sayo Objavljeno December 12, 2012 Opozori Objavljeno December 12, 2012 Po tem koliko slabega ste slišali o svojih bemflih in bi si jih zdaj radi znebili, jih kar k meni pripeljite, se bom jaz namesto vas teh jajc znebil P.S. GS-i imajo prednost
I30 Objavljeno December 13, 2012 Opozori Objavljeno December 13, 2012 Ahahahahahahahahahahahaha ..... ...... A še kdo v tem smehu zaznava neko histerijo? Mu moramo malo bol polahko resnico servirati, če ne se bo dec še resno zasekiral. maxiscooter in corser 2
Whiskey Objavljeno December 13, 2012 Opozori Objavljeno December 13, 2012 Propelerček na delu pik1, BelaStrela in Kmet2 3
bagio Objavljeno December 13, 2012 Opozori Objavljeno December 13, 2012 še GS rata vozn ko mu menjajo kardan za verigo daneb, thumper in I30 3
Snečer Objavljeno December 13, 2012 Opozori Objavljeno December 13, 2012 In predvsem bokser motor. 800ka je zelo solidna zadeva.
gift Objavljeno December 13, 2012 Opozori Objavljeno December 13, 2012 (popravljeno) 800ka je zelo solidna zadeva. Ne bo drzalo. 800-tke imajo hude probleme z masinami. Popravljeno December 13, 2012. Popravil gift
bladzo Objavljeno December 13, 2012 Opozori Objavljeno December 13, 2012 Ne bo drzalo. 800-tke imajo hude probleme z masinami. [/media] Ne govori neumnosti... A zdej k si pa video najdu z zaribano mašino, pa pomen, da majo 800-tke hude probleme. Do sedaj sem najdlje šlepu" nepokvarljivo" Hondo Cbf 1000 SA. In to dvakrat zaradi iste napake! S tremi GS-i 800 skupaj imamo nekaj več kot 100.000km! Od tega en 51.000 km! Trenutno vsi brez težav!
Kmet2 Objavljeno December 14, 2012 Avtor Opozori Objavljeno December 14, 2012 Ne govori neumnosti... A zdej k si pa video najdu z zaribano mašino, pa pomen, da majo 800-tke hude probleme. Do sedaj sem najdlje šlepu" nepokvarljivo" Hondo Cbf 1000 SA. In to dvakrat zaradi iste napake! S tremi GS-i 800 skupaj imamo nekaj več kot 100.000km! Od tega en 51.000 km! Trenutno vsi brez težav! Ne pregovarjaj se z Giftom ,ker se ti bo sigurno pokvaril P.S. tudi sam imam in sem imel že dva 800kubična agregata in oba brez ene napake,lahko sam rečem ...super motorček
Zivnorc Objavljeno December 14, 2012 Opozori Objavljeno December 14, 2012 ... pa ko sem se peljal 2 x s tvojim BMW jem so iskre letele od njega.... A to pomeni da je ribal? yamaha2025 in DAMI34 2
Kmet2 Objavljeno December 14, 2012 Avtor Opozori Objavljeno December 14, 2012 ... pa ko sem se peljal 2 x s tvojim BMW jem so iskre letele od njega.... A to pomeni da je ribal? Jep :yes: ribal a ne zaribal
I30 Objavljeno December 14, 2012 Opozori Objavljeno December 14, 2012 ... pa ko sem se peljal 2 x s tvojim BMW jem so iskre letele od njega.... A to pomeni da je ribal? Ma to se sam bat mal okol obrne. Saj se pol spet na prov zasuka. :grim thumper 1
daneb Objavljeno December 14, 2012 Opozori Objavljeno December 14, 2012 še GS rata vozn ko mu menjajo kardan za verigo Res je, ampak menjali so tudi pilota.
mamkabozja Objavljeno December 15, 2012 Opozori Objavljeno December 15, 2012 To fotko sem dobil od italjanskega prodajalca MGja na FB! daneb 1
Snečer Objavljeno December 15, 2012 Opozori Objavljeno December 15, 2012 (popravljeno) Ziher fotomontaža Sicer pa smo tovrstne fotke že kazali v tej temi. To vse kaže na to, da zadeva ni za pravi teren. Nemški aluminij ne zdrži obremenitve, bi morali iz jekla narediti, Ta je bil kar znan. http://en.wikipedia.org/wiki/Krupp Popravljeno December 15, 2012. Popravil Snecer
motofrik Objavljeno December 15, 2012 Opozori Objavljeno December 15, 2012 Nimam GS , tako da samo premišljujem... o tem lomljenju kardanov. Po moje tipi prenatovorijo motor in se gredo neke skoke in vožnje po terenu, motor pa je v bistvu salonski terenec. Pa ne me popljuvati, ampak po moje je edino še R100GS PD bil dokaj vzdržljiv in robusten. Drugače si skoraj ne znam razlagati teh slik novih GS-ov s polomljenimi pogoni... yamaha2025 1
corser Objavljeno December 15, 2012 Opozori Objavljeno December 15, 2012 Bmw je pač uspel z marketingom prodat zgodbo z imenom GS: ko si kupil nekaj, kar naj bi bilo za okoli sveta pa po tej poti itak nikoli ne boš šel. Sem ter ja pa se kdo zapelje in ga zlomi. A to je eden na 1000. Motorist po poti ekvatorja, ne zlomljen kardan. Teh je več. Zato se pa jaz preventivno tako malo vozim. Pa tudi če se vozim z drugimi bmwjaši, se pogosto ustavljamo na kavah- da material počiva. Samo ti pa srce razbija. Od kav, seveda.... Kmet2, SIMPLE MEN in pik1 3
daneb Objavljeno December 15, 2012 Opozori Objavljeno December 15, 2012 To fotko sem dobil od italjanskega prodajalca MGja na FB! Ta je pripravljen za reciklažo.
krucymucy Objavljeno December 15, 2012 Opozori Objavljeno December 15, 2012 R1200 based motorjev je bilo prodanih prek pol miljona, tako da deset polomljenih nihajk ne pomeni nič. yamaha2025 in Kmet2 2
motofrik Objavljeno December 15, 2012 Opozori Objavljeno December 15, 2012 Kaj pa veš... mogoče jih je precej več (verjetno se lomijo v primerih, ki sem ga opisal), ali pa ostali precej manj pod vplivom reklame vozijo.
krucymucy Objavljeno December 15, 2012 Opozori Objavljeno December 15, 2012 Ne vem, ampak me zanima ali je kdo v Sloveniji imel tak primer. V ponedeljk bom poklical serviserja in vprašal koliko nihajk je že menjal.
Snečer Objavljeno December 15, 2012 Opozori Objavljeno December 15, 2012 After only 1600 miles on my new GS the final drive has to be replaced. It's covered under warranty but I was wondering if anyone else has had issues with theirs? I've owned many BMWs over the last 30 years and never had this problem. Worst of all the part has to come from Germany so I have contort my 55 year old 250 pound body on to my sons Ninja for the next 2-3 weeks Nočna mora vsakega bmw fahrerja, ko vtrga kardan in je nato primoran voziti kawasakija
Snečer Objavljeno December 15, 2012 Opozori Objavljeno December 15, 2012 Ne vem, ampak me zanima ali je kdo v Sloveniji imel tak primer. V ponedeljk bom poklical serviserja in vprašal koliko nihajk je že menjal. Neka statistika je in sicer 7% okvar kardana pri tistih, ki motor uporabljajo glede na obljubljene specifikacije = torej na terenu. thumper 1
Snečer Objavljeno December 15, 2012 Opozori Objavljeno December 15, 2012 NHSTA Opens Investigation into BMW Final Drive Failures This is really good news for BMW owners. I have had rear drive failures on my 2001 GS, 2003 GS Adv and my 2008 K1200GT. My LT was written off before it had a chance to fail. V tujini si upajo o tem pisati, pri nas dobiš le kakšen neprijeten klic verjetno.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se