Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

Ne mi smetit s tem japonskim srajem od V-maxa v tej poučni temi

 

res je... Japonci bi se lahko vsaj malo zgledovali, po tej poučni temi o BMW-jih in s tem prihranili tu in tam kakšno stransko stojalo :D

 

BMW-R45-Motorcycle-Customized.jpg

Popravljeno . Popravil gift
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa naslon japončka tako na štorček,bo takoj plastika od oklepa puknula :grim

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa naslon japončka tako na štorček,bo takoj plastika od oklepa puknula :grim

pri japončkih je stranska tačka že serijsko, ni treba nič doplačat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bolje štor pod cilindrom, kot štor na motorju :P

 

to ni letelo na nikogar, kr tko se mi je zabliskalo :lol1:

 

:krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je 247 Kg železa z 140 Ks,ki te pri naglem zaviranju "SAMO Z ZADNJO" zavoro in pri  samo 60 Km/h  zabriše dol ali, da bo laikom bolj jasno vdigne zadnji konec(brez uporabe prednje zavore)za več kot 1/2 mera "sprobano" zato sem napisal,če neverjame naj na svojem V-maksu sproba in nerazumem kaj tu ni nekaterim Japsarjem jasno !

 

bom napisal v tvojem slogu, da boš lažje razumel:

 

življenje seti je izgleda, ustavilo leta 1985 ko jebil, narejen, V-MAX prve generacije če ne veš še ti povem zdaj, je aktualen VMAX generacije 2/1 in ima 310, kG in 200 kM in sem uprašal kolege ki imajo alipa so imeli tastarega V-MAXa če so imeli te probleme kot ti pa se mi samo smejijo in mislijo da jas njih hecam pa tako ker to kar ti pišeš noben ne pozna in si zgleda samo ti nekaj narobe delal alpaše najbolj verjetno da se ne znaš peljati tako kot je pravilno.

 

tako kot zajčki ne znajo bobnov igrati recimo... druge ni... ker tele Chris-Pfeiffer zadeve (kombinacija zadnje zavore in dvig zadnjega kolesa) lahko uspejo zgleda samo da tebi...

 

pa da se še enkrat ponovim;

zakaj ne bi imel BMW motocikla? ker nočem da me tlačijo v isti koš kot Bremzerja... :)

 

evo, ob vsem tem pisanju pa se počutim takole: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=arguing%20on%20the%20internet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ELO pa ti se počutš naravnost fantastično :OK:...........bemti Elo letos nisva šla sprobat zavor BMW vs V-Max se spomneš :kva1:,mogoče ti bo ratal ,da se z zadnjo bremzo postavš na zadnje kolo............no potem se predam takoj in plačam zapitek :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa da se še enkrat ponovim;

zakaj ne bi imel BMW motocikla? ker nočem da me tlačijo v isti koš kot Bremzerja... :)

 

To je tudi moj edini razlog, sam jebi ga. :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@kmet2

 

a ni tudi glede zavorne poti Bremzer v igri? če se prav spomnim je bil njemu predlagan test.

da potrdimo ali ovržemo njegovo trditev, da ima BMW 1/2 ali 1/3 zavorne poti mojega mopeda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ELO ja tako je,midva sva se pa potem še zmenla,da se mal nasmejimo vsemu skupaj :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je Snecer,no pa smo se zbrali,upam da bom do sezone tolk rehabilitiran da se usedem na mopi :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem za!

če kdo še roštilj prinese imamo zaradi mene lahko tudi mini piknik...

za test lahko ponudim 380m ravne asfaltirane ceste širine cca 6m, znotraj ograjenega kompleksa, zaprto za ves promet...

tako da... čakam!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lohk elo pridm z novim KTM 1200 mislm da bom bolj konkurenčen v pospeševanju :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko lahko...

pa saj 380m bi za tudi za BMWja moralo biti dovolj da nakleplje do 100 in se nato tudi ustavi, a ne?

no ja, na koncu te ravnine je zavoj, katerega se da speljati s kakih 40-50km/h, nato pa je še kakih 250m za ustavljanje...

to bi moralo zadostovati, čeprav je res tudi to, da ko nekateri zaBremzajo jim dvigne zavirajoče se kolo in je potem trenja nič... jeba, ti rečem!!!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

će se testira naj se testira od nule do max kolkr si kdo upa pa ma konc ravnine črto za stop ...meri se čas pa tist ki črto prevozi da za piknik za 50 oseb ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vidim, da se bo drugo leto spet pisalo o polomljenem kardanu :D

Popravljeno . Popravil gift
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thamper britanc mi že ne bo postavljal pogojev,ko se bomo mel najlepše se boš spomnu za čajček ob petih,nema :lol:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja lej mi smo navajeni, da se je treba veckrat ustavt, pa kej posraufat pol po vaše verglat ene 15-20min pa tko. ob 5h se pa lucka za tankat vklopi, da se gre na en darjeeling :P (with stiffener če je prou slab dan :lol1: )

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thamper britanc mi že ne bo postavljal pogojev,ko se bomo mel najlepše se boš spomnu za čajček ob petih,nema :lol:

kolkr vem so do zdej še zmerej britanci na koncu koncev postavlal pogoje švabom....

pa sej je najbolj pošten...tist k ma dobre pospeške pa slabe bremze al pa tist k ma slabe pospeške pa dobre bremze ...pol je pa samo odvisno kako zna kdo vozit pa bremzat ..pa kolk ma klopotcev...

lohk se gremo pa tko da tist ke bo manj kot 30 % boljši od mene plača piknik...ker tistmu pa ke to ne rata lohk pa samo vrne licenco nazaj na motosvet..

pr men je pol gin-tonik ob petih ...če sm pa z mopedom pa brez gina ..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!