I30 Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 a tole zelen je kwak??? mora biti pa res počasna kamera No, če taki ki ne znajo Kwaka od Suze ločiti zagovarjaj Bmfla, mi je čisto jasno zakaj ne maram Bmfla. maus 1
krucymucy Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 Burek gor al dol...realnost je samo ena. Znižan model. To je tisti, ki ima serijsko par centimetrov krajše amortizerje in opozorilo pred drgnenjem centralnega stojala. Primeren za 165cm visoke. Sicer pa je tole drgnjenje po tleh bolj domena japonskih nakedov in tourerjev.
Snečer Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 Na fotki pa tudi lepo vidimo kako visoko so cilindri, tako da pade tudi fama o nizkem težišču...
Kmet2 Objavljeno Februar 4, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 Na fotki pa tudi lepo vidimo kako visoko so cilindri, tako da pade tudi fama o nizkem težišču... Ja res je bolj se v desno nagne višji je cilinder na levi :grim
Snečer Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 Cilindri so kar 65cm od tal, tako da
Kmet2 Objavljeno Februar 4, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 Ti bi bil dober za politika ali parlament,ker znaš tako dobro razložit,kot oni .....spodnji del cilindra je 40cm ali še malo manj od tal.....mirodajno bi bilo da bi meril sredino cilindrov a ne Sneči :grrr Korenino se tud ne meri od semeringa naprej......
Robson Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 No, če taki ki ne znajo Kwaka od Suze ločiti zagovarjaj Bmfla, mi je čisto jasno zakaj ne maram Bmfla. Rižotka je rižotka - al je z grahom, bučkami, al pa s šampinjoni. Žafrana, tartufov, špargljev in škampov pa v tejli zgodbi definitivno ni..
Snečer Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 Ti bi bil dober za politika ali parlament,ker znaš tako dobro razložit,kot oni .....spodnji del cilindra je 40cm ali še malo manj od tal.....mirodajno bi bilo da bi meril sredino cilindrov a ne Sneči :grrr Korenino se tud ne meri od semeringa naprej...... Sredina je 60, če dobro pogledaš skico, 40 pa nikakor spodnji del če navežem na politiko, si dal odgovor kot politični vernik, ko mu pokažejo sliko pa je ne "vidi". Pojdi zdaj zmerit na malo GSko, boš presenečen, da ni neke razlike, al pa kakšno novo Hondo nc700, kjer so valje precej vodoravni. Zgrešena konstrukcija GSke, zagotovo jih to precej ovira pri načrtovanju modernega motorja.
Kmet2 Objavljeno Februar 4, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 Sredina je 60, če dobro pogledaš skico, 40 pa nikakor spodnji del če navežem na politiko, si dal odgovor kot politični vernik, ko mu pokažejo sliko pa je ne "vidi". Pojdi zdaj zmerit na malo GSko, boš presenečen, da ni neke razlike, al pa kakšno novo Hondo nc700, kjer so valje precej vodoravni. Zgrešena konstrukcija GSke, zagotovo jih to precej ovira pri načrtovanju modernega motorja. Prov ko ga grem pobožat naslednjič vzamem še meter
corser Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 sam un komad sem pa že zadnjič slišal: men se meeeša, k mam ful kešaaaa tipični bemfol komad... dokler ne prideš do servisa LOL BelaStrela 1
gift Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 Znižan model. To je tisti, ki ima serijsko par centimetrov krajše amortizerje in opozorilo pred drgnenjem centralnega stojala. Primeren za 165cm visoke. Sicer pa je tole drgnjenje po tleh bolj domena japonskih nakedov in tourerjev. Kot je na spodnji sliki razvidno, je tip na BMW GS-u majster za polaganje (krave), vendar je iz slike moč nekaj razbrati. Ko si v ovinku z GS-ko na limitu, se lahko na Italijanu rahlo vstaneš in pogledaš, kaj te čaka v naslednjem Je pa res Bmw bolj praktičen... Npr. za prevažanje bicikla, ko greš z njim na morje hehe gregorjanc 1
Snečer Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 Glede na izgled kardana, se ne čudim temu dodatnemu nosilcu za pomožno prevozno sredstvo. Podobno kot na čolnih... :grim
pik1 Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 Kot je na spodnji sliki razvidno, je tip na BMW GS-u majster za polaganje (krave), vendar je iz slike moč nekaj razbrati. Ko si v ovinku z GS-ko na limitu, se lahko na Italijanu rahlo vstaneš in pogledaš, kaj te čaka v naslednjem Je pa res Bmw bolj praktičen... Npr. za prevažanje bicikla, ko greš z njim na morje hehe hahahahhahahaha .... a to sta iz kšnga romunskega spleta dol snela ????
Snečer Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 Na tablici piše UTAH, kar pomeni, da je verjetno, da se s tem GSom prevažajo Mormoni
Snečer Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 Africa corp. oviranje železniškega prometa ogrožanje
sergini Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 No, ja................če še zmeri po duplericah ......................špricaš , pol ti skor nima smisla naprej razlagat. Ker pa nimaš BMWja in nisi skoz na servisu................... ................... si strošek 7€ kamot privoščiš. .) Tam v članku, čeprav je na papirju, pa boš lahko prebral ....................... in tudi videl ...................... vse. Ker ni to kr en motor in ni kr od enga, ampak lepo piše z imenom in priimkom, ter naslovom, greš ....................... če tvoja jetra zmorejo tako dolgo turo. ................................... k možaku na obisk in se prepričaš na lastne oči. Da se ne boš sam na duplercah matrov. Ti bo še vid opešal, pol boš mogu pa cvike nabavt. Duplerico bi pošprical, če bi odprl revijo in bi pred mano stala...tko v živo, ker si še vedno ne predstavljam kako vidit v reviji v živo moped, ampak vseeno za tvoj trud in obrazložitev . Jetra so pa res že bolj švoh, pa očala že imam. Sej veš kaj pravjo stari ljudje:"od drkanja lahko oslepiš" Drugače se pa sam ne bi branil kakšnega K1300r Ko bom velik...1x...mogoče
corser Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 kurc gleda vse skup pa tud teh 7eur
lasagna Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 Na fotki pa tudi lepo vidimo kako visoko so cilindri, tako da pade tudi fama o nizkem težišču... Vrvohodci so lahko tudi 20 m visoko in imajo v roki tisto dolgo palico, ki štrli levo in desno. Nekaj bo že na tem, bolj v zvezi s stabilnostjo kot težiščem.
Snečer Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 Vrvohodci so lahko tudi 20 m visoko in imajo v roki tisto dolgo palico, ki štrli levo in desno. Nekaj bo že na tem, bolj v zvezi s stabilnostjo kot težiščem. Če bi vrvohodcu palco rukalo levo in desno, kar počne bokser agregat, ne vem če bi folgal držati ravnotežje. Palca je povsem mirna a ne. Nekaj povsem drugega je naravni gib gor in dol
Kmet2 Objavljeno Februar 4, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 serijska napaka Jp tuki bi edin Versys prov pršu :grim
gift Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 [quote name="Snecer serijska napaka
gregorjanc Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 Mislim da bi moral biti vitel obvezna serijska oprema bmflna.
BelaStrela Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 Snecer. Pomembna je višina glav. In cilindri so pri goličih god damn nižje kot pri GS, ki je itak podrtija. In nehi, prosm te, s temi fotkami, ker si me totalno zakompleksu in bom mogla še enga BMWja kupt, da si zacelim rane. Nikakor ne morm dojet kaj je na njih narobe?!? :surrender: :surrender:
maus Objavljeno Februar 4, 2013 Opozori Objavljeno Februar 4, 2013 lej ... za kopat jarke in kanale, za razno telekomunikacijsko opremo, je dober .. temu pa res ne morem oporekat Mavti, I30, daneb in 4 others 7
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se