Gušter Objavljeno Avgust 30, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2014 BMW 1200 GS ali vsi ostali potovalni enduroti?
Tedybear Objavljeno Avgust 31, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2014 Z mojim Bavarcem imam skoraj 50 K kil. še NIKOLI NIČ razen 4 X servis !(vse še original ,zavorne ploščice,sklopka,akumulator) Prešnja Yamaha V-max: 1X dif.(kotni prenos) 3X menjalnik ostal v 3-tji prestavi 1X crknila 1-na svečka 1X regler 2X sklopka (prvič na 35K kil,drugič na 70 k.kil.) Še bi lahko našteval parkrat zamenjal zavorne obloge tako spredaj kot tudi zadaj,menjal ležaje prednji križi(zarujaveli), prednje vilice curelo olje, vsake 2 leti akumulator itd. itd. Ps; motor je bil redno servisiran na Yamaha servisu.Samo v poduk ljubiteljem Yamah V-max pa naj bi bil kot pravijo Hrvatje CAR DRUMOVA ! ! ! Samo ugibam...glede na vse okvare se mi bolj zdi, da je bil to tvoj prvi motor, pa si z njim delal kot svinja z mehom...ali pa so te nategnili prodajalci....in ti pod novo motorno kolo podtaknili "šrot"...
Nearrain Objavljeno Avgust 31, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2014 ko ti bo prva stvar crknila, boš plačal več, kot so te stala vsa popravila pri Yamahi, ki je v primerjavi z tvojim BMW- jem po moči in performancah tako tri svetlobna leta naprej Gift... eno vprasanjce (al pa dve)...tako, cist iz golega firbca koliko BMW-jew si imel in koliko popravil le teh si ze placal? aja... ce si tako prijazen..daj jih prosim navedi in zraven napisi koliko je posamezna prigoda/neprigoda stala. hvala vnaprej Gregc 1
MiNa Objavljeno Avgust 31, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2014 Trenutno imam IV. BMW-ja. Do sedaj pa kar nekaj okvar sicer v zelo dolgem časovnem obdobju. I. R65 letnik 83, prevozil 40Kkm dve okvari: Senzor oljnega tlaka puščal olje in tesnilo (semering) v kotnem prenosu (popravil sam). II. R65 letnik 86, prevozil 35Kkm ena okvara: Pri 65Kkm menjava ležajev v menjalniku (neprijetem tuleč zvok) popravilo TehnoUnion. III. R1150GS letnik 03, prevozil 45Kkm ena okvara. Pri 61Kkm okvara črpalke za gorivo (popravil sam) IV. F650GS (800) letnik 11, ena okvara Pri 49,8Kkm pregorel alternator (sicer pogosta zadeva na 800 motorjih) a jo uradno neradi priznavajo. Sicer pa to sploh ni BMW ampak rotax . (popravil sam) Po cca 150Kkm na štirih BMW-jih lahko napišem, da se kvarijo, vendar to ni razlog, da jih nebi imel. So pa cene rezervnih delov zasoljene da pošteno zapeče ko ti jo povejo. Ker tudi trenutni motor ni več v garanciji sem zadevo rešil za praktično 1/4 cene. ps, pa še to nobena od naštetih okvar me ni zaustavila, da nebi prišel (pripeljal) motorja nazaj v lastno garažo. Mavti, Nearrain, nofla in 2 others 5
Fritz Objavljeno Avgust 31, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2014 Ta tema se je že zdavnaj izpela in sem mislil, da je še vedno uporabna vsaj za zafrkancijo pa je videti, da imate nekateri še vedno težave z znamkami. Dejmo naši, hop, hop, hop Tina, bravo Olimpija, bravo Viole, YAAAAY YMCA!!! Patetično. Pa mimogrede, Fruit of the Loom majice so daleč najboljše. Ne pa ta šrot, ki ga vi nosite
Snečer Objavljeno Avgust 31, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2014 No Fritz, tudi ti že lahko dodaš seznam...
sayo Objavljeno Avgust 31, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2014 (popravljeno) BMW zmeraj poskrbi da tema ni izpeta http://www.motorradonline.de/dauertest/dauertest-bmw-r-1200-gs-getriebeschaden/559102 Popravljeno Avgust 31, 2014. Popravil sayo
vandrovec Objavljeno Avgust 31, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2014 Po mojih izkušnjah, če primerjam 12 let staro Yamaho in 6 let starega BMW, oba nad 100.000 km je kvaliteta izdelave in materialov na strani japoncev. Nasplošno je 12 let star japonc izgledal bolje od pol mlajšega bavarca pri podobnih kilometrih. Nimam nikakršnih predsodkov pred različnimi proizvajalci, BMW je trenutna zato, ker se dobi tip motorja, ki mi najbolj odgovarja po zame dostopni ceni in trenutno nima neke konkurence. Rabljene podobne Yamahe so namreč dražje in težje se jih dobi...drugih pa ni, če odmislim bolj eksotičnega Tigra, ki pa je po ceni tudi nad BMW, ker jih je nasplošno manj.
gift Objavljeno Avgust 31, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2014 BMW zmeraj poskrbi da tema ni izpeta http://www.motorradonline.de/dauertest/dauertest-bmw-r-1200-gs-getriebeschaden/559102 Pa dobro, 44.000 je že kar nekaj km za BMW, tako, da je to skladno s pričakovanji Sam ziher je voznik kriv in me motor
sayo Objavljeno Avgust 31, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2014 (popravljeno) Pa dobro, 44.000 je že kar nekaj km za BMW, tako, da je to skladno s pričakovanji Sam ziher je voznik kriv in me motor Ja, mel je čepke v ušesih in ni pravočasno zaslišal ruženja menjalnika, napaka bi lahko bila usodna če bi deli NEKVALITETNEGA ležaja prišli med zobnike, saj se je to zgodilo na avtocesti pri ne tako majhni hitrosti Popravljeno Avgust 31, 2014. Popravil sayo Cartman in thumper 2
Fritz Objavljeno Avgust 31, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2014 No Fritz, tudi ti že lahko dodaš seznam... Seznam? Ob nakupu ugotovljeno, da ne dela prikazovalnik količine goriva, da ne dela en smerni kazalec in da občasno poka iz izpuha. Senzor prikazovalnika popravljen na prodajalčeve stroške, napaka na smernem kazalcu odpravljena z lahkoto, ker je šlo za snet konektor in pokanje iz izpuha sprejeto kot normalno za te letnike. V deset tisoč km porabljenih 6dcl olja in zamenjana manšeta kardanskega sklopa/nihajke (delo in manšeta - skupaj 100€), še 180€ sem plačal za servis na 50.000km (delo, olje za motor, oljni in zračni filter, svečke, olje za menjalnik in kotni prenos kardana, olje za zavorni sistem, zavorne ploščice zadaj). V kratkem bo servis pri 60kkm, za katerega računam strošek 130€..manj kot sem za DL1000 plačeval na vsakih 6.000km. Povprečna poraba 5-5,5l/100km. Spet glede na DL1000, prihranjenih 100-150l goriva (ob prej omenjeni večji porabi olja). Za 5 let star motor s 50 oz. 60 kkm se mi to ne zdi nič posebnega. Vmes je bilo z užitkom odpeljanih 10.000 km. Še kaj? Nearrain, Robson, jami65 in 1 other 4
smasher Objavljeno Avgust 31, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2014 (popravljeno) Patetično. Pa mimogrede, Fruit of the Loom majice so daleč najboljše. Ne pa ta šrot, ki ga vi nosite Ja kje se dobi majce frutofthelom? jst sm vidu samo u eurotonu? Samo jst bi jih kej tko kupu da jih lahko vidim ne da kupim usake barve 10 kosou? ps: glede na to kolko naštevate okvare motorjev, če bi Fiat delu motorje bi bili najbolši, kr edina stvat ki zna delat fiat so mali avti, 500, panda... pa samo tanou twiner u en geštel pa je potovalni motorček :grim Popravljeno Avgust 31, 2014. Popravil smasher
Kmet2 Objavljeno September 1, 2014 Avtor Opozori Objavljeno September 1, 2014 Največ čivkajo o okvarah BMW, lastniki Japonskih kišt......le zakaj mogoče zato ker se bmflarji vozijo in nimajo časa popravljat.... Gregc, TakeALookAround in pik1 3
nazo13 Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 Kaj vozi zdaj Pulkečka? BMWjev se je po mojem naveličala. Samo se ne spomnim prav ali zaradi preveč prevoženih km ali preveč šraufaja.
sayo Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 (popravljeno) Največ čivkajo o okvarah BMW, lastniki Japonskih kišt......le zakaj mogoče zato ker se bmflarji vozijo in nimajo časa popravljat.... Ja ja, nič ne čivkamo, samo dokaze novinarjev ti predstavljamo Sicer pa teb se ni treba bat, tebi nobena stvar ne "CRKNE" prav rad bi bil tvoja žena Popravljeno September 1, 2014. Popravil sayo
vandrovec Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 Največ čivkajo o okvarah BMW, lastniki Japonskih kišt..... Me zanima zaradi česa bi japonske motorje lahko označil s kištami? Po moje so ti najbolj kvalitetno izdelani, ne mislim tudi zasnovani, tako, da je vožnja z njimi že skoraj "sterilna", ker se z motorji skoraj nič posebnega ne dogaja. Se mi zdi, da je Kawasaki malo za Yamaho in Hondo, Suzuki sem vozil pa le 125 krosa ampak brez pripomb. Pri BMW se opazi , da je v ospredju izdelave bolj "robustnost", kot same finese, tu mislim tudi na čepke ali pokrove, ki ne tesnijo dovolj in zato pride voda do ležajev, kateri posledično manj zdržijo...v glavnem plastični ali gunijasti materiali...ročke, tačke, manšete, semeringi...na katerih je najbolj opazna "utrujenost" ali obraba...kar pa seveda nima direktnega vpliva na delovanje celotnega motorja. V celoti, zasnova in izdelava je na visokem nivoju, pri motorju, katerega vozim, morda na najvišjem. Izdelava po moje najbolj šepa pri Italijanih, kolikor sem vozil Aprilijo, Gilero, agregat od Minarellija...najmanj zanesljivo delovanje, čeprav dela dobro, dokler dela.
alko1 Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 Ta vikend imel priložnost vozit GS-a 1K. Sicer 800 ccm malo podhranjen malo premajhen za gorjana vendar Fenomenalen moped. Vozne lastnosti, občutek, vodljivost .... Nimam ga pa zato k mam mal premal ojrou Pips, Gregc, pik1 in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno September 1, 2014 Avtor Opozori Objavljeno September 1, 2014 Vandrovec zaradi tega kot vsi ostali BMW motorje z polizdelki,preprosto a ne,pa da ti ne začnem zdaj jaz naštevat prednosti itd........ Bi pa mel kakšnega japončka.....npr...XTZ 1200 ki pa je ,če jo želim z vsemi bonbončki isti denar kot KTM ali BMW ! No zdej grem pa svojo kišto odjavit ker sem zaključil sezono ! Lp vandrovec 1
solorider Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 (popravljeno) Vandrovec zaradi tega kot vsi ostali BMW motorje z polizdelki,preprosto a ne,pa da ti ne začnem zdaj jaz naštevat prednosti itd........ Bi pa mel kakšnega japončka.....npr...XTZ 1200 ki pa je ,če jo želim z vsemi bonbončki isti denar kot KTM ali BMW ! No zdej grem pa svojo kišto odjavit ker sem zaključil sezono ! Lp kaj zdaj jadranka čaka!!! ps: po 118.000 mi je crknil šalter za zavoro... Popravljeno September 1, 2014. Popravil solorider Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno September 1, 2014 Avtor Opozori Objavljeno September 1, 2014 žal Solo,zdravje me je spet ustavilo ,a se ne dam ,drugo leto naj se Jdranka le pahzi pik1, TakeALookAround, Pips in 3 others 6
Pips Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 Drži se in se kvalitetno pozdravi. Vse dobro ti želim.Lp Kmet2, vandrovec, Fritz in 4 others 7
alko1 Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 Solorider: ps: po 118.000 mi je crknil šalter za zavoro... Stari u kanto ga vrž. Ta šalter, pa bencin pa ene gume. Kr naprej neki popravlaš a... Kmet2, thumper, Fritz in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno September 1, 2014 Avtor Opozori Objavljeno September 1, 2014 Ja sej boljš da ti kej crkne kot da se hoče sayo s tabo poročit TakeALookAround, solorider, sayo in 1 other 4
skalar36 Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 No zdej grem pa svojo kišto odjavit ker sem zaključil sezono ! Lp A je bil KTM predrag, pa ni ostal nč monymony za registracijo :evilgrin: Pa neboš zdej pred lepim vremenom odjavljal motorja! pa a nimaš pr Triglavu, k ti dajo še dodatnih 20% ceneje, če ne vzameš premije nazaj?
thumper Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 Ta tema se je že zdavnaj izpela in sem mislil, da je še vedno uporabna vsaj za zafrkancijo pa je videti, da imate nekateri še vedno težave z znamkami. težave imajo vsi ki "mislijo" da bozijo "znamko".. jaz teh težav nimam ker se vozim s polizdelkom ki ima zasnovo od leta 1902 .. BMW zmeraj poskrbi da tema ni izpeta http://www.motorradonline.de/dauertest/dauertest-bmw-r-1200-gs-getriebeschaden/559102 Ja, mel je čepke v ušesih in ni pravočasno zaslišal ruženja menjalnika, napaka bi lahko bila usodna če bi deli NEKVALITETNEGA ležaja prišli med zobnike, saj se je to zgodilo na avtocesti pri ne tako majhni hitrosti pa haloooo!!! ma ja ne morš kritizirat rok dobrga mopija sam zarad enga klinčeuga kitajskega lagera no .. Drži se in se kvalitetno pozdravi. Vse dobro ti želim.Lp in se kvalitetno mehansko pozdravi!!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se