Skoči na vsebino

MotoGP 2012


suzuki

Priporočene objave

Je izjavil novi prvak Lorenzo: "Nisem še videl večjega talenta kot je Stoner." Doktor pa na drevo in v jok.

Besedna vojna se je že začela pred samim prihodom doktorja v bokse yamahe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da te vojne bolj napihujejo novinarji....dirkači pa lepo skupaj pijejo jabolčni sok in se smejijo

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer mu je šlo težko iz ust, sam je vseen tut veliki Rossi pojedu knedl in pošteno povedu :)

No zdej pa še od Stonerja najd kakšen pohvalen komentar na račun Rossija B)

Tukaj je povedal samo realno sliko njegovega dela v zadnjih dveh letih, ker ga tepe tisti njegov komentar o nekaj sekundah. Če takrat nebi tega izustil, tudi tega komentarja sedaj nebi brali.

Tko da, daleč od tega,da je Rossi en full iskren fant :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj je povedal samo realno sliko njegovega dela v zadnjih dveh letih, ker ga tepe tisti njegov komentar o nekaj sekundah. Če takrat nebi tega izustil, tudi tega komentarja sedaj nebi brali.

Tko da, daleč od tega,da je Rossi en full iskren fant :)

Seveda ni.

Vsa sprenevedanja so del igre. Mimogrede ... teh 80 sekund (nekateri so celo trdili da 18) pa je sproduciral Burgess. Kar ne spremeni cele polomije v navezi VR - Ducati.

Med dirkači ni iskrenosti, so le izjave za javnost. Pa vsi hočejo zmagat, čudno. :P

Lorenzo je po Rossijevi nesreči paradiral okoli z majico v čast Rossiju in na enem od štartov v rokah držal napis "Vale, everyone can feel pain, but not everybody can be a legend!" To je bilo ziher iskreno. Po novem pa še ni videl dirkača, ki bi bil bolj talentiran kot Stoner. Seveda ne, saj gre in ne bo več nevaren. :whistle:

Ko so v elementu, pa se boksajo, si kažejo določene prste, se med seboj ignorirajo, drug o drugem "ne govorijo lepo" ali pa "govorijo zelo lepo".

In svet se vrti naprej.

Glavno, da imamo mi Gabra in Boštjana, onadva vesta vse in nam tudi povesta vse. Z neverjetnim žarom in z veliko osebnega navijaštva. Z nami delita tudi najbolj varovana ugibanja iz strokovnega sveta ter dirkaškega življenja. Vesta celo to, česar mehaniki in dirkači ne vedo. Napovedujeta prihodnost ter sproti popravljata zgodovino. Pa niti trenutek ne odnehata. Niti z govorjenjem ne!

Almighty duo disaster.

:slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

komentar je bil Burgessov. ampak ni važno. Rossi ima kolk? 9? naslovov? če se ne motim so imeli u nedeljo zjutraj Pedrosa Lorenzo in Stoner po 44 zmag na osebo. Rossi jih ima 105. Ker CS ni bil serijski zmagovalec v nižjih kategorijah, primerjava do njega ni tako zelo poštena.

Vseeno Rossi 105 zmag. Stoner nikoli v karieri ni tvegal. nikoli. Podpisal je za Ducati, ker drugam ni mogel, in lani se je preseil na Hondo, dirkalnik on top of it's game. Rossi je gamblal z Yamaho, in potem, stisnjen v kot še z Ducatijem. Res se ni izšlo. Kljub vsemu, bo najbolje uvrčen ducati tako kot je bil lani.

Casey je iz duca potegnil čudo. enako je iz Honde potegnil več kot Pedrosa. No, letos pa se ni izšlo njemu. Njegove ambicije so prekosile talent, a ne, in čeprav smo zarad novih zadnjih gum letos videli skoraj nič highsidov. je prav Caseyju uspelo končat strašansko polomnjen. Brez potrebe.

no, tel sm ečt, z 9 naslovi in 105 zmagami nisi bil na stezi nikomur v napoto. Čeje mel dve leti nazaj kdo kdo upravičeno velik Ego je to Rossi. Stoner je po drugi sezoni na Hondi razložil da je ta cirkus zanj prenaporen. Z lahkoto bi ga ozmerjali s softićem....No, jez nikoli nism bil ne Rossijev ne Stonerjev fan, pogrešam pa konkurenčnega Rossija, in pogrešal bom Stonerja.

Lahko rečeš, da ni nikoli tvegal. Lahko pa rečeš, da se je dvakrat usedel na motor, s katerim ni nihče osvojil naslova pred njim in 2x v prvem poskusu osvojil naslov.

Rečti, da leta 2007 ni mogel nikamor pa tudi ni prav pošteno - v svoje vrste ga je vabila Yamaha, pa je Rossi ta prestop takrat blokiral... Je pa res da je bil pri Ducatiju zadnja izbira, ker noben zvezdnik ni hotel tja.

Aja pa še to: Rossi je tožil da so imajo iste težave kot pred 2 leti v Valenciji. To je, podkmarjen motor in nemirnost na pospeševanju. Trdim, da je še vedno težava v 90 stopnjih med vrstama valjev. In to je tudi edina stvar ki je niso spremenil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa še to: Rossi je tožil da so imajo iste težave kot pred 2 leti v Valenciji. To je, podkmarjen motor in nemirnost na pospeševanju. Trdim, da je še vedno težava v 90 stopnjih med vrstama valjev. In to je tudi edina stvar ki je niso spremenil.

Jest tut mislm, da je to težava Ducatija in je zarad 90 stopinj preveč "traktorski" in "surov". Že pr cestnih motorjih vidš razliko kok je naprimer Aprilijin 60 stopinjski dvovaljni tisočak bolj umirjen kot Ducatijev 90 stopinjski dvovaljni tisočak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je ena stvar, 90 stopinjski V4 z režimom vžiganja bigbang ima najbrž čudne vibracije, ki motijo zaznave dirkača na prednji gumi. Ta teorija je sicer manj vrjetna, ampak na takem nivoju vsaka stvar šteje.

Stoner je sicer zmagal na screamer motorju in ne big bangu. Screamer je imel drugače še bolj oster režim delovanja, ker podaja moč bolj grobo.

Druga, pomembnejša stvar pa je ta, da ima čudno razporeditev teže zaradi pokončnega valja, ki je zelo nazaj, kar hkrati potegne za sabo še to, da je rezervoar nad motorjem in ne deloma po sedežom kot imajo to drugi motorji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ve

Lahko rečeš, da ni nikoli tvegal. Lahko pa rečeš, da se je dvakrat usedel na motor, s katerim ni nihče osvojil naslova pred njim in 2x v prvem poskusu osvojil naslov.

Rcv res ni se mela naslova, ampak pedrosa je 2010ga Lorenzotu hudo grenil zivljenje in bil do padca v sepangu strasno dober. Dokler ni zatajil ride by wire in ga spravil v bolnisko sta bila Dani in Rcv najhitrejsi par na dirkaliscu. Stoner je dodal piko na i.

Da ga je 2007ega snubila Yamaha nisem vedel. Ce se grem dlakocepca, lahk tud recem, da D16 tak kot ga je dobil Rossi tud se ni zmagal prvenstva. 2007 je mel se zelezn okvir.

Druga, pomembnejša stvar pa je ta, da ima čudno razporeditev teže zaradi pokončnega valja, ki je zelo nazaj, kar hkrati potegne za sabo še to, da je rezervoar nad motorjem in ne deloma po sedežom kot imajo to drugi motorji.

Verjetno je to res rak rana tega dirkalnika. Pa nekako ne morem razumet, zakaj se stvari v dveh letih niso premaknile. Ce so balckbox prestavljali leto in pol, rezervoar pa dve leti in vse skupaj ni se na pisti......pa kako tezko je lahko premaknit skatlo z elektroniko?

Ce mata z rvtjem 2sec potrplenja, mi lahk mal napiseta kje je razlika med 90 ali 65 stopinjskim V2.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je motor od 1098, v osnovi GP motor izgleda enako, samo en par valjev ima dodan vzporedno z vzdolžno osjo moocikla:

ducati1098b_46.jpg

Tole pa od Aprilie RSV4:

Aprilia_RSV4_Engine%201.jpg

Ducati ima kot med valjema 90 stopinj, Aprilia pa 65. Kot vidiš že na prvi pogled, je Ducatijev motor neprimerno bolj štorast za umestit v okvir, ker ima tisti valj spredaj vodoravno. Zato je imel ducati izrez v hladilnikih, da je pokrov ventilov že gledal skoz njih.

Če pa hočeš dober občutek dosežt na balanci, da pilot čuti sprednjo gumo in limit zdrsa, moraš imet spredaj dovolj teže in teleskopske vilice (zato odpade telelever in ta jajca).

Problem je potem še zgornji cilinder, ki rine direktno pod sedež, kjer bi moral bit za optimalno razporeditev tank. Tako pa je tank nasajen previsoko in ko se sprazni, se težišče motorja preveč spremeni. Honda in Yamaha ga imasta oba precej nazaj pod sedežem in kakih 20 cm ga je še pred pilotom. Potem pa pride tam ven še izpuh, ki je ravno tako pod sedežem, kjer bi moral biti tank.

Ampak če ima hudič mlade, jih ima veliko: problem je še z zadnjo vilico pri L90 motorju; ker je menjalnik za motorjem, mora biti zadnja vilica ustrezno krajša, da ne pride medosna razdalja prevelika. Če pa je vilica kratka, pa motor vseskozi rine na zadnje kolo in ne zagotavlja oprijema med pospeševanjem, ker ne stiska ustrezno zadnjega vzmetenja pod obremenitvijo (squat effect).

Ima pa L90 prednost, da ima vibracije 2. reda (ali pa 1., to vedno pozabim) naravno uravnotežene in to pomeni da mirno teče v višjih vrtljajih in omogoča višje vrtljaje in potem moč.

Nekateri pravijo da je 65 stopinjski motor preozek in da potem ni dovolj prostora med vrstama valjev za zadosti velike sesalna grla, motor posledično premalo diha in ne dosega dovolj velike moči za Gp tekmovanja.

Zato ima Honda 72 stopinjski motor, Suzuki pa je začel s 60(ali 65, ne vem točno) in so ga potem ravno tako raztegnili na okoli 70, da je dihal kot je treba.

Lahko bi rekel, da so to akademska nakladanja, ampak izkušnje kažejo da držijo in na takem nivoju res štejejo čisto vse. Posebej če imaš za nasprotnike tako visok nivo kot so Lorenzo, Pedrosa,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Emm, tole o ciklistiki in razporeditvi teze sm nekako dojel. Cudi me recimo, zakaj Ducati ne obrne motorja okrog gredi, kot sta ga imela obrnjenga recimo VTR ali TL1000R? potem bi zgledal precej bol podobn RSVjki. Ce pomislimo, je 1198 "pompone" motor z dolgim hodom, zato ti cilindri precej strlijo....d16 najbrz ni. Kar si ne znam predstavljat je tole

Jest tut mislm, da je to težava Ducatija in je zarad 90 stopinj preveč "traktorski" in "surov". Že pr cestnih motorjih vidš razliko kok je naprimer Aprilijin 60 stopinjski dvovaljni tisočak bolj umirjen kot Ducatijev 90 stopinjski dvovaljni tisočak.

Moje izkusnje z v mashinami so omejene na guzzija monstra vtr in transalp.....nic takega kjer bi kot med bati igral vlogo.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V zadnji različici za GP je motor obrnjen okoli osi nazaj, ker sprednja valja ne rineta več med hladilnike. Tisti lani je še vedno imel izrez v hladilniku, letos pa ne več. Ampak še vedno ostane problem s tankom, izpuhi in ostalo kramo. Očitno to še vedno ni pozdravilo težav, kot zelo očitno vidimo.

Z vožnjo dvovaljnikov nimam izkušenj, ampak na prvi pogled bi rekel, da preprosto nisi dovolj hiter, da bi opazil razliko :) In dvovaljnik s kotom 60 stopinj je slabši glede vibracij, ker nima naravno uravnoteženega ne 1. ne 2. reda vibracij in rabi dve izravnalni gredi proti tresljajem, 90 pa samo eno.

Ontopic; za drugo leto se v moto2 razredu obeta minimalna teža motor+pilot 215 kg. Zlobni jeziki bi rekli, da so pri Dorni počakali da je Marquez osvojil naslov in potem uvedli pravilo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar si ne znam predstavljat je tole

snapback.pngRVT, on 30. October 2012 - 13:13, said:

Jest tut mislm, da je to težava Ducatija in je zarad 90 stopinj preveč "traktorski" in "surov". Že pr cestnih motorjih vidš razliko kok je naprimer Aprilijin 60 stopinjski dvovaljni tisočak bolj umirjen kot Ducatijev 90 stopinjski dvovaljni tisočak.

Moje izkusnje z v mashinami so omejene na guzzija monstra vtr in transalp.....nic takega kjer bi kot med bati igral vlogo.

Tle je še dost parametrov, ki vplivajo na to, ampak, da ne bom teoriziral pa dolgovezu je to preprost opis mojga občutka v vožnji V agregatov ( Vozu sm jih pa kr nekaj-Desmosedici,888,916,996,998,1098,1198...rsv4, rsv mille factory....vtr sp, vtr f...tl1000, tlr1000 ...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tle je še dost parametrov, ki vplivajo na to, ampak, da ne bom teoriziral pa dolgovezu je to preprost opis mojga občutka v vožnji V agregatov ( Vozu sm jih pa kr nekaj-Desmosedici,888,916,996,998,1098,1198...rsv4, rsv mille factory....vtr sp, vtr f...tl1000, tlr1000 .. .)

hmm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tle je še dost parametrov, ki vplivajo na to, ampak, da ne bom teoriziral pa dolgovezu je to preprost opis mojga občutka v vožnji V agregatov ( Vozu sm jih pa kr nekaj-Desmosedici,888,916,996,998,1098,1198...rsv4, rsv mille factory....vtr sp, vtr f...tl1000, tlr1000 .. .)

hmm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za hmm skeptike...de Bi jaz vedel RVT ni vozil gp dirkalnika, ampak tisto limited edition civilno verzijo desmo16ke. Vseeno, zelo prestizno. Bojda ji rotoboxi zelo pasejo. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za hmm skeptike...de Bi jaz vedel RVT ni vozil gp dirkalnika, ampak tisto limited edition civilno verzijo desmo16ke. Vseeno, zelo prestizno. Bojda ji rotoboxi zelo pasejo. ;)

Vozu sm seveda civilno cestno verzijo Desmosedicija

Namen mojga posta je bil, da sm povedu svoje mnenje občutka v vožnji V motorjev z različnimi koti valjev ( v tem primeru smo govoril med aprillijo in ducatijem)

Če je pa kdo skeptik glede tega, če sm res to probu kar sm navedu mam pa kr nekaj dokaznega gradiva :photo:

No neki sm tut za motosvet probu k sm že glih dal primerjavo Ducati V-twin 90 stopinj in Aprillija V-twin 60 stopinj

Ducati 1098 : http://www.motosvet.com/vozili-smo-ducati-1098.html

Aprillija RSV Factory: http://www.motosvet.com/vozili-smo-aprilia-mille-factory.html

Se opravičujem za :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stoner nikoli v karieri ni tvegal. nikoli.

Stoner je tvegal VSE cisto vsakic ko se je usedu na duceja in oddrvel do zmage al pa v maline... Zdej se je pokazalo, da padci niso bili Stonercki, ampak pac lastnost dukatija. Lastnost pravim zato, ker je pac Stoner edini mel jajca in dejansko vozil dukatija, drugi se pa vozijo na njemu... Zato je Stoner cisto vsako sezono dosegel zmage... Motor ki omogoca zmage, pac ze po definiciji ne more biti zanic (pa ne trdim da je zdej dukati najnaj, ali pa brez slabosti)... Ce so pa vozniki softici, je pa drug problem. Ce bi se Stoner na dukatiju na PI vozil 0.5s hitreje kot drugi dukatiji (Abraham skoz brenci okoli tovarniskih, in mislim da Stoner zna biti vsaj 0.5s hitrejsi od satelita) bi bil hudicevo dober ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

komentar je bil Burgessov. ampak ni važno. Rossi ima kolk? 9? naslovov? če se ne motim so imeli u nedeljo zjutraj Pedrosa Lorenzo in Stoner po 44 zmag na osebo. Rossi jih ima 105. Ker CS ni bil serijski zmagovalec v nižjih kategorijah, primerjava do njega ni tako zelo poštena.

Vseeno Rossi 105 zmag. Stoner nikoli v karieri ni tvegal. nikoli. Podpisal je za Ducati, ker drugam ni mogel, in lani se je preseil na Hondo, dirkalnik on top of it's game. Rossi je gamblal z Yamaho, in potem, stisnjen v kot še z Ducatijem. Res se ni izšlo. Kljub vsemu, bo najbolje uvrčen ducati tako kot je bil lani.

Casey je iz duca potegnil čudo. enako je iz Honde potegnil več kot Pedrosa. No, letos pa se ni izšlo njemu. Njegove ambicije so prekosile talent, a ne, in čeprav smo zarad novih zadnjih gum letos videli skoraj nič highsidov. je prav Caseyju uspelo končat strašansko polomnjen. Brez potrebe.

no, tel sm ečt, z 9 naslovi in 105 zmagami nisi bil na stezi nikomur v napoto. Čeje mel dve leti nazaj kdo kdo upravičeno velik Ego je to Rossi. Stoner je po drugi sezoni na Hondi razložil da je ta cirkus zanj prenaporen. Z lahkoto bi ga ozmerjali s softićem....No, jez nikoli nism bil ne Rossijev ne Stonerjev fan, pogrešam pa konkurenčnega Rossija, in pogrešal bom Stonerja.

Rossi bi lahko ostal pri Yamahi,daleč od tega, da je bil primoran oditi. Se je pa lepo scmizdil in pokazal svoje občutke,ko je v svojemu moštvu dobil pravega rivala"pregrada". Tisti njegov padec je posledica njegovih živcev in edini, ki mu je prišel do živega je ravno Lorenzo. Seveda,pa je Rossiju ego ostal in da dokaže,da je zmožen zmagati na vsakem motorju,je bil prestop na Ducatija bolj želja in seveda finančna ponudba,kot vse ostalo. Pa še neposrednega konkurenta v teamu se je rešil, ker drugi voznik pa res nebi bil rad.

Kar se pa tveganja tiče,je pa stvar sledeča. Že dolgo časa Rossi vozi s seboj vso svojo ekipo in kot vedno je tudi tokrat verjel in ekipi 100% zaupal, da motor pripravijo, da bo z njim sposoben zmagovat. Zame tvega tisti, ki se poda sam v boj, ne pa, da sabo pripelje celo ekipo. Tokrat se mu ni izšlo. Yamaha ga je sprejela odprtih rok nazaj,top šoferja že imajo,sam še magnet za sponzorje so rabili.No,sedaj so kompletni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rossi bi lahko ostal pri Yamahi,daleč od tega, da je bil primoran oditi. Se je pa lepo scmizdil in pokazal svoje občutke,ko je v svojemu moštvu dobil pravega rivala"pregrada". Tisti njegov padec je posledica njegovih živcev in edini, ki mu je prišel do živega je ravno Lorenzo. Seveda,pa je Rossiju ego ostal in da dokaže,da je zmožen zmagati na vsakem motorju,je bil prestop na Ducatija bolj želja in seveda finančna ponudba,kot vse ostalo. Pa še neposrednega konkurenta v teamu se je rešil, ker drugi voznik pa res nebi bil rad.

Kar se pa tveganja tiče,je pa stvar sledeča. Že dolgo časa Rossi vozi s seboj vso svojo ekipo in kot vedno je tudi tokrat verjel in ekipi 100% zaupal, da motor pripravijo, da bo z njim sposoben zmagovat. Zame tvega tisti, ki se poda sam v boj, ne pa, da sabo pripelje celo ekipo. Tokrat se mu ni izšlo. Yamaha ga je sprejela odprtih rok nazaj,top šoferja že imajo,sam še magnet za sponzorje so rabili.No,sedaj so kompletni.

Letos sm srecal starejsega mozaka, s polno garazo starodobnikov in Rossijevimi koledarji na stenah. Mozak je reku:"ce Rossi nebi sel stran od Honde, bi ujel Agostinija" . Jaz pa sem si mislil, stric je falil. Ziher je tel Yamaha rect. No, cez dan ali dva, mi je svanulo, da je mozak povedal tisto kar je mislil, in da Je vtem precej resnice. Preprican sem, da me blo Rossiju hitro jasno, kako dober je Lorenzo, in nekje je moralo poct. a je padel zarad zivcev al zarad strasno hinavskih Bridgestonk jaz ne vem. Zdej so mu porezali perje. ce bota tela drugo leto nabit Pedroso, bosta mogla garat u garazi in na pisti.

Kar pa se Stonerjeve poti v neznano tice.....Rossi je res odpeljal Burgessa in par mehanikov. K Hondi pa je najprej prestopil Livo Suppo, in caseyu pripravil teren. Prestopil je tudi Christian Gabarini, Stonerjev dolgoletni sef ekipe, in vsi njegovi racunalniski tehniki. Casey v HRC ni sel sam. Predvsem pa je zapustil Ducati D16 in ne Hondo RCV211, verjetno najbol trofejen motogp dirkalnik. Z D16 in M1 je zmagalo samo par dirkacev, z RCV pa skor vsak ki jo je vozil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolje bi bilo očitno, da bi šel leta 2005 v penzijo, pa bi bil tak car in talent za vse čase. Prišel mulc med majstre v 500, že prvo sezono 2. v skupnem seštevku, potem 2 sezoni šolal pionirčke, mu ni blo več zanimivo, šel na nekonkurenčno Yamaho, še z uno kripo šolal vse, pol bi pa rekel, jah meni ni treba več dirkat, sej sem vse dokazal pa itak sem predober za druge, statistika bi bla pa tud za vola ubit v tistih par sezonah :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolje bi bilo očitno, da bi šel leta 2005 v penzijo, pa bi bil tak car in talent za vse čase. Prišel mulc med majstre v 500, že prvo sezono 2. v skupnem seštevku, potem 2 sezoni šolal pionirčke, mu ni blo več zanimivo, šel na nekonkurenčno Yamaho, še z uno kripo šolal vse, pol bi pa rekel, jah meni ni treba več dirkat, sej sem vse dokazal pa itak sem predober za druge, statistika bi bla pa tud za vola ubit v tistih par sezonah :D

Rossi verjetno še mal forsira in se še kr noče sprjaznt, da ni več tisto kar je bil in z Yamaho hoče sam še potrditev kok ga je res načel zob časa. Drgač pa Rossijeva pot me čist spominja na kariero Ingemarja Stenmarka sam z razliko, da Stenmark je bil skoz eni firmi zvest :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stoner je tvegal VSE cisto vsakic ko se je usedu na duceja in oddrvel do zmage al pa v maline... Zdej se je pokazalo, da padci niso bili Stonercki, ampak pac lastnost dukatija. Lastnost pravim zato, ker je pac Stoner edini mel jajca in dejansko vozil dukatija, drugi se pa vozijo na njemu... Zato je Stoner cisto vsako sezono dosegel zmage... Motor ki omogoca zmage, pac ze po definiciji ne more biti zanic (pa ne trdim da je zdej dukati najnaj, ali pa brez slabosti)... Ce so pa vozniki softici, je pa drug problem. Ce bi se Stoner na dukatiju na PI vozil 0.5s hitreje kot drugi dukatiji (Abraham skoz brenci okoli tovarniskih, in mislim da Stoner zna biti vsaj 0.5s hitrejsi od satelita) bi bil hudicevo dober ;)

Da je Stoner ducatija vozil in dojemal na nekem drugem nivoju kot ostali jeze nekako jasno, a ne? Da je Rossijev prestop fiasko, je tud ze nek konsenz. Da razvoj pod njegovim in Burgessovim vodstvom ni bil tak kot so si vsi vpleteni zeleli, tud ni treba vec izpostavljat. Kar pa se tvoje matematike tice......Abraham je za rossijem zaostal mal vec kot 15 sekund. V 27 krogih.

Meni je zal Da gre. Rad bi ga videl prot Marquezu, Corteseju, Bradlu...prot novi generaciji ki jo je Rossi dobro solal, in jim postavil lestvico strasno visoko. Me Pa vedno zanima, kako bi se Stonerjeva kariera razvijaa, ce bi namesto Michelina takrat odsel Bridgestone.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar pa se tvoje matematike tice......Abraham je za rossijem zaostal mal vec kot 15 sekund. V 27 krogih.

Meni je zal Da gre. Rad bi ga videl prot Marquezu, Corteseju, Bradlu...prot novi generaciji ki jo je Rossi dobro solal, in jim postavil lestvico strasno visoko. Me Pa vedno zanima, kako bi se Stonerjeva kariera razvijaa, ce bi namesto Michelina takrat odsel Bridgestone.

Samo nisem hotel reci, da verjamem da bi bil 0.5s hitrejsi od Doktorja... Da ne bi koga uzalil s tem... In poanta, da je Duce vsaj na PI konec koncev konkurencen stroj, ce ga vozi dirkac in ne potnik. Dirkalni stroj ni nujno da je lusten za pelat, za to je Multistrada, pa Fazer, pa Hornetka... Tud vsak jockey ni za vsakega dirkalnega konja...

Kar se odhoda tice pa moram reci da meni ni zal; dirkanje bo slo naprej, tule bo verjetno manj bedarij napisanih, polbog bo mel enega izzivalca manj, torej tudi manj žolča... Kdorkoli pac odide iz dirkanja po svoji volji, ne naredi nic slabega, posteno povedano, ce odide Stoner, bo verjetno manj dirk dolgocasnih, to pa ni slabo... Se posebej ker pac odhaja cisto po svoji volji... Se Gaber nej odide, pa bo sploh naslednje leto boljse... Dirkanje bo slo naprej, kdo osebno je prvi al drugi al katerikoli mi pa tko ali tko ni vazno, VEDNO zmaga tisti, ki si je to zasluzil, al ma rdeco, al zeleno celado pa nima veze... Cestitke letos Lorenzu, pa kapo dol, res je bil konstanten! In prav nic kriv, da se je Honda tresla neki cajta, da je Stoner padu, da se je Dani ulegu, da ma Rossi zanic (tko vsaj on pravi) motor... Taplav je prehitu tarmene, tacrne in tardece, to je use

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!