Kmet2 Objavljeno Januar 3, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Januar 3, 2014 Gift vidm ,da maš res okus za dizajn Sneci teb pa všečkota za MZ,prav takšnega sem imel samo rudeč je bil :lol: Sayo,v parlamentu bi tem diskusijam rekli.........konstruktivne pik1, daneb in KLOVN 3
sayo Objavljeno Januar 3, 2014 Opozori Objavljeno Januar 3, 2014 Gift vidm ,da maš res okus za dizajn Sneci teb pa všečkota za MZ,prav takšnega sem imel samo rudeč je bil :lol: Sayo,v parlamentu bi tem diskusijam rekli.........konstruktivne Mal so že na meji dobrega prijatelskega odnosa, te diskusije Kmet2 in I30 2
daneb Objavljeno Januar 3, 2014 Opozori Objavljeno Januar 3, 2014 Gift vidm ,da maš res okus za dizajn Sneci teb pa všečkota za MZ,prav takšnega sem imel samo rudeč je bil :lol: Sayo,v parlamentu bi tem diskusijam rekli.........konstruktivne Moj je bil tudi rdeč, takrat so bili takšni časi. Samo BMWeje sem imel pa samo črne. Kmet2 in KLOVN 2
Kmet2 Objavljeno Januar 3, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Januar 3, 2014 Ne,od vulkanskega praha :grim I30, KLOVN in daneb 3
gift Objavljeno Januar 3, 2014 Opozori Objavljeno Januar 3, 2014 Od olja ne snecer...od tega, ker se je zmeraj MZ pred njim vozil Snečer, KLOVN, daneb in 2 others 5
daneb Objavljeno Januar 4, 2014 Opozori Objavljeno Januar 4, 2014 Od olja Vsi moji motorji kar sem jih imel niso puščali olja pa sem jih imel kar nekaj. Prvi je bil BSA letnik 1927 in tudi ta ni več puščal olja potem ko sem vsega predihtal. Takrat, ko sem jaz imel BMWeja so bili vsi črne barve s tistimi tankimi belimi črtami na blatnikih in rezervoarju. :glare: pik1, Efendi, Nemirni Duh in 3 others 6
I30 Objavljeno Januar 4, 2014 Opozori Objavljeno Januar 4, 2014 Mal so že na meji dobrega prijatelskega odnosa, te diskusije Ja saj to tudi mene skrbi. Da se ne bi slučajno spoprijateljil s kakšnim od njih. :blink: Bljaaaaakkkk!!!!
Snečer Objavljeno Januar 4, 2014 Opozori Objavljeno Januar 4, 2014 Vsi moji motorji kar sem jih imel niso puščali olja pa sem jih imel kar nekaj. Prvi je bil BSA letnik 1927 in tudi ta ni več puščal olja potem ko sem vsega predihtal. Takrat, ko sem jaz imel BMWeja so bili vsi črne barve s tistimi tankimi belimi črtami na blatnikih in rezervoarju. :glare: Če pijejo olje, pol nima kaj puščat :grrr
papez47 Objavljeno Januar 4, 2014 Opozori Objavljeno Januar 4, 2014 (popravljeno) Lepo da si našel še eno LEGENDO! Zgleda da novo leto - pozitivno vpliva na tebe. Je pa prenbližn tkole .......... ko sem se davvvvnegaaaaa leta 1981 iz mojga TOMOS TL14, presedlal na takle stroj MZ ETZ 250, ja .................. je bila en prbližen taka razlika, kot če se danes iz Versya presedeš na BMW-ja. Verjamem, da ne veš, kakšna je bila razlika 1981 - ega, ampak današnjo pa kamot sprobaš. Popravljeno Januar 4, 2014. Popravil papez47 KLOVN, Kmet2 in daneb 3
Snečer Objavljeno Januar 4, 2014 Opozori Objavljeno Januar 4, 2014 Kdaj si pa versysa imel, da nam tu deliš svoje občutke? Sedi na versysa 1000 boš videl kaj je 4 valjna mašina. Pa nam potem povej pravljico, še datumov si ne mores zapomniti, zato ne dvomim, da si v zmoti.
papez47 Objavljeno Januar 4, 2014 Opozori Objavljeno Januar 4, 2014 Kdaj si pa versysa imel, da nam tu deliš svoje občutke? Sedi na versysa 1000 boš videl kaj je 4 valjna mašina. Pa nam potem povej pravljico, še datumov si ne mores zapomniti, zato ne dvomim, da si v zmoti. Na, pa se ti je spet poslabšal.................. pik1, MihaGS, daneb in 1 other 4
KLOVN Objavljeno Januar 4, 2014 Opozori Objavljeno Januar 4, 2014 (popravljeno) Kdaj si pa versysa imel, da nam tu deliš svoje občutke? Sedi na versysa 1000 boš videl kaj je 4 valjna mašina. Pa nam potem povej pravljico, še datumov si ne mores zapomniti, zato ne dvomim, da si v zmoti. prvo boš moral zvedet razliko med 2 valjno mašino, linijsko, V ali L, 4 valjno V ali linijsko, pol lahko razglabljamo dalje, nimaš osnovnega znanja za razglabljat na to temo, ker ti osnove niso jasne, oziroma nisi probal določene stvari, 4 cilindri še ne pomenijo, da je zadeva boljša in obratno Popravljeno Januar 4, 2014. Popravil duce749 daneb in Kmet2 2
'.' Objavljeno Januar 4, 2014 Opozori Objavljeno Januar 4, 2014 Zakaj njemu niso jasne, ce papez ni versysa vozu
Bremzer Objavljeno Januar 4, 2014 Opozori Objavljeno Januar 4, 2014 sneči pa Bmw Sem mu že jaz ponudil BMW-eja za peljat, lahko izbira med vrstnim 2-valnim ali pa vrstnim 4-valjnim BMW-ejem,čakam spomlad mogoče se sneči oglas pri meni in gremo do Kočevja na probno vožnjo Versisa (če bo dost hiter) bo pa moja žena peljala saj je navajena enake mašine je imela ca 5-let Kawasakija ER-6-N ! Pa še za pijačo ima v dobrem k smo zdej prjatla. Kmet2, daneb, KLOVN in 1 other 4
Snečer Objavljeno Januar 4, 2014 Opozori Objavljeno Januar 4, 2014 prvo boš moral zvedet razliko med 2 valjno mašino, linijsko, V ali L, 4 valjno V ali linijsko, pol lahko razglabljamo dalje, nimaš osnovnega znanja za razglabljat na to temo, ker ti osnove niso jasne, oziroma nisi probal določene stvari, 4 cilindri še ne pomenijo, da je zadeva boljša in obratno Kot lastnik BMWja in Ducatija ne dvomim, da imaš nadpovprečno znanje iz motoroznanstva. Inline 4 je nočna mora za vsakega tresočega bokserja. I30 in Tedybear 2
Snečer Objavljeno Januar 4, 2014 Opozori Objavljeno Januar 4, 2014 Sem mu že jaz ponudil BMW-eja za peljat, lahko izbira med vrstnim 2-valnim ali pa vrstnim 4-valjnim BMW-ejem,čakam spomlad mogoče se sneči oglas pri meni in gremo do Kočevja na probno vožnjo Versisa (če bo dost hiter) bo pa moja žena peljala saj je navajena enake mašine je imela ca 5-let Kawasakija ER-6-N ! Pa še za pijačo ima v dobrem k smo zdej prjatla. Jaz motorja ne posojam, takisto se ne vozim z drugimi, sploh z dvomljivo vzdrževanimi Najraje se vozim tudi sam, če pa že s kom pa ne za bmwjem. I30 1
thumper Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 (popravljeno) Kot lastnik BMWja in Ducatija ne dvomim, da imaš nadpovprečno znanje iz motoroznanstva. Inline 4 je nočna mora za vsakega tresočega bokserja. ko bo en pogruntal dobro tesnenje v valjih pa znižal porabo za 20% na wanklu se bote vsi pokakal... Popravljeno Januar 5, 2014. Popravil thumper Kmet2, KLOVN, nofla in 2 others 5
Nemirni Duh Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Vsi moji motorji kar sem jih imel niso puščali olja pa sem jih imel kar nekaj. Prvi je bil BSA letnik 1927 in tudi ta ni več puščal olja potem ko sem vsega predihtal. Takrat, ko sem jaz imel BMWeja so bili vsi črne barve s tistimi tankimi belimi črtami na blatnikih in rezervoarju. :glare: Ja, vse firme so to imele, od BMW, DKW, AvtoUnion .............................. črni z belo črto, ki je bila seveda ročno narisana. daneb 1
thumper Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Ja, vse firme so to imele, od BMW, DKW, AvtoUnion .............................. črni z belo črto, ki je bila seveda ročno narisana. ne vse...triumph , bsa , norton in suzuki so meli zlato črto .... kawa je to dobila z modelnim letom 2012 ... kr mausa prašte :lol: KLOVN, Kmet2 in daneb 3
daneb Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Če pijejo olje, pol nima kaj puščat :grrr O pitju olja ni bilo govora saj motorji ne pijejo. Vem pa da zračno hlajeni motorji porabijo nekaj več olja kot vodno hlajeni. LP thumper 1
Snečer Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Nek nov model in brand? gift, thumper in I30 3
Kmet2 Objavljeno Januar 5, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 :grimZdej boš pa od Cufe všečkota dobil :grim daneb 1
KLOVN Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Kot lastnik BMWja in Ducatija ne dvomim, da imaš nadpovprečno znanje iz motoroznanstva. Inline 4 je nočna mora za vsakega tresočega bokserja. to ti razlož, Hondi in Ducatiju v Gp, da nimajo pojma in da si ti edina kompetentna oseba, da jim ti te stvari razložiš, linijski motor uporablja za dirkanje v GP samo Yamaha, kar se pa tiče mojega motoroznanstva, bo pa treba marsigdo hodit dolgo v šolo, da bo glede tega toliko motoroznansko izobražen, sicer pa to nima veze z osnovami, kaj ti bolj odgovarja, 2 cilindra ali 4,lahko tudi boxerskih 6 na koncu koncev, da pa o neki stvari lahko pametuješ, pa je treba to stvar vozit ali vsaj probat, ker vsaka mašina ima svoje prednosti pa tudi slabše strani, odvisno, čemu naj bi bil namen uporabe, način vožnje voznika, njegove zahteve in na koncu tudi počutje nofla in daneb 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se