DAMI34 Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 (popravljeno) pred 29 minutami, Kmet2 pravi: Na Versysa bom vložil le toliko ,da bo brezhiben in redno vzdrževan ,ker gre spomladi v prodajo ,tako da tisti ki ga bo kupil bo poliral krivine po prvih izračunih pa je šlo na njega 760evričev ,od tega nove pnevmatike PirelliCorsaMK60,nov verižni set,veliki servis in generalno čiščenje..............mikro pok niso najdli tudi z rentgenom če špekuliram, normalna cena, če ne celo ugodna. Set gum 250, veriga in verižniki 150 kontrola ventilov in servis 300 ostale neumnosti (rentgentski pregled, pranje) 60 no pa smo tam. Ampak BMWja kljub temu neb meu Popravljeno December 13, 2015. Popravil DAMI34 Kmet2 in daneb 2
Kmet2 Objavljeno December 13, 2015 Avtor Opozori Objavljeno December 13, 2015 pred 14 minutami, DAMI34 pravi: če špekuliram, normalna cena, če ne celo ugodna. Set gum 250, veriga in verižniki 150 kontrola ventilov in servis 300 ostale neumnosti (rentgentski pregled, pranje) 60 no pa smo tam. Ampak BMWja kljub temu neb meu Sej nisem nikjer omenu ,da je cena pretirana ..... DAMI34 in daneb 2
DAMI34 Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 pred 1 minuto, Kmet2 pravi: Sej nisem nikjer omenu ,da je cena pretirana ..... js tut ne daneb 1
Snečer Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 pred 2 urami, DAMI34 pravi: če špekuliram, normalna cena, če ne celo ugodna. Set gum 250, veriga in verižniki 150 kontrola ventilov in servis 300 ostale neumnosti (rentgentski pregled, pranje) 60 no pa smo tam. Ampak BMWja kljub temu neb meu Mitaske = 150 kettenset = 75 kontrola ventilo in servis = zlatar vzame 300? bi rekel Lepo so ovco ostrigli. daneb 1
TakeALookAround Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 Pa si se men smejal, da je blo za TDM velik... daneb 1
DAMI34 Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 (popravljeno) pred eno uro, Snecer pravi: Mitaske = 150 kettenset = 75 kontrola ventilo in servis = zlatar vzame 300? bi rekel Lepo so ovco ostrigli. ni mitas so pirelli ni kettenset ampak kawasaki ketna (ps, moja z montažo MVXZ proizvajalca EK cca 200komplet z verižniki, če bi pa original od DKS vzel smo pa na 250 in več €) servis olje filtri, mal pod 100 + pregled ventilov + tesnila glave (70€)....toliko plačam jaz pri bilokatermu serviserju kawe Verjamem, da če bi doma sam šraufal ali ventile po posluhu nastavil, bi tut manj plačal Popravljeno December 13, 2015. Popravil DAMI34 TakeALookAround, builder, daneb in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno December 13, 2015 Avtor Opozori Objavljeno December 13, 2015 pred 43 minutami, Snecer pravi: Mitaske = 150 kettenset = 75 kontrola ventilo in servis = zlatar vzame 300? bi rekel Lepo so ovco ostrigli. Beeee beeeee Pireli ,ne pa neko sraje od Mitask 250 Ketteset......ne razumem ,sj smo na slo foruma mar ne....predpostavljam ,da je to verižni komplet 150+ ker se ne varčuje na teh stvareh in ne menja vsake 10kkm ..... Ventili ,velika večina so tesnila katera nisem želel dati nazaj stara ..... Natančno bo znano ko dobim v roke specifikacijo. s tabo Snecer je normalna diskusija popolnoma nemogoča ,do zdaj sem probal komunicirati na sprejemljivem nivoju pa se takoj začne z ovcami in ostalim sranjem ,od zdaj naprej ti tudi ne odgovarjam več ,kdaj pa kdaj mogoče še potrolam na tvoj način Dosti ljudi se čudi tvojem odnosu in nedojemanju realnosti kot take ,meni pa je to povsem normalno .....Snecerja sem prepoznal"levi" desnega ne,se mi pa da je Gift pred centrom za odvajanje ..... pred 33 minutami, DinDiin pravi: Pa si se men smejal, da je blo za TDM velik... Nč ne vem builder, solorider, daneb in 1 other 4
Snečer Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 (popravljeno) Za Pirelli pogovorno pravijo prepereli, opcijska guma za versača je scorpion trail, večina ni navdušena nad njo. Glede Mitaske pa zaenkrat lahko samo pozitivne zadeve povem. Če bi že menjal, bi menjal za novo RS 3. Kaj boš ti gor nameščal... Kettenset si razumel, kaj je, brezveze si vrgel ven 150 za set, fajn bi bilo da napišeš še katera ketna je to, zato ker ti več kot dobrih 20k km ne bo držala nobena nakup ketne na servisu pa ima vedno diamantno ceno, saj vem, ker sem enkrat vprašal preventivno... Ja, boš povedal točno kot boš prejel poročilo z računom. Me zanima, če so nastavljali ventile, itak ti bodo rekli, kaj takega, da bodo opravičilo odpiranje dekla in račun...klasika. -------------------- Dosti ljudi se čudi mojemu odnosu? če pa skor nobenga ne poznam tukaj in oni ne mene... potrebno je bilo uravnoteženje foruma, ker sicer bi prevladovali klasični MS nasveti, gostilniške pravljice. p.s. zakaj pa gifta poleg vlečeš? Popravljeno December 13, 2015. Popravil Snecer daneb 1
DAMI34 Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 pljuc na BMW ampak: se pravi ventile ti nastaviš sam, da si prepričan v storjeno delo? Men jih serviser, pa še slike odprte mašine mi je pokazu, tako da ja, jim verjamem. Če pa slučajno kak ventile zabije, mam pa tut račun kje sem servisiral, tako da točno vem komu ušesca navit. Druga stvar, okrog gum, je pa tkole, nekatere so za nekaj, druge za drugo, to boš šele ugotovil, ko boš več kot 2 znamki gum vozil Kmet2, daneb, TakeALookAround in 1 other 4
TakeALookAround Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 Verizico za 70 evrov gor dat, pa po 5k nasponat 3x, pa po 10k novo.....cista zmaga! builder, daneb in Kmet2 3
Kmet2 Objavljeno December 13, 2015 Avtor Opozori Objavljeno December 13, 2015 pred 19 minutami, Snecer pravi: Za Pirelli pogovorno pravijo prepereli, opcijska guma za versača je scorpion trail, večina ni navdušena nad njo. Glede Mitaske pa zaenkrat lahko samo pozitivne zadeve povem. Če bi že menjal, bi menjal za novo RS 3. Kaj boš ti gor nameščal... Kettenset si razumel, kaj je, brezveze si vrgel ven 150 za set, fajn bi bilo da napišeš še katera ketna je to, zato ker ti več kot dobrih 20k km ne bo držala nobena nakup ketne na servisu pa ima vedno diamantno ceno, saj vem, ker sem enkrat vprašal preventivno... Ja, boš povedal točno kot boš prejel poročilo z računom. Me zanima, če so nastavljali ventile, itak ti bodo rekli, kaj takega, da bodo opravičilo odpiranje dekla in račun...klasika. -------------------- Dosti ljudi se čudi mojemu odnosu? če pa skor nobenga ne poznam tukaj in oni ne mene... potrebno je bilo uravnoteženje foruma, ker sicer bi prevladovali klasični MS nasveti, gostilniške pravljice. p.s. zakaj pa gifta poleg vlečeš? Zato ker mi je všeč Pa nimajo se kaj opravičevat ,saj sem posege naročil sam ! Pravkar, Kmet2 pravi: Zato ker mi je všeč Pa nimajo se kaj opravičevat ,saj sem posege naročil sam ! Še vedno v veliki večini drži koliko muzike toliko denarja....KTM ima prvo vgradnjo verižnega seta že 20kkm pa ne kaže obrabe ali prenategnjenosti! Pa je to motor 2x močnejši po hp in prostornini proti Versysu ,seveda sorazmerno tudi močnejšo verigo . Že večkrat sem te demantiral z dejstvi....bomo videli kaj se bo zgodilo z tem verižnim setom po 10kkm ..... daneb 1
Snečer Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 (popravljeno) pred 15 minutami, DAMI34 pravi: pljuc na BMW ampak: se pravi ventile ti nastaviš sam, da si prepričan v storjeno delo? Men jih serviser, pa še slike odprte mašine mi je pokazu, tako da ja, jim verjamem. Če pa slučajno kak ventile zabije, mam pa tut račun kje sem servisiral, tako da točno vem komu ušesca navit. Druga stvar, okrog gum, je pa tkole, nekatere so za nekaj, druge za drugo, to boš šele ugotovil, ko boš več kot 2 znamki gum vozil Zakaj pa bi nastavljal, če ni treba? Me prav zanima, kateri servis bi ti upošteval reklamacijo, če ti ventil zabije... Glede gum. Vozim se 99% po asfaltu, katere so za slo asfalt in katere za avstrijski? pa za italijo, tam si ti bolj domač. Popravljeno December 13, 2015. Popravil Snecer daneb 1
Kmet2 Objavljeno December 13, 2015 Avtor Opozori Objavljeno December 13, 2015 pred 1 minuto, Snecer pravi: Zakaj pa bi nastavljal, če ni treba? Me prav zanima, kateri servis bi ti upošteval reklamacijo, če ti ventil zabije... Glede gum. Vozim se 99% po asfaltu, katere so za slo asfalt in katere za avstrijski? Ti bi lahko mel tud lesene pa bi za tvoj stil držale v nulo .... daneb, solorider, TakeALookAround in 3 others 6
Snečer Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 Ti še nisi ugotovil pri vseh teh bolečinah, da ni problem v gumi...? al kaj bo še treba? daneb 1
Kmet2 Objavljeno December 13, 2015 Avtor Opozori Objavljeno December 13, 2015 pred 1 minuto, Snecer pravi: Ti še nisi ugotovil pri vseh teh bolečinah, da ni problem v gumi...? al kaj bo še treba? ti tud še nisi ugotovil ,da je veliko v pnevmatiki ...........pa sej ne moreš ,ker ne veš kaj je nagib v ovinku lp Rossi daneb, TakeALookAround in pikolo 3
Snečer Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 sem v bistvu fenomen, da znam brez nagiba zvozit mala poraba, obraba, tih izpuh ekološko-turistična vožnja za razliko od polucijsko-objestne daneb 1
DAMI34 Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 pred 9 minutami, Snecer pravi: sem v bistvu fenomen, da znam brez nagiba zvozit mala poraba, obraba, tih izpuh ekološko-turistična vožnja za razliko od polucijsko-objestne si pozabu, da znaš tudi brez nastavljenih ventilov vozit pred 26 minutami, Snecer pravi: Zakaj pa bi nastavljal, če ni treba? Me prav zanima, kateri servis bi ti upošteval reklamacijo, če ti ventil zabije... tisti ki je servisiral, sploh dokler je moped v garanciji, seveda, če sem dal preveriti zračnost ventilov, tako kot piše v service manualu. daneb, Kmet2 in builder 3
Snečer Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 s temi ventili ste že prav tečni aja tema o bemflih je, tam na 10 nastavljajo daneb 1
thumper Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 pred eno uro, DAMI34 pravi: servis olje filtri, mal pod 100 + pregled ventilov + tesnila glave (70€)....toliko plačam jaz pri bilokatermu serviserju kawe če bi meni na servisu za štelanje ventilov menjal tesnilo glave bi on ostal brez glave ... al si se zatipkal??? mogoče ? daneb in DAMI34 2
dlicen Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 (popravljeno) 1 hour ago, Snecer said: Kettenset si razumel, kaj je, brezveze si vrgel ven 150 za set, fajn bi bilo da napišeš še katera ketna je to, zato ker ti več kot dobrih 20k km ne bo držala nobena nakup ketne na servisu pa ima vedno diamantno ceno, saj vem, ker sem enkrat vprašal preventivno... Evo, še en cel odstavek za v anale. Pa Snecer, zakaj to pišeš? Forum je namenjen tudi informiranju in neuki bralec te lahko tudi vzame resno (skupaj s tistim o kettensetu (po slovensko!) za 75 eur). // Aha, zdaj vidim, da gre za eno kar-nekaj temo, ne za normalno. Ok, sori, tukaj kar nabijaj po svoje. Popravljeno December 13, 2015. Popravil dlicen daneb, builder, TakeALookAround in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno December 13, 2015 Avtor Opozori Objavljeno December 13, 2015 pred 5 minutami, thumper pravi: če bi meni na servisu za štelanje ventilov menjal tesnilo glave bi on ostal brez glave ... al si se zatipkal??? mogoče ? Ni se zatipkal sej vozi Kawasaki ,Kawasakijevci pa itak videš kakšne pišejo a na Triumphu tud sam tesnilo pokrova ventilom menjaš thumper in daneb 2
Snečer Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 pred 4 minutami, dlicen pravi: Evo, še en cel odstavek za v anale. Pa Snecer, zakaj to pišeš? Forum je namenjen tudi informiranju in neuki bralec te lahko tudi vzame resno (skupaj s tistim o kettensetu (po slovensko!) za 75 eur). // Aha, zdaj vidim, da gre za eno kar-nekaj temo, ne za normalno. Ok, sori, tukaj kar nabijaj po svoje. Verižni set D.I.D 520VX2 z vključenim veznim členom (za zanetat) in verižnik spredaj zadaj stane 78,90 EUR (pardon da sem za par EUR zavajal) + poštnina 9,90 EUR = 88,80 EUR (pri nas tudi poštnina ali potni stroški do trgovine). Takšno ketno sem imel gor tudi original (samo VX model, VX2 je močnejši novejši) in ketna bo zdržala med 20k in 30k. Dejansko tudi dlje, če gledaš servisno toleranco raztegljivosti, ampak ker bo neenakomerno raztegnjena, ne bo vožnja več tako gladka. Bolj jo mažeš, dlje bo. Me zanima, katero so kmet2@ namestili. --------- Al kaj te je spet zmotilo? daneb 1
DAMI34 Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 pred 44 minutami, thumper pravi: če bi meni na servisu za štelanje ventilov menjal tesnilo glave bi on ostal brez glave ... al si se zatipkal??? mogoče ? jp, ampak sej se ve za kaj se gre. popravljam: tesnilo pokrova ventilov. pred 39 minutami, Kmet2 pravi: Ni se zatipkal sej vozi Kawasaki ,Kawasakijevci pa itak videš kakšne pišejo a na Triumphu tud sam tesnilo pokrova ventilom menjaš zase se brigi Kmet2, builder in daneb 3
thumper Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 pred 33 minutami, Kmet2 pravi: pred 29 minutami, Snecer pravi: Ni se zatipkal sej vozi Kawasaki ,Kawasakijevci pa itak videš kakšne pišejo a na Triumphu tud sam tesnilo pokrova ventilom menjaš na triumphu sem napisal kdaj mi ga je menjal - ko je zarosil - takrat so se preverili ventili .. tesnilo glave se pri triumphu menja samo ko daš gor big bore kit - aja še takrat se ne menja ker je drugo drugačno v kompletu.. suzuki je pa itak tolk carski da nima tesnila pokrova ventilo - sploh ne .. pred 33 minutami, Snecer pravi: Verižni set D.I.D 520VX2 z vključenim veznim členom (za zanetat) in verižnik spredaj zadaj stane 78,90 EUR (pardon da sem za par EUR zavajal) + poštnina 9,90 EUR = 88,80 EUR (pri nas tudi poštnina ali potni stroški do trgovine). Takšno ketno sem imel gor tudi original (samo VX model, VX2 je močnejši novejši) in ketna bo zdržala med 20k in 30k. Dejansko tudi dlje, če gledaš servisno toleranco raztegljivosti, ampak ker bo neenakomerno raztegnjena, ne bo vožnja več tako gladka. Bolj jo mažeš, dlje bo. Me zanima, katero so kmet2@ namestili. --------- Al kaj te je spet zmotilo? daj link ..to ceno bi rad videl ... daneb 1
DAMI34 Objavljeno December 13, 2015 Opozori Objavljeno December 13, 2015 pred 31 minutami, Snecer pravi: Verižni set D.I.D 520VX2 z vključenim veznim členom (za zanetat) in verižnik spredaj zadaj stane 78,90 EUR (pardon da sem za par EUR zavajal) + poštnina 9,90 EUR = 88,80 EUR (pri nas tudi poštnina ali potni stroški do trgovine). Takšno ketno sem imel gor tudi original (samo VX model, VX2 je močnejši novejši) in ketna bo zdržala med 20k in 30k. Dejansko tudi dlje, če gledaš servisno toleranco raztegljivosti, ampak ker bo neenakomerno raztegnjena, ne bo vožnja več tako gladka. Bolj jo mažeš, dlje bo. Me zanima, katero so kmet2@ namestili. --------- Al kaj te je spet zmotilo? Kar jaz vem ima kawa original E.K. Enuma, dida pa ne dam več gor. Sedaj pa še kilometrine: original E.k. z o ringom 35kkm pa še 10kkm bi naredila, menjal iz preventive, druga vgradnja: did zvmx gold x ring, najdražja pa so že po 15kkm leteli ven obročki, menjana po 20kkm prevoženih, tretja vgradnja: E.k. enuma mvxz x ring, trenutno ima 35kkm in ne kaže še znakov obrabe Torej govoriti o nabavni ceni verige je......kratka računica, dokler ne vidiš koliko veriga naredi dlicen, Kmet2, builder in 3 others 6
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se