Skoči na vsebino

Dakar 2012


Cartman

Priporočene objave

Ne nakladaj v tri krasne, ker se ne zobe mečete že cel teden pa vam nihče nič ne teži.

če ni BMW je Stanovnik.

Dosadno jamranje v tripm z vonjem po cipresah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Miran je danes povedal tole....

"Danes sem bil eden redkih, ki se je v cilj pripeljal z dokaj čistim motorjem. Večina je le sledila tekmovalcu spredaj in s tem posledično zapeljala v blatu, kjer so izgubljali veliko časa. Sam pa sem vozil z dvignjeno glavo, gledal okrog in pri tistem blatu dvignil motor na zadnje kolo ter se kake tri ali štiri metre peljal po zadnjem čez. Mnogi so imeli težave, ker so le sledili kolesnicam tistim spredaj. Dirka je še vedno blazno izenačena, precej se taktizira, vse gre v sekunde, ne več v minute. Vsako taktiziranje lahko prinese tudi po pet mest. Do konca bo še zelo zanimivo, saj se dirka šele preveša v drugo polovico. Prihajajo težke etape, tiste res peščene, kjer bo sledilo tudi pregrevanje agregatov," je zaključil slovenski puščavski lisjak, ki je zdaj skupno 21.

Komentiral ne bom!

Ciril je danes izgubil napram Marku 17 minut, saj se je prevrnil v blatu in ni mogel izvleči motorja brez pomoči sotekmovalca. Marko je zaradi navigacijske napake obšel ta problem. Organizator je kasneje prusmeril traso, tekmovalcem, ki pa so bili že v blatu, pa je odbil čas, ki so ga poterbovali za izkopavanje.

Popravljeno . Popravil bladzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stanovnik se je pred letošnjo dirko hvalil, da je vrhunsko pripravljen. Tako kot še nikoli doslej. Rezultati te teze ne potrjujejo. Ravno nasprotno. Na etapo redno zaostane za 10% in pridno nabira zamudo. Enako je bilo lani, predlani, ... Razlika je v tem, da lani ni bilo zaslediti toliko izgovorov kot letos. Končni zaostanek bo enak pričakovanemu - 10%. Uvrstitev pa odvisna izpadu boljših od njega. Temu je težko reči, da se tekmovalec trudi doseči čimboljši rezultat. Bolj je podobno ziheraški vožnji na čas in vsakoletni od sponzorjev plačani avanturi. Namesto njega bi raje videl mlajšega, bolj zagnanega, perspektivnega naslednika.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ravno to me je presenetilo, o čemer piše bladzo.

Gledam zvečer Eurosport in posnetek, kako je Cirila pospravi živi pesek in kako se je revež kar nekaj časa mučil, da izvleče motor. Pa je bil na koncu še vedno pol ure na cilju pred našim, na 7. mestu.

Je lisjak imel kakšen problem, ker v blatu ni bil? Je ostale helikopter opozoril na to težave.

Je pa zanimivo kakšno blato se je pojavilo, še boljši pa je bil posnetek kako je Cirila vrglo čez krmilo :)

Sem slabo prebral, je bladzo pojasnil...

Je pa to izjava za kakšen okvir:

Sam pa sem vozil z dvignjeno glavo, gledal okrog in pri tistem blatu dvignil motor na zadnje kolo ter se kake tri ali štiri metre peljal po zadnjem čez.

Čudno da ni teh posnetkov bilo na Eurosportu.

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je verjeti "live" dogajanju na dakar.com, ima Miran precejšnje težave. Na 7. kontrolni točki je njegov zaostanek že skoraj 3 ure.

Upam, da gre le za napako! Držimo pesti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je verjeti "live" dogajanju na dakar.com, ima Miran precejšnje težave. Na 7. kontrolni točki je njegov zaostanek že skoraj 3 ure.

Upam, da gre le za napako! Držimo pesti!

šit, nekaj slabo kaže, ne najdem ga zabeleženega nikjer naprej... ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je verjeti "live" dogajanju na dakar.com, ima Miran precejšnje težave. Na 7. kontrolni točki je njegov zaostanek že skoraj 3 ure.

Upam, da gre le za napako! Držimo pesti!

Na cp5 se je pojavil kot 85, s slabimi 3. urami zaostanka, to bo na cilju v skupnem napredoval nekje na 35. mesto?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

87 024 STANOVNIK (SVN) KTM 006:56:44 02:51:17

Na 8 kontrolni točki

in tudi na 9 kot 85.

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pet in osemdeseti najhitrejši se res mal butasto bere. škoda. Ampak to je Dakar.

Sem pa precej razočaran nad organizatorji. Sej mi je jasno, da so ljudje in da vsak navija za svojega ampak kar so počeli učeri, so pa že burleske. Najprej so despressu odpustili, da je obtičal v blatu, dejansko so mu odšteli čas ko je bil zakopan, ker baje mlaka ni bla označena. Coma je vozil pred njim, in ni obtičal. Peterhanslov juriš preko motorista pa tud ne rabi komentarja. Brez kazni. In v čem je ta štos, on je dober Francoz. . . .

post-1354-0-15781400-1326270389_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Cartman
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veseli me, da je Miran dobil novo priložnost, ko mu je organizator odpisal 2 uri, zaradi problem, ki jih je imel pri prečkanju vode. Verjetno je že dovolj Francozov protestiralo, da je organizator sprejel takšno odločitev.

Med poslušanjem Miranove izjave (http://www.motosvet.com/dakar-2012-stanovnik-susil-motor.html) sem razumel, da je agregat dobival čuden zvok (kar se tudi ne čudim, če je plaval z motorjem) in da se je nekako uspel pripeljati do konca etape.

Tu se mi postavlja vprašanje, zakaj se Miran ni odločil za menjavo agregata (sklepam, ker ni dobil 15 minutne kazni). No ja, on že ve, verjetno pa je povezano s financami!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....tu se mi postavlja vprašanje, zakaj se Miran ni odločil za menjavo agregata (sklepam, ker ni dobil 15 minutne kazni). No ja, on že ve, verjetno pa je povezano s financami!

he, tle pravjo drgač...... http://24ur.com/sport/ostalo/stanovniku-na-dakarju-odsteli-neprostovoljno-kopanje.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veseli me, da je Miran dobil novo priložnost, ko mu je organizator odpisal 2 uri, zaradi problem, ki jih je imel pri prečkanju vode. Verjetno je že dovolj Francozov protestiralo, da je organizator sprejel takšno odločitev.

Med poslušanjem Miranove izjave (http://www.motosvet....usil-motor.html) sem razumel, da je agregat dobival čuden zvok (kar se tudi ne čudim, če je plaval z motorjem) in da se je nekako uspel pripeljati do konca etape.

Tu se mi postavlja vprašanje, zakaj se Miran ni odločil za menjavo agregata (sklepam, ker ni dobil 15 minutne kazni). No ja, on že ve, verjetno pa je povezano s financami!

sej je zamenjal.

"Ker je bil motor toliko časa pod vodo, bomo zdaj zamenjali agregat. Če sem izgubil dve uri in pol, nima smisla tvegati zaradi petnajstih minut kazenskega pribitka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa je z današnjim Stage-em, spet ga ni na seznamu daleč do 54 mesta... ??

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

he, tle pravjo drgač...... http://24ur.com/spor...no-kopanje.html

sej je zamenjal.

"Ker je bil motor toliko časa pod vodo, bomo zdaj zamenjali agregat. Če sem izgubil dve uri in pol, nima smisla tvegati zaradi petnajstih minut kazenskega pribitka.

Eno je izjava, drugo je realnost. Ker ni imel pribitka 15 minut, sklepam, da mu agregata niso menjali. Danes gre spet nekaj narobe.

In če komentriram tele odpustke. Vsekakor so na mestu, saj je potrebno zagotoviti fer tekmovanje in če si dosleden pri pripravi road bookov drugje, bodi potem povsod! A vseeno je to včasih delalo Dakar bolj za avanturistično dirko in so pač takšni zapleti bili del dirke, pri kateri si potreboval kar nekaj sreče. Danes, ko vidijo, da se je zapletlo preveč Francozov, kaj hitro spremenijo pravila igre. Tokrat je imel Miran srečo v nesreči, da se je znašel med tistimi, ki so pritisnili na organizatorja glede odbitka časa. Velikokrat pa je že potegnil ta kratko!

Marko je včeraj lepo pokomentiral odbitek časa Cirilu. Jaz se z njim v celoti strinjam. Povedal pa je, da so za vse pogoji in pasti enaki.

"Spretnejši se pastem izognejo, spet drugi gredo preko njih po zadnjem kolese :devil: :devil: , nekateri pa se pač v njih ujamejo."

Me prav zanima, če bo tako mislil tudi takrat, ko bo on v podobnih težavah!?

Popravljeno . Popravil bladzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Miran Stanovnik se je svoji ekipi preko satelitskega telefona javil pred nekaj minutami in sporočil, da se 50 kilometrov pred ciljem že tri ure ukvarja z motorjem, ki ne vžge!

Vir:24ur.com

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dakar 2012: Stanovnik po padcu zapušča dirko

Objavljeno : 12.01.2012 01:03:09

Po padcu pri visoki hitrosti in večurnem trudu, da bi motor zopet spravil v delovanje, so Stanovnika s helikopterjem odpeljali v bolnišnico.

»Etapa je bila sprva spet bolj dolgočasna, šele kasneje na sipinah je postalo zanimivo in navigacijsko zahtevnejše. Tam sem imel dober občutek in sem lepo napredoval. Petdeset kilometrov pred ciljem hitrostne preizkušnje smo vozili po širokem, gladkem in trdem makadamu, kjer smo motocikle priganjali do končne hitrosti preko 150 kilometrov na uro. Naenkrat sem na levi strani zadel v manjšo skalo in grdo padel. Na motociklu sem skrivil krmilo, razbil navigacijske pripomočke in komoro zračnega filtra, mene pa je le malo bolela leva noga. Odpeljal sem naprej in čez nekaj časa ustavil, da bi pritrdil roadbook (potno knjigo), potem pa motor ni več vžgal. Več ur sem ga poizkušal vžgati in preko satelitskega telefona klical mehanika in tovarniško ekipo, a mi niso znali pomagati. še dobro, da mi motor ni vžgal, saj mi je levo stegno zelo močno oteklo. Nato so me s helikopterjem odpeljali v bolnišnico. Razen strgane mišice na levi nogi je z menoj vse v redu in upam, da čimprej pridem domov,« je svoj 15. reli Dakar zaključil Miran Stanovnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dakar 2012: Stanovnik po padcu zapušča dirko

Objavljeno : 12.01.2012 01:03:09

Po padcu pri visoki hitrosti in večurnem trudu, da bi motor zopet spravil v delovanje, so Stanovnika s helikopterjem odpeljali v bolnišnico.

»Etapa je bila sprva spet bolj dolgočasna, šele kasneje na sipinah je postalo zanimivo in navigacijsko zahtevnejše. Tam sem imel dober občutek in sem lepo napredoval. Petdeset kilometrov pred ciljem hitrostne preizkušnje smo vozili po širokem, gladkem in trdem makadamu, kjer smo motocikle priganjali do končne hitrosti preko 150 kilometrov na uro. Naenkrat sem na levi strani zadel v manjšo skalo in grdo padel. Na motociklu sem skrivil krmilo, razbil navigacijske pripomočke in komoro zračnega filtra, mene pa je le malo bolela leva noga. Odpeljal sem naprej in čez nekaj časa ustavil, da bi pritrdil roadbook (potno knjigo), potem pa motor ni več vžgal. Več ur sem ga poizkušal vžgati in preko satelitskega telefona klical mehanika in tovarniško ekipo, a mi niso znali pomagati. še dobro, da mi motor ni vžgal, saj mi je levo stegno zelo močno oteklo. Nato so me s helikopterjem odpeljali v bolnišnico. Razen strgane mišice na levi nogi je z menoj vse v redu in upam, da čimprej pridem domov,« je svoj 15. reli Dakar zaključil Miran Stanovnik.

škoda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ŠKODA ŠKODA ŠKODA RES!

Dobro si se boriu,vsaka ti čast :notworthy: :notworthy: :notworthy: ... Pozdravise čim prej pa srečno se vrni domou.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj bo pa še zavarovalnino pobral pa ima pokrit izlet v celoti.

Pa ti si resno munjen, nimam druzga za rečt

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!