Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ja to bi bil balzam za Ducati in sploh ni nemogoče.... Lajično gledano se mi zdi, da bi Rossijeva ekipa rada naredila japonca iz italjana... Kar pa ni enostavno....ker iz špagetov ne moreš naredit sušija....Zdaj je nekaj vmes in ni ne tič ne miš.... zato je bolje da se razidejo...ker si po moje že gredo močno na živce...

Ducati ni bil pripravljen takoj spremeniti svojega koncepta ker so dolgo mislili, da jim bo ratalo....sedaj morajo spet najti dirkača, ki bo znal vozit "drugačen" motor.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

lahko pa da ducati nazaj "prikliče" stonerja iz dirkaškega pokoja :smoke:

Objavljeno

dokler ga ni bilo tam je bil ducati v špici... ni bil najboljši, ampak je bil v špici... tudi haydem je 2010 hodil na štengce in 4. mesta... meni se zdi definitivno bolje da gre... samo pomoje je povzročil nepopravljivo škodo... iz motorja je naredil nebogljeno dete, ki bi ga bilo treba še vzgojit, ampak ga je zapustil takoj po njegovem rojstvu... s tem motorjem verjetno nima nekega smisla vztrajat... stari motor je itak neuporaben, da bi šli od tam naprej... sepravi kot je vito rekel... nimajo plana b... furat zdej neki naprej tale aluminasti stvor, ki na 3/4 sploh ni več ducati je precej žalostno... sedaj bi se moral ducati odločiti in začeti povsem na novo... pa ne po koncu sezone.. ampak 15. 8. 2012... s tem da rossi fura še naprej tole aluminjasto šajtrgo, ki do konca sezone NE BO dobila nobene izboljšave, ker bo ves razvoj usmerjen v novo mašino... in največji win bi bil, če bi ta mašina s haydnom naslednje leto zmagala...

bil je v špici ja bil.ampak konkurenca je šla naprej duče pa je ostal kjer je nič se ni spremenilo na bolje.od stonerjevega naslova naprej je šel samo dol oz konurecna je zrastla.

Objavljeno

bil je v špici ja bil.ampak konkurenca je šla naprej duče pa je ostal kjer je nič se ni spremenilo na bolje.od stonerjevega naslova naprej je šel samo dol oz konurecna je zrastla.

ja zakaj pa je konkurenca šla naprej, duče pa ne? ker je dohtar tišal svoje in ni blo za nikamor... kakorkoli grdo se sliši je pač tako, da je stoner preden je šel še parkrat zmagal, potem je pa šlo strmo navzdol... in lani so bili veliko dlje od vrha na koncu sezone, kot pa na začetku!!!

kar se tiče stonerjeve dobe pri ducatiju... 2009 so bili hudi za popizdit... stoner je vodil prvenstvo po mugellu, kjer so takrat edinkrat zmagali... potem je stoner zbolel in ostali so brez naslova... ko je prišel nazaj so bili spet hudi za popizdit... tist ducati je bil daleč od slabega in če stoner takrat nebi imel težav bi verjetno zmagal prvenstvo... mogoče motor ni bil tako dober kot yamaha ali pa honda, ampak je bil pa konkurenčen, vsaj s stonerjem je izgledal kot da je.... napredek napram sezoni 2008 je bil očiten...

2010 so začeli z novim agregatom in takrat se je začel tudi problem s prednjim koncem, kar jih je odvrnilo od vrha, ampak proti koncu sezono so toliko napredovali, da so bili spet v špici... no vsaj stoner je bil... pa tudi hayden ni peljal slabo... nenazadnje je v aragonu snedel lorenza za 3. mesto...

vprašanje kako bi šlo, če bi stoner ostal na ducatiju...

Objavljeno

Hola,

k mam glih dopust, mal razmišljanja/ugibanja z moje strani

ugibat kaj bo Vale naredu je res zabavno, saj imata obe možnosti potencialne pluse in minuse, niti slučajno ni lahka odločitev - če bo ostal pri Ducatiju in niti drugo leto ne bo konkurenčen za zmago, pol bo tema; a po drugi strani, če gre k Yamahi a ga Jlo (pa npr še obe Hondi al pa kaka Tech3 Yamaha) redno perejo, bo spet tema...

zmagovita kombinacija je le tista, v kateri bo Vale spet v špilu za stopničke in zmage; ampak katera kombinacija je to?? če Vale verjame, da to lahko naredi z Ducatijem, bo ostal, če ne verjame, bo šel, pa kar bo pa bo - slabše ne more bit (bo najbrž razmišljal)

če se zgodovina ponavlja, potem bo Vale IMHO šel stran - tako kot je šel Kamenko (in pred njim Gibernau, pa Melandri), ko je videl da je vsako leto bolj stran od naslova... in ko je šel stran, je takoj, prvo sezono, postal prvak - in s tem zaprl kljune vsem nam, ki smo mislili, da je slab pilot, da ne obvlada; pa nam je s tem na najbolj objektiven način pokazal, da je on odličen pilot, da je bil problem motor... in ker je šel stran, očitno ni imel zaupanja v Ducatijevce, očitno ga niso poslušali ampak delali po svoje...

če tudi Valetu dogaja enako kot Kamenkotu, potem bo odšel, čeprav bi postal najlegenda vseh časov, če bi uspel zrihtat Ducatija in osvojit z njim naslov ali dva; a če Vale tega ne verjame, pol nima kaj, bo šel pač tja, kjer pričakuje da bo vsaj v borbi za stopničke, če že ne za naslov, ne pa vsak vikend "crkaval" za šesto mesto...

sicer se ogromno piše kako gre Ducati na roke Valetu, da kao naredijo vse kar si zaželi, a jst tega ne verjamem preveč: največja sprememba Ducatija v slabih dveh letih je alu geštel, o vseh obljubljenih hudih spremembah motorja, ki naj bi se zgodile do Lagune, pa ni niti sledu - in kako se je končala dirka v Laguni tudi vemo... za primerjavo: Honda je v pol leta pokazala dva popolnoma nova MotoGP motorja, in to kompletna - okvir, mašina... prednost Ducatija, kot majhne, a ljute moto tovarnice naj bi bila (bi morala bit!!) glih v tem, da lahko bistveno hitreje (od)reagirajo na input dirkačev kot velike, toge tovarne - pa vidimo da niso... in glede na to, kako je Vale (seveda z JBjem) čez zimo naredil iz "tuberkulozne" Yamahe svetovno prvakinjo, verjamem da bi lahko tudi Ducatija (v dveh letih!!) če bi bile razmere enake; očitno je nekaj drugače, a lahko samo ugibamo kaj...

Vale si kot vsak dirkač želi biti v špici, želi zmagovati, zato bo šel tja, kjer ima več zaupanja da se bo to zgodilo (denarja ma zadost); meni je načeloma vseeno ali ostane ali gre, sam da bi bile dirke spet zanimive, da bi se piloti borbal za mesta, ne vozili vlakce od začetka do konca dirke - če kdo ne ve kako zgleda "taprava" (=zanimiva) moto dirka, nej si pogleda katerokoli WSBK dirko!! (ali pa Moto3, hehe)

čeprav se zna zgodit, da tudi po morebitnem odhodu Valeta Ducatisti ne bodo nič bolj uspešni (le brez (sponzorskega) denarja) in bodo morda samo še spokal in se z vso močjo zagnali nazaj v WSBK... kar bi seveda porinilo MotoGP dirkanje še korak bližje grobu, saj bi ostala le še dva proizvajalca - mislim prototipov, CRTje ne štejem, ker niso ne tič, ne miš in so zaradi njih MotoGP dirke še najbolj podobne "podeželskim" vikend dirkam na Panoniji, Slovakiji itd, kjer hkrati na stezi dirkajo v dveh ali treh klasah, le rezultate na koncu štejejo posebej...

če bo Vale ostal pri Ducatiju, potem IMHO pričakuje da mu bo Ducati bolj stal ob strani kot mu je do sedaj (a po Laguni nekako ne vidim več te možnosti)

če Vale res gre, kdo bi ga lahko zamenjal pri Ducatiju?? moram priznat da ne vidim nobenega, ki bi hotel ugriznit v to rdeče, a zgleda vseeno kislo jabolko, ki je zagrenilo lajf Gibernau, Melandriju, Stonerju, Valetu...

in kaj lahko Vale doseže z Yamaho?? IMHO vse ali nič - lahko da je zaradi dveh neuspešnih sezon res izgubil feeling in ne bo (z)mogel več dosegat vrhunskih rezultatov; lahko da mu Yamaha (ki jo, in jo bo še naprej, kot prvi voznik razvijal v glavnem Jlo) ne bo več tako ustrezala in/ali mu ne bo tako prilagojena kot je bila nekoč... to je možno, a vseeno mislim, da bo spet začel posegat v vrh, čeprav morda ne bo več prvak

lahko se pa seveda motim... no, odločitev bo jasna v dobrem tednu ;) kaj bo odločitev prinesla, pa bomo videli v prihodnosti, ki se nam bliža s hitrostjo 1s/s :P živi bili pa vidjeli!!

Objavljeno

Ko je zmagal na Yamahi, je bil on tisti ki je vse naredil.

Ko je pušnil na Ducatiju, je kriva firma ki ni dovolj dobro delala.

A naj grem poiskat moj post, kjer sem napovedal, kako bodo ljudje govorili v primeru neuspeha?

Ducati je imel dovolj denarja za izpeljavo vsega kar so si zmislili. Najprej GP11.1, pa predelan GP11.1, pa GP12 z delno aluminjastim okvirjem, pa GP Zero s komplet alu okvirjem, karbonska in alu vilica zadaj (pravzaprav več njih, ena alu zgornja in spodnja, ena karbonska spodnja), novo vpetje vilic spredaj in zadaj že v GP11.1, drugačne plastike, vsaj 2 posodobitvi elektronike,... Pa to je samo javno znano.

Tako ali tako veliko večino plača Marlboro, če ne kar vse, tam je denarja neomejeno.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Ko je zmagal na Yamahi, je bil on tisti ki je vse naredil.

Ko je pušnil na Ducatiju, je kriva firma ki ni dovolj dobro delala.

A naj grem poiskat moj post, kjer sem napovedal, kako bodo ljudje govorili v primeru neuspeha?

Ducati je imel dovolj denarja za izpeljavo vsega kar so si zmislili. Najprej GP11.1, pa predelan GP11.1, pa GP12 z delno aluminjastim okvirjem, pa GP Zero s komplet alu okvirjem, karbonska in alu vilica zadaj (pravzaprav več njih, ena alu zgornja in spodnja, ena karbonska spodnja), novo vpetje vilic spredaj in zadaj že v GP11.1, drugačne plastike, vsaj 2 posodobitvi elektronike,... Pa to je samo javno znano.

Tako ali tako veliko večino plača Marlboro, če ne kar vse, tam je denarja neomejeno.

Ni treba. Ni najbolj simpatično brat trkanja po prsih v stilu - sem ti rekel, aaa ???

Saj imaš marsikaj prav.

Vendar vsega pa spet ne. Tako, kot vsi mi, ostali.

Popravljeno . Popravil Mutika
Objavljeno (popravljeno)

ko ugotoviš, da maš narobe, je najlažje rečt... pa kaj če mam narobe... sej mamo vsi narobe... kr neki...

stoner je bil vedno spljuvan, pa je na ducatiju naredil neskončno krat več kot pa rossi... rossiju je pa itak vse oproščeno, pa krivda zvaljena drugam....

nič čudnega da je ta svet tako u kurcu, če je folk čist u kurcu... same črede neumnih ovac....

Popravljeno . Popravil KennyJR
Objavljeno

bomo videli kako bo naslednjo sezono če bo rossi na yamahi. dejstvo je da mu ne stoner ne lorenzo glede na vse njegove uspehe ne sežeta niti do gležnjev.

Objavljeno

dejstvo pa je tudi, da ga pojesta na progi, kadar ga lih hočta in tam mu ti številni neponovljivi uspehi čist nič ne koristjo...

teli uspehi so samo ena bedna tolažba rossi fanov, ki jo uporabijo takrat, ko bi morali priznat, da rossi ta trenutek pač ni kos lorenzu in stonerju...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

jap v tem trenutku res ne zmore bit ob boku stonerju in lorenzu...vprašanje pa je če še lahko to zmore?? so rekl da bomo vidl(slepi)...

a kdo ve kaj je rossi mislil z izjavo da nebo cakal do 15ga in da bo ta petek znano??? mogoce o njegovi pogodbi...ce je tako nestrpen potem pomoje definitivno nebo ostal pri dućetu...

Objavljeno

Haha tale kratke počitnice so v pomanjkanju dogajanja spet prinesle ogromno gp tračev. Tale prispevk se mi zdi sploh zanimiv http://www.crash.net/motogp/news/182752/1/furusawa_admits_ducati_contact.html Ma pomoje da Furusava prej harakiri naredi kot da bi šel h Ducatiju. Nevem kaj so mislili.

Drugače pa v primeru da Vale zapusti Ducati stavim da bo njegovo mesto zasedel Cal, pobral denar in po dveh letih šel za Melandrijem, Setejom,..

Objavljeno (popravljeno)

Rossi je kriv širokoustenja. Rossi je kriv podcenjevanja Stonerja. Ni pa kriv, da Desmo16 konkurence ne lovi.

točno to!

samo vseeno, stoner mu je na srce položil, naj ne spreminajo motocikla na slepo... naj najprej probajo bit hitri s tistim kar majo in potem gredo naprej, ko bodo ta motocikel razumeli.. pa niso poslušali in šli v gautrože maline nabirat... popikani sicer so, ampak malin pa ni...

Popravljeno . Popravil KennyJR
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

evo,rossi gre stran od italjanov..sam po moje ne k yamahi :P

Objavljeno (popravljeno)

Ducati je lepo obral novcev, to je bil pravi tajkunski prestop :)

tole sae po moje motiš. Z odhofdom je obral Yamaho Sponzorji niso več vidli smisla. Prvaku Lorenzu navkljub.

AMG Generalli in Marlboro so na široko odprli denarnice, saj so podpirali največjega ever. Ne smemo zanemarit božjastnega porasta v prodaji Ducatijevih navijaških rekvizitov. to je v resnici BIG BIZNIS! Ducati je profitiral v vseh pogledih, razen tam, kjer šteje. Pri rezultatih. Živimo v ludem svetu. Upam da Rossijev odhod ne bo zjebal Ducatijevih financ do Kawasaki/Suzukijevega nivoja.

sam kolk je Emett dober!!! Copy paste z motomattersa!

First, Ducati will issue a release thanking Valentino Rossi for his time with the factory, and shortly after - minutes, rather than hours, - Yamaha will issue a press release welcoming Rossi back to the fold.

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

Nisem rekel, da se s Kevinom strinjam, je pa zanimiv pogled tudi z druge strani. Sicer pa se mi zdi, da za razliko od kakšnih naših komentatorjev, svojega mnenja ne vsiljuje drugim ampak ga samo predstavi.

Objavljeno

dober članek in po moje čisto pravilen pogled na stvar. dirkanje se več ne prodaja tako kot včasih. najboljše je oboje, vlaganje v druge segmente in drugo reklamo + dirkanje ampak če ni za oboje pa je treba razmislit ali je dirkanje smiselno.

Lep primer ti je edina moto firma ki nonstop od konca 90 dalje raste - BMW. Šele sedaj nekaj malega dirkajo pa jim je uspelo konkurenco na ogromno segmentih in trgih povozit brez ene dirkaške zmage.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!