krucymucy Objavljeno December 15, 2012 Opozori Objavljeno December 15, 2012 Final drive failure ne pomeni nujno počene nihajke. Lahko je zgolj ležaj, prvi primerki so bili znani glede tega.
Kmet2 Objavljeno December 15, 2012 Avtor Opozori Objavljeno December 15, 2012 To fotko sem dobil od italjanskega prodajalca MGja na FB! Ta prav za nežnejši spol,malce nižji P.S. sam morte pa priznat,da zlomljen GS definitivno lepše zgleda kot polomljen Kawasaki :lol: daneb, Zivnorc, Whiskey in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno December 15, 2012 Opozori Objavljeno December 15, 2012 Ta prav za nežnejši spol,malce nižji P.S. sam morte pa priznat,da zlomljen GS definitivno lepše zgleda kot polomljen Kawasaki :lol: sam to je čist normalno, k BMW se zlom med navadno turistično vožnjo, ponavad odpade kak kos, al pa kardan, al pa guma. Kwako pa moraš ornk u grmovje zabrisat, da se fajn razlomi, drgač ni nobenga efekta. Zivnorc, thumper, I30 in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno December 15, 2012 Avtor Opozori Objavljeno December 15, 2012 sam to je čist normalno, k BMW se zlom med navadno turistično vožnjo, ponavad odpade kak kos, al pa kardan, al pa guma. Kwako pa moraš ornk u grmovje zabrisat, da se fajn razlomi, drgač ni nobenga efekta. Eh nimaš pojma :grrr Na zgoraj navedeno namreč Kwako najlažje zlomš če za bmflarjem vozš :lol:
DAMI34 Objavljeno December 15, 2012 Opozori Objavljeno December 15, 2012 Eh nimaš pojma :grrr Na zgoraj navedeno namreč Kwako najlažje zlomš če za bmflarjem vozš :lol: se strinjam, verjetno zato ker prletiš v kak kos, ki je odpadel od BMWja :grim I30, thumper, pik1 in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno December 15, 2012 Avtor Opozori Objavljeno December 15, 2012 se strinjam, verjetno zato ker prletiš v kak kos, ki je odpadel od BMWja :grim Tako je blo tudi mišljeno Zivnorc 1
corser Objavljeno December 15, 2012 Opozori Objavljeno December 15, 2012 R1200 based motorjev je bilo prodanih prek pol miljona, tako da deset polomljenih nihajk ne pomeni nič. O ja pomeni... pomeni deset videov več, ki jih prilima Sneci
solorider Objavljeno December 15, 2012 Opozori Objavljeno December 15, 2012 Bmw je pač uspel z marketingom prodat zgodbo z imenom GS: ko si kupil nekaj, kar naj bi bilo za okoli sveta pa po tej poti itak nikoli ne boš šel. Sem ter ja pa se kdo zapelje in ga zlomi. A to je eden na 1000. Motorist po poti ekvatorja, ne zlomljen kardan. Teh je več. Zato se pa jaz preventivno tako malo vozim. Pa tudi če se vozim z drugimi bmwjaši, se pogosto ustavljamo na kavah- da material počiva. Samo ti pa srce razbija. Od kav, seveda.... jaz si še na kavo ne upam je skozi v garaži in jaz budno spremljam kaj Snecer tukaj prilima km-je pa dobim, ko kolo na roko vrtim
moto rider Objavljeno December 15, 2012 Opozori Objavljeno December 15, 2012 (popravljeno) Glede na osnovno vprašanje zaprimo že enkrat tole temo in priznajmo: "Zato k' nimam g'narja!!!" :grim Popravljeno December 15, 2012. Popravil moto rider motofrik, Zivnorc, solorider in 5 others 8
pik1 Objavljeno December 15, 2012 Opozori Objavljeno December 15, 2012 .... le zakaj bi zapiral vsebinsko kvalitetne teme ???? .... tole je ena bolj poučnih tem na MS-ju .... :grrr Kmet2 1
motofrik Objavljeno December 15, 2012 Opozori Objavljeno December 15, 2012 Glede na osnovno vprašanje zaprimo že enkrat tole temo in priznajmo: "Zato k' nimam g'narja!!!" :grim ...in, ker ne delajo več R100GS Pariz Dakar. Kot tudi ne Africe Twinn. In Super tenere 750.
Kmet2 Objavljeno December 16, 2012 Avtor Opozori Objavljeno December 16, 2012 ...in, ker ne delajo več R100GS Pariz Dakar. Kot tudi ne Africe Twinn. In Super tenere 750. In tud leto 1980 ni več :grim Zivnorc in daneb 2
motofrik Objavljeno December 16, 2012 Opozori Objavljeno December 16, 2012 Ej, prijatelj... malo dlje so jih delali. Bi pa bilo zanimivo vedeti, koliko okvar je bilo na R100GS in sedaj 1200GS. Pa ne mislim kaj slabega s tem. Če bi imel denar, bi ga kupil -R1200GS. V Afriko itak ne bi šel, moj stil vožnje je pa tudi tak, da ni bati za počen pogon. Definitivno se pa je z njim zelo nobel peljati.
royal Objavljeno December 16, 2012 Opozori Objavljeno December 16, 2012 Glede na osnovno vprašanje zaprimo že enkrat tole temo in priznajmo: "Zato k' nimam g'narja!!!" :grim Nasprotno, lahko si ga kupi "vsak" takšnega ali drugačnega, odvisno kje ima denarnico :grim
Kmet2 Objavljeno December 16, 2012 Avtor Opozori Objavljeno December 16, 2012 Ej, prijatelj... malo dlje so jih delali. Bi pa bilo zanimivo vedeti, koliko okvar je bilo na R100GS in sedaj 1200GS. Pa ne mislim kaj slabega s tem. Če bi imel denar, bi ga kupil -R1200GS. V Afriko itak ne bi šel, moj stil vožnje je pa tudi tak, da ni bati za počen pogon. Definitivno se pa je z njim zelo nobel peljati. Pa sej nekje bi mogla bit kakšna statistika,mogoče ne od dobe R100GS definitivno pa od novejše računalniške dobe kjer BMW shranjuje vse podatke v svojo bazo. Če ne drugače pa ima Snecer vse podatke Kar pa se tiče zlomljenih pogonov se ti pa pridružujem,prav tako z mojim stilom vožnje ni za bat za kakšen takšen defekt.Če bi mi služba dopuščala mesec skupnega dopusta pa bi sigurno razmislil tudi v kakšni Afriki ali kaj podobnega saj sem po duši adventurist in mislim ,da ne bi imel problemov z kakšnim kardanom saj me hard enduriranje na takih popotovanjih niti malo ne gane pa tudi to ni motor za neke kozje stezice,no pa tud če je neotovorjen in z pravo obutvijo se da malce igrat .)
thumper Objavljeno December 16, 2012 Opozori Objavljeno December 16, 2012 tazadnji - res - pravi gs ... http://images.motorc...---winning-.jpg http://pds.exblog.jp...9718_603499.jpg vse naprej so ponesrečene izpeljanke ... Kmet2, daneb, Zivnorc in 1 other 4
gift Objavljeno December 16, 2012 Opozori Objavljeno December 16, 2012 (popravljeno) Neka statistika je in sicer 7% okvar kardana pri tistih, ki motor uporabljajo glede na obljubljene specifikacije = torej na terenu. Ma kardani na super motorjih se radi lomojo Potem ga je patreba samo se nalozit, sredi avtoceste, al kje se ze vozite Popravljeno December 16, 2012. Popravil gift
Snečer Objavljeno December 16, 2012 Opozori Objavljeno December 16, 2012 Jap, v kaj vse se lahko obrne ena vožnja na kavico.
Kmet2 Objavljeno December 16, 2012 Avtor Opozori Objavljeno December 16, 2012 Jap, v kaj vse se lahko obrne ena vožnja na kavico. V pravo dogodivščino :yes: rdeci_vragec 1
Whiskey Objavljeno December 16, 2012 Opozori Objavljeno December 16, 2012 Kardani se lomjo samo, če ga izstreljuješ na štartu. Če ne delaš z motorjem kot svinja z mehom in ga redno vzdržuješ, bo kardan služil do konca. Moj bo držal sigurno dlje, kot bosta Snecer in Gift imela voljo lepit slikce in filmčke o lomu pogonskega sklopa. V treh letih je naklepal že 80.000 km. sohen, RobiRoberto, Zivnorc in 4 others 7
Snečer Objavljeno December 16, 2012 Opozori Objavljeno December 16, 2012 Si pa zaradi verjetnostnega računa vsak naslednji kilometer bližje defektu. Zivnorc 1
Kmet2 Objavljeno December 16, 2012 Avtor Opozori Objavljeno December 16, 2012 Snecer,daleč od tega ,da bi GS kopiral vodno hlajenje,naredil je nekaj kar ni še noben.Voda hladi samo območje obeh glav in valjev v izgorevalnem prostoru tako ,da voda hladi samo 35% in zrak 65% zato ima še vedno reže na cilindrih. Za hlajenje tekočine ima dva hladilnika,na vsaki strani enega in da ne bo kdo mislil da je po en za en cilinder ,ne vsak hladi oba cilindra!Kot si že v tej temi špekuliral koliko bo težji zaradi vodnega hlajenja.....celi 2,7kg!!! Zdej pa pejt na Kawasaki pogledat koliko tehta kiler+vodna pumpa+hladilna tekočina..itd kaj da mu dodamo še ASC,ESA,RDC..itd sej bi bil tvoj Kawasaki težek kot tank iz ww2 ki jo tako rad omenjaš. ^_^ No pa še neki Sneci,tukaj lahko vodno hlajenje odpove pa se boš z lahkoto pripeljal kamor boš želel,probaj to na Kawi,do prvega servisa pol pa generalni remont :lol: BelaStrela 1
Snečer Objavljeno December 16, 2012 Opozori Objavljeno December 16, 2012 (popravljeno) To samo kaže na to, da bi morali zamenjati celoten agregat, ne pa da so spet naredili nekaj na pol. Nisem špekuliral koliko bo težji, ampak sem dal uradne podatke, nova GSka je težka skoraj 240 kilogramov, kar jo naredi "nevozno" za offorad. Ker uporablja motor za ogrodje (nima okvirja) že na ta račun prihrani nekaj kg, a 240 kg je ogromno. Konkurenca je seveda še težja, ne pa tudi Kawasaki, ki je težak 239kg pa ima okvir, 4 cilindre, polno vodno hlajenje in nobenih eksotičnih lahkih materialov (v tej teži ima ABS, KTRC itd., skratka vse kar rabi). Ko pogledaš GSA, ki ima 260 al kolko kg pa je stvar še bolj nelogična, če so ga delali za "teren". Vsak bi pomislil, da bi naredili 40kg lažjega napram gsu, ne pa težjega. Ko vodno hlajenje odpove termostat javi računalnik in mašina ugasne in se pri 4 letni garanciji ne sekiraš kaj dosti. p.s. na Vršič pa res ne moreš potem s kawo... :grim Popravljeno December 16, 2012. Popravil Snecer
Kmet2 Objavljeno December 16, 2012 Avtor Opozori Objavljeno December 16, 2012 To samo kaže na to, da bi morali zamenjati celoten agregat, ne pa da so spet naredili nekaj na pol. Nisem špekuliral koliko bo težji, ampak sem dal uradne podatke, nova GSka je težka skoraj 240 kilogramov, kar jo naredi "nevozno" za offorad. Ker uporablja motor za ogrodje (nima okvirja) že na ta račun prihrani nekaj kg, a 240 kg je ogromno. Konkurenca je seveda še težja, ne pa tudi Kawasaki, ki je težak 239kg pa ima okvir, 4 cilindre, polno vodno hlajenje in nobenih eksotičnih lahkih materialov (v tej teži ima ABS, KTRC itd., skratka vse kar rabi). Ko pogledaš GSA, ki ima 260 al kolko kg pa je stvar še bolj nelogična, če so ga delali za "teren". Vsak bi pomislil, da bi naredili 40kg lažjega napram gsu, ne pa težjega. Ko vodno hlajenje odpove termostat javi računalnik in mašina ugasne in se pri 4 letni garanciji ne sekiraš kaj dosti. p.s. na Vršič pa res ne moreš potem s kawo... :grim No če si že pri Kawi natančen z KG naj ti prišepnem,da ima novi GS 238kg kar je za celo kilo lažje od Versys1000 in ztem da ima neprimerno več opreme in je bolj terensko usmerjen. Ne razumem pa ene zADEve,a veš mogoče koliko je težka XTZ 750 ali Afrika twin,legende off roada?
pik1 Objavljeno December 16, 2012 Opozori Objavljeno December 16, 2012 to stari , deeeeeeeej ga .... ful hudoooooooo ..... ...... jest navijam za Kmeta !!!! BelaStrela 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se