Skoči na vsebino

MotoGP 2012


suzuki

Priporočene objave

Če jim to uspe, bi lahko človk pomislu da so Rosiju in ekipi placali da bi razvili motor ki ga zna peljat vsak dirkač, in ne samo Kameni...

Ampak da so rabili leto in pol da so naredili to, kar naj bi jima Rossi in Burges govorila že cel čas (vsaj tako je razbrati iz njunih intervjujev v zadnjem času)??? Ali so ultra trdih glav ali pa imajo mnogo preveč denarja. Ali pa je v ozadju mnogo drugih reči, ki jih ne poznamo.

Ali si recimo predstavljate Ducatija 1299 (naslednika Panigaleja, cifro sem si izmislil) z alu geštelom??? CBR-ka v Ducati preobleki??? To bi bilo za Ducati najverjetneje pogubno, saj nebi mogli več prodajati motorjev po 32k EUR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak da so rabili leto in pol da so naredili to, kar naj bi jima Rossi in Burges govorila že cel čas (vsaj tako je razbrati iz njunih intervjujev v zadnjem času)??? Ali so ultra trdih glav ali pa imajo mnogo preveč denarja. Ali pa je v ozadju mnogo drugih reči, ki jih ne poznamo.

Ali si recimo predstavljate Ducatija 1299 (naslednika Panigaleja, cifro sem si izmislil) z alu geštelom??? CBR-ka v Ducati preobleki??? To bi bilo za Ducati najverjetneje pogubno, saj nebi mogli več prodajati motorjev po 32k EUR.

Samo razlika je v tem, da se njihova "vizija" motorja obnese na cestnih verzijah. V WSBK Superstock je panigale čisto konkurenčen motor, MotoGP prototip pa ne. Mogoče je njihova šasija res namenjena dvovaljnikom :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali si recimo predstavljate Ducatija 1299 (naslednika Panigaleja, cifro sem si izmislil) z alu geštelom??? CBR-ka v Ducati preobleki??? To bi bilo za Ducati najverjetneje pogubno, saj nebi mogli več prodajati motorjev po 32k EUR.

A si predstavljaš, da bi bil sedajšnji Panigale brez tradicionalnega krommolibdenovega okvirja (ki dobr zgleda), brez jermenov (ki dobr žvižgajo), brez suhe sklopke (ki tradicionalno hudo cingla) in da bi ga oropal še full hudih dveh avspuhov pod sedežem in bi mu vzel res vse čare slovitega 916 !!!!!??? Pa sej ga tut pogledu nebi noben, kaj šele kupu !!! ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si predstavljaš, da bi bil sedajšnji Panigale brez tradicionalnega krommolibdenovega okvirja (ki dobr zgleda), brez jermenov (ki dobr žvižgajo), brez suhe sklopke (ki tradicionalno hudo cingla) in da bi ga oropal še full hudih dveh avspuhov pod sedežem in bi mu vzel res vse čare slovitega 916 !!!!!??? Pa sej ga tut pogledu nebi noben, kaj šele kupu !!! ;)

Itak brez tega Ducati ni kar mora bit :hmm:

Hm.. glej glej panigale je vseen kar hud stroj :blush:

Drugo leto zna bit na Ducatiju res hiter Lannone, k je že v štartu mičk prtegnjen :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prihodnja sezona bo zanimiva že zaradi tega, ker so čisto premešani tovarniški sedeži.

Končno malo življenja v tole anemično tekmovanje, zgodi se eno samo kegljanje, pa je tekma fuč; če ne bi starec pokazal zob ravno na tej tekmi v Misanu in je bilo zanimivo spremljat boj za drugo mesto, bi spet gledali vlakec z nekje spredaj odklopljeno lokomotivo … brez veze.

Upam, da bo še kaj vznemirjenja do konca, ker če JLo odpelje še eno ali dve zmagi (nisem preračunavala), potem bodo zadnje tri dirke itak čisti dolgcajt. :yawn:

2013 pa … nova Ducatijeva četvorka, pa Rossi vs. Lorenzo oziroma obratno in koliko močan bo Dani? Prihaja mali rookie bikec, ki bo ali med najboljšimi ali pa se bo (pa upam, da ne tudi ostalih) metal po tleh, kot so se mnogi v svojih GP začetkih; pa Cal, Bradl in ostali ... me prav zanima.

Rossi pa … če se bo boril za stopničke in zmage, bodo to zanimive battles. Če pa ne bo nič od vsega tega, pa bodo forumski strokovnjaki že povedali, kje tiči vzrok za propad. :whistle:

That's racing and that's life.

Če odmislimo obvezno P&R podžiganje, zna bit 2013 res zelo zanimiva sezona predvsem zaradi prvotnega in osnovnega vzroka – dirkanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda has officially confirmed it will be putting a road-going version of the RC213V into production for 2014 as it tries to give a massive boost of excitement to the Honda brand....

Huh tole zna bit pa raketa, tko kot včasih RC45, RC30 spet ena specialka iz vzhoda :)

http://www.motorcycl...2-honda-rc213v/

Popravljeno . Popravil kađiva
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne se preveč veselit tega motorja... načeloma bo to dirkalnik za CRT pravila in ne kopija dirkalnika za na cesto. Cena bo temu primerna, ranga 500k do miljona €.

Lahko pa da so v vmesnem času že kaj spremenili načrte, pa bo vseeno neka cestna replika nastala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne se preveč veselit tega motorja... načeloma bo to dirkalnik za CRT pravila in ne kopija dirkalnika za na cesto. Cena bo temu primerna, ranga 500k do miljona €.

Lahko pa da so v vmesnem času že kaj spremenili načrte, pa bo vseeno neka cestna replika nastala.

Glih prou, da začnemo šparat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm ja. Asphalt and rubber pise, da HRC dela production racer, crt mashino. Bral pa sm tudi, da se je pojavil v4 blizu 90 stopinj, in ze grmi po stezah. To bi bol ustrezalo recimo temu vfr sp03. Superbike specialka v duhu odlicnih rvf in vtr sp. Res je da Honda ze strasno dolgo superbike gleda bol od dalec....verjetno bi radi uleteli z megamashino, in konkurente v 2014 potolkli na mrtvo.

www.asphaltandrubber.com/news/honda-v4-sport-bike/#more-35409

Nlvica tedna je verjetno Marellijev zastojnski paket elektronike za 2013. Prvi zametek spec ECUja. Pravijo da je hardversko zelo podobn sistemom ki jih uporabljajo yamaha in ducati v gp, in velika vecina wsbk ekip. Carmelo misli resno hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po nikakvem prvem treningu, se je zdej na Aragonu ulilo. se pravi, Ducatiji bi lahko fino drveli v dezju, in meli prirocn izgovor pomankanje suhega treninga za dober set up. se posebej, ker so Honda in Yamaha tam testirali prejsn tedn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimive kvalifikacije... lorenzu na koncu pole... pedrosa drugi, trerji pa calvin... potem spies, bradl in dovi... pa pravijo, da yamahi ta proga ne leži :)

rea odličen 7. ampak je imel res smolo na obeh dirkah, da je bilo 3/4 vikenda mokro... on bi od vseh najbolj rabil kak suh trening več...

rossi 8. na koncu se je fino valal pedrosi pod nogami... čudi me, da je prilezel na 8 mesto in prehitel espargaroja na crt-ju... hayden je tako ali tako padel... barbera pa vozi ves polomljen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na zadnjih 4ih dirkah so ktm-ovci pobrali 11 stopničk... izjema je fenati v misanu z usranim 3. mestom... glede na to, kako ktmovci padajo mimo na ravninah sploh ni več zanimivo, ker se itak ve, da mora honda imeti sekundo prednosti pred ravnino, da ima možnosti za zmago...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!