Skoči na vsebino

MotoGP 2012


suzuki

Priporočene objave

Edit@RVT: Spies je že bolš kot Edwards. Colin v GP ni nikoli zmagal. :(

To zame v Assnu ni bla "taprava" zmaga, ker sta se Sic pa Lorenzo zapela in šla s proge in imela skoz dirko pol bolš tempo k zmagovalc Spies. B) Ma pa Edwards preko 10 podiumov v GP in več zmag pa naslovov v SBK :D Pa da nau kdo mislu, da mam kej prot Spiesu k je čist uredu in zelo hitr fant sam moje mnenje je, da ne bo nikol prvak. (mu pa želim in upam, da se motim)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni bu Colin Edwards prvak v SBK ene parkrat,če se ne motim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marquez bi naj v četrtek in petek testiral suterja.. baje bi naj bil že ok..

vir. Motogp.com

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej je edwrads tud povsod precej dlje dirkal ane...

aja to pa nism vedu... aja, če je pa starejši pol maš pa prou..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HaHa. The Anoying duo, oziroma, dva k res lepo vozita. . . Biaggijeva fotka s njegovga twiterja, baje je to Lorenzotov prvi GP v Jerezu.

post-1354-0-70228900-1331188678.jpg

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni bu Colin Edwards prvak v SBK ene parkrat,če se ne motim?

Ben Spies je WSBK samo eno leto vozil in bil prvak takrat. Je pa bil v AMA superbike 3x prvak. Edwards pa je WSBK vozil 8 let in bil 2x prvak pa 2x drugi.

aja to pa nism vedu... aja, če je pa starejši pol maš pa prou..

Edwards je 10 let starejši od Spiesa :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Milan... ja verjamem,da je Spis bu tisto leto prvak,ampak vse eno je Edwards CAR :) ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem nič rekel proti Edwardsu. Meni je tudi prav ql dirkač :D Samo na hitro sem par podatkov spacal za reply :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Cost reduction is an essential matter," said Masahiko Nakajima, general manager of Yamaha's Motorsport Development Division. "But if there is a freeze on development - such as you must continue to use the end of 2012 spec engine for three years [similar to F1] - then Yamaha is not interested in MotoGP.

"We go racing to introduce new technology and then feed that technology back to the production bike. For us 'racing is an actual 'laboratory". Adding to this are January comments from Nakamoto, when asked how Honda would feel if all MotoGP bikes were run under CRT-style rules: "If only CRT, we at Honda are not interested."

Dva velika že "grozita". :closedeyes:

Ducati ostaja (za zdaj še) diplomatski:

"The important thing is that the rules are fair and show is good" - Filippo Preziosi, Ducati.

šov je že dober, ampak ... so bila pravila že kdaj fer? Ali pa vsaj blizu temu? :grrr

Vsekakor bo razplet zanimiv - mogoče manj elektronike in več poudarka na dirkačevih sposobnostih? Mogoče zaradi limitiranih zneskov (zdaj astronomskih!) več ekip, neodvisnih, manjših, zagnanih?

Ne polemiziram, se le sprašujem, ker se premalo spoznam na vse tole, pričakujem pa kakšen poznavalski, pameten in ne navijaški komentar. Mi pa zdrava pamet govori, da vsaka sprememba (ki se očitno pripravlja, upam le, da v želji po občinstvu in spremembah ne bodo vsega skupaj zapocali) prinese nekaj dobrega in nekaj slabega. Odvisno le, česa je več.

Kaj to za koga pomeni, pa je že druga zgodba in kdo bo spet dovolj močan, da bo lobiral na pravem mestu, ob pravi podpori in kdo ima več adutov v žepu, da uveljavi lastne interese pred ostalimi? Velikega pomena je najbrž tudi, kdo je v vsem tem kotlu "mali cepetavček" in kdo je "ljubljeni favorit"?

Igrice, špekulacije, poštena ali zahrbtna strategija - upam, da ne bomo čez čas nostalgično jamrali, kako je bilo pa takrat fajn, ko so se še grdo gledali in se potem na pisti vrhunsko naganjali Stoner, Lorenzo, Spies, Rossi, Dovi, Pedrosa, ... !!!

Ali bo še res bolj zanimivo, ali pa se pripravlja le še začetek konca nečesa, kar smo do zdaj poznali in imeli radi.

Popravljeno . Popravil Mutika
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Cost reduction is an essential matter," said Masahiko Nakajima, general manager of Yamaha's Motorsport Development Division. "But if there is a freeze on development - such as you must continue to use the end of 2012 spec engine for three years [similar to F1] - then Yamaha is not interested in MotoGP.

"We go racing to introduce new technology and then feed that technology back to the production bike. For us 'racing is an actual 'laboratory". Adding to this are January comments from Nakamoto, when asked how Honda would feel if all MotoGP bikes were run under CRT-style rules: "If only CRT, we at Honda are not interested."

Dva velika že "grozita". :closedeyes:

Ducati ostaja (za zdaj še) diplomatski:

"The important thing is that the rules are fair and show is good" - Filippo Preziosi, Ducati.

Ducati bodo itak Indijci kupl, tak da jim je že verjetn bolj k ne vseeno al bo CRT, ker s tem kar imajo sedaj ne morejo konkurirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VW group bo najverjetneje kupil ducati

http://www.carmagazine.co.uk/News/Search-Results/Industry-News/Audi-to-buy-Ducati--the-four-rings-expands-from-four-wheels/

Če ima pa kdo preveč denarja in ne ve kakšen motor naj si kupi ima pa na voljo Stonerjev gp10 ali Rossijev gp11 dirkalnik :)

http://www.ducati.com/news/ducati_and_rm_auctions/2012/03/12/2403/index.do?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VW group bo najverjetneje kupil ducati

http://www.carmagazi...om-four-wheels/

Če ima pa kdo preveč denarja in ne ve kakšen motor naj si kupi ima pa na voljo Stonerjev gp10 ali Rossijev gp11 dirkalnik :)

http://www.ducati.co..._medium=twitter

incoming. . . monster GTD in Multistroodel TDI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se zdi motor bolj kompakten kot prej, krajša medosna? Ali so agregat toliko zavrteli nazaj, ali pa zmanjšali kot med valji...

valda kaj ne ves :grim

post-16508-0-39097900-1332182477_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se zdi motor bolj kompakten kot prej, krajša medosna? Ali so agregat toliko zavrteli nazaj, ali pa zmanjšali kot med valji...

potrjen je kot 90 stopinj, in celih 1000ccm. se pa tud men zdi precej več prostora med prednjo gumo in hladilniki. Drgač pa se mi zdi enak buhtelj kot lani. samo malo lepše pobarvan. Upam de bo vsaj hiter.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No mislm, da tega tut pred krizo nebi mogu kupt :P

vse se da če se hoče kaj bi brez lizinga-fafing in tako dalje :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!