Skoči na vsebino

MotoGP 2012


suzuki

Priporočene objave

dobro da ti veš, kaj bi vsi drugi radi... če si kreten, ti tud to, da jst tuki neham pisat nebo čist nč pomagalo... imbecil...

Če bi ti nehu...en imbecil mn ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KennyJR, kaj pa če bi se ti vsedel na Ducatija in zajebal Rossija in Haydna skupaj? Jaz bi navijal zate! (verjetno edini)

never say never

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsi se pogovarjate kot da je stoner izumil drift in da ga noben drug ne zna etc. pozabljate da je drift pri motorjih že dolgo. današnji motogp je zjebala elektronika in nastavitve koliko drifta oz vrtenja motor dopušča in koliko ne in tu se nekateri lovijo. najbolj atraktivna je bila prva sezona motogp na jurjakih brez elektronike ko so frajerji še vozili, zdaj bodo počasi lahko še opice vozle in odpirale gas ko jim računalnik to dovoli (by Šumaher za F1).

jaz bi ukinil elektroniko pa naj se vidi koliko ima kdo feelinga.

ne pozabite, da je zadnjo sezono 500 ccm dvotaktnih raket (2001) in prve 4 (!!!) sezone divjih jurjakov brez elektronike zmagal Rossi tako da ima pubec sigurno nekaj malega občutka za motor in driftanje.

Zdaj pa ko je pilot v drugem planu in je bolj pomembna tehnika pa ima Rossi in še marsikdo probleme ker če ena nastavitev ne štima je sranje. Prej je lahko voznik marsikaj kompenziral, zdaj pa je računalnik glaven.

Stoner ni slab ampak tak car tudi ni, mu še manjka krepko naslovo in dirk in očitno jih nikoli ne bo niti imel zaradi zgodnje penzije. Očitno mu je Ducati ležal 2007, ampak eno sezono prej je bil tudi Capirossi (2006) tretji skupno, pa tudi 2007 ni bil slab, dostikrat je odstopil zaradi motorja. Kako se je Capirossi potem vozil pa vemo.

Stoner je z Ducatijem zablestel 2007, 2008 je bil dober ampak preslab za Rossija na Yamahi (drugi), 2009 ga je spet Rossi nabil (OK je bil bolan vmes), 2010 je bil komaj četrti, tako da ravno ne moremo rečt kako je ON na Ducatiju raztural. Imel je eno sezono in to je bilo to.

Ne da bi branil Rossija ampak to nabijanje kako je bil Stoner car na Ducatiju je pa pretirano. Bil je car 2007 ampak to je že 5 let nazaj, vmes pa se je marsikaj spremenilo. Če bi Stoner bil 2010 prvak na Ducatiju potem pa bi se Rossi gor vsedel in bil slab bi še rekel, tako pa je že Stoner v 2010 bil tako - tako, vmes pa se je še vse spremenilo.

Itak je danes MotoGP tekma elektronike in vozniki niso VEČ tako pomembni kot včasih.

Si upa kdo stavit kaj bi bilo če jim vso elektroniko ven poberejo (razen dosti več padcev)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsi se pogovarjate kot da je stoner izumil drift in da ga noben drug ne zna etc. pozabljate da je drift pri motorjih že dolgo. današnji motogp je zjebala elektronika in nastavitve koliko drifta oz vrtenja motor dopušča in koliko ne in tu se nekateri lovijo. najbolj atraktivna je bila prva sezona motogp na jurjakih brez elektronike ko so frajerji še vozili, zdaj bodo počasi lahko še opice vozle in odpirale gas ko jim računalnik to dovoli (by Šumaher za F1).

jaz bi ukinil elektroniko pa naj se vidi koliko ima kdo feelinga.

ne pozabite, da je zadnjo sezono 500 ccm dvotaktnih raket (2001) in prve 4 (!!!) sezone divjih jurjakov brez elektronike zmagal Rossi tako da ima pubec sigurno nekaj malega občutka za motor in driftanje.

Zdaj pa ko je pilot v drugem planu in je bolj pomembna tehnika pa ima Rossi in še marsikdo probleme ker če ena nastavitev ne štima je sranje. Prej je lahko voznik marsikaj kompenziral, zdaj pa je računalnik glaven.

Stoner ni slab ampak tak car tudi ni, mu še manjka krepko naslovo in dirk in očitno jih nikoli ne bo niti imel zaradi zgodnje penzije. Očitno mu je Ducati ležal 2007, ampak eno sezono prej je bil tudi Capirossi (2006) tretji skupno, pa tudi 2007 ni bil slab, dostikrat je odstopil zaradi motorja. Kako se je Capirossi potem vozil pa vemo.

Stoner je z Ducatijem zablestel 2007, 2008 je bil dober ampak preslab za Rossija na Yamahi (drugi), 2009 ga je spet Rossi nabil (OK je bil bolan vmes), 2010 je bil komaj četrti, tako da ravno ne moremo rečt kako je ON na Ducatiju raztural. Imel je eno sezono in to je bilo to.

Ne da bi branil Rossija ampak to nabijanje kako je bil Stoner car na Ducatiju je pa pretirano. Bil je car 2007 ampak to je že 5 let nazaj, vmes pa se je marsikaj spremenilo. Če bi Stoner bil 2010 prvak na Ducatiju potem pa bi se Rossi gor vsedel in bil slab bi še rekel, tako pa je že Stoner v 2010 bil tako - tako, vmes pa se je še vse spremenilo.

Itak je danes MotoGP tekma elektronike in vozniki niso VEČ tako pomembni kot včasih.

Si upa kdo stavit kaj bi bilo če jim vso elektroniko ven poberejo (razen dosti več padcev)?

No ja.... Tudi NSR500 je mel precej sofisticirano elektroniko. Rc211v je mel vbrizg in tc od prve sekundfe dalje. M1 je bila prvo sezono res na karburatorje.

Kako ne pomemben je dirkač....tole je pa res šala velikanka. Spies in Pedrosa imata enako opremo kot Lorenzo in Stoner. Honda brez Stonerja ni imela 800ccm naslova, in Edwards, Yamahin inventar, žal nima nobene zmage.....

Če bi uzeli uso elektroniko ven.... Hmm: tole je najbrž edino področje kjer civilisti dejansko kej profitiramo....Če vemo da so Motogpji in Moto2 omejeni na 21 l bencina, in moto2 to požrejo do kapljice.... bi se brez super hi tech elektronike motogpji ustavili na pol dirke, z popolnoma olupljenimi gumami

Po moje, kej bistveno več kostolomov kot lani, nebi blo. Letos so spremenli gume in padcev skor ni, ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko govorim o elektroniki je menda jasno da bi jih pustil vbrizg goriva :)

hočem pa povedat, da je preveč stvari, ki morajo štimat in dosti od teh ni odvisno od voznika. že samo z enim gumarjem so se stvari krepko spremnile, pa omejitve dorne itd.

skratka za moje pojme je danes preveč vsega drugega odločilnega namesto da bi bil najbolj odločilni voznik. dajmo lorenza na dovijevo yamaho in mu dajmo dovijevo ekipo pa vidimo... sigurno bo hiter, ampak ali bo tako kot zdaj?

Cela smer v katero dorna pelje motogp je sfaljena, predvsem pa ne bo prave konkurence dokler bo honda zmetala neomejeno denarja v motorje drugi pa se bodo umikali iz športa.

ma to so že politične debate. rossi, melandri, hayden,.... sigurno niso pozabili kako se vozi s tem ko so šli na Ducatija, Stoner pa ni bog ker je znal Ducatija najboljše vozit, pa še to najboljše je pomenilo samo 1 naslov. zdaj pa ima super-duper hondo pa je tudi "samo" en naslov dobil z njo. Če bi bil taki car bi moral dominirat z lahkoto.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče pa honda ni tako super duper... dvomim, da bi bil pedrosa tako zelo zelo zanič da ni še "nič" dosegel...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko govorim o elektroniki je menda jasno da bi jih pustil vbrizg goriva :)

hočem pa povedat, da je preveč stvari, ki morajo štimat in dosti od teh ni odvisno od voznika. že samo z enim gumarjem so se stvari krepko spremnile, pa omejitve dorne itd.

skratka za moje pojme je danes preveč vsega drugega odločilnega namesto da bi bil najbolj odločilni voznik. dajmo lorenza na dovijevo yamaho in mu dajmo dovijevo ekipo pa vidimo... sigurno bo hiter, ampak ali bo tako kot zdaj?

Cela smer v katero dorna pelje motogp je sfaljena, predvsem pa ne bo prave konkurence dokler bo honda zmetala neomejeno denarja v motorje drugi pa se bodo umikali iz športa.

ma to so že politične debate. rossi, melandri, hayden,.... sigurno niso pozabili kako se vozi s tem ko so šli na Ducatija, Stoner pa ni bog ker je znal Ducatija najboljše vozit, pa še to najboljše je pomenilo samo 1 naslov. zdaj pa ima super-duper hondo pa je tudi "samo" en naslov dobil z njo. Če bi bil taki car bi moral dominirat z lahkoto.

Z motorjem, s katerim ni nihče NIČ naredil, je on osvojil največ zmag (ja največ, več kot Rossi na uber Yamahi) v času 800 motorjev in 1 naslov. A to ni dovolj?

Kaj je Dovi naredil na uber Hondi iz lanskega leta? Enaki kot jo je Stoner pripeljal do naslova? Bolj malo.

To da je Rossi vozil brez TCja Hondo... no no... TC je bil na RCV že kar takoj.

Sicer pa nisem rekel da je Stoner izumil drift na motorju. Jasno da ne. Spomnimo se Mccoya. Ampak Stoner je na vstopu v ovinek pripravljal Ducatija do drsenja. Hayden je isto opremo vozil ohoho časa...

To da mora veliko stvari štimat, pa prinese dolgoletni razvoj, ko se vse stvari sčasoma razvijejo do te mere, da ostane malo prostora za napake oz. pomankljivosti...tehnične ali vozniške. Če jim vse odmontiraš z motorja, bodo še vedno isti spredaj.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mešate jabolka in hruške! noben motor leta 2000 ni enak motorju 2001 in ne motorju 2007 ali 2012 pa magari na vseh piše Honda ali Ducati. Vsako leto razvijajo na novo, skoz so neke spremembe pravil ali gum, eni izboljšajo ful, eni manj, eni poslabšajo zadevo. Ko je Rossi raztural z Hondo je Stoner na podobni LCR Hondi bil več v pesku kot na motorju. Je to primerjava? Ni, ker je bila to Stonerjeva prva sezona v MotoGP, Rosijeva pa xx.

Včasih so Rossija častili kot boga, zdaj par let kasneje ga pluvajo da je zaendrek. Zdaj je Stoner bog (za nekatere) ker je zmagoval z Ducatijem in to naj bi bilo dovolj velik dokaz za njegovo superiornost ali kaj?

Vse skupaj je brezveze dokler nimaš direktne primerjave in to poveličevanje enega ali drugega je brezveze. Rossi je svoje dokazal, Stoner tudi da je dober ampak do največjih (Rossi, Agostini, Doohan, Lawson, ...) mu še krepko manjka naslovov in jih očitno tudi nikoli ne bo imel. Ko se piše zgodovina pa to šteje in ne kdo je Ducatija kako vozil, tisto je samo zgodovina Ducatija.

Nadaljujte z brezpredmetnimi debatami, vsako leto bodo zraven novi obrazi in stari bodo odhajali, ampak ko se piše zgodovina se gleda ta in podobne lestvice http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Grand_Prix_motorcycle_racing_World_champions in Stoner bo tu kvečemu zlezel do 19 mesta.

Pa nimam nič prosti Stonerju, kvečemu proti nekaterim njegovim gorečim oboževalcem za katere je on "najboljši ever"! Z to zgodnjo upokojitvijo pa mi deluje tudi, da mogoče nima tistega pravega srca dirkača. Nevem ko se lahko tako mlad kar na enkrat posloviš od športa, ki ti je življenje. Večina dirkačev tako ali drugače ostane v tem celo življenje in ne spokajo ovce past v Avstralijo po par sezonah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mešate jabolka in hruške! noben motor leta 2000 ni enak motorju 2001 in ne motorju 2007 ali 2012 pa magari na vseh piše Honda ali Ducati. Vsako leto razvijajo na novo, skoz so neke spremembe pravil ali gum, eni izboljšajo ful, eni manj, eni poslabšajo zadevo. Ko je Rossi raztural z Hondo je Stoner na podobni LCR Hondi bil več v pesku kot na motorju. Je to primerjava? Ni, ker je bila to Stonerjeva prva sezona v MotoGP, Rosijeva pa xx.

Včasih so Rossija častili kot boga, zdaj par let kasneje ga pluvajo da je zaendrek. Zdaj je Stoner bog (za nekatere) ker je zmagoval z

Ducati 2010/11 ki ga je vozil Rossi v Valenciji 2010 je bil enak kot ga je drgnil celo sezono Stoner in ga pridrgnil do 3 zmag in nekaj 2. mest. Tudi Ducati 2011 je bil zelo podoben letniku 2010. Kakšen je bil rezultat, ne rabim pisat.

Honda 2010/11, ki jo je vozil Stoner v Valenciji 2010 je bila enaka tistemu kar je vozil Pedrosa in Dovi. Stoner se je usedel prvič na motor in v 10 krogih je pred njegovim imenom svetila rdeča enka.

Hočem povedat to, da se ga ne spoštuje dovolj, ker zaradi dreves ne vidite gozda. Sicer je pa njegovo vožnjo treba videt v živo, čim bližje stezi in zraven še ostale pilote. Sem imel to priložnost in to kako naredi nekatere stvari je težko razumet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu je odlična analiza na to temo, ki pove skoraj vse: http://www.motomatters.com/analysis/2011/08/08/the_trouble_with_the_ducati_desmosedici_.html

če se ti ne da brat, kar bi bilo sicer škoda pa nekaj povzetkov in zaključkov s katerimi se čisto strinjam:

- stoner ima drugačen stil vožnje, na katerega se drugi ne morejo privaditi

- največji problem Ducatija je oprijem sprednje gume nad katerim se je že Stoner pritoževal v 2010 in tudi padal

- včasih so bile Bridgestonke delane za Ducatija ker je bil Ducati (no pa Kawa) edini na njih, sedaj jih prilagajajo vsem oz delajo za vse in so s tem manj narejene na specifične potrebe Ducatija

- Hayden je v Laguni Seci 2011 v enakih pogojih vozil 14 sekund slabše kot 2010 z skoraj enakim motorjem

- tudi Stoner 2010 ni bil tako uspešen kot Stoner leta prej in vprašanje kaj bi bilo 2011

- po prvih neuspehih 2011 so začeli pri Ducatiju šariti po vsem možnem in dostikrat kar na dirki testirat nove zadeve brez nekega sistematičnega pristopa kar je katastrofa. Če menjuješ stvari nikoli ne veš zakaj in kaj dela boljše in kaj je krivo da nekaj dela slabše.

- potem gre spirala samo še navzdol

Po moje sta največja problema Ducatija to da zdaj konstantno nekaj spreminjajo brez da točno vedo kaj bo to prineslo in gume, ki so vedno bolj pisane na kožo Hondi in Yamahi. Medtem drugi lepo napredujejo, njim pa pada morala in zmanjkuje idej.

Se pa je pokazalo, da je to prevelik zalogaj tudi za Rossija in Burgessa, ki sta mislila, da bosta lahko simpl vse zrihtala tako kot sta recimo Yamaho.

Ducati se je pokazal za ubijalca dobrih voznikov, verjetno je Stoner imel to srečo, da ga je vozil v najboljših letih. Kar ne zmanjšuje njegovega talenta ampak vprašanje kje bi se vozil danes ko je konkurenca tako napredovala.

Zdaj pa dosti od mene, nimam časa za take debate razen v živo ob pivu :grim

Stoner je dober ampak zgleda bo pač ostal zapisan v zgodovino kot voznik, ki je osvojil 2 (ali 3) prvenstva v istem obdobju pa je nastopal ob boku velikem Rossiju (pa tudi če mu nič več ne rata) in vzhajajočem superstaru Lorenzu za katerega sem prepričan, da bo osvojil vsaj še 2-3 prvenstva če ga kaka baba predčasno ne postavi za štedilnik.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja to, da bo vozil konkurenčno mašino še ni garancija da se bo boril za zmago... torej zapušča ducati al kako? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

k mam glih mal časa ;)

hja, striček Karamela mora neki narest za svojo plačo, sej kot vidimo ni pomembno kolk je ideja neumna (npr uvajanje CRTjev v klaso prototipov, ali pa iz svetovnega prvenstva "srednjega razreda" narest Honda Cup, dovolit samo enega gumarja itd itd), obupano se trudi za preživetje (IMHO zmerno do pretežno zavoženega koncepta) MotoGPja; in za povrh vse kaže, bo naslednje leto v MotoGPju več CRTjev kot prototipov...

vrhunsko dirkanje ni blo nikoli poceni, zato je borba za "poceni" dirkanje IMHO dokaj podobna Don Kihotovi z mlini na veter; a če pa se že gre v to smer, naj bi se šlo pa vsaj z neko konsistentno idejo - in edina konsistentna ideja ki sem jo slišal do sedaj je tista od konstruktorja Michaela Czycza, a linka ta hip žal ne najdem (govori pa o standardnem cilindru za vse mašine, klase pa se razlikujejo po številu cilindrov in dovoljenih predelavah (ja, ideja zajema vse klase, in tako WSBK kot MotoGP))

do takrat bi ukinitev večjega dela elektronike (no, vžig in ajnšpric le rabijo ;) ) naredila "čudež", v smislu šparanja in zanimivosti dirk - da se to da narest, da niso dirke potem nič bolj nevarne, da je to všeč tudi pilotom, da je vse res ceneje, da so dirke bolj zanimive, pa lahko vidite v BSB, kjer so to sprejeli lani in je super odziv ;) res bi imeli motorji namesto 300 KM morda le še 200 i kusur, a vozili bi jih piloti, ne elektroinženirji in računalničarji...

in če še jst mal pošpekuliram kaj dogaja: meni zgleda da je striček Karamela zbarantal rookie rule za to, da Honda spet da motor Valetu, Mali Pedro (ki so mu pri Hondi menda ponudili podaljšanje pogodbe, a za precej manj denarja) bo šel k Yamahi, Cal na Dučeta, Elbowz nazaj v Tech 3, če bo kaj pokazal letos, če ne bo letel, Lepi upam da nazaj na Hondo, s katero je že pokazal da je lahko veliko bolj spredaj... bo Honda (in morda Suzuki?? Yamaha??) res naredila "production racer"?? to bi bla IMHO veliko boljša alternativa prototipom kot so CRTji... tako kot bi bil velik korak naprej, če bi Moto2 mašine dovolili delat vsem, ne samo Hondi - enako kot velja za Moto3

sanjsko (seveda zame) bi blo pa, če bi Vale in Elbowz skupaj uletela v sezono 2013 na noven in-line4 Suzukiju, pod taktirko 34ke :OK: carsko!!

PS in kaj bo z Ducatijem?? nimam pojma... dokler bodo vztrajali na L-90 motorju bodo (IMHO, seveda) vedno capljali pol sekunde (ali več) zadaj; pomaga jim lahko le dirkač, ki bo vozil po Kamenkotovem principu - win it or bin it!! da jih je mel tudi on enkrat dost pa kaže, da to dolgoročno ne drži vode, zato mislim da tudi Cal zanje ni rešitev... in da je bil Duče od 2007 do 2010 vsako leto slabši (oz progresivno manj dober od konkurence) je najlepše dokazal prav Kamenko, ki je bil z njim vsako leto slabši (ostali Dukatisti pa skoraj vedno čist zadnji) s Hondo je pa s prvim metkom ustrelil v zlato, torej ni bil on krivec za vedno slabše rezultate!! zdej so prilezli vsaj do sredine, ampak kot sem rekel, z L-90 mašino IMHO ne bo šlo višje (razen izjemoma) zdej je pa odvisno od tovarniške trme, kaj jim je bolj pomembno: L-90 al zmage...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

suzuki kolega - žebelj si direkt na glavico trofil. Se pa bojim da neglede na to kaj bodo probavali bo to vedno bolj Honda cup. Kawasaki in Suzuki sta že povedala da se take igre kjer eni (!?!?) zmečejo notri neomejeno denarja ne moreta ali nočeta it, BMW je svoje načrte že skoraj opustil, Aprilia verjetno niti slučajno ne razmišlja da bi šla zraven,...

Ducati je vprašanje kaj bo če bodo takšni rezultati, prej ali slej bo Audi rekel "Nix mehr geld wegwerfen!"

Yamaha bo zraven dokler bodo zmage, če Honda pojača pritisk in Dorna skoz šari po pravilih bo vprašanje upravičevanja investicije.

Skratka nič kaj rožnate napovedi, krivec pa je Dorna, ki se nič ne nauči in podlega predvsem Hondi in Bridgestonu. Honda je uničila 500 klaso, Aprilia (Piaggio) pa 125 in 250 klaso in par let pozneje je spet MotoGP na tej poti.

Pa tako lepo je zgledalo ob ustanovitvi MotoGP :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bo Honda (in morda Suzuki?? Yamaha??) res naredila "production racer"?? to bi bla IMHO veliko boljša alternativa prototipom kot so CRTji...

Ti, kaj pa je ART? men se to zdi Aprilijin production racer. Res ima nekaj malega balasta iz WSBK, ampak. . . . men se to zdi TO.

Med zasebnimi prototipi in CRTji je še vedno ravno tolk razlike, da se da umes še production racerje utaknit. . . . bolano

Carmelo in Vito bi morala mal več časa namenit popularizacijiteh zadev, Bernija nej pokličejo pa se kej navadijo. F1 nima problema ne s sponzorji, ne z moštvi in od kadar so nagnali Bridgestone, tud dogajanja ne manjka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

@ Pervy: hvala... jp, se strinjam, ni rožic v prihodnosti MotoGPja - in jih ne bo, dokler bodo samo neki flikal, ne pa naredil nekaj kar bo imelo rep in glavo

@ Cartman: se strinjam, ART je pravzaprav res Aprilijin production racer - ampak le zato, ker nimajo keša za kej boljšega - "taprav" production racer je zame vseeno nekaj drugega kot uporaba cestne mašine v MotoGP okvirju! nekako tako kot so ble npr Yamahine TZ mašine v zlati dobi 2T, torej v osnovi enake tovarniškim strojem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no v assnu so končali s 1. treningom...

dobil ga je lorenzo pred pedroso in stonerjem.. razlike minimalne...

stonerja sta v zadnjih dveh krogih zaustavila hernandez in edwards...

ostali kaj precej zadaj...

ducatija nista slaba :D pred hadynom ni nobenega privat motorčka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no v assnu so končali s 1. treningom...

dobil ga je lorenzo pred pedroso in stonerjem.. razlike minimalne...

stonerja sta v zadnjih dveh krogih zaustavila hernandez in edwards...

ostali kaj precej zadaj...

ducatija nista slaba :D pred hadynom ni nobenega privat motorčka...

Kenny kje gledas live
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ne vem no, matr da če Nicky za katerga skor vsi (razm mene pa še parih) pravjo da ni dobr pripelje Ducatija med prve bi mogu Rossi z njim pomest konkurenco.

Vem da je več težav, sam Nicky se vsaj zakadi, ko svinja v buče da gume zradira pa pol neha :) pa prehitr popusti v bojih.

Tale Ducati je res ena velka uganka, noben ne more rečt, de je kanta, ker kaže znake samo očitno jim manjka res en pilot ki ima nekaj več...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ne vem no, matr da če Nicky za katerga skor vsi (razm mene pa še parih) pravjo da ni dobr pripelje Ducatija med prve bi mogu Rossi z njim pomest konkurenco.

Vem da je več težav, sam Nicky se vsaj zakadi, ko svinja v buče da gume zradira pa pol neha :) pa prehitr popusti v bojih.

Tale Ducati je res ena velka uganka, noben ne more rečt, de je kanta, ker kaže znake samo očitno jim manjka res en pilot ki ima nekaj več...

Daj nehaj Tom no, to da se zakadi za par krogov ne pomeni nič, treba je strateško odpeljati celo dirko. Potem je pa na koncu vseeno med zadnjimi in celo za rossijem ponavadi. :P;)

A mi lahko kakšen mojster pove tole: Ali je res ducati leta 2007 imel še cevast (ali kak drugačen) gištel ali je imel že monocoque?

Pa še to: Leta 2007 s pravimi gumami in prvim letom 800cc dobe je bil ducati precej dober motor, honda in yamaha naj bi pri tem malce zaspale ampak so se vrnile leta 2008. Sem bral da so pri ducatiju že dve leti prej začeli razvijati motor. Vprašal bi še kdo je bil moštveni kolega od Stonerja leta 2007 in kakšne rezultate je nizal?

Pa da se ne kregate: ne glede na vse je po mojem mnenju Stoner že nekaj let in trenutno najboljši dirkač.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj nehaj Tom no, to da se zakadi za par krogov ne pomeni nič, treba je strateško odpeljati celo dirko. Potem je pa na koncu vseeno med zadnjimi in celo za rossijem ponavadi. :P;)

A mi lahko kakšen mojster pove tole: Ali je res ducati leta 2007 imel še cevast (ali kak drugačen) gištel ali je imel že monocoque?

Pa še to: Leta 2007 s pravimi gumami in prvim letom 800cc dobe je bil ducati precej dober motor, honda in yamaha naj bi pri tem malce zaspale ampak so se vrnile leta 2008. Sem bral da so pri ducatiju že dve leti prej začeli razvijati motor. Vprašal bi še kdo je bil moštveni kolega od Stonerja leta 2007 in kakšne rezultate je nizal?

Pa da se ne kregate: ne glede na vse je po mojem mnenju Stoner že nekaj let in trenutno najboljši dirkač.

Leta 2007 je imel še cevast okvir, in del sezone 2008 tudi. 2009 je bila že cela s karbon okvirjem.

Sezono 2007 je odpeljal z enim samim okvirjem. Težava je bila, da je okvir cevast, a ni narejen v prostorsko paličje zaradi prostora (airbox, vbrizgavanje,..). Ker nima prečnih povezav, togost ni bila odvisna od ''trikotnikov'' v paličju, ampak od zvarov. Kasneje se je pokazalo, da so se okvirji zaradi neenakih varov v togosti razlikovali do 15%. To je bil tudi eden izmed razlogov da so potem šli v karbon okvir. Ker je bila razlika v togosti tako velika, se motor obnaša popolnoma drugače z enako narejenim okvirjem.

2007 je zraven vozil Capirossi, ki je bil uradno tudi 1. voznik v moštvu in končal sezono na 7. mestu. Stonerju so ponudili mesto po tem ko je odklonil sedež Rossi, Hayden in še nekdo, pa se ne spomnim trenutno. Stoner je tako bil zadnja rezerva, za vsak slučaj, toliko da so nekoga imeli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leta 2007 je imel še cevast okvir, in del sezone 2008 tudi. 2009 je bila že cela s karbon okvirjem.

Sezono 2007 je odpeljal z enim samim okvirjem. Težava je bila, da je okvir cevast, a ni narejen v prostorsko paličje zaradi prostora (airbox, vbrizgavanje,. .). Ker nima prečnih povezav, togost ni bila odvisna od ''trikotnikov'' v paličju, ampak od zvarov. Kasneje se je pokazalo, da so se okvirji zaradi neenakih varov v togosti razlikovali do 15%. To je bil tudi eden izmed razlogov da so potem šli v karbon okvir. Ker je bila razlika v togosti tako velika, se motor obnaša popolnoma drugače z enako narejenim okvirjem.

2007 je zraven vozil Capirossi, ki je bil uradno tudi 1. voznik v moštvu in končal sezono na 7. mestu. Stonerju so ponudili mesto po tem ko je odklonil sedež Rossi, Hayden in še nekdo, pa se ne spomnim trenutno. Stoner je tako bil zadnja rezerva, za vsak slučaj, toliko da so nekoga imeli...

Hvala za izčrpen odgovor. Sem malce pogooglal Capirexa in je leta 2007 dosegel 3podiume in eno zmago. Nevem zakaj niso pri ducatiju nikoli poizkusili iti nazaj na cevast gištel, če so pa videli da odkar je karbonov monocoque gre vse samo še navzdol.

Glede teh cevatih gištelov mi je pa že Nedog govoril da ko je dirkal z 1098 so pripeljali dva motorja in iste nastavitve na obeh, ampak sta se motorja čisto drugače peljala. Naj bi bilo zaradi gištela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!