LK64 Objavljeno April 17, 2012 Opozori Objavljeno April 17, 2012 Sem pomalem gledal F1 iz Šanghaja... in opazil, da ne rolajo tweetov po ekranu med dirko! Le kako jim to uspe, če je pa to tak zakon?! Pa tudi reklame, ki so sicer pogosto, a so zato kratke, se nekako tičejo športa in avtomobilizma. Ja, zdaj boste rekli, da se živijo iz RTV prispevka. Ampak kolikor jaz vem, se ta prispevek deli na RTV hiše glede na lastno produkcijo, torej ta teza ne drži čisto vode. Drži, da se Proplus živi od reklam... ampak kaj jim bo reklama, če zaradi nje gledalci preklopijo, gredo po pijačo ali na WC in je itak sploh ne vidijo, se pravi, da ima nični učinek. Torej ima nasprotni učinek od želenega. Namesto tega bi lahko več pokasirali od ciljnega oglaševalca, saj bi lahko bil to ekskluzivni termin za določeno branžo. Ne, namesto tega raje odganjajo gledalce. No, to so prvovrstni butli... ne pa Kenny kobayagy 1
Cartman Objavljeno April 17, 2012 Opozori Objavljeno April 17, 2012 Sem pomalem gledal F1 iz Šanghaja... in opazil, da ne rolajo tweetov po ekranu med dirko! Le kako jim to uspe, če je pa to tak zakon?! Pa tudi reklame, ki so sicer pogosto, a so zato kratke, se nekako tičejo športa in avtomobilizma. Ja, zdaj boste rekli, da se živijo iz RTV prispevka. Ampak kolikor jaz vem, se ta prispevek deli na RTV hiše glede na lastno produkcijo, torej ta teza ne drži čisto vode. Drži, da se Proplus živi od reklam... ampak kaj jim bo reklama, če zaradi nje gledalci preklopijo, gredo po pijačo ali na WC in je itak sploh ne vidijo, se pravi, da ima nični učinek. Torej ima nasprotni učinek od želenega. Namesto tega bi lahko več pokasirali od ciljnega oglaševalca, saj bi lahko bil to ekskluzivni termin za določeno branžo. Ne, namesto tega raje odganjajo gledalce. No, to so prvovrstni butli... ne pa Kenny jaz o vsem skupaj ne vem dosti, se mi pa zdi, da se je govorilo o cca 80 milijonih letnega prihodka iz prispevka, potem dodajmo slovensko posebnost, da javna televizija v svoji mreži oddajnikov gosti skoraj vse komercialne televizije, in jim to seveda računa. . . potem nam nekako ne ostane kej doyst fantaziranja, zakaj ima RTVSLO med prenosi manj reklam. Če bi hotelo rolat tvite, bi najbrž potrebovali vsaj tri cenzorje. Mene bol intrigira nekaj drugega. F1 je bla nora. do zadnjega kroga je blo še vse v igri. Okej, razen zmage. ta fight se je končal v Mclarnovih boksih. A smo v zadnjih 5 sezonah videli kako motogp dirko na tem nivoju? da so do zadnjega kroga fightali za mesta 2-12? F1 stalno stalno spreminja pravila, Da izboljšuje šov. To vleče gledalce in gledalci vlečejo sponzorje. Odhode Kawasakija Aprilie in Suzukija pa pripisujejo preveč pogostim spremembam pravil? Odkadar gledam motorje, so se pravila spremenila 4 krat, plus sprememba pravila o gumah, enkrat. V F1? O aerodinamiki se ne da naštet. 4 motorna pravila, in peto je že sprejeto. Vsaj 7 sprememb pravil o pnevmatikah, elektroniko imajo standardno že xy let. . . . . F1 je zelo živa in dinamična napram motogp. Pa špila kot še nikoli. Zbežali so BMW, Toyota in Honda, pa jih nihče ne pogreša. Drugo kar mi ne gre u glavo pa je recimo Castrolova reklama med fuzbalom?!?! zadnič sm slišal, da so barcelonine vstopnice za rajo med 100 in 350€. razprodano večkrat na teden. Barcelon je na svetu še res full! Milano, Madrid, London ima 6? vele stadionov, Minhen ima dva stadiona za 80 000 ljudi. . . . . iz fuzbal tekem so nardili mt. met karto za barcelona:real al pa Inter:milan je neki mega posebnega, tud če se dogaja vsake 2 mesca. fizbal so tako spromovirali, da trži produkte bencinskim navdušencem. Go figure. Narod motorjev ne gleda več, ker so motoristi bedaki ki divjajo po cestah in se pobijajo. Povrh so dirke kilave. Vodilni tega ne dojamejo, ali pa, ne znajo rešit zadev kot se spodobi. Če bi poklicali Bernija in prašali, kaj naj nardijo, bi jim po moje rekel naj prodajo dokler je rossi še tam, da Marlboro daje cekine.
speeddragon Objavljeno April 17, 2012 Opozori Objavljeno April 17, 2012 skoda, sergini, bojc84 in 5 others 8
trobenta Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 Fantje..občasno prebiram tale forum ampak se redko oglasim. Ampak o tejle debati o tweetih, reklamah, plačilih naročnin in podobno si pa ne morem kaj, da vam ne napišem nekaterih dejstev, ki jih očitno nihče od vas ne pozna. In je pol nekako škoda in je smešno, da se pametuje o stvareh, ki jih človek (očitno) ne obvlada. Saj se tud o kvantni fiziki ne debatira kaj dosti..vsaj ne na tem forumu. Torej ker tudi sam delam na TV...naj pojasnim: Kar se tiče tweetov med dirko Moto GP. Men se zdijo zanimivi in dobrodošla novost. POP tv je pokazal, da gre s časom naprej. DORNA...takšne tweete med dirko dovoljuje, medtem ko jih Bernie Ecclestone med F1 strogo prepoveduje. Starček pač, ki ne ve, kaj je internet. Torej...zato jih med F1 dirko na TV SLO ni! Je pa res, da so na nacionalki nekoliko za časom in bi jih (če tudi bi jih nekoč lahko) uvedli čez ene 5 let. Kar se tiče reklam med dirko. Reklamni bloki so natanko določeni. In prodani v določenem časovnem obdobju. Komentator se NE odloča sam o tem, kdaj bo spustil reklame, ampak mu to po slušalkah naročijo iz režije v LJ. Ima morda minuto ali dve svobodnega prostora ampak tega ni dovolj, da se včasih pač ne zamudi kakšne akcije, če se dva dirkača peljeta povsem skupaj več krogov. Enostavno ne gre.... Če bi komentator lahko sam določal reklame, bi najbrž tam v 5 ali 6 krogu dirke zmetal vse predvidene reklame in bi bil potem fertik in frej z njimi, do konca dirke. Frame in Frame...oziroma majhen kvadratek dirke...prenosa..med reklamami, kot ga imajo nekatere druge tuje TV...pri nas NI dovoljen. Z zakonom je to prepovedano, ker je oglaševalec v tem času zakupil 100% površino ekrana in zakon zapoveduje, da mora imeti vse. Cel ekran... Zato (iz istega razloga) tudi izgine (na vseh kanalih) med reklamami logo TV-ja zgoraj v kotu. Ker je takrat pač celotna površina vaše televizije prodana oglaševalcu. Tako pač je...če bi tako ne bilo, bi se med športnimi prenosi vrtela v majhnem kvadratku še slika aktualnega dogajanja...pa se pač ne..ker se NE sme. Še o reklamah....POP TV je komercialna televizija, ki letno odšteje krepke številke evrov za športne prenose. To mora seveda nekdo plačat. Ker gledalci TV gledajo zastonj so reklame seveda nujni in obvezni del. Menim..da glede na tuje (plačljive) TV postaje, kot je naprimer nekdanji DSF ali danes Sport 1, je reklam na POPU še precej malo...ker jih imajo tujci bistveno več, pa čeprav kljub vsemu plačujemo naročnino, da gledamo njihov program...ja res je, to so tisti denarci, ki vam jih vsak mesec vzame Telemach, Siol, T2 ali kdo drug. Tudi nacionalna TV, torej TV Slovenija...vrti reklame, pa čeprav se napaja iz denarja od obvezne TV naročnine, česar (v SLO), komercialne TV nimajo. Če si zračunate, koliko stane vaša TV naročnina mesečno, in to pomnožite s številom SLO gospodinjstev, boste prišli do številke, ki te vrže na rit. In to vsak mesec...... Od tega naše komercialne TV nimajo NIČ!!!! Zato pač svoje prenose prodajo oglaševalcem. Komur to ne paše....se seveda lahko odloči za naročnino. Plačaš pač tistih 5 eur na mesec (dve kavi v bifeju) in gledaš vse na VOJO.com. Ali kje drugje.... Dirke, treninge, kvalifikacije..in vse filme in vse ostalo, pa še za nazaj lahko pogledaš, če si kaj zamudil......ampak ne,..to je pa pač preveč a ne? Veliko vas je tistih, ki tule gor pišete, da 5 evrov pač ne boste dali za to. Kar je pač svobodna odločitev. Ampak pol morš pač gledat reklame po TV. Tako pač je v življenju. Danes nič ni več zastonj in mi vsi to dobro vemo. In ker vsi v življenju delamo za denar in ne zastonj... je nekako logično, da se je treba odločit. Boš gledal po TV in bentil nad reklamnimi bloki, ali pa plačal za naročnino na internetu in spremljal prenose brez reklam Al pa preklopil na RAI, Sport 1 ali kam drugam...ampak tam spet plačaš naročnino..al pa gledaš reklame. Največkrat kar oboje... Hmm..ostane še možnost, da ne gledaš nič in greš mami ven preštihat vrt al pa fotru oprat avto. Bo ful vesel..... Cartman, T, orcus in 6 others 9
trobenta Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 aja pa še to....LK64 vidim, da si genij oglaševanja....glede na to da POP tv letno obrne več deset miljonov dobička (od oglaševalcev)...verjamem, da bi te z veseljem najeli za svetovalca s svojimi revolucionarnimi idejami bi jim najbrž podvojil zaslužek škoda je in nerazumljivo...da tak veleum kot si ti..dela kot vratar v Tosami...le kaj je narobe s tem svetom a? TakeALookAround 1
KennyJR Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 ejga trobentač se je spet razpisal bravo, res lepo napisano edino kar bi te še vprašal je to o tweetih zakaj so le ti koristni? kakšna korist je od njih? kaj s tem kdorkoli pridobi, ker se med dirko žlajfajo tweeti tam spodaj?
IBA Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 Trobenta, lepo napisano, edino ni mi jasno to z zakonom o 100% zakupu ekrana. Al je to zapisano v uradnem listu? (kar mi izgleda malo nenavadno) al je to zgolj v vaših pogodbah.
danci1973 Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 Frame in Frame...oziroma majhen kvadratek dirke...prenosa..med reklamami, kot ga imajo nekatere druge tuje TV...pri nas NI dovoljen. Z zakonom je to prepovedano, ker je oglaševalec v tem času zakupil 100% površino ekrana in zakon zapoveduje, da mora imeti vse. Cel ekran... Zato (iz istega razloga) tudi izgine (na vseh kanalih) med reklamami logo TV-ja zgoraj v kotu. Ker je takrat pač celotna površina vaše televizije prodana oglaševalcu. Tako pač je...če bi tako ne bilo, bi se med športnimi prenosi vrtela v majhnem kvadratku še slika aktualnega dogajanja...pa se pač ne..ker se NE sme. Kateri člen katerega zakona pa to določa? Malo dvomim, da bi kaj takega bilo določeno v zakonu - IMHO je to stvar dogovora oz. pogodbe med naročnikom (oglaševalcem) in izvajalcem (TV). D.
trobenta Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 kenny....Tweeti niso koristni za nič...vsaj če mene vprašaš ne...so zgolj dodatek..popestritev..zabava.... in so namenjeni mlajši publiki, ki komunicira skoraj, da samo še preko družabnih omrežij.. na žalost. In če smo realni..tudi forum ni namenjen ničemur...zgolj izražanju mnenj. In isto je s tweeti...po mojem jih bodo itak slaj ko prej imele vse televizije...in čez nekaj let bo čudno, če tweetov ne bo. So nekako za to..da napišeš kako svojo opazko...poveš za koga navijaš...poveč kaj kar komentator pozabi....spljuvaš (al pa pohvališ) Gabra in Skubica..skratka karkoli
trobenta Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 Danci 1973.... Moram ti priznat, da ne vem za kateri člen gre. Tud ne vem, če je to v zakonu zares zapisano, ali je to samo v pogodbi med TV in oglaševalcem. Tudi to je možno. In tud jaz ne vem ravno vsega. Ko sem pred leti spraševal pri nas na TV, kjer delam...zakaj tega nimamo, so mi producenti tako odgovorili. Kot sem dobil odgovor in kot sem jih razumel..se tega NE sme zaradi zakona v SLO. Kateri člen je? Nimam pojma.... In verjamem, da je to res zakon..saj bi se drugače kakšna naša TV najbrž že domislila tega. To ni novost in v tujini to furajo že dalj časa. Tko da...osebno res verjamem, da imamo pri nas kak butast zakon, ki to prepoveduje
marko55 Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 Frame in Frame...oziroma majhen kvadratek dirke...prenosa..med reklamami, kot ga imajo nekatere druge tuje TV...pri nas NI dovoljen. Z zakonom je to prepovedano, ker je oglaševalec v tem času zakupil 100% površino ekrana in zakon zapoveduje, da mora imeti vse. Cel ekran... Zato (iz istega razloga) tudi izgine (na vseh kanalih) med reklamami logo TV-ja zgoraj v kotu. Ker je takrat pač celotna površina vaše televizije prodana oglaševalcu. Tako pač je...če bi tako ne bilo, bi se med športnimi prenosi vrtela v majhnem kvadratku še slika aktualnega dogajanja...pa se pač ne..ker se NE sme. Lepo si napisal zakaj in kako delujejo reklame, le ta del mi ni bil najbolj jasen. Namreč med oddajo Xfactor oglašuje Zavarovalnica triglav v majhnem okenčku kar med oddajo (kot neko popup okno). To dejstvo in tvoje zgoraj napisano se ne ujema najbolj. Ali pa PopTV pri oddaji Xfactor krši zakonodajo...
trobenta Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 Halo Marko je čist mozno, da imaš prav in da ne gre za zakon..morda res samo za dogovor med oglaševalcem in TV.. Res pa je..da primer, ki si ga dal ni najbolj posrečen. Ker je ravno obratno. Pri X factoryu..praviš, da je samo majhen kvadratek v ekranu reklama.....ni pa obratno..ni majhen kvadratek aktualne slike med reklamo. Ker prodano oglaševalcem je itak vse kar vidiš na TV. Ne vem tako natančno..res ne...morda je tukaj druga logika..ker gre bolj za nek banner...tako kot če bi imeli na odru obešen transparent al pa kaj podobnega bom probal o tem povprašat malo bolj natančno pa javim čez kak dan ali pa dva
danci1973 Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 (popravljeno) bom probal o tem povprašat malo bolj natančno pa javim čez kak dan ali pa dva Raje nič ne sprašuj. Da se ne bo kdo spomnu, da bi lahko imeli ves čas reklame, dirka pa samo v enem majhnem okencu... D. PS: Pa če imaš možnost, sugeriraj Gabru, da med novinarsko konferenco po dirki molči in dela zapiske, jih lepo v miru prevede in prebere naknadno. Bomo vsaj imeli kaj od tega. Popravljeno April 18, 2012. Popravil danci1973 bajsi, orcus, marko55 in 3 others 6
Snečer Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 Pa kaj nimate "vsi" kabla ali druge dtv tehnike? http://www.sport1.de/ Glede okenca za reklame, na RTL je to običajno (split screen Werbung ipd.).
dive Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 Lepo povedano in razjasnjeno, le glede reklam in tistih 100% sem skeptičen. Npr. tudi pri fuzbalu je na Š1 ali športklubu ,ne vem točno, reklama prikazana na tak način kot na Sport1. Drugače pa....vse se vrti okoli keša in keš zagotavlja dirke na TV ekranih. :surrender: Me pa veseli, da bo, kot vse kaže, letošna sezona kar pestra.
trobenta Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 ker bo tale novicka na Motosvetu najbrz objavljena cez kak dan al pa dva. Ze vse ljubitelje Ducatija,,,,,,Audi ga je danes dokoncno in uradno kupil!!! Acqisition of Ducati Motor Holding by Audi Group I am pleased to deliver the attached press releases issued today by Audi Group and by the Investindustrial Group regarding the planned change in ownership of Ducati Motor Holding. The transaction, as reported in the releases, is subject to approval by the competent antitrust authorities and should take place in the coming months. I am confident that the Audi Group will allow Ducati to continue strengthening its position in markets around the world. The announcement confirms the positive reinforcement of Ducati made in 2006 under the control of the Investindustrial Group. Yours sincerely Gabriele Del Torchio MoTo G_P 1
MoTo G_P Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 Zanimivo...Še ducatija si morm kupt pa mam oboje skup...Me zanima če ti dajo popust na servisu če oboje prpeleš
orcus Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 Definitivno dobra novica! Težko si je predstavljati kako mala tovarna je Ducati v primerjavi z Japonskimi giganti. Ne verjamem sicer, da bo to kaj vplivalo na letošnjo situacijo v Ducatijevi MotoGP ekipi, sigurno pa bo vplivalo v prihodnosti. Ni pa nujno, da pozitivno. Vsi poznamo zgodbo BMW-ja v F1. Največ doktorjev znanosti ne zagotavlja zmag. Vseeno to ostaja šport, kjer ima levje srce veliko težo.
KeC Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 Kar se tiče tweetov med dirko Moto GP. Men se zdijo zanimivi in dobrodošla novost. POP tv je pokazal, da gre s časom naprej. DORNA...takšne tweete med dirko dovoljuje, medtem ko jih Bernie Ecclestone med F1 strogo prepoveduje. Starček pač, ki ne ve, kaj je internet. Torej...zato jih med F1 dirko na TV SLO ni! Je pa res, da so na nacionalki nekoliko za časom in bi jih (če tudi bi jih nekoč lahko) uvedli čez ene 5 let. Tweeti niso ne zanimivi ne dobrodošli, še manj pa novost. Branje omgrofllolwtf-jev sproduciranih s strani mentalno podpovprečnih osebkov, ki so prepričani da morajo njihove umotvore brati vsi, je hudo zoprna zadeva. Na forumih lahko objave brez težav preskočiš, ignoriraš uporabnika in podobno. No saj na televiziji pa lahko preklopiš in to seveda tudi storim, saj si ne želim, da mi četrtino zaslona dirke kvazi sranje, za katerega nekdo misli, da se bo pač prodajalo. casper7, Frips, Buzdovan in 2 others 5
NX650 Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 Definitivno dobra novica! Težko si je predstavljati kako mala tovarna je Ducati v primerjavi z Japonskimi giganti. Ne verjamem sicer, da bo to kaj vplivalo na letošnjo situacijo v Ducatijevi MotoGP ekipi, sigurno pa bo vplivalo v prihodnosti. Ni pa nujno, da pozitivno. Vsi poznamo zgodbo BMW-ja v F1. Največ doktorjev znanosti ne zagotavlja zmag. Vseeno to ostaja šport, kjer ima levje srce veliko težo.
marko55 Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 Včeraj sem na A-kanalu gledal polfinalno fuzbal tekmo lige prvakov med Chelsea in Barcelono. Reklam vmes ni bilo. Kako to, da si lahko privoščijo ne vrtenje reklam med fuzbal tekmo kljub temu, da je to tekmo gledalo zagotovo 4x več gledalcev kot MotoGP? Sej vem da je retorično vprašanje in da ne bom dobil odgovora, pa vendarle...
Pervy Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 v fuzbalu so prodani reklami bloki pred, med polčasom in po tekmi. med tekmo nikjer ne vrtijo oglasov. zakaj je tako nevem, lahko so celo pravila fife, uefe ali le lastna kontrola da ti pijani navijači pred tvjem ne ponorijo ko zamudijo edini gol na tekmi. ne si razbijat glave, v svetu oglaševanja je 1001 pravilo, pristop, pogodba itd. dejstvo je, da predvsem POP v zadnjih letih močno niža cene oglasov zato pač moramo gledati dosti večjo količino oglasov kot nekoč, da oni dobijo enake zneske. ne me držat za besedo ampak nekje sem zasledil da se je količina pri nas predvajanih reklam na televiziji (vse postaje, ampak večina itak gre na pop in a kanal) v zadnjem letu ali dveh povečala za 50%, prihodki od oglasov pa samo za 5%. Skupno naj bi se dnevno okoli 14 ur programa dnevno zasedale reklame. Pri tem trendu bomo gledali samo še vedno več reklam. Še vedno pa obstajajo opcije pay-tv brez reklam ali internet
MoTo G_P Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 Se spomnim pred leti je biu tist film Mirovnik(clooney), prvi predvajani film na popu brez reklam, sam so pa ga oglašval ceu mesc pred filmom... Ko bi blo vsaj tko zdej z Moto GP-jem, now that would be great!
KennyJR Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 Se spomnim pred leti je biu tist film Mirovnik(clooney), prvi predvajani film na popu brez reklam, sam so pa ga oglašval ceu mesc pred filmom... Ko bi blo vsaj tko zdej z Moto GP-jem, now that would be great! 1x vem, da je mercedes plačal dan brez reklam na pop tv al neki podobnega... ko sem gledal film, sem skor znoru vmes, ker tud na wc nisem mogel it... tolk o reklamah... x) tud med motogp kdaj sedejo... nevem kaj se tolk obremenjujete z reklamami, ki se vrtijo 3x po ene 40 sekund... kar znese lih ene 2 minutki v 45 minut dolgi dirki... reklame so bile včasih tudi na eurosportu, pa so bile ene dolge 2 minute al pa še več in ni bil samo en blok med dirko... pa se ni noben pritoževal.... zdej ste pa kr na 1x vsi pametni, zaradi 5% dirke, ki je ne vidte in takoj cela znanost na zadnjih nekaj straneh... pa kaj ste pričakovali, ko ste hoteli prenos na slovenski televiziji? da bo za razliko od vseh ostalih televizij edini prenos brez reklam? in to na televiziji, ki živi od reklam? isto, kot da bi se pritoževal, da nikjer v našem koncu ni nobenega kafiča... potem bi ga pa pr sosed odprli, bi se pa jajcal zakaj kava ni zastonj... niste resni... kobayagy 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se