Kmet2 Objavljeno November 12, 2014 Avtor Opozori Objavljeno November 12, 2014 Kaj je snecer kje so konkretni odgovori na vprašanja,se kar potuhneš in potem novo na jovo trolanje do nezavesti pikolo, Nearrain in Fritz 3
Snečer Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 Jaz vedno vse odgovorim, le drugi mi ne odgovarjajo, samo trenutno nimam časa
solorider Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 Verjetno ni pametno tega rečt, ker si lahko hitro solorider na poceni kawi, ker te baba ob ločitvi obere. Se pa potem ne rabiš več sekirat, da bi preobremenil bilokateri motor. se ne bi na kawo vsedel...... pljuc na kawo... KLOVN 1
KLOVN Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 115 na 2.20m je kar normalno pa 70 za žensko nad 1.85m Ne bom ti dalje razlagal v čem je problem... skor pol metra sm premali , a to so podatki za Nairobi?, za prave dedce, ki se ukvarjamo z konkretnim športom, je ta teorija drugačna, mišica ima svojo težo, če si kot meduza, je pač tako razmerje, to velja tudi za ženske :grim , če si puhl, je pač tako, kot je navedel strokovnjak Sneci Kmet2 1
Fritz Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 ja in se zmotil ... pri raznih manevrih na mestu je važna skupna teža motorja s prtljago in vsemi dodatki - po domaž kolk pokaže vaga ... +200kg je tista napaka ... +300kg je pravilno .. za primerjavo : varaderka 1000 in GSA imata oba okol 260 kg ja? sam da je GSA (po pisanju in govorjenju) lahkoten motorček , varaderka pa težka krava !!!??? WTF a so švabske kile četrt lažje kot druge ? ali so res bmfle dejansko za četrtino lažje kot ostali ??? ker nateg je pol to ... zvišujejo tovarniški podatek o teži motorja da ne bi prišla predraga kila motorja ??? Poleg mase motocikla je pomembno tudi težišče le tega. Pri boxer mašinah je to zelo nizko. Ne morem primerjat z Varaderco, lahko pa s Stromom 1000 (ki je lažji od GSA) in v primerjavi z njim je GSA-ja 1200 bistveno lažje premikati na mestu pa če sem na motorju ali ob njem. Iz tega nizkega težišča pa izhajajo tudi boljše vozne lastnosti. KLOVN, Nearrain in Kmet2 3
thumper Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 Poleg mase motocikla je pomembno tudi težišče le tega. Pri boxer mašinah je to zelo nizko. Ne morem primerjat z Varaderco, lahko pa s Stromom 1000 (ki je lažji od GSA) in v primerjavi z njim je GSA-ja 1200 bistveno lažje premikati na mestu pa če sem na motorju ali ob njem. Iz tega nizkega težišča pa izhajajo tudi boljše vozne lastnosti. načeloma je to res ... samo če 60 kilsko boxer mašino zmontiraš na 30cm od tal ali pa 60 kilsko V mašino 7 cm od tal je pa težišče motorja kje? ni fora samo v težišču temveč tudi v sami geometriji zgradbe motocikla : širini balance - plus če je v normalnih okvirih ...širina in profil gume ter pritisk v gumi - ožjo gumo pod visokim pritiskom je veliko lažje premikati in motati na mestu kot široko pod nizkim tlakom - , zelo pomembna je tudi konfiguracija sedeža ter s tem sama opora pri odrivanju , višina sedeža ter oprijem sedalnega dela - koliko zdrsava rit po sedežu...pa še kaj se verjetno najde s čimer je pogojena okretnos motorja pri premikanju na mestu ...
Fritz Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 načeloma je to res ... samo če 60 kilsko boxer mašino zmontiraš na 30cm od tal ali pa 60 kilsko V mašino 7 cm od tal je pa težišče motorja kje? ni fora samo v težišču temveč tudi v sami geometriji zgradbe motocikla : širini balance - plus če je v normalnih okvirih ...širina in profil gume ter pritisk v gumi - ožjo gumo pod visokim pritiskom je veliko lažje premikati in motati na mestu kot široko pod nizkim tlakom - , zelo pomembna je tudi konfiguracija sedeža ter s tem sama opora pri odrivanju , višina sedeža ter oprijem sedalnega dela - koliko zdrsava rit po sedežu...pa še kaj se verjetno najde s čimer je pogojena okretnos motorja pri premikanju na mestu ... Lej, jaz ti na tvoj komentar ne morem podati odgovor, ki bi temeljil na znanstvenem preizkusu. Govorim lahko le o subjektivni empirični izkušnji z dvema relativno podobnima motorjema. Recimo Stroma sem pri premikanju, ko sem stal ob motorju, pogosto naslonil nase, saj sem ga le tako lahko zanesljivo obvladoval. GSA-ja v enakih okoliščinah brez težav premikam držeč ga samo za balanco in držalo za sopotnico. Sem pa oba že zabrisal na tla in je dvigovanje obeh dokaj podobno - jebeno težko. Gre pa bistveno lažje, če to narediš takoj, ko polovico moči nadomesti jeza MiNa, DAMI34, thumper in 3 others 6
Kmet2 Objavljeno November 12, 2014 Avtor Opozori Objavljeno November 12, 2014 načeloma je to res ... samo če 60 kilsko boxer mašino zmontiraš na 30cm od tal ali pa 60 kilsko V mašino 7 cm od tal je pa težišče motorja kje? ni fora samo v težišču temveč tudi v sami geometriji zgradbe motocikla : širini balance - plus če je v normalnih okvirih ...širina in profil gume ter pritisk v gumi - ožjo gumo pod visokim pritiskom je veliko lažje premikati in motati na mestu kot široko pod nizkim tlakom - , zelo pomembna je tudi konfiguracija sedeža ter s tem sama opora pri odrivanju , višina sedeža ter oprijem sedalnega dela - koliko zdrsava rit po sedežu...pa še kaj se verjetno najde s čimer je pogojena okretnos motorja pri premikanju na mestu ... Skratka vse kar si naštel,tam blesti BMW :grim thumper in Nearrain 2
gift Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 FANTIČ NAJPREJ SANKA SE, ŠIC.... ZA OVINKA
Kmet2 Objavljeno November 12, 2014 Avtor Opozori Objavljeno November 12, 2014 Na računalniku ima ta motor mode-surfanje............vsak človek vidi da model surfa,kaj ste spet fouš pa tega ne potrebujete pa pokvarlo se bo in če se samo preklopi nazaj v "pelji se" preprosto čudoviti so tile bmflčki :grim
Snečer Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 FANTIČ NAJPREJ SANKA SE, ŠIC.... ZA OVINKA Manjka slika pristanka oziroma ostanka
Snečer Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 Zima je pred vrati, čas za priprave. gift 1
Kmet2 Objavljeno November 12, 2014 Avtor Opozori Objavljeno November 12, 2014 Na prvi sliki ima že testno zadevo Air bag in to model 1150 kaj šele LC ta ima pa že padalo ....
Matej207 Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 Ne bom ti jih razlagal ker veš kaj pomenijo in spet trolaš :grim Japonci se zgledujejo po BMW-ju in vsako leto imajo japonski motocikli več kopiranih elektronskih pritiklin...........a to pomeni ,da je Kawasaki vsako leto manj vozen ali pa mogoče lovi samo korak z tehnološkim napredkom :grrr A ti moram tudi tukaj kaj prevajat.... Japonci davajo vso to nesnago na motor samo zaradi tega da bi osvojili razvajence kateri ne vidijo čez bmw ja :P :D In če se ne motim, bo šel bmw korak naprej, naredil kavni avtomat, in pa za na sedež boš dobil posebne hlače z odprtino spodaj, da boš lahko odvajal blato in vodo iz telesa kar med vožno Nearrain in I30 2
Snečer Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 načeloma je to res ... samo če 60 kilsko boxer mašino zmontiraš na 30cm od tal ali pa 60 kilsko V mašino 7 cm od tal je pa težišče motorja kje? ni fora samo v težišču temveč tudi v sami geometriji zgradbe motocikla : širini balance - plus če je v normalnih okvirih ...širina in profil gume ter pritisk v gumi - ožjo gumo pod visokim pritiskom je veliko lažje premikati in motati na mestu kot široko pod nizkim tlakom - , zelo pomembna je tudi konfiguracija sedeža ter s tem sama opora pri odrivanju , višina sedeža ter oprijem sedalnega dela - koliko zdrsava rit po sedežu...pa še kaj se verjetno najde s čimer je pogojena okretnos motorja pri premikanju na mestu ... za Luno je delan I30 1
KLOVN Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 za Luno je delan mogoče si ti za luno, tu vidim Bmw pred luno, luna je zadaj, za luno pa verjetno ti, se te ne vidi, verjetno nisi omembe vreden :grim Nearrain in Kmet2 2
gift Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 Snecer za Luno....je special boxer edition Nearrain, Kmet2 in Snečer 3
Snečer Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 Ti modeli so za prazno slamo mlatit I30 1
KLOVN Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 raj glejte fuzbal, Hrvati proti Argentini vodijo 1:0
Matej207 Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 mogoče si ti za luno, tu vidim Bmw pred luno, luna je zadaj, za luno pa verjetno ti, se te ne vidi, verjetno nisi omembe vreden :grim no... glede na to da si brihten,, in da veš veliko.. poglej sliko malo bolje... "gas" ročka bmwja je pokriva afriko .... A na luni je tudi afrika? Spremeni nick... LUNIN KLOVN :P I30 in pajkica 2
Snečer Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 S tem pa se po Luni vozijo Ta je svinčen ja... no... glede na to da si brihten,, in da veš veliko.. poglej sliko malo bolje... "gas" ročka bmwja je pokriva afriko .... A na luni je tudi afrika? Spremeni nick... LUNIN KLOVN :P Glavno, da se vidi Indija, od koder izhaja... Matej207 1
KLOVN Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 no... glede na to da si brihten,, in da veš veliko.. poglej sliko malo bolje... "gas" ročka bmwja je pokriva afriko .... A na luni je tudi afrika? Spremeni nick... LUNIN KLOVN :P in kje je zdaj Bmw pred luno ali za, bistrooki :grrr , luna je kje? razloži mi, pred Bmw ali za? , za Bmw je zemlja, kje je luna?
Snečer Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 Na Luni je..... torej delan za Luno. Geografija samo do prve kavarne? pajkica in I30 2
KLOVN Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 Na Luni je..... torej delan za Luno. Geografija samo do prve kavarne? a ti si pa njegov odvetnik, tolk je pametn, da je bolje da je tiho, njega sm vprašal, kje je luna? Kmet2 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se