krucymucy Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 gs ka pač ni enduro in nikoli ne bo, že cesta brez asfalta je zaradi tankovske teže misija nemogoče, kaj šele brezpotja. Seveda ni enduro, kdo pa ti je to povedal? Enduro so WR-ke, EXC-ji, DRZ-ji ...
krucymucy Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 pa zdaj si moje mnenje o tebi podrl..sem bil prepričan , da ločiš cestne gume od enduro... A so to zate enduro gume? Al pa tole?
thumper Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 no to s pokanjem materiala zraven varov je lahko : 1. želja proizvajalca po čimkrajše času izdelave - posledično previsoka amperaža zaradi hitrejšega varjenja 2. neustrezna kemična sestava osnovnega materiala - v tem primeru cevi 3. zgrešena konstrukcija okvirja - poddimenzionirano - spet zaradi želje po večjem zaslužku 4. motocikel ali ni bil narejen za uporabo v takih - resda težkih - pogojih ( uporaba motorja je presegla njegovo namembnost) 5. motor je bil oglaševan s strani proizvajalca za hard oni pa potihem upajo da bo vožen soft daneb 1
Snečer Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Seveda ni enduro, kdo pa ti je to povedal? Enduro so WR-ke, EXC-ji, DRZ-ji ... Pravijo, da je potovalni enduro. Daj nam razloži.
thumper Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 A so to zate enduro gume? Al pa tole? ne to niso enduro gume .... povedo ti pa že v štartu za kakšno vožnjo po kakšni podlagi je narejen motor ... in še enkrat ---- ali si bil zraven gor da lahko veš kakšne gume so imeli motorji zmontirane? na nobeni veliki potovalni enduri ni bilo road attack gum ...
krucymucy Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 ne to niso enduro gume .... povedo ti pa že v štartu za kakšno vožnjo po kakšni podlagi je narejen motor ... in še enkrat ---- ali si bil zraven gor da lahko veš kakšne gume so imeli motorji zmontirane? na nobeni veliki potovalni enduri ni bilo road attack gum ... Sej nisem dal road attack. Vem pa kaksne gume je imel blaz, brez da bi bil tam ...
Snečer Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Uporabnik ti hoče dopovedati, da niso gume glavni problem...
krucymucy Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Uporabnik tudi primerja APN-a s supertenerejko in gsko.
Snečer Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Reklame pa kažejo, da je GSka za Himalajo.
Borutt Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 bom kupil BMW-ja brez gum :hooray: Mavti 1
krucymucy Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Reklame pa kažejo, da je GSka za Himalajo. Pretiravas se bolj kot reklame za gs-ko ...
Kmet2 Objavljeno September 29, 2013 Avtor Opozori Objavljeno September 29, 2013 tebi je itak edina obramba , ko nekdo napiše kaj kar ti ni po godu ( še hujše je če je vse res ) ta , da ga pošiljaš spat ..tako lahko ti govoriš svojim otrokom zame se pa ne brigaj kdaj hodim spat ... to kar se danes prodaja so čisto navadni cestni motorji s povišanim vzmetenjem in gumami za 30% vožnje po lepem makadamu.. edini pravi enduro od bmw je bil r80gs... vse ostalo so samo s terenskimi dodatki in izgledom ošminkani cestaki...in gor so jim navesili ene 40 kil elektronskih pomagal ki pa na koncu ko pristane v grabnu samo otežujejo dvigovanje in nalaganje v kombi.. a te lahko prosim , da nehaš blatit tomose??? zaenkrat še nobena top šit endura ( bmw r1200gs , yamaha xtz1200) ni odpeljala klančka iz mamut placa do ceste v nedeljo ob odhodu .. zadnji , ki je letos to naredil s pogonsko močjo svojega agregata in gripom gum s tem , da je voznik sedel na vozilu -------- moj apn4 letnik 1973! torej ? 40 let star moped je potolkel vse najhujše in z elektroniko nabite tehnološke dosežke kateri so prišli na tržišče le kakšno leto ali dve nazaj... povedati hočem tole : nobeni konji , elektronika , sodobni materiali , katalizatorji , vetrna zaščita ki jo električno nastavljaš z gumbom na balanci abs , esp ,esa , petnajskrat zlomljen kardan ti ne pomaga nič , če sploh ne moreš speljati iz nekega placa do ceste , kjer bi se potem mogoče lahko zvrnil ... ja so pa relativno varni za porivanje ker je zmeraj tolk folka potrebno , da če enemu zdrsne drugi motor zadržijo , da ne pade... in ko bo neka super endura prvič legalno- samostojno z voznikom v sedlu - odpeljala tisti klanček jo bom proglasil javno za "pravo veliklo enduro".. pa zaradi mene če bo to bmw čoper .... ultrazvočni ali rentgenki pregled je ... z mikroskopom lahko vidiš samo površinske poškodbe - tu pa je ponavadi vse lepo ... no pa ko se kaj zlomi lahko pogledaš a spet le površino loma ... Vidm,da si se čist strgu z verige stari,APN4 je tanajtabulšejši,pa vdih in izdih,sej te bo minil pik1 in krucymucy 2
krucymucy Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 (popravljeno) Najboljsi ni no, sicer pa cist mozno da je APN boljsi od bonnevilla Popravljeno September 29, 2013. Popravil krucymucy Kmet2 in pik1 2
Kmet2 Objavljeno September 29, 2013 Avtor Opozori Objavljeno September 29, 2013 Najboljsi ni no, sicer pa cist mozno da je APN boljsi od bonnevilla Nočem bit nesramen ko Thamper,pa sem se vzdržal krucymucy 1
thumper Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Sej nisem dal road attack. Vem pa kaksne gume je imel blaz, brez da bi bil tam ... kaj pa je na drugi sliki - poduči me prosim...malce sem že kratkoviden pa še v mojih dimenzijah jih ne delajo da bi imel komplet ... mogoče pa gor piše snow attack.. v klanec je problem trakcija pogonskega kolesa... za dol je pa čist vseen kere kondome maš na felgi...bo razen na super tenere ... torej če je imel blaž neprimerne gume gor - v kar globoko dvomim - so bile gume krive.. če je pa imel gor prave gume , potem je pa motor uporabljal za tisto kar že v štartu ne zmore ...zdaj se pa odloči ali pa dokaži , da je lahko drugače ... vse ostalo bom razumel kot navadno brezpredmetno nabijanje v prazno ... Uporabnik ti hoče dopovedati, da niso gume glavni problem... gume niso problem..problemi nastanejo , ko se motocikel uporablja v pogojih za katere ni narejen... Uporabnik tudi primerja APN-a s supertenerejko in gsko. sam si začel z apn4 ..sam si si kriv .... primerjava je pač bila dejanska face-to-face na terenu kot je bil ua vse isti ..in tega na žalost ne moreš oporekat.. Pretiravas se bolj kot reklame za gs-ko ... tolk so pa le pametni da na njihovi strani pod enduro - http://www.bmw-motorrad.si/si/sl/index.html -čepraj je v resnici velik cestni enduro - niso v posnetek vključili snežnih razmer... Najboljsi ni no, sicer pa cist mozno da je APN boljsi od bonnevilla ne ustvarjaj dileme kjer je ni ... apn4 mogoče ni najboljši ...ker tega mogoče sploj ni... ker tako pač je....pol je boni...pol pa dolgo nič pol pa velikoserijska elektronska vimena... :grim Nočem bit nesramen ko Thamper,pa sem se vzdržal je rekel bivši prijatelj , ki me je v vročini zapustil sredi jeznih avtomobilistov zaradi pregrevanja bmw agregata ... :lol: daneb 1
krucymucy Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 (popravljeno) Trail attack so. In ime zavaja, ker so na "stezah" zanic. Bom pa kupil mogoce za v zimo Savo MC60. To pa so enduro gume, pa se apn-ju bi bil konkurenca na tistem slovitem klancu o katerem ne mores nehat nakladat. Popravljeno September 29, 2013. Popravil krucymucy Kmet2 1
motozajebant Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Trobenta, verjetno bi v klanec še lažje prišel z automaticom... krucymucy 1
Kmet2 Objavljeno September 29, 2013 Avtor Opozori Objavljeno September 29, 2013 kaj pa je na drugi sliki - poduči me prosim...malce sem že kratkoviden pa še v mojih dimenzijah jih ne delajo da bi imel komplet ... mogoče pa gor piše snow attack.. v klanec je problem trakcija pogonskega kolesa... za dol je pa čist vseen kere kondome maš na felgi...bo razen na super tenere ... torej če je imel blaž neprimerne gume gor - v kar globoko dvomim - so bile gume krive.. če je pa imel gor prave gume , potem je pa motor uporabljal za tisto kar že v štartu ne zmore ...zdaj se pa odloči ali pa dokaži , da je lahko drugače ... vse ostalo bom razumel kot navadno brezpredmetno nabijanje v prazno ... gume niso problem..problemi nastanejo , ko se motocikel uporablja v pogojih za katere ni narejen... sam si začel z apn4 ..sam si si kriv .... primerjava je pač bila dejanska face-to-face na terenu kot je bil ua vse isti ..in tega na žalost ne moreš oporekat.. tolk so pa le pametni da na njihovi strani pod enduro - http://www.bmw-motorrad.si/si/sl/index.html -čepraj je v resnici velik cestni enduro - niso v posnetek vključili snežnih razmer... ne ustvarjaj dileme kjer je ni ... apn4 mogoče ni najboljši ...ker tega mogoče sploj ni... ker tako pač je....pol je boni...pol pa dolgo nič pol pa velikoserijska elektronska vimena... :grim je rekel bivši prijatelj , ki me je v vročini zapustil sredi jeznih avtomobilistov zaradi pregrevanja bmw agregata ... :lol: Kaj ne bodo jezni,če si kolono naredu krucymucy 1
krucymucy Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Tam te bo sol ustavila Tebi je ekvinokcij kozla onesposobil. Cartman 1
Kmet2 Objavljeno September 29, 2013 Avtor Opozori Objavljeno September 29, 2013 Trail attack so. In ime zavaja, ker so na "stezah" zanic. Bom pa kupil mogoce za v zimo Savo MC60. To pa so enduro gume, pa se apn-ju bi bil konkurenca na tistem slovitem klancu o katerem ne mores nehat nakladat. Krucy greva letos na te Mamute pa prevozva tisti hribček,pol bo pa mogu Thampi priznat ,da je to pa res prava endura,!!! In veš kaj,končno bo povedal nekaj kar je res videl,ne pa kar klobasajo razni Snečiji iz forumov po svet :grim ..... Je pa še nekaj,TH pomaga pri organizaciji,se pravi pride med prvimi ko je skidana podlaga še mehka in guma dosti dobro prime,ko po isti stezici poride 15 motor je podlaga led a ne TH...........različna agregatna stanja,različen oprijem,se ti ne zdi............če skidamo potko o kateri govoriš in jo razdevičiva ti povem da bom na vrh prišel prej in z lahkoto!!! in to z KTM990......230kg.........sprejmeš iziv?
Robson Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 ... jo razdevičiva ti povem da bom na vrh prišel prej in z lahkoto!!! in to z KTM990......230kg.........sprejmeš iziv? Kmet ti prav izzivaš Snecija, da bo odprl temo Zakaj ne bi imel KTM motocikla.. Nikol ne boš razumel, da Kawasakiju, ki dela tudi traktorje, bagerčke, kopačice, nitkarce, izpihovallce in ostalo ropotijo, Bmw-ji in ostali motorini nikol ne bodo segli niti do ventilčkov (če jih sploh ima...) . Tako, da.... Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno September 29, 2013 Avtor Opozori Objavljeno September 29, 2013 Zdej na vodi čutm,da bo Th spet vun padu thumper in krucymucy 2
thumper Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Trail attack so. In ime zavaja, ker so na "stezah" zanic. Bom pa kupil mogoce za v zimo Savo MC60. To pa so enduro gume, pa se apn-ju bi bil konkurenca na tistem slovitem klancu o katerem ne mores nehat nakladat. bi bil - pod kaj naj to uvrstim? predvidevanje , nabijanje ali nakladanje ? reče se : bom bil ...in to potem potrdiš tudi v resnici...vse ostalo je vakuumsko merjenje virtualnih k****v.... Trobenta, verjetno bi v klanec še lažje prišel z automaticom... mogoče res .... enga so pripeljali z avtom ...drug je pa res sam prilezel gor .... sam je imel navadne letne gume - voznik je pa dolgoletni udeleženec elefantov ..tako da si ga vi ne morete jemati kot lojalno konkurenco enduram..temu še jaz kapo dol... Kaj ne bodo jezni,če si kolono naredu jezni so zmeraj ko se odpeljem naprej pol morajo pa sami krave pobirat s tal ..zato tolk jeze.. Krucy greva letos na te Mamute pa prevozva tisti hribček,pol bo pa mogu Thampi priznat ,da je to pa res prava endura,!!! In veš kaj,končno bo povedal nekaj kar je res videl,ne pa kar klobasajo razni Snečiji iz forumov po svet :grim ..... Je pa še nekaj,TH pomaga pri organizaciji,se pravi pride med prvimi ko je skidana podlaga še mehka in guma dosti dobro prime,ko po isti stezici poride 15 motor je podlaga led a ne TH...........različna agregatna stanja,različen oprijem,se ti ne zdi............če skidamo potko o kateri govoriš in jo razdevičiva ti povem da bom na vrh prišel prej in z lahkoto!!! in to z KTM990......230kg.........sprejmeš iziv? daj vsaj preberi poste kot se šika...evo ti bom še enkrat prilimal kaj sem napisal ::" zaenkrat še nobena top šit endura ( bmw r1200gs , yamaha xtz1200) ni odpeljala klančka iz mamut placa do ceste v nedeljo ob odhodu .. zadnji , ki je letos to naredil s pogonsko močjo svojega agregata in gripom gum s tem , da je voznik sedel na vozilu -------- moj apn4 letnik 1973! " če ne vidiš dobro : v nedeljo ob odhodu .. zadnji , ki je če ,če , če ...pridi pa se odpelji tako kot se moramo ostali pod enakimi pogoji ne pa spet nekaj kar bi samo tebi pasalo.... tkola je pa dokler ne dokažete drugače bo tako tudi ostalo ! daneb, I30 in cikadina 3
thumper Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Kmet ti prav izzivaš Snecija, da bo odprl temo Zakaj ne bi imel KTM motocikla.. Nikol ne boš razumel, da Kawasakiju, ki dela tudi traktorje, bagerčke, kopačice, nitkarce, izpihovallce in ostalo ropotijo, Bmw-ji in ostali motorini nikol ne bodo segli niti do ventilčkov (če jih sploh ima.. .) . Tako, da.... ni težko dosežt unih ventilčkov pr povešenih joškah .. daneb 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se