Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

No Snecer, nisem hotel biti neuglajen. Sicer pa hvala, je res. Torej bad na bad, pa nas hočejo prepričat da je rezultat good. No go!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

r1200cb.jpgreimselinet-bmw-r-1200-y.jpg

Eden redkih primerov, kjer bemflov bokser pride do izraza in se lepo zlije z dizajnom. Ampak, ne švabi so očitno ta model nehali delali, ker je preveč lep.

uradni razlog drugačen

za tebe bi bil dober, ker se voziš po predpisih :grim za kaj hitreje je bil pa tako štorast. Ja lep je :kva1: kar v spalnico z njim :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R1200C je bil pa zelo dober motor za vozit v tej cruiser-čoper klasi. Sploh vozne lastnosti, zavore in ostalo so bile svetlobna leta pred ostalimi viragoti, dragstarji, VN-i, intruderji itd tistega časa, da o HD ne govorimo. Je bil pa drag in se očitno ni prijel

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On je pa nenadmašljiv in ne spada v to konkurenco!

On je pa nenadmašljiv in ne spada v to konkurenco!

Ja. Chuck bi še na izboru za miss world zmagal ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za tebe bi bil dober, ker se voziš po predpisih :grim za kaj hitreje je bil pa tako štorast. Ja lep je :kva1: kar v spalnico z njim :BUA:

ni bil dober niti za počasi. Neokretna kromirana krava. Tudi Herminator se je polomil z njim.

hermann_maier_narben_ewig_rtr14jp620110824121035.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni bil dober niti za počasi. Neokretna kromirana krava. Tudi Herminator se je polomil z njim.

hermann_maier_narben_ewig_rtr14jp620110824121035.jpg

pa tak zna ovinke polagat :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R1200C je bil pa zelo dober motor za vozit v tej cruiser-čoper klasi. Sploh vozne lastnosti, zavore in ostalo so bile svetlobna leta pred ostalimi viragoti, dragstarji, VN-i, intruderji itd tistega časa, da o HD ne govorimo. Je bil pa drag in se očitno ni prijel

Se ne strinjam popolnoma sem ga imel pa sem zamenjal za HD ja.Bil je praktično neuporaben za potovanja v dvoje plus prtljaga.

HD electra glide zakon za potovanja in pa za vožnjo približno po omejitvah.Neuporaben pa za večino SLO pilotov,kateri vsaj na tipkovnici spravijo v koš vso moto GP elito in večino testnih voznikov pri moto revijah.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je kaj "železje" potem je to HD sem ga vozil leta 1997 od predsednika HD kluba v Ulmu(Werner Roschmann) on pa takratnega mojega V-maxa in da ti še povem kaj je rekel po ca 20 kil.vožnje, takoj bi menjal za V-maxa ampak nemorem-nesmem, sem predsedni HD kluba.

Še moje mnenje - res kup železa krama od krame, edino pozitivno na njemu je,da od rukanja batov v rit nemoreš zadremat !

Sem se imel priliko voziti 3 dni skupaj z tabo in še par BMW piloti na BJB relyju po Srbiji in sem imel priliko videti kako "sveži" ste lezli dol z vaših nadmotorjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se ne strinjam popolnoma sem ga imel pa sem zamenjal za HD ja.Bil je praktično neuporaben za potovanja v dvoje plus prtljaga.

HD electra glide zakon za potovanja in pa za vožnjo približno po omejitvah.Neuporaben pa za večino SLO pilotov,kateri vsaj na tipkovnici spravijo v koš vso moto GP elito in večino testnih voznikov pri moto revijah.

aja no to pa sem mogoče res pozabil napisat - fajn za vozit solo na enodnevnih relacijah. zadnji sedež neuporaben za sopotnika in neuporaben kot naslonjalo pa dosti torb bi rabil. torej imaš prav za ture je HD ali katerikoli skoraj boljši, ampak tehnično (zavore, podvozje, motor) je pa bil dober.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se imel priliko voziti 3 dni skupaj z tabo in še par BMW piloti na BJB relyju po Srbiji in sem imel priliko videti kako "sveži" ste lezli dol z vaših nadmotorjev.

Še naprej sanjaj v miru ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na BMWju se verjetno tudi pomladiš, odstranja celulit zaradi izvirnega vzmetenja in krčne žile zaradi vibracij.

žal boljšega vzmetenja kot ga ima bmw ni..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na BMWju se verjetno tudi pomladiš, odstranja celulit zaradi izvirnega vzmetenja in krčne žile zaradi vibracij.

edin kurac maš še zmeri majhen/kratek... (iz prve roke povem...)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet gostilniška?

Je gostilniška - za tistega,ki (posluša rekla-kazala) in ni še nikoli sedel na novejšem modelu in probal paralewel vzmetenja z dodatnim ESA !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ma GSka tisto fedro spredaj, ker gre za konstrukcijo brez običajnega štela. Štel pri GSki je kar sam agregat. Zato so pa naumili tisto fedro, sicer bi nabilo vilice oz. bi teža vse potrgala. V bistvu je tisti telelever nuja, da je sploh vozno in ne razpade.

Pri modernem modelu 1000rr, ki ima normalno ogrodje, ni teh "rešitev."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!