Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

Sem že dodal pod BMW 1200GSA. Ker pa tudi tukaj največ besedi teče okoli tega Kartoflbublasem prilimal test tudi tukaj spodaj. Obilo zabave.

 

 

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky  B)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že dodal pod BMW 1200GSA. Ker pa tudi tukaj največ besedi teče okoli tega Kartoflbublasem prilimal test tudi tukaj spodaj. Obilo zabave.

 

 

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky  B)

 

Že videno, ta je marsikaj testiral.

Za vse pri GSki reče "da je možno izklopiti", "zanič vzmetenje" itd. :)

 

Pove, da ni dober za mesto zaradi cilindrov... vkopava se kot za šalo...

 

Seveda nič od tega ni v uradnih reklamah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo se mi zdi, kakšen čredni nagon imajo BMWjaši ... kaj eden to drugi!

 

Je bil Kmet v bolnici, zdaj pa je Krucy moral ponavljat .... me zanima, kdo bo naslednji. 

 

Bo prišel čas, ko si bodo namesto motorjev na ridah občudovali rane.

Popravljeno . Popravil BREITNER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že videno, ta je marsikaj testiral.

Za vse pri GSki reče "da je možno izklopiti", "zanič vzmetenje" itd. :)

 

Pove, da ni dober za mesto zaradi cilindrov... vkopava se kot za šalo...

 

Seveda nič od tega ni v uradnih reklamah.

 

A si pogledal cel test? Dvomim... :smoke:

 

Si se že kdaj vozil po peščeni plaži ali sipinah z maksiendurco, pa makar s 650-ko? Nisi. Če pa si, potem tukaj seveda nabijaš :grim

 

Ja, uradne reklame vseh motorjev so ponavadi narejene tako, da motor prikažejo kot slab in neprimeren :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale je nasedel reklami in je bil več na tleh kot v sedlu

 

Z maksiendurco se pa nisem vozil po sipinah, saj se tudi z avtom tam ne vozim. Preprosto ni primeren za to. Pa po plažah se ne smeš vozit..

GS pa se oglašuje kot ultimativni gelande strasse

 

Ti si se veliko navozil po sipinah?

 

Sicer pa sem se že vozil po puščavi z versysom, imam celo posnetek, če te zanima. Popravljam, er6 je bil.

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V 80.000km nisem naredil na cesti niti ene neumnosti. Ceprav sem se po dveh dneh moto kariere drajsal po kolenu. Z vsemi mopedi, tudi ce sem si ga le sposodil. Tudi z GS-ko, najbrz se lazje.

Te dni razmisljam koliko kriznih situacij sem imel. Prevec. Vecinoma so bili povzrocitelji priletni gospodje v avtih, od ostalih pa so bili v vecini vozniki cenenih japonskih motociklov. Saj jih razumem, sem se tudi jaz matral ostati na svoji strani ceste.

Cesta mene najbrz ne vidi vec. Tudi ce si se tako dober voznik kot jaz, te pa nabase kak zasanjan nedeljski motorist, ki se niti nagniti ne upa.

Mene je sicer izkusen motorist, zato se bojim toliko bolj raznih sanjacev na fazercah.

Bomo sli pac na motokros, enduro in dvkrat na leto na grobnik, da ne pozabim cisto.

Pa lep pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razen slabšega vzmetenja,slabše vetrne zaščite ...itd....ja skoraj nobene razlike :grrr

 

Slabše vzmetenje :P, daj no nehaj, mar nisi navajen mojih trdih nastavitev, ceu softič si ratal :P, nisi navajen upside down vilic, vetrna res ni mogla bit bog ve kaj, če pa nimam poštarskega vezirja tako kot ti :D, bremze na versisu naprav bmw.ju pa primejo glih toliko kot da ne bi :P

Ma sej ti ga dam lahko še kdaj za kak krog, magar ko nataknem zadaj novo gumo, da mi jo zvoziš do roba, da ne bom mel tistega pussi roba :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V 80.000km nisem naredil na cesti niti ene neumnosti. Ceprav sem se po dveh dneh moto kariere drajsal po kolenu. Z vsemi mopedi, tudi ce sem si ga le sposodil. Tudi z GS-ko, najbrz se lazje.

Te dni razmisljam koliko kriznih situacij sem imel. Prevec. Vecinoma so bili povzrocitelji priletni gospodje v avtih, od ostalih pa so bili v vecini vozniki cenenih japonskih motociklov. Saj jih razumem, sem se tudi jaz matral ostati na svoji strani ceste.

Cesta mene najbrz ne vidi vec. Tudi ce si se tako dober voznik kot jaz, te pa nabase kak zasanjan nedeljski motorist, ki se niti nagniti ne upa.

Mene je sicer izkusen motorist, zato se bojim toliko bolj raznih sanjacev na fazercah.

Bomo sli pac na motokros, enduro in dvkrat na leto na grobnik, da ne pozabim cisto.

Pa lep pozdrav.

trenutno tak razmišljaš, povozi te lahko nekdo tudi na pločniku, ko šibaš do bližnje gostilne, mislim, da te bo minilo tako razmišljanje, vsaj upam, da cestni motor ne postaviš v kot :grim , pa želim ti, da se pocajtaš čim prej :OK:  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale je nasedel reklami in je bil več na tleh kot v sedlu

 

Z maksiendurco se pa nisem vozil po sipinah, saj se tudi z avtom tam ne vozim. Preprosto ni primeren za to. Pa po plažah se ne smeš vozit..

GS pa se oglašuje kot ultimativni gelande strasse

 

Ti si se veliko navozil po sipinah?

 

Sicer pa sem se že vozil po puščavi z versysom, imam celo posnetek, če te zanima. Popravljam, er6 je bil.

 

Lej, če kakršenkoli maksienduro jemlješ kot ultimativni motor za kakršenkoli resen off-road, potem imaš težave z dojemanjem realnosti, inteligenco ali določeno znamko. Svoje maksiendure pa vsi proizvajalci oglašujejo kot stroje za Long Way Round. In seveda se tudi to da, če imaš precej znanja in sposobnosti ali pa ekipo ljudi, ki te suportira. S pametnim pristopom in izogibanjem rinjenju v ekstreme, za katere tvoj motor ni narejen oz. za katere nisi sposoben pa se da svet obvoziti tudi z majhnim stromom, vespo ali čem drugim.

 

Po sipinah sem se navozil z avtom, po peščeni plaži pa kar nekaj z motorjem in na samem začetku, ko še nisem vedel kako in kaj sem se z malim stromom, ki je bistveno lažji od GS-a, vkopal v roku od takoj. Dostikrat tehnika zmore bistveno več in se napaka nahaja med sedežem in upravljalnikom.

 

Vožnja po puščavi, po utrjeni površini, ni enaka vožnji po pesku, kar si tako brihtno kritiziral. Če bi se vozil po mehkejši podlagi bi zelo hitro ugotovil, da lahko prav vsak motor vkoplješ.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cesta mene najbrz ne vidi vec. Tudi ce si se tako dober voznik kot jaz, te pa nabase kak zasanjan nedeljski motorist, ki se niti nagniti ne upa.

Mene je sicer izkusen motorist, zato se bojim toliko bolj raznih sanjacev na fazercah.

 

Nesreča?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo se mi zdi, kakšen čredni nagon imajo BMWjaši ... kaj eden to drugi!

 

Je bil Kmet v bolnici, zdaj pa je Krucy moral ponavljat .... me zanima, kdo bo naslednji. 

 

Bo prišel čas, ko si bodo namesto motorjev na ridah občudovali rane.

Matilda kosi neglede na znamko mopeda, zato prosim previdno s takimi izjavami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V 80.000km nisem naredil na cesti niti ene neumnosti. Ceprav sem se po dveh dneh moto kariere drajsal po kolenu. Z vsemi mopedi, tudi ce sem si ga le sposodil. Tudi z GS-ko, najbrz se lazje.

Te dni razmisljam koliko kriznih situacij sem imel. Prevec. Vecinoma so bili povzrocitelji priletni gospodje v avtih, od ostalih pa so bili v vecini vozniki cenenih japonskih motociklov. Saj jih razumem, sem se tudi jaz matral ostati na svoji strani ceste.

Cesta mene najbrz ne vidi vec. Tudi ce si se tako dober voznik kot jaz, te pa nabase kak zasanjan nedeljski motorist, ki se niti nagniti ne upa.

Mene je sicer izkusen motorist, zato se bojim toliko bolj raznih sanjacev na fazercah.

Bomo sli pac na motokros, enduro in dvkrat na leto na grobnik, da ne pozabim cisto.

Pa lep pozdrav.

 

Ah daj no krucy. Povej vse. Verjetno si vozil v grupi, tišalo se je, zadaj te je lovil in pri preveliki brzini in v čredi se pač marsikaj dogaja. Premajhna varnostna razdalja, prehitre reakcije pastirja itd.

Če si pa videl, da je zadaj hitrejši, pa bi ga spustil in vozil dalje svojo igro.

 

Al boš bolj natančno povedal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V 80.000km nisem naredil na cesti niti ene neumnosti. Ceprav sem se po dveh dneh moto kariere drajsal po kolenu. Z vsemi mopedi, tudi ce sem si ga le sposodil. Tudi z GS-ko, najbrz se lazje.

Te dni razmisljam koliko kriznih situacij sem imel. Prevec. Vecinoma so bili povzrocitelji priletni gospodje v avtih, od ostalih pa so bili v vecini vozniki cenenih japonskih motociklov. Saj jih razumem, sem se tudi jaz matral ostati na svoji strani ceste.

Cesta mene najbrz ne vidi vec. Tudi ce si se tako dober voznik kot jaz, te pa nabase kak zasanjan nedeljski motorist, ki se niti nagniti ne upa.

Mene je sicer izkusen motorist, zato se bojim toliko bolj raznih sanjacev na fazercah.

Bomo sli pac na motokros, enduro in dvkrat na leto na grobnik, da ne pozabim cisto.

Pa lep pozdrav.

Upam, da je tvoje razmišljanje odraz trenutne situacije, kajti kot sem rekel, nekaj sreče je vedno prisotne pri vožnji z motorjem. In seveda upam, da boš zbral dovolj poguma, da se spet vrneš na cesto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slabše vzmetenje :P, daj no nehaj, mar nisi navajen mojih trdih nastavitev, ceu softič si ratal :P, nisi navajen upside down vilic, vetrna res ni mogla bit bog ve kaj, če pa nimam poštarskega vezirja tako kot ti :D, bremze na versisu naprav bmw.ju pa primejo glih toliko kot da ne bi :P

Ma sej ti ga dam lahko še kdaj za kak krog, magar ko nataknem zadaj novo gumo, da mi jo zvoziš do roba, da ne bom mel tistega pussi roba :P

 

Saj vidiš, da kaj dosti ni pisal, ker verjetno še k sebi prihaja in ne razume, da lahko japonci za male pare naredijo dober stroj :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej, če kakršenkoli maksienduro jemlješ kot ultimativni motor za kakršenkoli resen off-road, potem imaš težave z dojemanjem realnosti, inteligenco ali določeno znamko. Svoje maksiendure pa vsi proizvajalci oglašujejo kot stroje za Long Way Round. In seveda se tudi to da, če imaš precej znanja in sposobnosti ali pa ekipo ljudi, ki te suportira. S pametnim pristopom in izogibanjem rinjenju v ekstreme, za katere tvoj motor ni narejen oz. za katere nisi sposoben pa se da svet obvoziti tudi z majhnim stromom, vespo ali čem drugim.

 

Po sipinah sem se navozil z avtom, po peščeni plaži pa kar nekaj z motorjem in na samem začetku, ko še nisem vedel kako in kaj sem se z malim stromom, ki je bistveno lažji od GS-a, vkopal v roku od takoj. Dostikrat tehnika zmore bistveno več in se napaka nahaja med sedežem in upravljalnikom.

 

Vožnja po puščavi, po utrjeni površini, ni enaka vožnji po pesku, kar si tako brihtno kritiziral. Če bi se vozil po mehkejši podlagi bi zelo hitro ugotovil, da lahko prav vsak motor vkoplješ.

 

Kaj si hotel povedati? al ti moram še jaz kaj napisati o tvojem duševnem zdravju?

Lepo piši o temi in mašini in se ne spuščaj na primitiven nivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah daj no krucy. Povej vse. Verjetno si vozil v grupi, tišalo se je, zadaj te je lovil in pri preveliki brzini in v čredi se pač marsikaj dogaja. Premajhna varnostna razdalja, prehitre reakcije pastirja itd.

Če si pa videl, da je zadaj hitrejši, pa bi ga spustil in vozil dalje svojo igro.

 

Al boš bolj natančno povedal?

nabijaš, očitno ti ni jasno da na večdnevni furi ne tekmuješ, ampak pride zaradi vremena in dolgotrajne vožne do napak...in če trdiš da nisi nikoli naredil še nobene, potem ti dam pa kapo dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

trenutno tak razmišljaš, povozi te lahko nekdo tudi na pločniku, ko šibaš do bližnje gostilne, mislim, da te bo minilo tako razmišljanje, vsaj upam, da cestni motor ne postaviš v kot :grim , pa želim ti, da se pocajtaš čim prej :OK:

Tnx kolega. Pa ne daj se tud ti tem rizkarjem.
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krucy ti se pocajtaj,Fritz preveč resno jemlješ snecerja in Snecer pozabu si vzet tablete :PDami ti se pa zase brigej :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če so vozili v grupi, potem si lahko kar mislim, kar je bilo.

 

Saj pa jih že kar vidim, ovčice, brzina večja, cik cak, praviloma VEDNO premajhna razdalja, tako da napake ne moreš popraviti.

 

Krucy pa je rad ožemal in zna in sigurno ni vozil turistično, zadaj pa ga ni so mogli loviti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah daj no krucy. Povej vse. Verjetno si vozil v grupi, tišalo se je, zadaj te je lovil in pri preveliki brzini in v čredi se pač marsikaj dogaja. Premajhna varnostna razdalja, prehitre reakcije pastirja itd.

Če si pa videl, da je zadaj hitrejši, pa bi ga spustil in vozil dalje svojo igro.

 

Al boš bolj natančno povedal?

Za zacetek nisem bil s tiscaci na izletu.

Drugo, zaviral sem pred kriziscem, un za mano pa ne. Omejitev hitrost je tam 90. Toliko smo se peljali. Povedal sem vse.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da je tvoje razmišljanje odraz trenutne situacije, kajti kot sem rekel, nekaj sreče je vedno prisotne pri vožnji z motorjem. In seveda upam, da boš zbral dovolj poguma, da se spet vrneš na cesto.

Najbrz se ne bom. Sem ze prej razmisljal, zato pa sem vozil umirjeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varnostna razdalja in cik cak za "ritjo", a ne... 90 je pa zgornja meja hitrosti, verjetno za turistično naložen motor s prtljago ne vedno primerna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej tam je cesta ravna par kilometrov. Model se je zasanjal. Konec debate. Za versysa je pa marsikaj neprimerno.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!