Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

Če ga boš prodal se ti bo tič zmanjšal za en qurc :lol1:

dejansko bom pol ena pička :grim

Popravljeno . Popravil corser
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res je hudo hud..

ampak tko kt zdele tega posta nisi natipkal in dal poštarju v roke tko je tut dons gs mal drgačen..

bmw-ji so zelo dobri motorji..res pa je da niso edini..čeprav marsikateri bmw-jaš misli prav to..

šit ej..šele zdej vidim kak avtar mam :D obup

Popravljeno . Popravil biker77
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajga, sam teb pa sarkazm detektor ne špila! Mogoče ga majo pa v acosmosu na rezervi...?

In sprednje vpetje vilic...ne, tut teorija ni tako zelo obetajoča kot se mogoče zdi na prvi pogled. Nagradno vprašanje, ki te bo mogoče pripeljalo do odgovora; zakaj motorji niso več opremljeni z anti-dive sistemom na klasičnih sprednjih vilicah, v 80. pa je bil to višek tehnike in si bil vsaj 10 let za leseno žlico, če tega nisi imel na motorju pred kafičom?

Tule je lepo opisan princip telelever vzmetenja in prednosti, ki jih ima pred klasičnim teleskopskim vzmetenjem. Antidive je bil poizkus rešitve posedanja in negativnih učinkov ampak kot si že napisal "zadeva ni delovala" in so jo hitro opustili.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem okoli leta 83 tudi vozil GS-a (samo Citroenskega), vozil sem pa tudi Suzuki GsX 750 - to je pa bil "pičkohvat"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet2@ ti, ko se z ženo skupaj vozita, sicer njej se to ne more zgoditi, ker ima moderno zadevo, ampak vseeno, poglej kako vtrga GSA, ki ima le 7000km.

http://www.gs-forum.eu/r-1200-gs-und-r-1200-gs-adventure-94/bei-200-km-h-auf-der-autobahn-31789/

Ma to je en japonski cilinder slikan od zgoraj...

To se Bmwju nikakor ne more zgodit....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.aroundthe...mage/large/4458

Tudi tale motorist je žal obstal zaradi elektronike.

Včasih so crkovale tudi antene ključavnice. Ko sem šel v Mavretanijo, sem imel oba rezervna dela poleg svečk sabo. V tem drugem je ugrajena filter mrežica. Verjetno se mu je zaradi svinjarije v bencinu zapackala. Tudi kardan se ne zlomi kar tako sam od sebe. Nekateri delajo z motorini kot svinja z mehom. Potem je težko pričakovati, da bo stroj, kar BMW definitivno je, delal v nedogled.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet2@ ti, ko se z ženo skupaj vozita, sicer njej se to ne more zgoditi, ker ima moderno zadevo, ampak vseeno, poglej kako vtrga GSA, ki ima le 7000km.

http://www.gs-forum....autobahn-31789/

Bemti,tega je pa dobr zmlel :eek: definitivno je bil narejen v ponedeljek :P
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tule je lepo opisan princip telelever vzmetenja in prednosti, ki jih ima pred klasičnim teleskopskim vzmetenjem. Antidive je bil poizkus rešitve posedanja in negativnih učinkov ampak kot si že napisal "zadeva ni delovala" in so jo hitro opustili.

Telelever je patent na nivoju treh stikal za žmigavce. Nekateri ga zapopadejo takoj, drugim je v napoto, tretji ga omenjajo zato, da imajo o čem govorit.

Meni osebno je ne posedanje motorja na zaviranju zoprno. enako zoprn mi je filing strašansko mehke belance.

To lahk opravičim samo s tem, da sem BMWje vozil največ 300Km v kosu. in ko se je prot večeru utrujenost večala enako kot gužva na cesti, mi je ta filing šel vedno bol na živce. Morda bi potreboval celo sezono, in bi se na to navadil. Verjetno bi me po tem posedanje navadnih teleskopov motilo? Tako da...Prednosti? :hmm: morda tud sami ne verjamejo čist u tole ročičje, saj ima njihov trofejni stroj take čist plebejske USD vilce. Sm sliko SBK dirkalnika prlimal, de so vsaj blingbling zlate.

Ps: predno jih dobim po gobcu da sm res pička, če do večera ne zmorem 300 Km in me krivi od uturjenosti, bi omenil, da sm se cel dan potapljal in se po kosilu vračal iz Zadra

BMW_S100RR_RHS_1280.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet2@ ti, ko se z ženo skupaj vozita, sicer njej se to ne more zgoditi, ker ima moderno zadevo, ampak vseeno, poglej kako vtrga GSA, ki ima le 7000km.

http://www.gs-forum....autobahn-31789/

Tle je sigurno padla matica/podložka noter, ko so menjavali olje... in potem so jo poizkušali dobit ven po naravni poti, skozi auspuh...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Telelever je patent na nivoju treh stikal za žmigavce. Nekateri ga zapopadejo takoj, drugim je v napoto, tretji ga omenjajo zato, da imajo o čem govorit.

Meni osebno je ne posedanje motorja na zaviranju zoprno. enako zoprn mi je filing strašansko mehke belance.

To lahk opravičim samo s tem, da sem BMWje vozil največ 300Km v kosu. in ko se je prot večeru utrujenost večala enako kot gužva na cesti, mi je ta filing šel vedno bol na živce. Morda bi potreboval celo sezono, in bi se na to navadil. Verjetno bi me po tem posedanje navadnih teleskopov motilo? Tako da...Prednosti? :hmm: morda tud sami ne verjamejo čist u tole ročičje, saj ima njihov trofejni stroj take čist plebejske USD vilce. Sm sliko SBK dirkalnika prlimal, de so vsaj blingbling zlate.

Ps: predno jih dobim po gobcu da sm res pička, če do večera ne zmorem 300 Km in me krivi od uturjenosti, bi omenil, da sm se cel dan potapljal in se po kosilu vračal iz Zadra

Prej sem imel 5let BMWja in sedaj imam 2 leti KTMa.

Ob zamenjavi motorja sem mislil (glede na govorice), da bo to posedanje vilic ob zaviranju moteče, vendar mi ni, sploh.

Bolj me moti to, da se te navadne USD vilice ob močnem zaviranju zvijajo, tega prej teleleverju ni bilo, ker so vilice zelo toge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet2@ ti, ko se z ženo skupaj vozita, sicer njej se to ne more zgoditi, ker ima moderno zadevo, ampak vseeno, poglej kako vtrga GSA, ki ima le 7000km.

http://www.gs-forum....autobahn-31789/

tole se je naredilo kolegu

R 1150 R letnik 01 kupil novega 5 let star 6K km

z ženo se peljeta v višnjegorski klanec naenkrat začne tresti

zlomila se je ojnica na enem cilindru škode od 3 - 4 K ojro

mislim, da ga še ni dal popravit

možakar si je nadel že 7 križ - da ne bi kdo začel od norcev :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole se je naredilo kolegu

R 1150 R letnik 01 kupil novega 5 let star 6K km

z ženo se peljeta v višnjegorski klanec naenkrat začne tresti

zlomila se je ojnica na enem cilindru škode od 3 - 4 K ojro

mislim, da ga še ni dal popravit

možakar si je nadel že 7 križ - da ne bi kdo začel od norcev :blush:

Bmw ni za na cesto, gre boljše po zraku...tam propelerju ziher ojnice ne ftrga, ker je konstantno hlajenje hehe :)

R_1200_GS_-_1.jpg

R_1200_GS_-_2.jpg

R_1200_GS_-_3.jpg

R_1200_GS_-_7.jpg

R_1200_GS_-_9.jpg

flug_-_1200.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prej sem imel 5let BMWja in sedaj imam 2 leti KTMa.

Ob zamenjavi motorja sem mislil (glede na govorice), da bo to posedanje vilic ob zaviranju moteče, vendar mi ni, sploh.

Bolj me moti to, da se te navadne USD vilice ob močnem zaviranju zvijajo, tega prej teleleverju ni bilo, ker so vilice zelo toge.

To je zato ker sktm preuč divjaš! :P

Verjamem da je na SMTju to še bol izraženo, ker ima le bol dolge kole kot navadna cestna rižota.

tole se je naredilo kolegu

R 1150 R letnik 01 kupil novega 5 let star 6K km

z ženo se peljeta v višnjegorski klanec naenkrat začne tresti

zlomila se je ojnica na enem cilindru škode od 3 - 4 K ojro

mislim, da ga še ni dal popravit

možakar si je nadel že 7 križ - da ne bi kdo začel od norcev :blush:

a je mogoče moder z rumenim stolom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Navadne" vilice so za od kafiča do kafiča super.

Ko pa naložiš vso kramo in babo ter svojih 100 kil ti pa prav pride Bmw-jeva rešitev.

Poizkusite.

Tdm-ka se mi je v ovinkih zvijala ko razkuhan špaget...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Navadne" vilice so za od kafiča do kafiča super.

Ko pa naložiš vso kramo in babo ter svojih 100 kil ti pa prav pride Bmw-jeva rešitev.

Poizkusite.

Tdm-ka se mi je v ovinkih zvijala ko razkuhan špaget...

ja, veš, to pa si dobro povedal. Ker jez nism še čist nič probal. Kaj šele kam it z babo zad.

ona je bla na švabu manj tečna kot na japoncu, zato pa je blo moje veselje obratno sorazmerno.

ampak...ker pametnejši popušča....bo Honda ostala u garaži....morda pride zraven še kej bol udobnega.

"Navadne" vilice so za od kafiča do kafiča super.

Ko pa naložiš vso kramo in babo ter svojih 100 kil ti pa prav pride Bmw-jeva rešitev.

Poizkusite.

Tdm-ka se mi je v ovinkih zvijala ko razkuhan špaget...

U bistvu je tole najbol stereotipen BMWjaški refren.

Če preberemo med vrsticami,

Tisti ki nimate BMWja, nimate pojma (še)

BMW je edini sposoben na Krk prepelat 2 osebi in nekaj prtljage.

Šele ko kupiš BMW, ugotoviš, kakšna jajca so vsi ostali motorji.

Lepo prosim, de to razložite Mausu, pa Marji, ker tepca po svetu furata neke navadne vilce, pa bate mata enga zraven drugega. Marja celo ženo naloži..in kar greta....Človek sploh ne ve, da se to bez BMW ne da....Pa še Lord&Lady pište...ta teleban se tud z nekim japoncem okrog vozi....z navadnimi vilcami. fuck. Dangerseeker.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest k mam vikend dol :)

Bi pa šel tud z BMW jem čist komot mal probat do krka s Tuno je en sam matranje.

Tale tema je prav za razvedrilo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sam to ni blo sam zarad vilic.

No nerodno sem pisal.

Vzmetenje na BMW-ju je super. TDM-ka (mimogrede super motor) se je pač zanič peljala naložena oz. preveč naložena.

@cartman

Ti pa kr neki flancaš. Na Krk hodim večinoma z avtom, pa z zelo malo prtljage.

Ne vem a si v hrib obrnjen, ker ne vidim, kje sem pisal, da so ostali motorji jajca?

Napisal sem izkušnje z TDM 900, ki sem jo vozil pred nakupom GS-a.

Tema je super ja. Sploh izživljanje nad raznimi primerki :kva2:

Popravljeno . Popravil corser
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!