Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Priporočene objave

Objavljeno

Zakaj neb mel BMWja?

To je isto kot odgovor na vprašanje:

"Zakaj moški nimamo celulita?"

- "Ker je grdo."

Objavljeno

Zakaj neb mel BMWja?

To je isto kot odgovor na vprašanje:

"Zakaj moški nimamo celulita?"

- "Ker je grdo."

Tudi tole kar je napisal Jaka je sarkazem, da se ne bo komu zaletelo v grlu :grim

Objavljeno

BNMWeja ne bi imel zato, ker sem finančno premajhen in prestar za tako težke motorje. V mladosti je bil BMW sr 600 moj drugi motor.

LP

Objavljeno

Tudi tole kar je napisal Jaka je sarkazem, da se ne bo komu zaletelo v grlu :grim

Če misliš bit moj odvetnik, boš delal pro bono, okej?!

Objavljeno

Če misliš bit moj odvetnik, boš delal pro bono, okej?!

Itaq, saj vem, da ti vzdrževanje špagetarja pobere toliko, da me ne bi mogel plačati ;)

Objavljeno

p9283335.jpgp9283337.jpg

Na prvi fotki parkirišče z dovolj prostora (seveda tudi tabla), na drugi tipični bmw fahrer, ki parkira kar na cesti. Je moral odstraniti.

Objavljeno

Ko vse tole prebiram je še dobro, da imam Ducatija in nisem tarča posmeha. :grim

Objavljeno

Ko vse tole prebiram je še dobro, da imam Ducatija in nisem tarča posmeha. :grim

Ja saj jaz tudi opažam,da so nehali po HD jih pluvat.

Objavljeno

odgovarjam na kratko, konkretno o F800GS:

- bolj ali manj neuporabna ogledala,

- številke obeh števcev premajhne, pravzaprav števca premajhna v celoti, kazalec v srednjem območju prekriva števiko,

- ni temperature motorja, ima pa zato zunanjo in potovalni računalnik

- vijaki vizirja predolgi, za 3mm štrlijo ven,

- rezervarček za olje veselo binglja,

- komplicirano prižiganje smernikov,

- podrsal s stranko tačko,

- poskušal otrditi zadnji amortizer pa se vijak ne obrne

- zavore ne dajejo pravega občutka - beri slabe, ima pa zato ABS

- krmilo deluje mehko, posredno,

- luknje ali grbine slabo pobira. dober pa za ležeče policaje

- pri 200 ga je ena sama mehkoba, nihanje...

- globok zvok iz izpuha deluje glasen, moteč,

- zvok samega motorja moteč, neugleden, poceni...

- nad 4000 rpm se vibracije nevzdržno širijo povsod, ob polnem plinu katastrofaaa,

- trkanje s čelado sopotnice,

- občutek pogreznjenega, utesnjenega sedenja kot v avtu, ni filinga svobode.

Zaključek, motor brez duše, vožnja brez adrenalina, kr neki.

Objavljeno

zdaj pa ko bo še audi delal motorje bodo pa res vsi ekotripi ven vsekali! če že ne vozite dosti, kaj seksate tudi ne al kak se vam da in kak najdete cajt za take bedarije?

da pa se ženske oglašajo je pa itak nepredstavljivo!!!!!!!!!

a ni ducati nekako v lasti stirih obrockov (in posredno "tanartabulsega izdelovalca tanartaboljsejsega avta spljoh" - ce komu ne potegne: you still have sex, or do you already golf?)

Objavljeno (popravljeno)

odgovarjam na kratko, konkretno o F800GS:

- bolj ali manj neuporabna ogledala,

- številke obeh števcev premajhne, pravzaprav števca premajhna v celoti, kazalec v srednjem območju prekriva števiko,

- ni temperature motorja, ima pa zato zunanjo in potovalni računalnik

- vijaki vizirja predolgi, za 3mm štrlijo ven,

- rezervarček za olje veselo binglja,

- komplicirano prižiganje smernikov,

- podrsal s stranko tačko,

- poskušal otrditi zadnji amortizer pa se vijak ne obrne

- zavore ne dajejo pravega občutka - beri slabe, ima pa zato ABS

- krmilo deluje mehko, posredno,

- luknje ali grbine slabo pobira. dober pa za ležeče policaje

- pri 200 ga je ena sama mehkoba, nihanje...

- globok zvok iz izpuha deluje glasen, moteč,

- zvok samega motorja moteč, neugleden, poceni...

- nad 4000 rpm se vibracije nevzdržno širijo povsod, ob polnem plinu katastrofaaa,

- trkanje s čelado sopotnice,

- občutek pogreznjenega, utesnjenega sedenja kot v avtu, ni filinga svobode.

Zaključek, motor brez duše, vožnja brez adrenalina, kr neki.

Izgleda, da imaš precej več kilometrine od mene za sabo. Sam vsega tega nisem opazil (razen pomanjkanja merilnika temp. motorja in sekretnega rezervarja olja zavore). Opažam pa napredek v končni izdelavi. na začetku moje moto kariere 198_ so bila stikala na BMWjih slabše dizajnirana.

lp andrej

Popravljeno . Popravil 223223
Objavljeno

Le tisti z zelo veliko kilometrine za sabo vedo, da je za trkanje s čelado sopotnice odgovoren model motornega kolesa :grrr

če pa kurčevo reagira na invalidno zapestje voznika in spanje sopotnika..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

in moped "super junakov" - da šele potem najde sebe ali da šele tedaj ve kdo je in zakaj sploh je...

:hmm: a ti vozis pa r1150rt? Pol so tvoji junaki......

20100917000132_p3mrkdvi76qu5s.jpg

če pa kurčevo reagira na invalidno zapestje voznika in spanje sopotnika..

Torej bi bla voznja na explorerju smrtno nevarna? vsaj pretres mozga.....

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

Sploh mi je pa ta huda: Trkanje s čelado sopotnice???

Objavljeno

Ker hoče po moje znak bmwja videt in ni na takšnem mestu, da ne bi z glavo trčila.

Objavljeno

Tale je še boljša:

- luknje ali grbine slabo pobira. dober pa za ležeče policaje ... a ležeči policaji pa niso grbine ... :kva2:

Spet sem se nasmejal za celi dan vnaprej ... :yes:

Objavljeno

Cartek........................... ja!

Cartek...........................ne! Nimam junakov..........................jest se sam "svaljkam" po asfaltu in neizmerno uživam!

Objavljeno

odgovarjam na kratko, konkretno o F800GS:

- bolj ali manj neuporabna ogledala,

- številke obeh števcev premajhne, pravzaprav števca premajhna v celoti, kazalec v srednjem območju prekriva števiko,

- ni temperature motorja, ima pa zato zunanjo in potovalni računalnik

- vijaki vizirja predolgi, za 3mm štrlijo ven,

- rezervarček za olje veselo binglja,

- komplicirano prižiganje smernikov,

- podrsal s stranko tačko,

- poskušal otrditi zadnji amortizer pa se vijak ne obrne

- zavore ne dajejo pravega občutka - beri slabe, ima pa zato ABS

- krmilo deluje mehko, posredno,

- luknje ali grbine slabo pobira. dober pa za ležeče policaje

- pri 200 ga je ena sama mehkoba, nihanje...

- globok zvok iz izpuha deluje glasen, moteč,

- zvok samega motorja moteč, neugleden, poceni...

- nad 4000 rpm se vibracije nevzdržno širijo povsod, ob polnem plinu katastrofaaa,

- trkanje s čelado sopotnice,

- občutek pogreznjenega, utesnjenega sedenja kot v avtu, ni filinga svobode.

Zaključek, motor brez duše, vožnja brez adrenalina, kr neki.

Teb pa se človek nasmeje :OK: :OK: no brez zamere,vsak vidi in čuti po svoje :yes:
Objavljeno

Zdaj je pričakovati, da bodo nevoščljivi lastniki starih gsov tudi v to temo napisali kakšen minus o novem modelu :)

Recesija ne omogoča več "motosvetovih" menjav na 2 leti.

Objavljeno

Zdaj je pričakovati, da bodo nevoščljivi lastniki starih gsov tudi v to temo napisali kakšen minus o novem modelu :)

Recesija ne omogoča več "motosvetovih" menjav na 2 leti.

Nekateri ze pisejo, na uvodni strani, kjer je predstavljen nov model :)

BMW ego je hudo zaj... stvar he he

Objavljeno

Nerodna zadeva, ko pride nov, boljši model, ki ima kar nekaj naprednih zadeva :)

Objavljeno

Imel sem srečo, da končno lahko kakšno rečem proti BMW motorjem. Pol leta sem namreč bil začasno obsojen na en UJM, torej 750 japonsko rajnglo.

Ko sem za jesensko sezono le registriral KrautWerka sem opazil marsikatero hibo, ki je prej ni bilo videti :

- najprej sem se moral malo privaditi

- menjalnik je tako tih, da nisem prepričan, če sem prestavil

- skozi auspuf se skoraj nič ne sliši in vsi me spregledajo

- ogledala so popolnoma pri miru in je treba gledat na obratomer

- ogledala so v tako neumnem položaju, da mi ni treba premikati komolcev, če hočem kaj videti - pomanjkanje rekreacije

- spet nič ne piha

- ko vozim s hitrostjo pešca, se obnaša kakor trezen pešec

- gume ima čisto preozke

- težji za porivat in dajat na štender

- spet imam preveč prtljage

- ima premehke fedre

- luč sveti malo slabše

- smejim se malo manj kot do ušes

+ v tank gre več benza

+ olja ni treba dolivat

+ ful greje v noge (jesenska shema)

+ registracija stane enako

+ ni induktivne zanke, ki bi ga ne zaznala

+ stikala za žmigouce

+ če ga splaknem, ni treba glancati reber med cilindri in ostalega kroma

kot je razvidno, več minusov kot plusov. Pa še star jajc je. V glavnem sem zadovoljen. :smoke:

  • Všeč mi je 7
Objavljeno

zdaj pa ko bo še audi delal motorje ....

Audi je v bistvu že delal motorje : DKW--->Auto Union OOOO -->Audi (oz. MZ na motornem koncu)

Škoda, ker niso raje MZ kupili od Malezijcev.....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!