Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

Saj zdaj nova sklopka je v oljni kopeli, vodno hlajenje, no saj počasi se bodo kaj naučili.

Motor izgleda kar solidno, žal pa agregat skazi celoto.

rhfred.jpg

kaj na fotki mu olje pušča na sprednjih vilicah?

Dober je, samo če je brezhiben!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti si pa res brihten"zlatar" saj pri Luisu stane samo "lamela" NEORIGINALNA 190 € kje je še vse ostalo;vztrajnik(vsaj podrejat),če pa je zažgan razpokan ga je potrebno zamenjat,nov semering na motorju in menjalniku,nova potisna plošča,nov potisni ležaj,nov hid.cilinder sklopke,novo olje zavorno in v menjalniku itd.verjetno pa nisi še nikoli videl koliko je dela saj je potrebno ves motor razmontirat in potegnit narazen tako,da je v dveh delih ! !

Ravno iz takšnih in podobnih razlogov, vam hočemo dopovedat zakaj ne BMW-ja :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes odpelo na servis, Avtoval, ko mi je povedo ceno za zamenjavo komplet sklopke sem reko katero banko naj grem oropat, 900- 1000 €

Na kolk km nej bi ti menjal sklopko ????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes odpelo na servis, Avtoval, ko mi je povedo ceno za zamenjavo komplet sklopke sem reko katero banko naj grem oropat, 900- 1000 €

.... sorči .... sem že na vse dobu odgovore .... v nadaljevanju ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na kolk km nej bi ti menjal sklopko ????

Če je imel 8 BMW-jev verjetno že ve, pa še "bio" je zadovoljen "z " kvaliteto :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti si pa res brihten"zlatar" saj pri Luisu stane samo "lamela" NEORIGINALNA 190 € kje je še vse ostalo;vztrajnik(vsaj podrejat),če pa je zažgan razpokan ga je potrebno zamenjat,nov semering na motorju in menjalniku,nova potisna plošča,nov potisni ležaj,nov hid.cilinder sklopke,novo olje zavorno in v menjalniku itd.verjetno pa nisi še nikoli videl koliko je dela saj je potrebno ves motor razmontirat in potegnit narazen tako,da je v dveh delih ! !

Ne brihtoliraj pa pejd se priklopit na delavniški računalnik.

Prejšnji post sem oddal misleč, da mu je spustil semering na motorju. V tem primeru je materiala lamela in semering. Ne pa še pol motorja zraven.

In ja vem koliko je pa podret. Izgleda strašno a sploh ni taka reč, vsaj pri GS-u ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za tri jurje novga Kitajca dobiš ne pa BMWeja. :friend1:

Res je..že itak Predrago plačas ob nakupu propelerja, potem pa moraš imet še za kitajca v žepu, da ga lahko vzdržuješ :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na kolk km nej bi ti menjal sklopko ????

Jas sem jo na moji 1100tki nekje med 105 in 110 tisoč. Lamela še sicer ni bila za zamenjat ampak, ker smo imeli ravno snet menjalnik sem rekel "zakaj pa ne".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oh, js sm zmeri znova vznemirjena, ko vidim, kaj vse me še čaka. BMW je super garancija, da te na forumu ne označijo za "kuro, ki vse za cunje zmeče in je 3/4 življenja po štacunah" ... to je časovno in finančno za BMWjašice neizvedljivo.

So mi pa letos na servisu menjali olje v menjalniku in tam zadaj, na odprtino je naslonil bel karton in po njem izcedil olje. Je blo brezhibno, nič metalik :blush: Torej se bomo še en čas menda vozili z obstoječim prenosom...

Mi je pa serviser povedal, da menjava olja v menjalniku (niti v diferencialu) ni predvidena (moram preveriti BMWserviceROM), ampak, da se jo s svojo glavo misleči serviserji vseeno lotijo, ker naj bi na račun ekologije že kar nekaj menjalnikov zaropotalo. Strošek je pravzaprav minimalen (cena olja je okrog 10 eur/L, porabil ga je slaba 2, dela je za pol urce) in da 2 prednosti:

1.) vidiš, če je olje kaj zmahano, pomeni, da nekaj "melje" in

2.) menda podaljšaš življenjsko dobo difu in menjalniku.

Aja, in ne dajte mopeda usranga spat. :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne brihtoliraj pa pejd se priklopit na delavniški računalnik.

Prejšnji post sem oddal misleč, da mu je spustil semering na motorju. V tem primeru je materiala lamela in semering. Ne pa še pol motorja zraven.

In ja vem koliko je pa podret. Izgleda strašno a sploh ni taka reč, vsaj pri GS-u ne.

men se zdi, da je 85 KKm zadost za sklopko, in če rikne ji ne zamerim. Vseeno....jurja ni malo. za varo dobiš sigma performance slipperclitch košaro, lamele in še za kak penzionček u dolomitih ostane.

Kar pa se semeringa tiče...a ni čudno, da motor nima nekega odduška, de bi odvečno olje vn zabrisalo, ne pa da odpre semering in zalije kuplung?

Še enkat bi poudaril, da je po moje motor z 80 KKm zelo blizu koncu kariere. in jim kakega večjega vzdrževanja ne smemo zamert.

In ja, vem, da je tle gor precej motorjistov k majo bogato čez 100kKm na števcu....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW se pr 100 000 šele ulaufa menda. :evilgrin: :evilgrin:

Pr tvoji vožnji bo utečen šele pr 200kkm :yes: (to je kompliment ne graja)
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men se zdi, da je 85 KKm zadost za sklopko, in če rikne ji ne zamerim. Vseeno....jurja ni malo. za varo dobiš sigma performance slipperclitch košaro, lamele in še za kak penzionček u dolomitih ostane.

Kar pa se semeringa tiče...a ni čudno, da motor nima nekega odduška, de bi odvečno olje vn zabrisalo, ne pa da odpre semering in zalije kuplung?

Še enkat bi poudaril, da je po moje motor z 80 KKm zelo blizu koncu kariere. in jim kakega večjega vzdrževanja ne smemo zamert.

In ja, vem, da je tle gor precej motorjistov k majo bogato čez 100kKm na števcu....

85.000km je premalo. R1150 so imeli manjšo sklopko, a so delali še pa još kilometrov kljub temu da jo je precej rado zasmodilo. Pri 1200 je večja in jo ne zasmodi tako zelo hitro, mislm vsaj ne vem kaj bi moral delat da bi jo, kak burnout tako kot tisti hrvat s hondo.

Motor ima oddušek in tudi olja bi morali biti toliko preveč, da bi bilo pol gredi v olju. Semering je v končni fazi na gredi. Tega ne trdim, poizkušam pa povezati tole dvoje. Praviloma so imeli od defektnem semeringu tudi previsok nivo olja v motorju.

80.000km pač ne more bit življenska doba motocikla. Nobenega, sploh pa ne počasi vrtečega se bokserja. Pri 80.000km mal poštelaš ventile in greš novim dogodivščinam naproti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niso računali, da bi se bmw fahrer vozil do 80k km, ker so takšni fahrerji itak polni cvenka in hitro menjajo za novo zadevo.

Bmw fahrer se ne sekira če kaj crkne, kupi novega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

80.000km pač ne more bit življenska doba motocikla. Nobenega, sploh pa ne počasi vrtečega se bokserja. Pri 80.000km mal poštelaš ventile in greš novim dogodivščinam naproti.

No ne vem. Men se zdi, da so motorji stari 10 let že stari in večinoma odrabljeni. Zato BMWju ne zamerim če rikne pr 100 000Km. čeprav je dražji, ni narjen za zmerom. Men se zdi, da nihče več ne dela stvari za 100 let in miljon Km. Kmet2 pravi da je mel že 5 motorjev al nek podobnega, in da dela do 20 000 na leto. torej noben ni mel 60 kek, pa je moral od hiše zarad takega ali drugačnega razloga, a ne?

BTW, a sta vi2 te dni kej menjala motorja? en z črno rmeno jakno na navadnem črnem GSu je skoz PO pelal za belo paneuropeanko, za njima, cca 25sec, pa je prpelal še adventure.

jez upam, de bo moja odslužena razbitinica upravičla Hondin sloves, in zaneslivo ropotala ke do ene 120 000, kar je pr mojem tempu do ene 2015, ko bo polnoletna.Če pa jutri pade na kose, ji ne bom nič zameril.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj prvi avto je imel 300k km narejenih, trenutni pa 240k km. Prvi je šel ker je preveč pil - sicer kdo ve koliko bi jih še.

Če menjaš motor ker misliš, da je dotrajan, delaš kolosalno napako. Sicer so pa razlogi menjav motorjev pri večini (vsaj upam) drugačni, bolj čustveni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW se pr 100 000 šele ulaufa menda. :evilgrin: :evilgrin:

jp ... ulaufa .. vsak deu na svojo stran ... razlaufa ali po domače povedano razpade :lol:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj prvi avto je imel 300k km narejenih, trenutni pa 240k km. Prvi je šel ker je preveč pil - sicer kdo ve koliko bi jih še.

Če menjaš motor ker misliš, da je dotrajan, delaš kolosalno napako. Sicer so pa razlogi menjav motorjev pri večini (vsaj upam) drugačni, bolj čustveni.

ne primerjam avta in motorja. ampak motorje med seboj.

Da ne bo pomote....noben moj motor ni bil nov, in najmanj kar sm mel na števcu je blo 40 000Km. Trenutna honda bo prezimila z 97600Km na števcu.

Vseeno. Če ima motor 10 let, ali 100 000Km, je po moje že en mal star, in precej rabljen. mislim da očitek da je pokvarljiv ni upravičen, če je crknla sklopka pri 85 000Km. Jaz tega ne morem štet v slabo. Ne japoncu, ne Guzziju, ne BMWju

nikjer ne piše, da se z starejšim razgrajačem ne da uživat, in da more crknit. Pravim le, da se spotikat ob motorje s crknjeno sklopko pri 85000Km ni potrebno. svar je stara, in včasih kaj crkne. Pika. Verjetno japoncem v zrelih letih crkne kaj manj, in tud servis sklopke verjetno ni 900€

Da japoncu ne more crknit semering in spustit olja v sklopko, da imajo vsi po vrsti odduške spelane v airboks in se učasih tam ulije olje ven, tud če si tepec nalil cca 2l preveč, da so izbrani materiali v poprečju mišljeni za večje obremenitve je čist ena druga zgodba.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!