Skoči na vsebino

Dakar 2012


Cartman

Priporočene objave

in prvi motoristi niso samo bogatuni ampak vrhunski piloti, ki so sposobni vsako ofroad dirko zmagat.

so pa verjetno tudi neke vrste psihopati, saj sicer take stvari na tak način ne bi mogli izpeljati ...

vsakoletni od sponzorjev plačani avanturi.

Pa ne pozabi, od kod pride denar v to sponzorsko malho - naravnost iz žepov potrošnikov. :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

so pa verjetno tudi neke vrste psihopati, saj sicer take stvari na tak način ne bi mogli izpeljati ...

Pa ne pozabi, od kod pride denar v to sponzorsko malho - naravnost iz žepov potrošnikov. :-)

od kje pa naj bi šlo? to si zapsial tako, da se bere skoraj, ko da bi šlo iz državnega proračuna.

potrošniki plačajo storitev...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od kje pa naj bi šlo? to si zapsial tako, da se bere skoraj, ko da bi šlo iz državnega proračuna.

potrošniki plačajo storitev...

:lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi foušerija gorela,lahko zapremo vse rudnike in še gozdove bi ohranili.Eni pa ste klukci foušeritni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vidiŠ ne,ko voziŠ kaj vse te lahko zajeba na Dakarju!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://24ur.com/spor...liko-srece.html

A niste eni rekli da je tole ''walk in a park''? Mal doma nastopaš po TV, eno konferenco nardiš, nafehtaš par deset jurjev in se greš za gušt pojat po J Ameriki, spotoma pa pol še mal na Karibe za domov ane.

Dobr, zdej če utrgaš stegensko mišico, eh kaj pa je to za take forumske strokovnjake. Tudi mašino znate sredi puščave razkopat, posušit, nazaj sestavit in z jedilnim oljem namesto motornega olja pripeljat v cilj...

No, ne pametuje preveč in ne obračaj besed kakor se ti pač zdi. Nihče ni tega rekel. V kolikor želiš debatirat, napiši raje kaj konkretnega v povezavi z dirko, ki se dogaja.

Dejstvo je, da je Stanovnik dober tekmovalec, ki letos ni imel sreče in ni bil konkurenčen za deseterico, ki si jo je sam zelo želel. Če si bo uspel zagotoviti sredstva, bomo ponovno navijali zanj.

Meoni je bil star 48 let in je še vedno veljal za enega najboljših dirkačev Dakarskih preizkušenj. Kot zanimivost naj omenim, da je tudi on uradno umrl zaradi "zastoja srca" (po nesreči na dakarju 2005).

Popravljeno . Popravil bladzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povprečen oz. dober šofer je glede na rezultate.

Gledalci pa si po 15. nastopih želijo kaj boljšega, tako da se je počasi potrebno vprašati kaj tam počne.

Na takšnem nivoju bo še nekaj let lahko hodil na drag izlet.

In to seveda ne zanima gledalcev, lisjak pa se zapleta v "murko" retoriko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Stanovnik zaradi gledalcev ali gledalci zaradi Stanovnika?

Začel je v anonimi za lasten gušt. Dosegel veliko oz. ogromno. Zaradi tega je seveda tudi predmet foušije.

To je njegov "lajfstil" in je edino pravilno, da počne nekaj kar mu je v užitek. Ne glede na rezultat.

Kaj se ne bi raje spravljali na Bojana Križaja ker pluži na Krvavcu kljub dragi smučarski karti? Verjetno bi bilo bolje, da ostane doma... hahaha

Mogoče je Stanovnik tajkun...hopla...kaj pa, če je vse to res? hahahaha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM je spet v prevladi kljub 450 tkam. :OK: Zanimivo, po lanski sezoni sem že mislil, da bo na vrh počasi prišla kakšna druga znamka. Saj to je bil tudi namen zmanjšanja prostornine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni res ni jasno, človek si sam pridobi sponzorje, sam organizira zadevo, vloži vanjo veliko časa in truda, kje je tu problem, da potem tekmuje na dirki, tudi če ni med prvimi 10-imi.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos je bilo zapisano, da je nastopal.

Od začetka ga je bilo zanimivo spremljati, ko je začel in je bil vsak nastop že pravi čudež, sploh da je prišel do cilja. Ponoči šraufal, čez dan vozil.

Sčasoma pa je zbledela ta "zanimivost" in je vse skupaj postalo precej patetično, ker so se rezultati ponavljali.

Če ne bi na silo tukaj pisali člankov vsak dan o njegovih zgodbah, na katere praktično nihče ne reagira, bi bila to verjetno obrobna novica.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM je spet v prevladi kljub 450 tkam. :OK: Zanimivo, po lanski sezoni sem že mislil, da bo na vrh počasi prišla kakšna druga znamka. Saj to je bil tudi namen zmanjšanja prostornine.

Meni se zdi, da KTM prevladuje zarad dirkačev. Če bi eden, Despress ali Coma prestopil k Yamahi ali morda Sherkotu, Husquarni, (Husa je u bistvu BMW) bi najbrž gledali drugačn Dakar. Tud Aprilia je blizu, pa je Chaleco Lopez fasal poškodbo.

Všeč mi je blo, da so po novem menjave agregatov kaznovane s časovnim pribitkom. Ko se je izkazalo, da so menjali vsi, je postala kazen brezpredmetna. Morda bi morala bit kazen bol vzgojna, recimo 45 minut.

Kakor koli. Huda dirka za zmago, s preveč politike. premalo športa.

@Snecer: ti reagiraš čist zmeri :D. Da je to v mainstream medijih neki čist bezveznega in nič herojskega, je to normalno. na motoforumu pa ni tako trivialno, ker smo kao motoristi. Ker nam je to neke sorte hobi. Tuki je bla čist obrobna in trivialna novica o eni zmešani ženski ki je tekala smučkah z zlomnemi rebri in poskušla narest samomor pred kamerami. . . . .

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cartman, res sta Coma in Despres v svoji ligi ampak če pogledam prvih 10, sta noter samo dve yamahi, do prvih 15 pa še ena Husquvarna in en Sherco. Sam sem pričakoval bolj barvito sliko pri 450tkah.......

Glede kazni pa je prvi motor 15 minut, drugi 45 minut, in mislim da je tretji še več .... te kazni so tudi meni letos bile prav všeč, saj si takoj videl kdo je menjal agregat in kdo ne. Pa še privatniki so tu imeli nek plus. Iz časov, ko je yamaha začela z 450tkami in so se morali boriti proti 690tkam so po besedah Stanovnika agregate menjavali kar pogosto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se zdi, da KTM prevladuje zarad dirkačev. Če bi eden, Despress ali Coma prestopil k Yamahi ali morda Sherkotu, Husquarni, (Husa je u bistvu BMW) bi najbrž gledali drugačn Dakar. Tud Aprilia je blizu, pa je Chaleco Lopez fasal poškodbo.

Všeč mi je blo, da so po novem menjave agregatov kaznovane s časovnim pribitkom. Ko se je izkazalo, da so menjali vsi, je postala kazen brezpredmetna. Morda bi morala bit kazen bol vzgojna, recimo 45 minut.

Kakor koli. Huda dirka za zmago, s preveč politike. premalo športa.

@Snecer: ti reagiraš čist zmeri :D. Da je to v mainstream medijih neki čist bezveznega in nič herojskega, je to normalno. na motoforumu pa ni tako trivialno, ker smo kao motoristi. Ker nam je to neke sorte hobi. Tuki je bla čist obrobna in trivialna novica o eni zmešani ženski ki je tekala smučkah z zlomnemi rebri in poskušla narest samomor pred kamerami. . . . .

Ampak tista je prinesla medaljo :)

Ta pa jamranje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!