Skoči na vsebino

vzdrževanje krosarjev


r3ne

Priporočene objave

Lep pozdrav!

Razmišljam o nakupu kros motorja, ampak bi se prej rad pozanimal o stroških vzdrževanja, pa dobro to niti ni tako pomembno, rad bi da bi vedel kaj moram početi, da motor nebo takoj "zaribal". Bral sem forum in nisem našel nič kaj preveč podatkov. Zasledil sem da na vase toliko treba menjat olje, pa da treba vsake toliko bat menjat itd....

No, jas pa sedaj naprošam vse vas, da dorečemo vse od tega, kako dolgo ga na začetku pustiti da se segreje, do stroškov ob menjavi obrabljenih delov, do pasti ob nakupu rabljenega, praktično vsak nasvet je dobrodošel :)

Hvala za pomoč!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj pa imaš kr nekaj napisanega. Torej menjave batov, menjave olja, vzdrževanje vzmetenja(amortizer, vilice, puše).Kaj paziti pri nakupu, vse to sem sam našel na tem forumu.

Vzemi si čas in prebrskaj podforum 125-ke.

Popravljeno . Popravil Buschi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja saj sem zasledil nekaj, ampak sem tudi zasledil da se recimo pri 125 in 250 hitreje pojavijo kake napake kot pri 450, pa me je zanimalo pač kakšne izkušnje imate vi s tem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščeš kaj: 2 ali 4 taktnega?

Popravljeno . Popravil Buschi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bushi: odkrito povedani mi je vseeno, kolikor sem gledal po kubikaži so 250 2t in 459 4t tam tam. jas vem, da nek začetnik ne more izkoristiti čistega potenciala, ampak jas bi ta motor imel nekaj časa, in nebi radbij da bi bil "švoh". sedaj pa me zanima kako je s tem..... moje mnenje je da 450 4t nso tako navreti kot 250 2t in bi posledično prej prišlo do okvar? popravite me če se motim :)

special 749: hvala, zakaj pa moj stric google o tem ni nič vedel? :glare:

Aja pa še zlo pomembno vprašanje.... sem iz okolice ljutomera.. ali kdo ve za kake proge tu okoli? oz kje se fantje od tu sploh vozite :D v prekmurju vem da je v mačkovcih proga ampak nevem ali je odprta, ker nekaj časa prej vem da ni več bila...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bushi: odkrito povedani mi je vseeno, kolikor sem gledal po kubikaži so 250 2t in 459 4t tam tam. jas vem, da nek začetnik ne more izkoristiti čistega potenciala, ampak jas bi ta motor imel nekaj časa, in nebi radbij da bi bil "švoh". sedaj pa me zanima kako je s tem..... moje mnenje je da 450 4t nso tako navreti kot 250 2t in bi posledično prej prišlo do okvar? popravite me če se motim :)

special 749: hvala, zakaj pa moj stric google o tem ni nič vedel? :glare:

Aja pa še zlo pomembno vprašanje.... sem iz okolice ljutomera.. ali kdo ve za kake proge tu okoli? oz kje se fantje od tu sploh vozite :D v prekmurju vem da je v mačkovcih proga ampak nevem ali je odprta, ker nekaj časa prej vem da ni več bila...

Ne gre se za navitos. Enostanvo moraš 450 manj gnat in silt v obrate. 450, če verjameš ali ne, je stroj, za katerega rabiš izkušnje. Se pa da tut 450 kupit, glede na to, da sem sam šel na 250 2 takt, kot prvi cross motor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 takterji so težji po kilogramih, rabijo pa manj vzdrževanja...se pravi bat menjaš pri več urah kot cvajtakterja. So tišji. Mogoče predlog, da vzameš hard enduro: se ne suče tako visoko in prestavna razmerja so ponavadi daljša.

In pa spet: bi to mel za drajsat mal po gmajni al bi hodu na kros in XC dirke. Dva kolega sta na vsakih 7ur menjala olje v menjalniku, na 50 ur bat, po vsaki dirki razdrla in namazala vse ležaje(krmilc, nihajka),...V glavnem moreš met cajt in denar.

Sam bom rekel takole: sem bil hudo blizu nakupu 2 takt 125, imel vse potrebne nasvete dveh tekmovalcev, eden bi šel zraven ob nakupu, pa sem pol začel gruntat: kje hudiča se bom res vozu.Na vasi je tako, da vsak vsakega pozna, sploh star kmeti so hudo ''posestniški'', skor v vsaki vasi je en jager in preprosto nisem želel met več sporov z sosedi (oz nisem hotel bit tak kot pokojni starfoter, ki je bil z vsakim skregan). Grem rajši s kolesom počas gor, pa na HARD dol. Ampak to je samo moje mišljenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja problem je da tu v okolici ni prog, tak da druga kot po gozdu ne ostane...

budacki: ja saj meni je vseeno če bom zdaj vozil po jajcih.... sam stara2 pa punca me bojo ubila če si zdaj kupim nekaj pa čez leto dni rečem, eh to je premalo.

Popravljeno . Popravil r3ne
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja problem je da tu v okolici ni prog, tak da druga kot po gozdu ne ostane...

budacki: ja saj meni je vseeno če bom zdaj vozil po jajcih.... sam stara2 pa punca me bojo ubila če si zdaj kupim nekaj pa čez leto dni rečem, eh to je premalo.

Kot ti je Buschi predlagal...potem pa hard enduro. Malo volje pa boš poleti vozil po cesti s supermoto obutvijo ( za 1000€ dobiš dobra 17" platišča, kompletno bremz kit spredaj in zobnike, je pa treba pazit da pesta paše), pozimi boš pa drgnil offroad. To je bil moj cilj pa sem potem nabavil za isti denar, kot sem imel limit, dva motorja in ni bilo več dileme. Je pa zadeva za amatera popolnoma indentična, kar se tiče MX vs HE.

Glede vzdrževanja še ena opazka...4 takt ima manj vzdrževanja, samo je pa pri 2 taktu dost manjši strošek, če kaj vtrga. Pa tudi samo vzdrževanje 2 taktnega je VELIKO ceneje, gledano na en servisni interval, ga je pa več in na koncu si dejansko na istem.

(bat set pri CR 125 = 105€, za CRF je pa že skoraj 2× več, plus ventili (YZF ima celo 5 ventilov, če se ne motim, pa vsak za 50-60€ pa si zmagal xD ).

Cene sem navedel zgolj informativno, saj je že kar nekaj let minilo, od kar sem sedel na crossu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!