pik1 Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 BMW je res totalni zanič motor, če ga vozi taki štor, kot je tale v zgornjem posnetku ... ja vsak otrok vsaj enkrat v življenju doma očetu naskrivaj vzame avto al pa motor .... maus 1
maus Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 (popravljeno) po takmu snegu, bi tudi z mojo ninđo meu mau problemou ... priznam :lol: je pa res, da z bmflom, lahko sam po snegu krog nardi :lol: Popravljeno Oktober 30, 2012. Popravil maus pik1 in DAMI34 2
trpin Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 In po vseh teh debatah... Še vedno ne vemo razloga zakaj bi imeli bemflna
maus Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 In po vseh teh debatah... Še vedno ne vemo razloga zakaj bi imeli bemflna itak ni nubenmu jasn, zakaj bi ga sploh imeu :lol: DAMI34 in bikez 2
Kmet2 Objavljeno Oktober 30, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 In po vseh teh debatah... Še vedno ne vemo razloga zakaj bi imeli bemflna Jah sej če voziš Kawo res ne morš vedet pik1, krucymucy in DAMI34 3
Snečer Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 Boštjan se fura po severu kanade sam, pri -40°C ... http://www.aroundtheworld.si/ Spet precej selektivno bereš blog od mladeniča, ki ne skriva defektov. http://www.aroundtheworld.si/blog/jordanija-2#/image/large/4458 Tu so celo mašino razdrli, da so ugotovili, da gre za neko elektroniko. Jordanija, to si ja v 3 urah doli z letalom. Če se pa okoli pelješ pa tudi ni takšna razdalja.
svobodnaptica01 Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 Boštjan se fura po severu kanade sam, pri -40°C ... http://www.aroundtheworld.si/ A je pol BMW brez servisne podpore pa dveh terencev skoz zraven razlog, da je tm obtičal? (zadnji log je od tam 18.3.2012)
Snečer Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 Boštjan se fura po severu kanade sam, pri -40°C ... http://www.aroundtheworld.si/ No, brez tega foruma se sploh ne bi več vozil Nato sem zaprosil za pomoč izkušene motoriste preko foruma in ti so se zelo hitro odzvali in priskočili na pomoč.
krucymucy Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 V bistvu je snel sedež in rezervoar, ne pa razdrl mašino.
maus Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 V bistvu je snel sedež in rezervoar, ne pa razdrl mašino. to je edino kar ga skup drži :lol: ...pol razpade :lol: thumper, bikez in DAMI34 3
krucymucy Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 A je pol BMW brez servisne podpore pa dveh terencev skoz zraven razlog, da je tm obtičal? (zadnji log je od tam 18.3.2012) V bistvu je tam nehal updateat stran. Ne vem zakaj. Jaz mu že nekaj časa sledim na facebooku.
Snečer Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 V bistvu je snel sedež in rezervoar, ne pa razdrl mašino. svežo elektroniko so mu v rjo montirali Tak pač je kot je tudi Šeruga zapisal. To je kaferacer model postal, v resnih razmerah vse živo odpove, reklame pa seveda zavedejo, da gre za tank, ki ga lahko otovoriš.
krucymucy Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 Človek se vpraša zakaj se z versysi ne vozijo tja dol. yamaha2025 1
krucymucy Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 svežo elektroniko so mu v rjo montirali Tak pač je kot je tudi Šeruga zapisal. To je kaferacer model postal, v resnih razmerah vse živo odpove, reklame pa seveda zavedejo, da gre za tank, ki ga lahko otovoriš. Pa to ni rja. Rezervoar in ta pokrov sta plastična. Motor je imel ob tej okvari pa prek 60.000km in za sabo vso severno, vzhodno evropo, bližnji vzhod, po snegu, soli, pesku in vulkanskem pepelu.
Snečer Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 Na BMWju očitno tudi kitajska plastika rjavi. Če je mel 60k km se še sploh ni utekel a ne.
krucymucy Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 Ne, zdej ko ima 120k je utečen. corser in pik1 2
HyperJack Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 (popravljeno) Evo junaki, kdo se ponudi da mi za novo leto vso fasungo in ostale stvari zvozi na vikend v primeru snega....seveda dostavo plačam =) Tako hvalte svoje adventure mopede, da bo to mala malica Cesta je makedamska, ni pa splužena.. MIslim resno! Popravljeno Oktober 30, 2012. Popravil HyperJack DAMI34 1
Snečer Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 Ne, zdej ko ima 120k je utečen. Po 12ih nastavljanjih ventilov bi že res moral biti.
krucymucy Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 Nikjer ne piše da se jih nastavlja na 10k
Snečer Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 Nikjer ne piše da se jih nastavlja na 10k BMW recommends checking and adjustment of the valves "as necessary" every 6,000 miles (or 10,000 km). This page shows you how to do it. http://www.r1200gs.info/howto/valve-adj.html Pa to si ja nonstop na servisu...
krucymucy Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 (popravljeno) Ja, res je. dvakrat na sezono. Sedaj pa še primerjaj tole. Pri R1200GS se vsake 10.000km odvije dva vijaka na vsaki strani in pomeri zračnost. 10 minut. Pri Z-ju recimo ko sem to delal, sem moral odmontirat oba sedeža, odmontirat rezervoar, odklopit pod rezervoarjem kable za črpalko, plovec, cevi za gorivo. Potem mi je smetal kup kablov in priveskov, nato pa še 6 al 8 vijakov za odstranit pokrov ventilov. Pa še nagužvano je vse skupaj. delo za nekaj ur. Je pa res da se to na GS-u dela dvakrat na leto, na kawasakiju pa na dve leti, but still. Kaj je dražje? Popravljeno Oktober 30, 2012. Popravil krucymucy
gift Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 Tole je zame eden boljsih potopisov, samo se mi pa Estonec smili, ker je nasedel reklami neunicljivega svaba in je nonstop sraufal proeler. Ne vem ce kaj na propelerju sploh se obstaja, kar on ni zamenjal (nekatere dele celo dvakrat), kljub temu, da je pred odhodommna pot, na motorju tak vse ze zmenjal http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=480532 Je pa dober potopis predvsem je nazorno pokazano, kako popravit propelern:)
I30 Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 (popravljeno) ... Je pa res da se to na GS-u dela dvakrat na leto, na kawasakiju pa na dve leti, but still. Kaj je dražje? Ja pa ja de, veš de! Na ZR7, ki sem ga prodal, ko je imel nekje okoli 70 ali 80 jurjev (pozabil koliko točno) sem dal ventile štelat enkrat (1x)! In se jih ni nič štelalo, ker so bili vsi v okvirih toleranc, le za dihtngo pokrova je bla jeba, ker je Tomaž trenutno ni imel in je z neko maso zatesnil. Zrx, kupljen pri 30 jurjih šel od bajte tudi nekje pri 70h (danes ga sploh prodal ne bi, napaka jebat ga), ni štelanja ventilov videl nikoli. Delal ves čas kot urca. To so pač Kawlni delani iz jekla ne pa švabskega putra in kitajske plastike. Popravljeno Oktober 30, 2012. Popravil I30
krucymucy Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 sej na 40.000km se štela oz. preverja. kar je pri 20k letno na dve leti. Ti matematika dela težave? Jst sem sicer delal to pri 30k, ker je itak puščalo olje.
Snečer Objavljeno Oktober 30, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2012 Ja, res je. dvakrat na sezono. Sedaj pa še primerjaj tole. Pri R1200GS se vsake 10.000km odvije dva vijaka na vsaki strani in pomeri zračnost. 10 minut. Pri Z-ju recimo ko sem to delal, sem moral odmontirat oba sedeža, odmontirat rezervoar, odklopit pod rezervoarjem kable za črpalko, plovec, cevi za gorivo. Potem mi je smetal kup kablov in priveskov, nato pa še 6 al 8 vijakov za odstranit pokrov ventilov. Pa še nagužvano je vse skupaj. delo za nekaj ur. Je pa res da se to na GS-u dela dvakrat na leto, na kawasakiju pa na dve leti, but still. Kaj je dražje? Pri Kawasakiju je pri 42.000km predviden čeking zračnosti in nič drugega. Ni samo čeking pri BMWju, nego adjustment+chekcing.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se