Skoči na vsebino

Pravilno merjenje olja


Priporočene objave

Objavljeno

Najprej odgovorim tistemu ,ki trdi da mu motor SPLOH nepije olja, ta LAŽE kajti VSAKA mašina MORA rabit olje sicer bi laufali bati "nasuho" in taka mašina bi kaj hitro zaribala.Namreč že sama fabrika z zračnostjo obročka doliči porabo olja ! in zaradi te večje zračnosti pri zračnohlajenih mašinah je poraba olja vedno malo povečana.

"Suhi karter" ima določene prednosti npr.olje se manj greje,mašina laufa z manjšo upornostjo,olje se bolje hladi.Zato olje ostane bolj vizkozno,manj zgori (manj črno) menja se pozneje,se manj peni (ker glavna gred ne udarja v olje).Oljna črpalka dobi vedno sveže ohlajeno olje iz oljnega rezervoarja olje podmaže vse potrebno v mašini in ko se znajde spet v dnu karterja ga druga črpalka potisne v oljni filter nato v oljni hladilnik od tam pa nazaj v rezervoar olja in na tem rezervoarju je tudi merilec olja zato se mora pri teh motorjih merit olje vedno pri vroči in vžgani mašini.

Objavljeno

Fantje, Hondo kupit' pa ne bo z oljem nobenega problema!

Pregret jo pa ne smeš! To je dejstvo, ki velja za vsa živa in "neživa" bitja. - "Pregori(š)"...

Objavljeno

Najbolj preprosto je, kako ugotoviš da ni olja, je da motor zariba ... ajnfok :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Ni ravno o motorju, je pa o olju. Bratranec je imel stoenko (italijanska mašina), šla kot švicarska ura, imela pa je eno hibo... -pila je olje. No, za 24 let star avto nič takega. Ko je kupil drug avto, pa jo je podaril sestri, ki je ravno naredila vozniško. V slabem mesecu pa pride potarnat, da nekaj ''cinglja'' po motorju in nikamor ne gre... Suh motor, porabila vse olje... Nikoli ni niti pogledala koliko ga je... A to je treba?-je vprašala... Tako, da fantje -olje je kri motorja. Naj ga ne zmanjka.

Popravljeno . Popravil motofrik
Objavljeno

Been there, done that. Ko sem motor kupil, ga postavil v bajto je biu na tacki, ni blo nikjer vidt oljnih madezev. Se prav nic puscalo....naenkrat motor dobi cudn ropot, po vsega 150km mogoce...kaj je to...motor naslonim na steno, da je v ravnem polozaju. gledam olje....suh. Aha, dolijem....drug dan oljni madez na tleh. In je tesnilo pri filtru puscalo, ampak ne ko je bil na tacki.....lih kontra nagnjen. Ropot je pa ostal, vse do mehanika, ki je ugotovil, da je zaribu. Lepa sola za zacetek. :grim

Tko da....olje cekirat, skos. :D

Objavljeno

Been there, done that. Ko sem motor kupil, ga postavil v bajto je biu na tacki, ni blo nikjer vidt oljnih madezev. Se prav nic puscalo....naenkrat motor dobi cudn ropot, po vsega 150km mogoce...kaj je to...motor naslonim na steno, da je v ravnem polozaju. gledam olje....suh. Aha, dolijem....drug dan oljni madez na tleh. In je tesnilo pri filtru puscalo, ampak ne ko je bil na tacki.....lih kontra nagnjen. Ropot je pa ostal, vse do mehanika, ki je ugotovil, da je zaribu. Lepa sola za zacetek. :grim

Tko da....olje cekirat, skos. :D

Lepa sola za zacetek. :grim haha. Predvsem draga šola ;)

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

jaz imam pa suzuki m 800 intruder in mi tudi pije veliko olja na 5000km prebližno 1.5 litra ali je to normalno

Objavljeno

ne ni normalno, kaksen deci se 1.5l je pa tooo much...

Objavljeno

Tam nekje do 2dl na 1000km naj bi bilo še OK. Nekateri pijejo več nekateri manj (sploh strejše in oljno/zračno hlajene zadeve). Povprašaj kakega lastnika Intruderja oz. vprašaj na kakem specializiranem forumu. lahko da je to za ta motor normalno-eni so po naravi olježeri, lahko pa spet da ne.

P.S.-če ti ne kadi modrega dima in če nimaš zelo sajastih izpušnih cevi se na tvojem mestu nebi preveč sekiral.

Objavljeno

Tam nekje do 2dl na 1000km naj bi bilo še OK. Nekateri pijejo več nekateri manj (sploh strejše in oljno/zračno hlajene zadeve). Povprašaj kakega lastnika Intruderja oz. vprašaj na kakem specializiranem forumu. lahko da je to za ta motor normalno-eni so po naravi olježeri, lahko pa spet da ne.

P.S.-če ti ne kadi modrega dima in če nimaš zelo sajastih izpušnih cevi se na tvojem mestu nebi preveč sekiral.

ponavadi že tovarna sama predpiše max. porabo olja preden se sploh posega v mašino...... en tak poseben: fiat tipo (ok, res je že mao star; tovarniško 750g/1000km)....)

Objavljeno

jaz imam pa suzuki m 800 intruder in mi tudi pije veliko olja na 5000km prebližno 1.5 litra ali je to normalno

Madona tolk ga pa še cbr-ke ne popijejo:)

Objavljeno

Tam nekje do 2dl na 1000km naj bi bilo še OK. Nekateri pijejo več nekateri manj (sploh strejše in oljno/zračno hlajene zadeve). Povprašaj kakega lastnika Intruderja oz. vprašaj na kakem specializiranem forumu. lahko da je to za ta motor normalno-eni so po naravi olježeri, lahko pa spet da ne.

P.S.-če ti ne kadi modrega dima in če nimaš zelo sajastih izpušnih cevi se na tvojem mestu nebi preveč sekiral.

Max. je 1 dl na 1K kil. ali 1l na 10K kil. pa naj bo to avto ali motor ! ! je pa res,da zračno hlajeni radi malo rabijo olja to pa pride največkrat zaradi pregrevanja mašine vožnja z previsoko prestavo(premalo obratov) v hrib.Oljni hladilnik hladi samo olje in ne mašine mašino kot tudi oljni hladilnik hladi zunanji zrak ! !

Objavljeno

ponavadi že tovarna sama predpiše max. porabo olja preden se sploh posega v mašino...... en tak poseben: fiat tipo (ok, res je že mao star; tovarniško 750g/1000km)....)

Jap, legendarni sedici valvole :)

Sicer pa kar se tiče porabe olja pri motorjih - pri meni se blazno pozna AC in konstantna vožnja na visokih obratih, ampak več kot pol litra na 1000 se nisem dolil, tko da če si ga zgal, se jst ne bi obremenjeval preveč.

Objavljeno

Max. je 1 dl na 1K kil. ali 1l na 10K kil. pa naj bo to avto ali motor ! ! je pa res,da zračno hlajeni radi malo rabijo olja to pa pride največkrat zaradi pregrevanja mašine vožnja z previsoko prestavo(premalo obratov) v hrib.Oljni hladilnik hladi samo olje in ne mašine mašino kot tudi oljni hladilnik hladi zunanji zrak ! !

Ma ti pa vsake tolko spesnis kako res ultra hudo. Ce skoz mashino pici 3l olja, ki ga hladis v hladilniku, to olje vsekakor motorju zbija temperaturo. Ga hladi.

Sej vodni hladilnik hladi vodo, ne masine.....

Men se poraba olja, v nekih zmernih kolicinah, ne zdi nc tako groznega. Pod pogojem da to ves, in sprot cekiras pa nalivas. Jaz olje redno cekiram, ceprav se je v zadnih 30 000Km samo enkat pojavla potreba po dolivanju med menjavami, cca 2-3 dl/6-8000Km

A se se komu zdi, da motor iz neznanega razloga olje pozre, kar tako, eno nakljucno furo? To se mi je zgodilo ze s tremi motorji, ki olja niso zrli ne prej, ne potem. Pac enkat nekam zgine....tale vtr ki jo mam zdej, mi je to nardila enkat predlani. lani in letos pa nic. Olje je vedno enako, letos je blo vmes tud precej hitrih 600Km autoceste, pr 30C, polno nalozen u dvoje....porabe ni.

Mam pa Forda z Yamahinim motorjem, ki je ruknil tud 3l/100Km....predno je riknil :-)

Objavljeno (popravljeno)

Meni je bilo vedno rečeno, da do 2dl (olježeri ala CBR so pač posebnost). Tako si trdil tudi ti v tejle temi manj kot leto dni nazaj.

Max. je 1 dl na 1K kil. ali 1l na 10K kil. pa naj bo to avto ali motor ! !

Olje rabi vsak motor ! nesme pa rabit več kot predpiše proizvajalec in to naj bi bilo nekje med 1-2 dl. na 1000Km.

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

A se se komu zdi, da motor iz neznanega razloga olje pozre, kar tako, eno nakljucno furo? To se mi je zgodilo ze s tremi motorji, ki olja niso zrli ne prej, ne potem. Pac enkat nekam zgine....tale vtr ki jo mam zdej, mi je to nardila enkat predlani. lani in letos pa nic. Olje je vedno enako, letos je blo vmes tud precej hitrih 600Km autoceste, pr 30C, polno nalozen u dvoje....porabe ni.

Meni se to dogaja 2x na leto, ampak vedno na isti lokaciji, na Slovakiaringu. More bit neki v zraku, ker zraven tega da papa mal olja požre še abnormalno bencina :grim , če zamenjamo lokacijo je pa Hondica spet pridna, pa ni treba nič dolivat med servisi. So čist nori ti Slovaki :slap:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Max. je 1 dl na 1K kil. ali 1l na 10K kil. pa naj bo to avto ali motor ! ! je pa res,da zračno hlajeni radi malo rabijo olja to pa pride največkrat zaradi pregrevanja mašine vožnja z previsoko prestavo(premalo obratov) v hrib.Oljni hladilnik hladi samo olje in ne mašine mašino kot tudi oljni hladilnik hladi zunanji zrak ! !

Meni nobena Honda ta je peta po vrsti nikdar ni trošila olja med servisnimi intervali, res da nikdar nisem vozil petard, katere bi znale pri gonjenju dol limita tudi kaj potrošit, nekatere znamke imajo pač malo večjo (olflekerji) poraba je najbolj značilna za zračno-oljno hlajene motorje, ker imajo večje temperaturne razpone kot tekočinsko hlajeni motorji.

Objavljeno

ponavadi že tovarna sama predpiše max. porabo olja preden se sploh posega v mašino......

Menda ne predpiše ampak "poda" koliko je normalna poraba preden......

Objavljeno

ponavadi že tovarna sama predpiše max. porabo olja preden se sploh posega v mašino......

Menda ne predpiše ampak "poda" koliko je normalna poraba preden......

Hvala!

(ampak..... kwa si hud...... si že prej vedu kaj sem hotu povedat, al koko?)

Objavljeno

HI! OK Nisem hud, ampak nekateri nekaj perberejo na netu in to potem gonijo kot sveto resnico.

ps mel "junca", ki je imel podano veliko porabo olja kot normalno, pa je ni nikoli dosegel.

Objavljeno

HI! OK Nisem hud, ampak nekateri nekaj perberejo na netu in to potem gonijo kot sveto resnico.

ps mel "junca", ki je imel podano veliko porabo olja kot normalno, pa je ni nikoli dosegel.

da motor oje kuri nekaj ni več tako kot mora. med servisnimi intervali dolivat olje meni ni normalno pa naj bo to motor avto karkoli.

da je to potrebno je nekdopred tabo počel z motorjem kot svinja z mehom hladnega v obrate. sam vozim službeni avto z 530 000km pa ni treba pomislit na dolivanje. govorim iz prakse nisem teoretik

Objavljeno

Grega-eni motorji pač pijejo olje in je to popolnoma normalno. To ni nujno pokazatalj obrabljenosti agregata. Smo to že vse predelal v tej in drugih temah.

Objavljeno (popravljeno)

Grega, kar si napisal seveda lahko drži. Kupi bokserja BMW-ja (lahko tudi novega) pa boš videl koliko si praktika!

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Grega-eni motorji pač pijejo olje in je to popolnoma normalno. To ni nujno pokazatalj obrabljenosti agregata. Smo to že vse predelal v tej in drugih temah.

Poraba olja JE pokazatelj obrabe agregata.Olje rabi lahko SAMO skozi vodila vsisnih ventilov ali zračnosti bata in batnih obročkov ! !

Olje pride v izgorevalni prostor in zgori zato take mašine po dalši vožnji v dolino in ko daš na koncu doline gas plavo podkadijo ! ! Tudi po dalšem laufanju v prostem teku pri naglem dodajanju plina malo podkadi z dobrim testerjem za izpušne pline se da to lepo izmeriti !

Objavljeno (popravljeno)

Rekel sem da NI NUJNO pokazatelj obrabljenosti agregata, ne da NI POKAZATELJ. Pa testerja ponavad tud nimamo v garaži.

Z temi brezveznimi komentarji sam smetiš temo, pa poveš veliko o sebi (samopodobaukurcu)

P.S.-pozabu si na tesnilo glave :grim

Popravljeno . Popravil trojan69
  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!