Bremzer Objavljeno December 21, 2012 Opozori Objavljeno December 21, 2012 Kako pa veš, da laže? Ali poznaš lastnika? Ali pa govoriš nekaj na pamet? Nekateri naredimo zelo malo kilometrov na sezono. Jaz na primer sem s kolesom delal po 4500km in v takih sezonah naredil nekaj malega čez 1000km v sedmih letih malo manj kot 10 000km. Nimam pa neomejenega časa, da bi sedel na motorju cele dneve. zapeljem se tako malo za dušo. Tudi zaradi tega ne bi imel BMWeja se bi mi ga zdelo škoda, da bi počival doma v veži. LP Škoda je nas ne motorja,jaz naredim letno z obema ca 6-7K kil.žena pa še manj, letos je prodala Kawasakija ER-6-N z 15K kil starega 6let. za 1/2 cene.Letos marca kupila novega F- 800 ST do danes ca 1,5K kil ! !
solorider Objavljeno December 21, 2012 Opozori Objavljeno December 21, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=28bGp4IYvdM BelaStrela 1
thumper Objavljeno December 22, 2012 Opozori Objavljeno December 22, 2012 Lej teh plužn noben noče,zato jih tudi ne uvažajo teh 20 ali 25 pa je testnih pa se jih hočejo znebit,pa ne gre pa ne gre že testnih noben ne kupi ker so tolk dolgočasni..razn mazanja ketne , tankanja bencina ter prdenja v gume nima lastnik nobenih skrbi... sej pravm...dougčas pa jih noben noče .. daneb 1
Snečer Objavljeno December 22, 2012 Opozori Objavljeno December 22, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=28bGp4IYvdM Peljal se je po cesti, na kateri je bila luža, vrhunsko ja. Pred tem je preveril globino, ki je vidna že na daleč... še gume je komaj namočil. I30 1
PURPLE Objavljeno December 22, 2012 Opozori Objavljeno December 22, 2012 Zakaj ga ne bi imel, mogoče zato ker ti novejši niso prav nič podobni "tapravim" GS-om. Zdaj pa res sam ne vem zakaj ga že imam ... ciciban, Mavti in BelaStrela 3
avtomoto Objavljeno December 22, 2012 Opozori Objavljeno December 22, 2012 Kako lepa slika ! Njammm . . .. thumper 1
pik1 Objavljeno December 22, 2012 Opozori Objavljeno December 22, 2012 Zakaj ga ne bi imel, mogoče zato ker ti novejši niso prav nič podobni "tapravim" GS-om. Zdaj pa res sam ne vem zakaj ga že imam ... .... lepa pestra druščina sivih eminenc .... :yes:
PURPLE Objavljeno December 22, 2012 Opozori Objavljeno December 22, 2012 Kako lepa slika ! Njammm . . .. Mislim, da si edini na forumu s tem "starim klusjem" - naj ti še dolgo služi in privablja nasmeh na obraz .) thumper 1
gift Objavljeno December 23, 2012 Opozori Objavljeno December 23, 2012 (popravljeno) Tako kot pri 1200 kot pri 1150, se zna skurit izpušni ventili 1150 Popravljeno December 23, 2012. Popravil gift Snečer 1
gift Objavljeno December 23, 2012 Opozori Objavljeno December 23, 2012 (popravljeno) Ker je čas obdarovanja, še eno daril z moje strani gs fahrerom. 100 STVARI, KI SI JIH MORA PREBRAT VSAK GS/GSA VOZNIKI Popravljeno December 23, 2012. Popravil gift
Darko3g Objavljeno December 23, 2012 Opozori Objavljeno December 23, 2012 Tako kot pri 1200 kot pri 1150, se zna skurit izpušni ventili 1150 Očitno že ni uporabljal pooblaščenega BMW bencina
Snečer Objavljeno December 23, 2012 Opozori Objavljeno December 23, 2012 Zanimivo, da na tretji sliki ne zgleda, da bi bila zadeva zelo utrujena.
avtomoto Objavljeno December 23, 2012 Opozori Objavljeno December 23, 2012 Ker je čas obdarovanja, še eno daril z moje strani gs fahrerom. 100 STVARI, KI SI JIH MORA PREBRAT VSAK GS/GSA VOZNIKI A lahko jaz tudi dobim takšno darilo . . . . . ? (sigurno si pregooglal ves splet ?) Prisegam, da sem star GS Fahrer ! :yes:
krucymucy Objavljeno December 23, 2012 Opozori Objavljeno December 23, 2012 Ker je čas obdarovanja, še eno daril z moje strani gs fahrerom. 100 STVARI, KI SI JIH MORA PREBRAT VSAK GS/GSA VOZNIKI V glavnem trivialne reči o čiščenju in splošnem vzdrževanju. Če pelješ na servis ti tega ni treba brat.
Bremzer Objavljeno December 23, 2012 Opozori Objavljeno December 23, 2012 To se dogaja na vseh mašinah in znamkah, samo pri zračno hlajenem Japsu bi še bat pretopilo ! Je pa to očitno posledica napačne nastavitve ventilov,lahko pa nastane taka poškodba tudi vsled pregrevanja,vožnja v hrib z premalo obrati,nekvalitetno gorivo(premalo oktanov),posledično konstantno prevač predvžiga mašina klenka, se pregreva in ventil-izpušni vsled preslabega hlajenja in tesnenja pregori ! Zato kdor sam nastavlja ventile vedno nastavit izpušni ventil malo bolj nahlapno kot vsisni in če je predpisana nastavitev npr,izp.vent.0,25 - 0,30 vedno nastavit na zgorno mrejo !
Kmet2 Objavljeno December 23, 2012 Avtor Opozori Objavljeno December 23, 2012 Tako kot pri 1200 kot pri 1150, se zna skurit izpušni ventili 1150 Ah kaki skurlo,ta gs je od Corserja k mu je matica not padla pr nalivanju olja :lol: pik1, BelaStrela, igorkr in 2 others 5
Snečer Objavljeno December 24, 2012 Opozori Objavljeno December 24, 2012 Ko ti povejo zakaj ne gsa...
Snečer Objavljeno December 24, 2012 Opozori Objavljeno December 24, 2012 Zakaj se bmwjaši ne morejo voziti v skupini z drugimi (pri minuti je odgovor)
Whiskey Objavljeno December 24, 2012 Opozori Objavljeno December 24, 2012 Snecko: Zato ker snemajo Okol min.: Tko počas ne gre v klanc. Pa še farer je u breg zapelu. Če bi gas nabu in se na noge spravu, bi letu čez ne pa se po tleh valu.
Snečer Objavljeno December 24, 2012 Opozori Objavljeno December 24, 2012 Hitreje ni mogel v klanec, ker bi vse polomilo...
Whiskey Objavljeno December 24, 2012 Opozori Objavljeno December 24, 2012 Zgleda, da res ne more bit drgač kot napišeš :grrr Kmet2 in BelaStrela 2
pik1 Objavljeno December 24, 2012 Opozori Objavljeno December 24, 2012 Zakaj se bmwjaši ne morejo voziti v skupini z drugimi (pri minuti je odgovor) Ahahahhahahahahaha .... no končno spet en taprav ..... ..... sem se že bal, da ne boš več nbenga invalida prlimu tle gor ..... .... te so mi prov simpatični, k me spravlajo v dobro voljo ....
Kmet2 Objavljeno December 25, 2012 Avtor Opozori Objavljeno December 25, 2012 Sneci pa to so sami kralji enduriranja
royal Objavljeno December 25, 2012 Opozori Objavljeno December 25, 2012 To se dogaja na vseh mašinah in znamkah, samo pri zračno hlajenem Japsu bi še bat pretopilo ! Je pa to očitno posledica napačne nastavitve ventilov,lahko pa nastane taka poškodba tudi vsled pregrevanja,vožnja v hrib z premalo obrati,nekvalitetno gorivo(premalo oktanov),posledično konstantno prevač predvžiga mašina klenka, se pregreva in ventil-izpušni vsled preslabega hlajenja in tesnenja pregori ! Zato kdor sam nastavlja ventile vedno nastavit izpušni ventil malo bolj nahlapno kot vsisni in če je predpisana nastavitev npr,izp.vent.0,25 - 0,30 vedno nastavit na zgorno mrejo ! Na bemflah je vedno krivo vse drugo, le neustrezen material ne, na japsih ja, tam se večina uporablja repa stahl in vse kar topi
Snečer Objavljeno December 25, 2012 Opozori Objavljeno December 25, 2012 Ahahahhahahahahaha .... no končno spet en taprav ..... ..... sem se že bal, da ne boš več nbenga invalida prlimu tle gor ..... .... te so mi prov simpatični, k me spravlajo v dobro voljo .... pik1@ tam okoli 30sekunde... nam zaupaš kje si se ti vozil s svojim po takem terenu?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se