Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

Zaradi takšnega nastopaštva so črne kronike prepolne.

Po drugi strani pa smo v tvojem videu videli kako ne moreš z gsko normalno skozi, da ne bi kaj šobalo, ter da premagaš preveliko težo voziš povsem nagnjen. Zato pa uničuješ gume in onesnažuješ.

Zelo nevarno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaksne akrobacije moras potem zganjati sele na novem Z1000, da premagas vso tisto tezo in jo prisilis v ovinek.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaksne akrobacije moras potem zganjati sele na novem Z1000, da premagas vso tisto tezo in jo prisilis v ovinek.

nubenih, gre sam v ovinek. A nisi vedu, da se mu okvir zvija?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje ma naravno lego in sam pade v ovinek.

Na gski pa zgleda res akrobatsko in kapo dol, da tako obvladaš.

 

Noben ne verjame da se GS-ka lazje pelje kot Z1000, CB1000, FZ1 ... Predvsem GS-ki lezijo kratki ovinki, bolj primerni za supermoto, kot pa hitri.

 

nubenih, gre sam v ovinek. A nisi vedu, da se mu okvir zvija?

 

Zvija se ne, zvijal se je moj, ker je bil s pohistvenih cevi zvarjen :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje ma naravno lego in sam pade v ovinek.

Na gski pa zgleda res akrobatsko in kapo dol, da tako obvladaš.

:lol1: pade v ovink ja ,če ga na mestu v ovinku spustiš :lol: ja

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal verjamem Newtonu.

Kako lahko rečeš, da je v kratkih ok, ce pa je dolga krava, kaj kardana nimas dobro gor, da kolo zavija?

 

Nimam pojma snecer, nemci obvladajo. Kaj naj ti recem. GS-ka se pelje se najbolj podobno kot KTM LC4 supermoto. Tezi in dolzini navkljub.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Noben ne verjame da se GS-ka lazje pelje kot Z1000, CB1000, FZ1 ... Predvsem GS-ki lezijo kratki ovinki, bolj primerni za supermoto, kot pa hitri.

 

 

 

 

... jest verjamem ... :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Noben ne verjame da se GS-ka lazje pelje kot Z1000, CB1000, FZ1 ... Predvsem GS-ki lezijo kratki ovinki, bolj primerni za supermoto, kot pa hitri.

 

JP, Karlobag-Paklenica mu bl sede :yes: kot Karlobag-Senj   :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tis pa jeverni tomaž :lol1:

 

pa ne bi ga meu .. to pa kr verjami ;)

 

 

... ne verjamem .... :krneki:

 

... vsaj mal bi ga imel ... :whistle:

 

... prznejsejnaumnaprejgovoru .... :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaksne akrobacije moras potem zganjati sele na novem Z1000, da premagas vso tisto tezo in jo prisilis v ovinek.

Vsak motor ne glede na težo gre kar sam v ovinek potrebno ga je pravilno voziti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!