ga vzameš dol in razdreš spodnji (šalčko) ter spihaš in boš videl, če bo uredu. Preveriš lahko tudi tako, da pihaš v cevko, ki pride iz rezervoarja oz. dovod bencina in dvigneš plovec, takrat mora zapreti tako, da ne boš mogel več pihat.

Cevke morajo biti pritrjene samo na enem koncu, ker so to odduški za zrak tako, da naj te to ne moti. Cevka na šalci mora biti speljana na tla na zadnji strani agregata, zato, da v primeru če kaj zašteka odvečni bencin odteče iz vplinjača in s tem ne teče po samem agregatu.

Tisti črni gumb je pa zaug ali pa hotstart (za lažje vžiganje ko je motor vroč) nisem, čisto prepričan, ker sem imel malo novejši letnik in je imel drugačen vplinjač.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi ve še kdo povedat kako se pravilno in TOČNO nastavi vžig na tem motorju?

Tiste markirunge na bloku motorja in rotorju sem našel in tudi na statorju je tista mala luknjica, kjer se odvije plastični pokrov je notri črta za nastavljat zamik rotorja. Ampak nevem kam katero črto poravnat, ker so na rotorju(magnetu dve markirungiconfused.gif) ena na čelnem delu profila magneta(gledano od strani) druga pa je na zunanjem obodu magneta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to, če mi lahko kdo pove, katero olje se daje v agregat?

Jaz sem v svojega dajal Motula 5100 ali pa 300V, lahko pa tudi Shell Advance Ultra 4, Motorex.

Za vžig se pa najbrž gleda oznake ki so na čelnem delu...nisem čisto prepričan. Drugače pa najbolje, da poizkusiš obe možnosti in bo ena sigurno taprava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!