Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

Bolj ko prebiram polemiko o BMW-jih bolj sem depresiven. Iz vaših strokovnih expertizah je moj RT ki je star 11 let in ima 93000 km le en kup klumpa. Pa kljub temu ima vso možno opremo, super ABS, majhno porabo, pa tudi majho porabo olja............ in naj ga vržem vstran in si naj kupim pri mojih 193 cm in 120 kg neko majhno japonsko prduljo, češ glavno da je novo?

Ma niti slučajno - bmw za mene je zakon.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj ko prebiram polemiko o BMW-jih bolj sem depresiven. Iz vaših strokovnih expertizah je moj RT ki je star 11 let in ima 93000 km le en kup klumpa. Pa kljub temu ima vso možno opremo, super ABS, majhno porabo, pa tudi majho porabo olja............ in naj ga vržem vstran in si naj kupim pri mojih 193 cm in 120 kg neko majhno japonsko prduljo, češ glavno da je novo?

Ma niti slučajno - bmw za mene je zakon.

da se sploh upaš oglašat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj ko prebiram polemiko o BMW-jih bolj sem depresiven. Iz vaših strokovnih expertizah je moj RT ki je star 11 let in ima 93000 km le en kup klumpa. Pa kljub temu ima vso možno opremo, super ABS, majhno porabo, pa tudi majho porabo olja............ in naj ga vržem vstran in si naj kupim pri mojih 193 cm in 120 kg neko majhno japonsko prduljo, češ glavno da je novo?

Ma niti slučajno - bmw za mene je zakon.

Vozi se veselo naprej do 200.000km ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj ko prebiram polemiko o BMW-jih bolj sem depresiven. Iz vaših strokovnih expertizah je moj RT ki je star 11 let in ima 93000 km le en kup klumpa. Pa kljub temu ima vso možno opremo, super ABS, majhno porabo, pa tudi majho porabo olja............ in naj ga vržem vstran in si naj kupim pri mojih 193 cm in 120 kg neko majhno japonsko prduljo, češ glavno da je novo?

Ma niti slučajno - bmw za mene je zakon.

Ma senzor za parkiranje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj ko prebiram polemiko o BMW-jih bolj sem depresiven. Iz vaših strokovnih expertizah je moj RT ki je star 11 let in ima 93000 km le en kup klumpa. Pa kljub temu ima vso možno opremo, super ABS, majhno porabo, pa tudi majho porabo olja............ in naj ga vržem vstran in si naj kupim pri mojih 193 cm in 120 kg neko majhno japonsko prduljo, češ glavno da je novo?

Ma niti slučajno - bmw za mene je zakon.

za snecerja sploh nisi bmw-jaš, ker nimaš novega motorja :drunk:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a pr 200 k razpade? :bounce: sam vprašam :kva2:

Servis je treba nardit, ventile poštelat, olje v menjalniku pa difu menjat in tako naprej ... pol je še za 200.000km, nato ga pa opereš in pelješ v Bistro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servis je treba nardit, ventile poštelat, olje v menjalniku pa difu menjat in tako naprej ... pol je še za 200.000km, nato ga pa opereš in pelješ v Bistro.

:OK: :notworthy: :hooray: :yea2::grupni:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej še ti napiši zakaj nebi imel BMW-ja in navedi razlog zakaj si kupil to kozo namesto F800GS?

"ta koza" gre čez vsako lukno al pa kucl in gre... in gre..., pr "F 800 GS" pa se bojim d bi mogu sam na servis mislt...ventile štelat, pa olje dolivat, pa.....SE MI NE DA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oznake, ki si jih naštel, so le za fopanje potrošnikov.

Na tem forumu večkrat zasledim kakšno opombo, da je motocikel "slab", ker ne moreš sprednjih vilic nastavljat. Zakaj pa bi to moral početi?

A na avtomobilu tudi glede na teren pred tem v garaži ležiš in fedre nastavljaš? al imaš aktivno vzmetenje na avtu. Zanimivo ne, na avtu ni treba nič delat, na motorju pa bi moral vse živo nastavit, da je "vozen"... da te lahko prijatelji potrepljajo, da je šlo skozi ovinek brez plavanja.

Pač pravljice.

Najbolj koristna zadeva je ABS, ostalega pa ti ne rabiš, ko me boš vprašal, takrat ti bom svetoval, da namesto asc, esa, rdc raje naredi pavzo v prvi gostilni :) tam se boš v eni uri naužil avtonomije, ergonomije, ciklictike, servo ABS pa ti lahko samo klenarca da, ki ne bo stregla vinjenim gostom.

:OK: Ti pa si pacient,vozen je vsak motor,če ma kej al pa nima,in po moje nisi nikol vozil novejši letnik z vsem tem fopanjem potrošnikov,a pravilno predvidevam :?

lej jaz osebno sem se v teh letih hitro navadil stisnit gumb pa je podvozje nastavljeno tudi za ženo in prtljago brez vijačenja in izvijačev,ja lohk mi rečeš tud lenuh :P in mene ne rabi noben trepljat po rami,ker že zelo dolgo vozim motorje ter si ga kupim ker mi sede in ne ker je BMW.

Prav tako sem se navadil stisnit gumb in dobim informacijo koliko je tlaka v pnevmatikah brez ,da po nepotrebnem zgubljam čas na petrolu z preverjanjem le tega.

Sistem proti zdrsu zadnjega kolesa,če je pač to za tebe modna muha,zame ni in mi je že večkrat prav prišlo saj vozim dinamično izven naselij in ne oviram prometa na cesti,da me kamioni prehitevajo.......ti tega res ne rabiš,vsaj po prebranem te namreč ocenjujem za brezmadežnega motorista,vedno strogo po pravilih ^_^ in ko bodo napisal v zakon ,da se morš usrat na domačo mizo,se tega strogo drži.Ker to bo kmalu v zakonu,saj imamo parlament sestavljen iz poslancev,ki imajo osnovno šolo in še to so kupili :lol:

Snecer tehnika gre naprej in ti si ostal nekje v 70-ih ko je bil motor resnično nevaren,no za mene,ker se ne držim striktno kar mi nabije un v parlamentu z osnovno šolo :P

Sm pač novejše motoristične šole in mi ti dodatki lepo olajšajo vožnjo,tud v ovinek prav z lahkoto poprimem za zavorno ročico brez straha,da bi me metal iz ovinka in motor spreminjal smer...itd...ja včasih so na cesti nepredvidljive dogodivščine in taki dodatki ti včasih lahko rešijo kožo.

No ti pa še kar naprej ostani na svojem fergazarju,onesnažuj okolje,glej kelnarce....jaz se bom pa vozu ko črnogorec...digni se zemljo da legnem :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW-GS-Pink-1.jpg

Cudni tipi ga znajo vozit

Vidim,da čudni tip iščejo čudne........... :grim
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: Ti pa si pacient,vozen je vsak motor,če ma kej al pa nima,in po moje nisi nikol vozil novejši letnik z vsem tem fopanjem potrošnikov,a pravilno predvidevam :?

lej jaz osebno sem se v teh letih hitro navadil stisnit gumb pa je podvozje nastavljeno tudi za ženo in prtljago brez vijačenja in izvijačev,ja lohk mi rečeš tud lenuh :P in mene ne rabi noben trepljat po rami,ker že zelo dolgo vozim motorje ter si ga kupim ker mi sede in ne ker je BMW.

Prav tako sem se navadil stisnit gumb in dobim informacijo koliko je tlaka v pnevmatikah brez ,da po nepotrebnem zgubljam čas na petrolu z preverjanjem le tega.

Sistem proti zdrsu zadnjega kolesa,če je pač to za tebe modna muha,zame ni in mi je že večkrat prav prišlo saj vozim dinamično izven naselij in ne oviram prometa na cesti,da me kamioni prehitevajo.......ti tega res ne rabiš,vsaj po prebranem te namreč ocenjujem za brezmadežnega motorista,vedno strogo po pravilih ^_^ in ko bodo napisal v zakon ,da se morš usrat na domačo mizo,se tega strogo drži.Ker to bo kmalu v zakonu,saj imamo parlament sestavljen iz poslancev,ki imajo osnovno šolo in še to so kupili :lol:

Snecer tehnika gre naprej in ti si ostal nekje v 70-ih ko je bil motor resnično nevaren,no za mene,ker se ne držim striktno kar mi nabije un v parlamentu z osnovno šolo :P

Sm pač novejše motoristične šole in mi ti dodatki lepo olajšajo vožnjo,tud v ovinek prav z lahkoto poprimem za zavorno ročico brez straha,da bi me metal iz ovinka in motor spreminjal smer...itd...ja včasih so na cesti nepredvidljive dogodivščine in taki dodatki ti včasih lahko rešijo kožo.

No ti pa še kar naprej ostani na svojem fergazarju,onesnažuj okolje,glej kelnarce....jaz se bom pa vozu ko črnogorec...digni se zemljo da legnem :lol1:

jaz se ne upam več na golico, da ga ne zgazim :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sistem proti zdrsu zadnjega kolesa,če je pač to za tebe modna muha,zame ni in mi je že večkrat prav prišlo saj vozim dinamično izven naselij in ne oviram prometa na cesti,da me kamioni prehitevajo......

Tale pa je iz trte zvita hahahaha :D

Kmet, ti res boljse, da ne sedes na kak cesten motor, ker bi te v prvem ovinku dol cohali heheh :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale pa je iz trte zvita hahahaha :D

Kmet, ti res boljse, da ne sedes na kak cesten motor, ker bi te v prvem ovinku dol cohali heheh :)

Pred endurami sem imel cestake,najmočnejši je imel 185 konjev in je šel tud 300kmh,pa poglej hudiča še se vozim :grim
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred endurami sem imel cestake,najmočnejši je imel 185 konjev in je šel tud 300kmh,pa poglej hudiča še se vozim :grim

Ziher ni imel fergazerja hahahaha :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ziher ni imel fergazerja hahahaha :)

Res je ;)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: Ti pa si pacient,vozen je vsak motor,če ma kej al pa nima,in po moje nisi nikol vozil novejši letnik z vsem tem fopanjem potrošnikov,a pravilno predvidevam :?

lej jaz osebno sem se v teh letih hitro navadil stisnit gumb pa je podvozje nastavljeno tudi za ženo in prtljago brez vijačenja in izvijačev,ja lohk mi rečeš tud lenuh :P in mene ne rabi noben trepljat po rami,ker že zelo dolgo vozim motorje ter si ga kupim ker mi sede in ne ker je BMW.

Prav tako sem se navadil stisnit gumb in dobim informacijo koliko je tlaka v pnevmatikah brez ,da po nepotrebnem zgubljam čas na petrolu z preverjanjem le tega.

Sistem proti zdrsu zadnjega kolesa,če je pač to za tebe modna muha,zame ni in mi je že večkrat prav prišlo saj vozim dinamično izven naselij in ne oviram prometa na cesti,da me kamioni prehitevajo.......ti tega res ne rabiš,vsaj po prebranem te namreč ocenjujem za brezmadežnega motorista,vedno strogo po pravilih ^_^ in ko bodo napisal v zakon ,da se morš usrat na domačo mizo,se tega strogo drži.Ker to bo kmalu v zakonu,saj imamo parlament sestavljen iz poslancev,ki imajo osnovno šolo in še to so kupili :lol:

Snecer tehnika gre naprej in ti si ostal nekje v 70-ih ko je bil motor resnično nevaren,no za mene,ker se ne držim striktno kar mi nabije un v parlamentu z osnovno šolo :P

Sm pač novejše motoristične šole in mi ti dodatki lepo olajšajo vožnjo,tud v ovinek prav z lahkoto poprimem za zavorno ročico brez straha,da bi me metal iz ovinka in motor spreminjal smer...itd...ja včasih so na cesti nepredvidljive dogodivščine in taki dodatki ti včasih lahko rešijo kožo.

No ti pa še kar naprej ostani na svojem fergazarju,onesnažuj okolje,glej kelnarce....jaz se bom pa vozu ko črnogorec...digni se zemljo da legnem :lol1:

No pa smo se končno vrnili k topicu in odgovor je lep primer, da bmw potrebuje vsa ta pomagala, da je sploh vozen tako v glavi kot na cesti.

Očitno tudi gume puščajo nenormalno na bmwjih.

Za ovinek pa je fajn, če imaš sistem proti zdrsu sprednjega kolesa :K

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri velikih hitrostih je pri motorjih z fergazerji proti einšpricu poraba večja vsaj za 50% + večja !

Npr: Yamaha V-max 1400ccm z ferg. 145 Ps Ac nad 220 Km/h poraba ca10-11 l v primerjavi z

BMW-ejem K-1200-R 1157 ccm eišpric 163 Ps+ Akr.ca 9 Ps = 170 Ps AC nad 220 Km/h poraba ca 6-7 l

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa smo se končno vrnili k topicu in odgovor je lep primer, da bmw potrebuje vsa ta pomagala, da je sploh vozen tako v glavi kot na cesti.

Očitno tudi gume puščajo nenormalno na bmwjih.

Za ovinek pa je fajn, če imaš sistem proti zdrsu sprednjega kolesa :K

A ti maš pnevmatike skoz isto napumpane,al si obremenjen al nisi,al je toplo al je zima...itd..?

Ja rad mal hitrej vozim,toda varno!

ASC za prvo kolo je v razvijanju :grim

Kaka pomagala,a ni to samo šopanje potrošnikov :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niso računali, da bi se bmw fahrer vozil do 80k km, ker so takšni fahrerji itak polni cvenka in hitro menjajo za novo zadevo.

Bmw fahrer se ne sekira če kaj crkne, kupi novega.

Potem smo pa tukaj še ljudje, ki nimamo za novega in kupimo kao starega odsluženega - rabljenega in ga lepo furamo naprej :)

Ker je debata že "sočna" bom navrgel bonbonček. Lansko leto 2011 nas je nekaj Motosvetovcev obiskalo BMW Motorrad days v Garmischu in mi je v oči padel tip iz Češke. Le kaj za boga mu je bilo, da je kupil oz. si lastil 1100tko - torej "star", zvožen, "strošen" motor in z njim v treh letih 6 krat prevozil razdaljo ekvatorja.

Določeni ljudje ne stremijo k zadnjim hitom mode - raznim električnim pomagalom itd ampak zgolj uživajo v vožnji na čemer pač že sedijo. Eden takšen sem tudi sam in prav uživam z "starim klusjem".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motorji starejšega letnika so še vedno lahko odlično prevozno in uživaško sredstvo...torej prav nič ni narobe z njimi...

To, da je nekdo prevozil toliko km-jev v treh letih je pohvalno in hkrati dokaz, da 100.000km za motor ni nobena številka.

Kmet2 je pa seveda lepo napisal, da je tehnika šla korak naprej... Tako imamo lahko v lasti konjička, ki ima veliko zelo dobrih elektronskih pomagal, kar seveda v praksi veliko pripomore k lažji in bolj varni vožnji...

Nekdaj so tudi F1 bile brez elektronskih pomagal..., danes pa brez tega ne gre...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"ta koza" gre čez vsako lukno al pa kucl in gre... in gre..., pr "F 800 GS" pa se bojim d bi mogu sam na servis mislt...ventile štelat, pa olje dolivat, pa.....SE MI NE DA

Malo si ti pomešal stvari ... mam F 650 GS doma pa ni nobenega dolivanja olja, štelanja ventilov ipd ... na 10kkm narediš redni servis, ki na uradnem servisu stane cca 100 EUR pa se veselo furaš naprej ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!