Skoči na vsebino

Pravilno merjenje olja


Fadil

Priporočene objave

Moja Kwaka ga tud popije kak deci na 1000km, Jawa pa kar 1,5 litra :smoke:

Se strinjam z cicibanom. Eni ga pač požrejo več kot drugi. Ni neke panike za zgalnjat okol tega.

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rekel sem da NI NUJNO pokazatelj obrabljenosti agregata, ne da NI POKAZATELJ. Pa testerja ponavad tud nimamo v garaži.

Z temi brezveznimi komentarji sam smetiš temo, pa poveš veliko o sebi (samopodobaukurcu)

P.S.-pozabu si na tesnilo glave :grim

Si pa res :lol1: tesnilo glave (tvoje),čez tesnilo glave lahko olje gre samo v hladilni sistem ali pa teče ven,da moraš kastrolo podstavljat.Ne pričakuj več,da bom še steboj razpravljal o motoroznanstvu mi nesežeš do kolena !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da motor oje kuri nekaj ni več tako kot mora. med servisnimi intervali dolivat olje meni ni normalno pa naj bo to motor avto karkoli.

da je to potrebno je nekdopred tabo počel z motorjem kot svinja z mehom hladnega v obrate. sam vozim službeni avto z 530 000km pa ni treba pomislit na dolivanje. govorim iz prakse nisem teoretik

Motorji so različni in imajo različno porabo. Bolj me je spodbudilo k pisanju tvoja trditev, DA JE PREJŠNJI LASTNIK DELAL Z MOTORJEM KOT... Motor sem kupil nov in ga utekal kot je potrebno. Že po prevem inetrvalu sem opazil, da papa olje in ga enako papa tudi po 60 000 kilometrih.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Scarabeo, kar piše Grega je možno. Jaz sem kupil novo T-ace in jo utekaval ne samo prvih 1000 km, ampak sem jo šparal do okoli 5000 km. Nisem je tiščal mrzle, do prvega servisa se ni zavrtela več kot do 5 tisoč obratov, čeprav je bilo dovoljeno do 7 tisoč. Ta motor ni popil niti kaplje olja. Ker sem jo bil primoran prodati po sili razmer (nesreča nesojenega svaka), sem potem naslednje leto kupil enak motor. S tem je bila pa popolnoma druga pesem. Ta je pil olje, in če sem ga priganjal, je popil do liter olja na menjavo. Pri nakupu je imel prevoženih 7 tisoč, bil je pa iz iste serije kot prvi, k nam je prišel z istim kontigentom, še številke šasije sta si bile blizu, tako, da je bolj malo verjetno, da bi bila pri izdelavi razlika v materialu in delu. So bili pa izgleda tisti kilometri pri prejšnem lastniku žareči, da je pri meni pila olje. Naj povem, da sem prvo prodal bratu, zato vem, kaj se je dogajalo z motorjem. Tudi olje sva uporabljala oba enako. Se je pa poraba olja drastično povečala, ko je motor eno leto stal, takrat so pa vsaj po mojem mnenju začeli puščati še tefloni, da se je to zgodilo.

Pri R1, ki ima v štirih letih in pol prevoženih 52000 nimam nobene porabe olja. Motor je bil kupljen z 290 km na števcu, tako, da je bil v utekavanju do cca 3500 km, potem mi pa žilica ni dala miru :kva2: in se je mašina večkrat malo bolj zavrtela. Jo pa šparam, saj ni bila poceni in zato mrzla ni nikoli na obratih :nono: . No, da ne bom :topic: , olje merim, ko je motor hladen in je vse olje v karterju :D .

LP Robert

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

trebor, vsi se strinjamo, da je verjetno nekaj narobe, če en motor pije bistveno več olja kot recimo identičen oz. zelo podoben motor. Ampak nekateri ga pač popijejo več. Poglej si naprimer teste Honde CBR1000RR, ko so jo peljali po pisti, jim je spila kar par litrov v enem dnevu. Okej, to je priganjanje, a vseeno. Seveda je, tako kot pri vsaki taki stvari, tudi KAKO voziš. Isto finto lahko opaziš pri gumah, verigi, bremzah, itd. Ampak neko splošno pravilo vseeno velja. Je pa naprimer znano, da letnik 2008 CBRke pijejo ko tanajhujš klošarji. Jebiga, tudi v tehničnih podatkih pri določenih modelih tudi piše, da je včasih potrebno dolivati olje tudi med menjavami... Moja Futka recimo med eno in drugo menjavo (10.000km) cca pol litra olja. In to je med Futurami normalno. Če bi ga pa spila recimo 3 litre, bi bilo pa rahlo čudno.

p.s. Pozimi enmal več pije kot poleti, poleti ne spije niti tolko kolikor sem napisal.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se z obema strinjam. Tudi v stromi eni pijejo eni pa ne.

Veliko je odvisno od vtekavanja motorja.

Kako in koliko ga bulaš in kako je obtežen.

Vsi strojni deli imajo pri izdelavi toleranco.

In ko vse to sešteješ ti lahko pije.

Tudi jaz sem ga vtekaval do 6000 kilometrov, pa tudi v nadaljevanju sem počasi stopnjeval.

Meni pije okoli liter na 6000 km, kar pomeni da ga na potovanja nosim s sabo. Poraba je tudi odvisna tudi od izbire olja.

Hotel sem samo povedati, da ni nujno če pije motor več, da je lastnik malomaren in mu je vseeno za motor.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabili ste na vrsto olja. Znamko, viskoznost. Sintetična olja z viskoznostjo 5W navadno troši bolj kot polsintetiko oz. mineralna z viskoznostjo 20W. Nadalje se razlikuje tudi od znamke do znamke, odvisno od dodatkov primešanih olju...

Če vas moti poraba olja, probajte s kako drugo znamko. Važno da izpolnjuje standarde predpisane za vaš motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si pa res :lol1: tesnilo glave (tvoje),čez tesnilo glave lahko olje gre samo v hladilni sistem ali pa teče ven,da moraš kastrolo podstavljat.Ne pričakuj več,da bom še steboj razpravljal o motoroznanstvu mi nesežeš do kolena !

povem lahko samo tole hehehe :) :

post-20343-0-01130800-1349690247_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil trojan69
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

lep pozdrav  imam suzuki intruder m 800 in mi je pil olje dav sem k mehaniko popravljat  zamenjano batni obročki in tefloni ter ostalo pa mi vseeno pije olje kaj sedaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Ma ti pa vsake tolko spesnis kako res ultra hudo. Ce skoz mashino pici 3l olja, ki ga hladis v hladilniku, to olje vsekakor motorju zbija temperaturo. Ga hladi.

Sej vodni hladilnik hladi vodo, ne masine.....

Men se poraba olja, v nekih zmernih kolicinah, ne zdi nc tako groznega. Pod pogojem da to ves, in sprot cekiras pa nalivas. Jaz olje redno cekiram, ceprav se je v zadnih 30 000Km samo enkat pojavla potreba po dolivanju med menjavami, cca 2-3 dl/6-8000Km

A se se komu zdi, da motor iz neznanega razloga olje pozre, kar tako, eno nakljucno furo? To se mi je zgodilo ze s tremi motorji, ki olja niso zrli ne prej, ne potem. Pac enkat nekam zgine....tale vtr ki jo mam zdej, mi je to nardila enkat predlani. lani in letos pa nic. Olje je vedno enako, letos je blo vmes tud precej hitrih 600Km autoceste, pr 30C, polno nalozen u dvoje....porabe ni.

Mam pa Forda z Yamahinim motorjem, ki je ruknil tud 3l/100Km....predno je riknil :-)

predvidevam da je fiesta 1.25 16v ? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!