Robertjur Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 a ve kdo se da kje potegnat posnetek moto gp...moto2 sem gledal pa sem potem mogel it...bi si pa rad ogledal drgač maš VOYO en mesec đabe pa poglejta!! In to brez reklam!! A zna kdo tole skregano logigo razjasnit?? Honda kao sprva težko ogreje gume in začne dirko dobro, konča pa slabo s totalko na gumah??? Poleg tega kamenko res da je bolj težek karakter ampak tehta precej manj kot Rossi. Na drugi strani Dicati ki deluje grobo štarta slabše pa čeprav "hitro segreva gume" in potem v drugem delu po nabiranju prednosti po sekundo in pol na krog napram Stonerju konča na 2 mestu z bolj ohranjeno gumo. payback 1
ZED Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 ...ma jst res ne vem kaj se tok obremenjujete okol teh gum. Res, da je bilo rečeno, da ducati hitreje ogreje gume, samo jih tudi hitreje uniči.... a,pak kolikor vem vse to velja za suho stezo, kjer so pa nastavitve čisto drugačne, kot na mokri stezi..... ...pa glede komentiranja, mislm tale Gaber... pa kaj mu ni jasno, če že on klobasa bedarije, naj vsaj Skubica pusti, da kaj pove do konca, ne pa da mu vedno (in to res vedno) skače v besedo in ga prekinja.... ....drugače pa, Rossi, super!! vsaj včeraj sem zdržal celo dirko pred TV-jem, odlično tudi Lorenzo, Stonerju je mal zmankal, Žal mi je pa za Dovija pa Cala....
Cartman Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 drgač maš VOYO en mesec đabe pa poglejta!! In to brez reklam!! A zna kdo tole skregano logigo razjasnit?? Honda kao sprva težko ogreje gume in začne dirko dobro, konča pa slabo s totalko na gumah??? Poleg tega kamenko res da je bolj težek karakter ampak tehta precej manj kot Rossi. Na drugi strani Dicati ki deluje grobo štarta slabše pa čeprav "hitro segreva gume" in potem v drugem delu po nabiranju prednosti po sekundo in pol na krog napram Stonerju konča na 2 mestu z bolj ohranjeno gumo. A tebi se zdi, da se guma ki ni ogreta obrablja počasnej?!?!?! na štartu je mel Stoner pač nove gume, in je še nekako lahko dirkal. Kot smo videli, Pedrosa tega ni zmogel. Lorenzo je gume ogrel in izginil. na polovici dirke je mel Stoner recimo še 30% gume, kar je blo za nekaj časa dovolj, ker je končno dosegla delavno temperaturo. Na koncu dirke so ble sicer ogrete, vendar se je poznala zloraba iz prve tretjine dirke.. . . Pa še to, men se zdi, da je Rossi startal dobro, in vozil Stonerjev tempo, dokler ni padu u krizico zarad zameglenga vizirja, ko sta mimo prišla 35 in 4 . Kako blizu roba je dirkal Stoner najlepš pokaže Pedrosin zaostanek. bikez, iom, Markko in 1 other 4
Robertjur Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 Kaj pa vem?? Sej u resnici sem še mal zelen tuki... ampak po mojih izkušnjah se guma neprimerno bolj obrabi če je preobremenjena ali pregreta Ne vem no.... da gumo razhajkaš do plahte in je ob tem ne segreješ pa tud ne vem kaj nej mislim?? So to potem sploh kake gume? :surrender:
MihaJ Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 Enako kot če je premalo segreta. Kot tudi če ima premalo oprijema. Ali narobe napumpana. In še miljon drugih kombinacij. Saj si sam rekel, da boš hodil sedaj na pisto, te bo že izučilo Za ene so to izgovori ''the Moanerja''. Za ene, ki so nekaj probali ali pa videli dirkalnik od blizu, pa vejo da se kiksi dogajajo tudi na svetovnem nivoju...
Jure Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 Kaj pa vem?? Sej u resnici sem še mal zelen tuki... ampak po mojih izkušnjah se guma neprimerno bolj obrabi če je preobremenjena ali pregreta Ne vem no.... da gumo razhajkaš do plahte in je ob tem ne segreješ pa tud ne vem kaj nej mislim?? So to potem sploh kake gume? :surrender: Če greš recimo na pisto z dirkalnimi gumami brez grelcev, bo obraba gume največja v prvih "ogrevalnih" krogih, čeprav boš šel manj na polno kakor potem s čist segreto. Zato ker namesto, da bi se guma gnetla in bila prožna, jo grob asfalt radira. Torej ja, neogreta guma se hitreje obrablja kot ogreta. Sploh pa če fališ zmes in uporabljaš v hladnem vremenu npr soft gumo, ki ti jo zaradi česarkoli pač ne rata spravit na delovno temperaturo (npr na racelandu ali novem marofu zaradi počasnosti steze), ti bo gumo razcefralo v prafaktorje. iom in bojc84 2
bikez Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 Če greš recimo na pisto z dirkalnimi gumami brez grelcev, bo obraba gume največja v prvih "ogrevalnih" krogih, čeprav boš šel manj na polno kakor potem s čist segreto. Zato ker namesto, da bi se guma gnetla in bila prožna, jo grob asfalt radira. Torej ja, neogreta guma se hitreje obrablja kot ogreta. Sploh pa če fališ zmes in uporabljaš v hladnem vremenu npr soft gumo, ki ti jo zaradi česarkoli pač ne rata spravit na delovno temperaturo (npr na racelandu ali novem marofu zaradi počasnosti steze), ti bo gumo razcefralo v prafaktorje. Odvisno od proge, drugače pa ja, neogreto gumo bolj cefra.
Mutika Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 Škoda, da sta oba odletela - in Cal in Dovi. Carja sta! :notworthy: Vesela sem, da je Rossi potrdil, kar je vsaj tistim, ki pač hočejo biti objektivni, popolnoma jasno - dirkanja ne moreš pozabit v eni ali dveh sezonah, sploh pa ne takšen mojster, kot je Rossi. Ključne so fejst napačne ali pa malo manj napačne odločitve in katere od njih sprejmeš. Bomo videli, kako bo dalje, tudi na suhih dirkah. Zato me tudi zelo zanima, kdaj bo Stoner obžaloval tole svojo odločitev o odhodu ... in če jo sploh bo. Najbrž pa pravega vzroka nikoli ne bomo izvedeli, saj je v tem cirkusu v ozadju vedno toliko stvari, da zanje vedo le redki. Še najbolj zanesljiva resnica je, da je denar tisti, ki uravnava jeziček na tehtnici. Zato je toliko bolj spoštovanja vredna drža Stonerja, da ne podleže mamljivim ponudbam. Če bo pri tem ostalo - potem res kapo dol. Naš vrli komentatorski par pa ... v njunem navdušenju nad njima samima skušam pač najti tudi kaj dobrega in na trenutke niti ni bilo tako hudo. Ko bi le bila manj "pametna in strokovna"! Sta pa zmagala ob komentiranju prehitevanja med CS in VR, saj se je iz navijaško obarvane komentatorske ipike izcimilo nekaj temu podobnega: Casey Rossi in Valentino Stoner. :hooray: suzuki 1
suzuki Objavljeno Maj 24, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Maj 24, 2012 (popravljeno) Hola, hudo vesela novica za Suzukijeve fane še iz drugega kota pišuka, upam da tole pomeni da pridejo nazaj že naslednje leto Popravljeno Maj 24, 2012. Popravil suzuki T in casper7 2
T Objavljeno Maj 24, 2012 Opozori Objavljeno Maj 24, 2012 To bi blio fino če bi lahko bili konkurencni, Spies bo pa itak rabu sedež po moje Cartman in Urbii 2
casper7 Objavljeno Maj 24, 2012 Opozori Objavljeno Maj 24, 2012 To bi blio fino če bi lahko bili konkurencni, Spies bo pa itak rabu sedež po moje Najbrž ga bo res rabu ja, ampak upam, da ga ne dobi pri Suzukiju, ker potem gre lahko Suzuki naslednje leto spet iz MotoGp-ja....Spies pa najbolš da gre nazaj v WSBK.....
suzuki Objavljeno Maj 25, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Maj 25, 2012 Hola, ko je že glih bla debata okoli gum, evo kaj je Bridgestone povedal o svojih gumah v Le Mansu in še mimogrede o Benu in Suzukiju: ne vem kaj ga bega, vsi na Yamahah so hitri ko ps, on pa :surrender:... lost his magic touch?? ne vem, no... pol je tle Hopper, ki je (zgleda) iz cukra - vsakič ko pade je tolk zlomlen da mora spustit dirko ali dve in pade velikokrat... mogoče Lepi?? ga je peljal lani po sezoni mal za probo, je bil prec hitr z njim ali pa mogoče Tom (tudi Johan) iz Honda Cupa... pilotov je več kot dovolj, zato nej čim prej naredijo stroj
Cartman Objavljeno Maj 25, 2012 Opozori Objavljeno Maj 25, 2012 Hola, ko je že glih bla debata okoli gum, evo kaj je Bridgestone povedal o svojih gumah v Le Mansu in še mimogrede o Benu in Suzukiju: ne vem kaj ga bega, vsi na Yamahah so hitri ko ps, on pa :surrender:... lost his magic touch?? ne vem, no... pol je tle Hopper, ki je (zgleda) iz cukra - vsakič ko pade je tolk zlomlen da mora spustit dirko ali dve in pade velikokrat... mogoče Lepi?? ga je peljal lani po sezoni mal za probo, je bil prec hitr z njim ali pa mogoče Tom (tudi Johan) iz Honda Cupa... pilotov je več kot dovolj, zato nej čim prej naredijo stroj ti, a sm jez tumpast, al pa link ne dela. Jaz bi zelo prvošču malim modrim de se vrnejo dovolj konkurenčni vsaj za fabriške satelite nabijat. ... Pa vidimo, de Ducati z neomejenim budgetom in Rossijem v suhih dirkah trdo gara z zasebnimi stroji. Pa kup vprašanj glede tega razvoja. a oni sploh dobijo prave GP gume? Kaj razvijajo, če DORNA obljublja radikalne omejitve za 2014? Nejasna je usoda elektronike, pa omejitev obratov naj bi padla na 14500. . . Po moje je to bol hobby, da se razvojnikom od dolgčasa ne strže. . .
suzuki Objavljeno Maj 25, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Maj 25, 2012 Hola mojster, sorry za link, sem zgleda slabo skopiral, tole bi moralo delat kaj razvijajo pri naših je ta hip seveda najboljše vprašanje, možnosti je pa kar nekaj - od "pravega" GP dirkalnika, preko "tovarniškega" CRTja do novega GSX-Rja, ki že dolgo čaka temeljito prenovo... vsekakor pa je fletna domača naloga za razvojnike, ker s temle v boksu ne bodo imeli časa mislit na neumnosti
albin Objavljeno Maj 29, 2012 Opozori Objavljeno Maj 29, 2012 oj, par vprašanj: v nedeljo imam možnost da si v živo ogledam motogp dirko v Kataloniji. Zanima me če je že kdo bil? Kako se vidi iz tribun, mislim da bi vzel tribuno "N", prosto samo še bolj spodnji sedeži... Kako pa je kaj z nastanitvijo - kamp je verjetno poln že v petek? Glede kart: se jih pa verjetno splača kupit že od doma ali kako? http://www.circuitcat.com/en/motogp/tickets.php
fp4492 Objavljeno Maj 29, 2012 Opozori Objavljeno Maj 29, 2012 (popravljeno) Jaz sem bil na tribuni na koncu ciljne ravnine, kjer se vidi sedem ali osem ovinkov steze (zaviranje na koncu ciljne + šikana in ovinek št.3, nato pa ovinek 5,6,7 - tu so ponavadi slike komolčkanja in 8 ter še del ovinka 9). Za moje pojme najboljše mesto na pisti, ker je vidiš največ v živo. Sem pa prehitevanje v zadnjem ovinku spremljal na videowall-u. Za karte ti ne vem povedati, ker jih nisem kupil jaz (so pa bile kupljene preko spleta vnaprej), spal pa sem v Barceloni. Popravljeno Maj 29, 2012. Popravil fp4492
halls Objavljeno Junij 2, 2012 Opozori Objavljeno Junij 2, 2012 Rezultati 3. prostega treninga: 1. Dani Pedrosa (Špa/Honda) 1:41.464 2. Casey Stoner (Avs/Honda) + 0.320 3. Andrea Dovizioso (Ita/Tech 3 Yamaha) + 0.347 4. Hector Barbera (Špa/Pramac) + 0.707 5. Nicky Hayden (ZDA/Ducati) + 0.787 6. Jorge Lorenzo (Špa/Yamaha) + 1.051 7. Stefan Bradl (Nem/LCR Honda) + 1.138 8. Cal Crutchlow (VB/Tech 3 Yamaha) + 1.260 9. Valentino Rossi (Ita/Ducati) + 1.477 10. Alvaro Bautista (Špa/Gresini Honda) + 1.487
simoni Objavljeno Junij 2, 2012 Opozori Objavljeno Junij 2, 2012 Zdravo. A ve kdo za kak live stream za kvalifikacije? Hvala LP
damc Objavljeno Junij 3, 2012 Opozori Objavljeno Junij 3, 2012 Odlična dirka moto 2,samo tale Keržišnik je pa totalno nesposoben za na TV.Miran Ališič = Gabor Keržišnik hilton 1
RSTDRIVER Objavljeno Junij 3, 2012 Opozori Objavljeno Junij 3, 2012 ti bi bil ziher bolši? človk je napisov svoje mnenje..... a ga ma lahko? jest.... ne bi bil bolš ampak....... to vem in se tega ne grem..... gaber..... pa skubic..... se gresta pa komentatorje...... o uspšnosti njunega nastopa pa.....??????? damc in Urbii 2
damc Objavljeno Junij 3, 2012 Opozori Objavljeno Junij 3, 2012 On bi bil dober za komentirat vaške dirke ne pa dirke na tem nivoju!!!!Bljek! :grim hilton 1
speedfighttuning Objavljeno Junij 3, 2012 Opozori Objavljeno Junij 3, 2012 Danes ko Stoner ni stopu na stopničke je pa Kenny kar nekam tiho Drugače pa vsaka čast Pedrsi za odličen štart, samo škoda ker ga je Lorenzo prehitu ker tokrat sm mu pa res privošču prvo zmago v tej sezoni, ker si jo je z odličnim štartom res zaslužil... Drugače pa lepa dirka tudi za Dovija, Škoda edino da je Cal na koncu popustu, ker je bil res na dobri poti da s poltovarniškim motorjem šola Kennyjevega ljubljenčka na tovarniškem, tako kot ga je Dovi hilton 1
S-trMa Objavljeno Junij 3, 2012 Opozori Objavljeno Junij 3, 2012 Gaber ja. Sej ni zanč, pač, nekaj že mora blebetat. Čist OK... si spomnete tistega komentatorja, ki je komentiral GP dokler je bil na SLO2? Js sm čist vsako dirko zaspal! Prav mučil sem se, da sem držal veke narazen, pa sm zmeraj podlegel, tako je bil dolgočasen... Sej js nebi bil nč boljši, sam pač tako sem ga jazst doživljal. Me pa BLAZNO moti, da Gaber blebeta med konferenco! Ma dej bod tih, da slišm, kaj bo dirkač povedal!!! Pa gobca vmes, da ne slišm ne dirkačev in ne njegovega smešnega, pomanjkljivega in pogosto napačnega prevajanja. Urbii 1
speedfighttuning Objavljeno Junij 3, 2012 Opozori Objavljeno Junij 3, 2012 Gaber ja. Sej ni zanč, pač, nekaj že mora blebetat. Čist OK... si spomnete tistega komentatorja, ki je komentiral GP dokler je bil na SLO2? Js sm čist vsako dirko zaspal! Prav mučil sem se, da sem držal veke narazen, pa sm zmeraj podlegel, tako je bil dolgočasen... Sej js nebi bil nč boljši, sam pač tako sem ga jazst doživljal. Me pa BLAZNO moti, da Gaber blebeta med konferenco! Ma dej bod tih, da slišm, kaj bo dirkač povedal!!! Pa gobca vmes, da ne slišm ne dirkačev in ne njegovega smešnega, pomanjkljivega in pogosto napačnega prevajanja. Meni gre pri Gabru na živce to, da neprestano prekinja Skubica...mislim, zakaj pol sploh more bit en malo bolj strokovni komentator, če ga en nestrokovni nonstop prekinja? Usakič ko bi Skubic rad neki malo bolj pametnega povedu ga Gaber prekine exe`FZS, gsxf750 in Urbii 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se