Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

WARNING! Do not try this at home kids, he is a trained prefessional !!!!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večina odgovorov potrjuje dejstvo, da imajo ljudje motorje za gledat, ne za vozit. Posledično je največ športnih motojrev pred kafiči.

Kot je lisica rekla nekaj o grozdju, berem podobna stališča nekaterih o BMW ju. Ne razumem, zakaj sploh kompliciranje. Nihče nikogar ne sili, sa se vozi z njim.

Imamo 1150 gs letnik 2000. Prvi lastnik. IN najbrž tudi zadnji.

Motor ima odličen navor, lepo vleče iz nizkih obratov, lahko se vozim čez pločnike v mestu, zelenice, lahko se peljem izven ceste v gozd, na avtocesti gre pa 200. Kar je zame povsem dovolj. Da se sedet po nekaj ur na njem brez da bolijo rame. In roke. Do sedaj sem prevozil preko 250.000 na dveh kolesih.

Motor mi daje natančno to, kar potrebujem. Edina sprememba je bila, da sem kable od akumulatorja potegin do sedeža in so sedaj zviti v roli. Kabli za vžig. V zimslek času je problem vžiga s serijskim akumulatorjem, ko je topel težav ni. 12 amperur je za 1200 cm 3 motor premalo moči.

Motor se pelje po suhi cesti tudi pri 10 pod ničlo, ne gre pa v sneg. Gretje ročk ter ščitniki za roke uporabo motorja olajšajo.

Polno naložen se pelje brez težav, res pa je, da mora biti za naložen motor tudi lokacija vožnje, kjer se pelješ suha. Reklamo, ko je bmw v blatu je delal idiot. S cestnimi gumami tudi praznega motorja sam iz blata spraviš izjemno težko.

Nekdo je omenil, da vozniki bmw jev ne odzdravljajo. Nekoč je bil motor eksotika, si pozdravil enkrat, dvakrat. Danes bi po tej logiki dvakrat na minuto. Opazil sme, da se na cesti ne pozdravljajo niti lastnce pralnih strojev Candi ali uporabniki Prila, kjer daš eno kapljico in je cel stroj posode čist.

BMW je edina znamka česarkoli v prometu, kjer je 98% vseh motorjev, ki so jih naredili v zadnjih 60 letih še vedno voznih. Ne nimam motorja predvse zato ampak ker se da peljat brez posebnega truda. In imam srečo, da se mi ne da dokazovat komurkoli, da imam najlepši, najhitrejši in ne vem kakšen naj motor še. Prednost mojega motorja je v tem, da lahko med vožnjo držiš glavo naravnost, ni je potrebno dvigati gor, da vidi na cesto. Manj boli vrat.

Kako bi bili kritiki teh motorjev šele razočarani, ko bi se enkrat peljali in ugotovili, da je desni cilinder 4 cm bolj naprej kot levi. Groza, poguba, stres, dizaster.....

Lahko je 98% voznih saj so bili več kot polovico časa na servisu :kva2:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala bodu da ga imam..................... :OK: :OK: :OK:

ne tiča, bmw-ja mislim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čakam 2050-to leto, ko bo GS izgledal takole :

20121004083229_BMW1200gs_2050.JPG

:OK::kva2:

Ker ima BMW po mnenju motoristov,ki te znamke nimajo zastarel agregat,ne vrjamem da bo leta 2050 tako izgledal,saj nima boxer agregata,no v najboljšem primeru bo imel boxer reaktivni motor :P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidiš, izgleda kot podaljšan kurac... to je tisto, kar lastniki BMW-jev baje nimamo... :smoke:

Če je to res, sem jaz čist brez veze BMW-ja nabavil ... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidiš, izgleda kot podaljšan kurac... to je tisto, kar lastniki BMW-jev baje nimamo... :smoke:

:kva1: če že zgleda kot podaljšan ku............ :smoke: , sam a si pol predstavljaš "garažo"............................za njega........................ :eek:

Popravljeno . Popravil papez47
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:kva1: če že zgleda kot podaljšan ku............ :smoke: , sam a si pol predstavljaš "garažo"............................za njega........................ :eek:

Luknja v zidu, ku*** pa skozi zid gleda .... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žensko je treba celo obdelovat, ne pa sam par kvadratnih cm. In GS ravn prou trese, da grejo kocine pokonc, a ne domina?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žensko je treba celo obdelovat, ne pa sam par kvadratnih cm. In GS ravn prou trese, da grejo kocine pokonc, a ne domina?

hehe, tko je strela :grim

ampak kot vidiš... današnjim moškim ta koncept ni lih najbolj znan... potem se pa čudjo, zakaj tolk zateženih žensk naokrog hodi. :slap:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe, tko je strela :grim

ampak kot vidiš... današnjim moškim ta koncept ni lih najbolj znan... potem se pa čudjo, zakaj tolk zateženih žensk naokrog hodi. :slap:

Ne smete zamert mladini oni še ne vejo,da ni hujšega na svetu kot je nepotešena ženska.Posebej bajkerce: :grim :pos::l_01:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ladies, če iščeta vibrator na dveh kolesih, potem sta pri bavarcu zgrešila znamko, saj ta sloves že desetletja pripada motorju s še bolj zastarelo tehnologijo in še višjo ceno vendar z veliko ccm in pravimi vibracijami :grim

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=World's%20largest%20vibrator

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe, tko je strela :grim

ampak kot vidiš... današnjim moškim ta koncept ni lih najbolj znan... potem se pa čudjo, zakaj tolk zateženih žensk naokrog hodi. :slap:

zato k ne dajo..vzet pa ne smemo ...

Popravljeno . Popravil thumper
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tema dolga 40 strani pa dejansko noben ne ve točno zakaj ne bi imel Bmwja....

.......................o vedo, vedo, .........................samo ..................... :blush: sram jih je, .....................da bi to povedal! :smoke:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!