Snečer Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 Kopiranih? ABS tako kot BMW nabavijo pri Boschu... Ostalo pa sami razvijejo, japonska avto moto industrija je vrhunska. BMW pa tiši vse živo v soje tanke in rakete, potem pa zadeve crkavajo kot za šalo.
Kmet2 Objavljeno November 12, 2014 Avtor Opozori Objavljeno November 12, 2014 Kopiranih? ABS tako kot BMW nabavijo pri Boschu... Ostalo pa sami razvijejo, japonska avto moto industrija je vrhunska. BMW pa tiši vse živo v soje tanke in rakete, potem pa zadeve crkavajo kot za šalo. Bosch .....nemška kvaliteta!! No kaj pa so razvili japonci od ABS,ASC,RDS,ESA...itd... prosim če nas razsvetliš,in vse to gor obešajo na svoje polizdelke da se lahko vsaj pol toliko kvalitetno vozijo kot se bmw fahrerji......prosim še enkrat! Kaj delajo s tanki in raketami pa ne vem,vrjetno bi več vedel kakšen vojaški strokovnjak.
thumper Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 ja in se zmotil ... pri raznih manevrih na mestu je važna skupna teža motorja s prtljago in vsemi dodatki - po domaž kolk pokaže vaga ... +200kg je tista napaka ... +300kg je pravilno .. za primerjavo : varaderka 1000 in GSA imata oba okol 260 kg ja? sam da je GSA (po pisanju in govorjenju) lahkoten motorček , varaderka pa težka krava !!!??? WTF a so švabske kile četrt lažje kot druge ? ali so res bmfle dejansko za četrtino lažje kot ostali ??? ker nateg je pol to ... zvišujejo tovarniški podatek o teži motorja da ne bi prišla predraga kila motorja ??? ja ..ravno včeraj sva se z eno mojo stranko pogovarjala ... kawa zx6r ima max dovoljeno nosilnost 160 kg po papirjih...dec ma 115 njegova pa 70 .. torej sta ilegalna ko se peljeta oba ... tolk o nosilnosti in njene pomenu .. Thamper pelji enkrat GSA in drugič Varadero ti bo takoj jasno o kateri lahkotnosti se govori :grim Na mestu sta pa oba kravi če si bl piščanščkaste postavce O nosilnosti ko grem na potovanje pa sem zmerom v ilegali jaz 110,moja 70 in prtljaga pa smo čez dovoljeno max obremenitvijo....... prav zanimivo ... pa kako vam uspe zmeraj naokoli obrniti besede ? naravnost se lahko pelje lahkotno tudi motor s +400kg štartne teže .... in največ problemov s težo je na mestu - zaradi tega tudi največ motorjev pade po tleh , ko podlaga ni idealno ravna in oprijemljiva.. ta o ilegalnosti - kam pa spraviš 80kg prtljage ? ker če gska nima tolk nosilnosti kot je težka potem smo našli odgovor zakaj je ne imeti ( ja ja sam največ govora je o tem motorju čeprav je naslov splošen ).. Jaz mam 180 ZX6r pa ni ravno motor za dve osebi p.s. Moraš ločit maso in težo. Bmw pri isti masi ima drugačno težo na Zemlji, zanj ne veljajo fizikalni zakoni in gravitacija kot za ostale ...dec ma 115 njegova pa 70 sem napisal.... torej tudi versači ni za nič uporaben razen za samske neseksualce brez prtljage... po domače kolk pokaže vaga ... ali pravilno tehtnica ...ta je narejena za določene pogoje merjenja pri določenih pogojih težnosti... torej če je tehtnica narejena za jupiter bo pokazala na jupitru isto 260kg kot tista ki je narejena za zemljino težnost na zemlji in boš na zemlji dal nanjo 260kg... sam res kera jajca od mopedov ... pljuc lajbn 1
sayo Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 Cela JEBA že na tešče, dejte prej saj kak jabuk pojest ciciban 1
Snečer Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 Fajn je Bosch, mam pečico in ploščo Z japonci se voziš bolj kvalitetno, ker je manj ustavljanja (nepredvidenega). kot zanimivost, da ne iščem dalje, RDS je funkcija pri avto radiu, asc sem imel v fiatu, Esa je znana iz računalništva... ABS was first developed for aircraft use in 1929 by the French automobile and aircraft pioneer Gabriel Voisin
Snečer Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 prav zanimivo ... pa kako vam uspe zmeraj naokoli obrniti besede ? naravnost se lahko pelje lahkotno tudi motor s +400kg štartne teže .... in največ problemov s težo je na mestu - zaradi tega tudi največ motorjev pade po tleh , ko podlaga ni idealno ravna in oprijemljiva.. ta o ilegalnosti - kam pa spraviš 80kg prtljage ? ker če gska nima tolk nosilnosti kot je težka potem smo našli odgovor zakaj je ne imeti ( ja ja sam največ govora je o tem motorju čeprav je naslov splošen ).. ...dec ma 115 njegova pa 70 sem napisal.... torej tudi versači ni za nič uporaben razen za samske neseksualce brez prtljage... po domače kolk pokaže vaga ... ali pravilno tehtnica ...ta je narejena za določene pogoje merjenja pri določenih pogojih težnosti... torej če je tehtnica narejena za jupiter bo pokazala na jupitru isto 260kg kot tista ki je narejena za zemljino težnost na zemlji in boš na zemlji dal nanjo 260kg... sam res kera jajca od mopedov ... pljuc 115 na 2.20m je kar normalno pa 70 za žensko nad 1.85m Ne bom ti dalje razlagal v čem je problem...
thumper Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 (popravljeno) 115 na 2.20m je kar normalno pa 70 za žensko nad 1.85m Ne bom ti dalje razlagal v čem je problem... a ti sploh ne znaš več napisat normalnega odgovora na točno določeno stvar??? v odvetniško - pravniški celibat si se zavezal? Popravljeno November 12, 2014. Popravil thumper
Kmet2 Objavljeno November 12, 2014 Avtor Opozori Objavljeno November 12, 2014 prav zanimivo ... pa kako vam uspe zmeraj naokoli obrniti besede ? naravnost se lahko pelje lahkotno tudi motor s +400kg štartne teže .... in največ problemov s težo je na mestu - zaradi tega tudi največ motorjev pade po tleh , ko podlaga ni idealno ravna in oprijemljiva.. ta o ilegalnosti - kam pa spraviš 80kg prtljage ? ker če gska nima tolk nosilnosti kot je težka potem smo našli odgovor zakaj je ne imeti ( ja ja sam največ govora je o tem motorju čeprav je naslov splošen ).. ...dec ma 115 njegova pa 70 sem napisal.... torej tudi versači ni za nič uporaben razen za samske neseksualce brez prtljage... po domače kolk pokaže vaga ... ali pravilno tehtnica ...ta je narejena za določene pogoje merjenja pri določenih pogojih težnosti... torej če je tehtnica narejena za jupiter bo pokazala na jupitru isto 260kg kot tista ki je narejena za zemljino težnost na zemlji in boš na zemlji dal nanjo 260kg... sam res kera jajca od mopedov ... pljuc Nobenega obračanja besed ,še enkrat pa ne bom odebelil črk ker mislim da si dovolj razgledan da boš razumel tudi brez tega Ciklistika motorja ne pomeni peljanja lahkotno naprej naravnost toda vožnjo na vseh cestnih podlagah (poudarjam cestnih) .......itd... Manevriranje na mestu tu nimam kaj oporekat in nisem tudi v prejšnjem postu,preberi si ,lahko ti pa na željo odebelim črke.... Še zadnji del GSA ima dovoljeno skupno maso 480kg motor 260kg jaz 110kg 70kg Do zdaj smo na 440 kg ,dodaš čelade in vso opremo (Cordura,čevlji itd vse x2) no potem si pa seštej koliko ostane za prtljago,kje si ti dobil 80 kg ne vem za prtljago ne vem,vrjamem pa da boš spesnil kje in napisal še kakšno cvetko v smislu Snecerjevih nebuloz.......npr. ne bi ga mel ker ima premajhno nosilnost
Snečer Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 Meni se ne zdi normalno, da se 115kg sili zx6r, to je vse, kar bi imel za povedati.
Kmet2 Objavljeno November 12, 2014 Avtor Opozori Objavljeno November 12, 2014 Cela JEBA že na tešče, dejte prej saj kak jabuk pojest Na tešče je za tebe ,nekateri vstajamo ob 5h,naredimo trening pojemo "jabuk" in se začnemo KLOVN in thumper 2
Kmet2 Objavljeno November 12, 2014 Avtor Opozori Objavljeno November 12, 2014 Fajn je Bosch, mam pečico in ploščo Z japonci se voziš bolj kvalitetno, ker je manj ustavljanja (nepredvidenega). kot zanimivost, da ne iščem dalje, RDS je funkcija pri avto radiu, asc sem imel v fiatu, Esa je znana iz računalništva... Trolanje brez konkretnega odgovora! thumper 1
Snečer Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 Nobenega obračanja besed ,še enkrat pa ne bom odebelil črk ker mislim da si dovolj razgledan da boš razumel tudi brez tega Ciklistika motorja ne pomeni peljanja lahkotno naprej naravnost toda vožnjo na vseh cestnih podlagah (poudarjam cestnih) .......itd... Manevriranje na mestu tu nimam kaj oporekat in nisem tudi v prejšnjem postu,preberi si ,lahko ti pa na željo odebelim črke.... Še zadnji del GSA ima dovoljeno skupno maso 480kg motor 260kg jaz 110kg 70kg Do zdaj smo na 440 kg ,dodaš čelade in vso opremo (Cordura,čevlji itd vse x2) no potem si pa seštej koliko ostane za prtljago,kje si ti dobil 80 kg ne vem za prtljago ne vem,vrjamem pa da boš spesnil kje in napisal še kakšno cvetko v smislu Snecerjevih nebuloz.......npr. ne bi ga mel ker ima premajhno nosilnost Veš kaj je hecno. Da ko pogleda F700 ima nosilnost 227kg, gsa 220, gs pa 212 Kako je to mogoče? zgleda so eni res za Luno
pikolo Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 ... , to je vse, kar bi imel za povedati. a to pomeni da boš končno utihnil??? thumper, Kmet2, Fritz in 2 others 5
Kmet2 Objavljeno November 12, 2014 Avtor Opozori Objavljeno November 12, 2014 115 na 2.20m je kar normalno pa 70 za žensko nad 1.85m Ne bom ti dalje razlagal v čem je problem... A nam zaupaš koliko si velik in koliko imaš kg ker na sliki ki jo imam jaz nisi ravno manekenske postave ,sej veš v čem je problem a ne KLOVN 1
Snečer Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 Prva runda kafeja je mimo in že so se vsipali
Snečer Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 (popravljeno) A nam zaupaš koliko si velik in koliko imaš kg ker na sliki ki jo imam jaz nisi ravno manekenske postave ,sej veš v čem je problem a ne Ko oba sedeva na Versys lahko imava še za 50kg prtljage Popravljeno November 12, 2014. Popravil Snecer
Kmet2 Objavljeno November 12, 2014 Avtor Opozori Objavljeno November 12, 2014 Veš kaj je hecno. Da ko pogleda F700 ima nosilnost 227kg, gsa 220, gs pa 212 Kako je to mogoče? zgleda so eni res za Luno F700 je ali pa F800 so za mene najbolj vsestranski motorji v tem segmentu,tudi proti drugim znamkam :grim thumper 1
Snečer Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 F700 je ali pa F800 so za mene najbolj vsestranski motorji v tem segmentu,tudi proti drugim znamkam :grim Ker niso pravi bmwji...
Kmet2 Objavljeno November 12, 2014 Avtor Opozori Objavljeno November 12, 2014 Ko oba sedeva na Versys lahko imava še za 50kg prtljage Spet nobenega konkretnega odgovora,ki ga večkrat zahtevaš sam,sama megla te je Snecer.... Ker niso pravi bmwji... Uf še sreča sm vedu da bova lohk prjatla thumper 1
nazo13 Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 Nosilnost? O kakem kombiju je sedaj govora? Ne o kombiju. O trajektu. Bo sedaj zate bolj razumljivo? Ker se mi zdi, da ti je treba edinemu tudi narisat. Za ostale je dovolj, če napišem. ja in se zmotil ... pri raznih manevrih na mestu je važna skupna teža motorja s prtljago in vsemi dodatki - po domaž kolk pokaže vaga ... +200kg je tista napaka ... +300kg je pravilno .. za primerjavo : varaderka 1000 in GSA imata oba okol 260 kg ja? sam da je GSA (po pisanju in govorjenju) lahkoten motorček , varaderka pa težka krava !!!??? WTF a so švabske kile četrt lažje kot druge ? ali so res bmfle dejansko za četrtino lažje kot ostali ??? ker nateg je pol to ... zvišujejo tovarniški podatek o teži motorja da ne bi prišla predraga kila motorja ??? ja ..ravno včeraj sva se z eno mojo stranko pogovarjala ... kawa zx6r ima max dovoljeno nosilnost 160 kg po papirjih...dec ma 115 njegova pa 70 .. torej sta ilegalna ko se peljeta oba ... tolk o nosilnosti in njene pomenu .. Če se prav spomnim, je Benkina benfa 650 imela z vsemi tekočinami okoli 200kg. GSka 1200 naj bi tehtala pod 230 kg. Ne da se mi točnih podatkov iskat. Ostalo pa kot si napisal. Če že ne skočiš za dan dva do trajekta in nazaj domu, se nabere nekaj zoknov in gat, pa kašna šminka za kuharco, pa si hitro na plavajočem motroju. ... Kaj delajo s tanki in raketami pa ne vem,vrjetno bi več vedel kakšen vojaški strokovnjak. Verjetno so daleč za Rusi. Driugače ne bi Ameri od njih kupili raketnih motorjev pred nekaj leti.
nazo13 Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 Meni se ne zdi normalno, da se 115kg sili zx6r, to je vse, kar bi imel za povedati. Meni se ne zdi normalno, da nekdo za zajtrk spije kavo in skadi čik. Ali pa ni normalno, da ženskam režejo klitorise. Ali pa ni normalno, da eni vozijo te in te motorje. Pač nismo kloni ne tebe, ne Kmeta2, ne ... ali ne mene. Kot pravijo 100 ljudi 100 čudi, 100 žena 200 sisa. PrimozC 1
thumper Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 Nobenega obračanja besed ,še enkrat pa ne bom odebelil črk ker mislim da si dovolj razgledan da boš razumel tudi brez tega Ciklistika motorja ne pomeni peljanja lahkotno naprej naravnost toda vožnjo na vseh cestnih podlagah (poudarjam cestnih) .......itd... Manevriranje na mestu tu nimam kaj oporekat in nisem tudi v prejšnjem postu,preberi si ,lahko ti pa na željo odebelim črke.... Še zadnji del GSA ima dovoljeno skupno maso 480kg motor 260kg jaz 110kg 70kg Do zdaj smo na 440 kg ,dodaš čelade in vso opremo (Cordura,čevlji itd vse x2) no potem si pa seštej koliko ostane za prtljago,kje si ti dobil 80 kg ne vem za prtljago ne vem,vrjamem pa da boš spesnil kje in napisal še kakšno cvetko v smislu Snecerjevih nebuloz.......npr. ne bi ga mel ker ima premajhno nosilnost razumem že sam vidm mal slabš.. aja oprema..sorry sm pozabu da lastniki bmflov zmer navajajo golo težo ... resno - tega ne bom napisal , da ga ne bi imel ker ima premajhno nosilnot .. (sej veš rajš močnej fedre gor kot pa svoji rečt de nej shujša ... ) ej sej če ma zadnji del skupno dovoljeno maso 480kil pol je zravn še prednji del ..no sej pol ma pa kr dost nosilnosti .. Meni se ne zdi normalno, da se 115kg sili zx6r, to je vse, kar bi imel za povedati. na netu sem največkrat naletel na predimenzionirane ljudi prav na kawasakijih ... pa ne omenjat maus-a k je čist izvenserijski fenomen .. Nearrain, Kmet2 in Fritz 3
nazo13 Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 ... (sej veš rajš močnej fedre gor kot pa svoji rečt de nej shujša ... ) ... Verjetno ni pametno tega rečt, ker si lahko hitro solorider na poceni kawi, ker te baba ob ločitvi obere. Se pa potem ne rabiš več sekirat, da bi preobremenil bilokateri motor. thumper 1
thumper Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 Ko oba sedeva na Versys lahko imava še za 50kg prtljage a si bočno prikolico namontiral ? NBo sedaj zate bolj razumljivo? Ker se mi zdi, da ti je treba edinemu tudi narisat. Za ostale je dovolj, če napišem. Če se prav spomnim, je Benkina benfa 650 imela z vsemi tekočinami okoli 200kg. GSka 1200 naj bi tehtala pod 230 kg. Ne da se mi točnih podatkov iskat. sam bi res lahko kako slikco prlimal... napisal sem GSA .. 260 cca se mi ne da iskat točno.. navadna je že pase se je brezveze pregovarjat.. Ali pa ni normalno, da eni vozijo te in te motorje. Pač nismo kloni ne tebe, ne Kmeta2, ne ... ali ne mene. Kot pravijo 100 ljudi 100 čudi, 100 žena 200 sisa. kdo to reče .. :lol: tukaj se pa čisto strinjam s tabo...samo to ni čudež ampak čudežna napaka narave - pravilno bi bilo "100 žena 300 sisa"... KLOVN in Fritz 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se